Juu mä oon tässä vasta tovi sitten ihastunut reggae musaan kun löysin isin älppäri läjästä levyn Bob Marley & The Wailers -Uprising sehän oli vallan mainio :) (aikasemmin musamaku on pyöriny melkolailla raskaaman metallin puolella...) niin no joka tapauksessa täällä on höpisty noista reggaen eri lajeista eli mitähän mahtaa tää kyseinen kokoonpano edustaa? Entäpäs Black Uhuru, jonka havaitsin myös mitä mainioimman kuuloseks jammailuksi. Kiitosta vaan etukäteen. Ja mitäs muita saman tyyppisiä kokoonpanoja löytyy?
tietämätön olen...
7
620
Vastaukset
- Mölli
mulla kävi samanlailla ihastuin ihan vasta äsken bob marley ynm reggae musaan ja minäkin ennen kuunnellu punk ja metalmusaa :))
- Osku
Toinen samanmoinen....=)
- id...
Osku kirjoitti:
Toinen samanmoinen....=)
hyvä teille, kuunnelkaa vaan enemmänkin reggaeta!!! inner circleen kannattaa tutustua samoinkuin dennis browniin.
black uhurun jotkut levyt ainaki on selkeää dub reggaeta. - Oude
id... kirjoitti:
hyvä teille, kuunnelkaa vaan enemmänkin reggaeta!!! inner circleen kannattaa tutustua samoinkuin dennis browniin.
black uhurun jotkut levyt ainaki on selkeää dub reggaeta.ja kyllä kuuntelen jatkossakin, vanhat levyt menköön veikalle...tähän jää koukkuun...
- Enemy Of Reality
Osku kirjoitti:
Toinen samanmoinen....=)
kolmas samanlaine..... tuo Inner Circle joka tuolla mainittii on tosiaan kans aika helmi..
- punkkari
Osku kirjoitti:
Toinen samanmoinen....=)
tämä punkkari oli raggae hipoissa ( ja koko ajan meinasi kuolla nauruun) (= jhajjajaa
heeh aika kummia..
hc,,. PUNK on sitä jotain!!! - Oude
punkkari kirjoitti:
tämä punkkari oli raggae hipoissa ( ja koko ajan meinasi kuolla nauruun) (= jhajjajaa
heeh aika kummia..
hc,,. PUNK on sitä jotain!!!Ehkä joskus pienenä teinihirviönä oli joo :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816