tietämätön olen...

Oude

Juu mä oon tässä vasta tovi sitten ihastunut reggae musaan kun löysin isin älppäri läjästä levyn Bob Marley & The Wailers -Uprising sehän oli vallan mainio :) (aikasemmin musamaku on pyöriny melkolailla raskaaman metallin puolella...) niin no joka tapauksessa täällä on höpisty noista reggaen eri lajeista eli mitähän mahtaa tää kyseinen kokoonpano edustaa? Entäpäs Black Uhuru, jonka havaitsin myös mitä mainioimman kuuloseks jammailuksi. Kiitosta vaan etukäteen. Ja mitäs muita saman tyyppisiä kokoonpanoja löytyy?

7

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mölli

mulla kävi samanlailla ihastuin ihan vasta äsken bob marley ynm reggae musaan ja minäkin ennen kuunnellu punk ja metalmusaa :))

• Osku

Toinen samanmoinen....=)

• id...
        Osku kirjoitti:

Toinen samanmoinen....=)

hyvä teille, kuunnelkaa vaan enemmänkin reggaeta!!! inner circleen kannattaa tutustua samoinkuin dennis browniin.

black uhurun jotkut levyt ainaki on selkeää dub reggaeta.

• Oude
        id... kirjoitti:

hyvä teille, kuunnelkaa vaan enemmänkin reggaeta!!! inner circleen kannattaa tutustua samoinkuin dennis browniin.

black uhurun jotkut levyt ainaki on selkeää dub reggaeta.

ja kyllä kuuntelen jatkossakin, vanhat levyt menköön veikalle...tähän jää koukkuun...

• Enemy Of Reality
        Osku kirjoitti:

Toinen samanmoinen....=)

kolmas samanlaine..... tuo Inner Circle joka tuolla mainittii on tosiaan kans aika helmi..

• punkkari
        Osku kirjoitti:

Toinen samanmoinen....=)

tämä punkkari oli raggae hipoissa ( ja koko ajan meinasi kuolla nauruun) (= jhajjajaa
        heeh aika kummia..

hc,,. PUNK on sitä jotain!!!

• Oude
        punkkari kirjoitti:

tämä punkkari oli raggae hipoissa ( ja koko ajan meinasi kuolla nauruun) (= jhajjajaa
        heeh aika kummia..

hc,,. PUNK on sitä jotain!!!

Ehkä joskus pienenä teinihirviönä oli joo :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      52
      1897
    2. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      39
      1529
    3. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1395
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      91
      1223
    5. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      164
      1139
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      220
      1100
    7. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1046
    8. 73
      996
    9. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      21
      976
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      891
    Aihe