Jos jollakulla jäi SF-Bluesin sunnuntain tv taltionti näkemättä, niin se tulee uusintana tänä perjantaina (30.1.04) tv 2 klo 14
SF-Blues
blues
3
528
Vastaukset
- RaahenTiikeri
Mun mielestä vähän virkamiesmäinen meininkin...näiltä herroilta olisi varmaan räyhäkkäämpikin keikka voitu tallentaa SF-Bluesin keikoilta 02 kesältä/syksyltä.
Nyt nähdyn keikan parasta antia oli Daven Slidellä vetämä "dust my broom",se soi niin komeasti slide kitara Daven käsittelyssä... - tode
kiitos vinkistä! olen sattumoisin varannut juuri perjantain vapaa-päiväkseni ja voin siis katsoa isokynän & co soitannot uudestaan! muutoinhan tuo uusinta-ajankohta on hieman arvelluttava, harvoin tulee siihen aikaan päivästä oltua TVn ulottuvilla.
- Lonely Blue Boy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818