Mulla on jo jonkin aikaa ollut kipua vasemmalla lantion kohdalla "ulkoreunalla". Tuntuu aivan sille, että jokin lihas kipeä. Jos istun kauemman aikaa esim. tietokoneella taikka ajan autoa, niin kävelemään lähtiessä kipu tuntuu ja vähän ajan päästä kipeä kohta vertyy ja silloin kävellessä ei tunnu enää mitään. Kipu tulee myös, jos seison paino vasemmalla lonkalla ja taivutan lantiota vasemmalle taikka kiertäen eteenpäin. Onko kellään ollut samanlaisia vaivoja ?
Lantiokipu ?
3
7205
Vastaukset
- vma
Samat oireet istumisesta. Kun olen poissa
töistä päivän kaksi ja käyn niin kivut katoavat. - olla
Kirjoituksesi perusteella voisi olla "ärtynyt" issiashermo.
- yksi
Minulla juuri sitä vihdoin viimein hoidetaan. Eli jos se kipu on sinulla yölläkin ja jatkuvasti vaivaa mene lääkäriin. Minä olen saanut siihen vuoden ajan tulehduskipulääkkeitä ja nyt viimein työterveyslääkäri pisti kortisoonia ja se vimein tuntuu auttavan. Terveyskeskuksessa vaan totesi lääkäri että limapussitulehduskin täällä on..mutta ei siihen sen kummemmin puuttunut. Nyt olen saanut apua. Eli ulkosyrjää särkee ja kiertoliike sattuu ja jalka rasittuu huomattavasti pitempään kävellessä ja painon ollessa jalan päällä.Lopulta ei enää jalka noussu sitä sai vetää eprässään, ja siinä viahessa se oli jo tosi paha tulehdus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628