Onkohan muutkin huomanneet, että Paleface on itseasiassa aika hiton ärsyttävä tyyppi?? Se puhuu sitä englantiaan niiku kukaan muu ei Suomessa muka osais ko. kieltä. Aina vaan "minä minä yo yo I'm thö määän!!!" Voi ter-ve. Eilen Parisin keikalla pälli levis ku tyyppi koko ajan höpötti ihan käsittämättömän hölmöjä kliseitä mikkiin. Ja biisit on ihan surkeita, surkeet biitit ja kauhee aksentti :( Se käveleekin niiku ois maailman suurimmat kassit.
Toivottavasti joku muukin on huomannu mikä ärsyke se on.
Paleface on yäk
6
650
Vastaukset
- A.I
...ku on lyöny siltä nenän lyttyyn!
- tinu
Sen ääni on kamalista kamalin.. (No ainakin melkein..) En oo sille ikinä oikeen lämmenny,vaikka muuten aika paljon suomihoppia laidasta laitaan onki tullu kuunneltuu..
Itserakas pissipää.. - Anonyymi
Kahdenkymmenen vuoden jälkeen on jo aikaperspektiiviä jatkaa tätä ketjua. Kuka arvasi vuonna 2004, että Palefacessa on ainesta kestosuosikiksi/ikiriesaksi Suomen kulttuurielämässä? Ei siis pelkästään rap-artistina, vaan jopa intelletkuna. Se kyllä kertonee enemmän suomalaisten kulttuuripiirien tasosta.
- Anonyymi
Palefacen sivistyksessä on kyllä pahoja aukkoja. Muistan Yle Teemalta viime vuosikymmenen jälkipuoliskolta keskusteluohjelman, jossa Palefacen ohella kansaa valisti ainakin kirjailija Niina Repo. Paleface sauhusi erään kerran Galileo Galileista: Galileilta oli kuulemma katkaistu kaula siksi, että hän todisti Maan pyöreäksi. Keskustelutoverit vaikuttivat hieman epäröiviltä, mutta kenestäkään heistä ei ollut kyseenalaistamaan Palefacen käsityksiä. Suomalaisen kulttuurikerman embleeminä Paleface voisi korvata naamapalmun.
- Anonyymi
Täysin turha tyyppi.
- Anonyymi
🦍💩🪰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273495Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142700Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182642Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1152318Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771732Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501658Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261606Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt131484Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1411302