Minulla on luonnostaan tummanvaaleat hiukset, joissa on toivottoman paljon punapigmenttiä. Punainen sävy ei näy kun kesäisin kun aurinko vaalentaa hiuksia ja ne muuttuvat kullanvärisiksi. Ihoni on todella valkoinen ja minulle sopivat kylmät sävyt. Haluaisin hiuksistani selkeämmän väriset ja hiukan tummemmat, mutta joka kerta kun olen värjännyt niin väri on mahonki tai violetti, jotka eivät minulle sovi lainkaan. Voisiko joku ammattilainen vastata olisiko mahdollista värjätä hiuksia esim. siten että värjäisi todella tummalla ja raidoittaisi ohuilla vaaleilla raidoilla kokonaisilmeen vaaleammaksi. Haluaisin hiuksista tuhkan sävyiset, näin jossain hiuslehdessä kuvan, jossa hiukset olivat lähes army-vihreät ja näyttivät tosi hienoilta. Onko tuhkan väriä mitenkään mahdollista saada punertaviin hiuksiin?
punapigmentti
3
1284
Vastaukset
- kirra
kannattaa mennä kampaajalle, että saa halutun lopputuloksen. Tuhkan sävy on mahdollista sekoittamalla vihreää väriin (neutralisoi punaista)...
- Hmm?
...kipinkapin kampaajalle. :D Ilmeisesti oot aikasemmin värjäilly kaupan väreillä ja niissä lopputulos voi yleensä olla ihan mitä vaan, ja useimmiten se on jotain ei-toivottua. :) Eli marssit kampaamoon sen kuvan kanssa (minkä näit lehdessä) ja annat kampaajalle. :) Onnea vaan värjäiyihin!!
- Nina
jos haluat tumman pohjan missä vaaleita raitoja (valeammat kuin sun nykyinen väri) sun täytyy laittaa värinpoistoainetta niihin kohtiin jotka haluat vaaleksi, mutta tummemaksi saat pohjan ainoastaan värjäämällä. Luultavasti se tumma ruskea muuttuu lämminruskeaksi ja vaaleat raidat muuttuu keltaisiksi. kun käytät värinpoistoainetta sun täytyy värjätä päälle jollain esim loreal preference väri tuhkanvaalea, sen pitäisi toimia... jos ei, sun täytyy antaa kampaajan taittaa punaisen pois eim lilalla tai sinisellä... Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo351478- 381443
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241118
- 181063