kertokaa mielipiteenne....

Ridah...

siis nykyajan räpin kaupallisuudesta..
muutama tekijä myynyt itsensä...
tässä muutama:snoop(coward),dr.dre(niinkuin eazy e jo aikoinaan sanoi),50cent(tru g..pah..), master p(liika hommia kerral,mihin jäi richmond ajat ja vanha kunnon tru?),westside connection (uus on naurun aihe,ei onnistu g räpin tuonti hemmoilta takas),nas(nyky kovis imago perseestä),
black eyed peas(poppia,mitä vittua.ennen niin kantaa ottavaa)..mut nää on mun mielipiteitä mutta tosia...kertokaa omistanne???

5

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klowni

      Juuh samaa mieltä.vituttaa kaupallisuus. Olit vastannu mulle tyyliin,että eminem on syvältä. Mä oon itekki kieltämättä kelaillu sitä. Eminem (omasta mielestäni ainakin) oli marshall mathers levyyn asti uskottava ja hyvä,mutta mua on alkanu vituttaa sen kaupallisuus ja imago. Sanoitukset on silti hyviä mielestäni ja musa hieman poikkeavaa. Tosin sanoitukset toistaa itseään,mikä on rasittavaa.
      Wu-tang clan on kaupallisuuden pahimmasta päästä,vaikka muutama ok biisi niillä on...
      Tosin en kyllä pukisi ikinä Wu-tangin kuteita päälle,tai muiden rappareiden merkkikuteita esim. Eminem housuja. Huhhuh...järkyttävää.
      Kaupallistumistahan pidettiin aluksi hienona,uutena ideana ulkopuolisten silmin,mutta oksettavaa se on.

      • Ridah..

        mut mä en usko et E on edes kaikkien sanotuksiensa takana,
        aika paljon dre määräilee mitä ulos tulee..
        ja mitä taustoihin tulee on ne aika tylsiä,
        muutenkin e-n räpäys tyyli on jotenkin syvältä..
        niinkuin sanoit että toistaa itseään niin se on totta,
        mut toi vaate juttu on kaikista naurettavin..
        ihan kun susta tulis heti kovempi ja tulis katu uskottavuutta lisää...
        mut enemmänkin mä tai mun frendit nauraa kun joku kävelee ohi viimesen päälle puettuna,
        totta on ei ne vaatteet vaan aatteet...ja teot...


      • klowni
        Ridah.. kirjoitti:

        mut mä en usko et E on edes kaikkien sanotuksiensa takana,
        aika paljon dre määräilee mitä ulos tulee..
        ja mitä taustoihin tulee on ne aika tylsiä,
        muutenkin e-n räpäys tyyli on jotenkin syvältä..
        niinkuin sanoit että toistaa itseään niin se on totta,
        mut toi vaate juttu on kaikista naurettavin..
        ihan kun susta tulis heti kovempi ja tulis katu uskottavuutta lisää...
        mut enemmänkin mä tai mun frendit nauraa kun joku kävelee ohi viimesen päälle puettuna,
        totta on ei ne vaatteet vaan aatteet...ja teot...

        En mäkään jaksa uskoa,että Eminem sanojensa takana seisoo...ilman Dre:ta se ei ois luultavasti ikinä edes noussu pinnalle.
        No joo...mitä se "katu uskottavuus"edes sitten on. Onko sitä käsitettä täällä kylmässä Suomessa ollenkaa...? Asullaan voi ulkopuolisille viestittää aatteistaan jms. Ainakin jonkin verran. Ei nykyaikana kyllä meinaa erottaa ku kadulla kulkee,että kuka seuraa vaan muotii ja kenellä aatteet kohallaan.


      • Ridah..
        klowni kirjoitti:

        En mäkään jaksa uskoa,että Eminem sanojensa takana seisoo...ilman Dre:ta se ei ois luultavasti ikinä edes noussu pinnalle.
        No joo...mitä se "katu uskottavuus"edes sitten on. Onko sitä käsitettä täällä kylmässä Suomessa ollenkaa...? Asullaan voi ulkopuolisille viestittää aatteistaan jms. Ainakin jonkin verran. Ei nykyaikana kyllä meinaa erottaa ku kadulla kulkee,että kuka seuraa vaan muotii ja kenellä aatteet kohallaan.

        kyl sen tunnistaa kenellä on päässäkin jotain kun puhuu,ettei ole vaan yo mutfcka koko ajan..
        oikeestaan feikit tunnistaa suoraan kuteista,
        tiedetään miten oldschool jäbät ja kisut pukeutuu ja puhuu..
        mut miten sitä vois samaistua jutun kans ellei tosiaan sit testaa itseänsä et onks tää mun juttu,
        mut alusta lähtien kelaa sitä itse vaan ei sen takia mitä muut on.
        muut haistakoon pitkän paskan jos eivät sun ajatuksias voi edes kuunnella,
        jokaisella oma mielipide...


    • dub-C

      sen sanon et westside connection on hyvää ja aitoa muussa oonki sun kaa samaa mielt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe