Saako mistään sinkkuelämämiä dvd:nä, missä olisi suomenkielinen tekstitys?
saako mistään sinkkuelämää suomeksi
7
6554
Vastaukset
- XXX
joo saa... sen kun vaan rupeet elostelemaan ja irstailemaan, niin siinä on sulle sinkkuelämää suomexi
- tyttö
idiootti?
- freesoul
mee kattoo cdon.com, sieltä saa tilattuu sex and the city 6. tuotantokauden jaksot ja löytyy suomenkielinen tekstitys. olis kivaa, jos sieltä löytyisi muutkin tuotantokaudet!
- minä vain
CDON.COM sieltä saa koko sinkkuelämää boksin tuotantokaudet 1-6 tekstitys löyty vain ruotsiks norjaks ja jotai muuta...ei suomeks! maksaa n.130 €
- jjbjh
minä vain kirjoitti:
CDON.COM sieltä saa koko sinkkuelämää boksin tuotantokaudet 1-6 tekstitys löyty vain ruotsiks norjaks ja jotai muuta...ei suomeks! maksaa n.130 €
Prismassa on sex and the city 1 to 6. suomenkieliset tekstit vaan kuutosessa. Maksaa 80 e. :)
- Sinkkuelämää<3
jjbjh kirjoitti:
Prismassa on sex and the city 1 to 6. suomenkieliset tekstit vaan kuutosessa. Maksaa 80 e. :)
40 eurolla saa nykyään prismasta 1-6 tuotantokaudet ja mun mielestä ne tais olla ihan suomeks ... Mut kyllähän enkulla pärjää ;)
Ite aion ostaa
- JJ
EI SAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976