Hei !!
Mitkä on teidän mielestä POP- musiikissa kolmen kärki ? Eli yhtye tai artisti TOP3 lista ?
Mitkä on suosikkiPOPartistinne ToP3 ?
10
644
Vastaukset
- poppi
1. Britney
2. Pink
3. Nick Carter - noitatohtori
1. Michael Jackson (King of Pop)
2. Janet Jackson
3. no jaa... sanotaan vaikka Britney- khgkgk
mä oon lueskellu paljonki sun tekstejäs ympäri foorumeita noitatohtori ja oon huomannu että oot Jackson-fani, mutta tuo loppu oli hauska.. "no jaa... sanotaan vaikka Britney"
Niin siis Britney todellaki on aivan noin hyvä!
Olet muuten varmaanki nähnyt sen Britneyn ja Michaelin yhteisesiintymisen silloin oliko se vuonna 2001 siinä michaelin juhlakonserttitapahtumassa mikä olikaan? siis kun he esittivät yhessä the way you make me feelin. Itse latasin sen kerran netistä pelkästään Britnein takia ja se oli todella hyvä koko performanssi. entä sinusta jos olet nähny sen?
- mie
1.Blue
2.Antti Tuisku =)
3.Nerdee - butterfly
1. Madonna
2. Michael Jackson
3. Shania Twain
http://madonna.terhox.net - Jou!
1. Britney Spers
2. NG3
3. Pink - Jokkuin
1. Nick Carter
- Bumbaba
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton - ..............
Bumbaba kirjoitti:
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton1.Westlife
2.Abba
3.Hilary Duff - Ettäterve
.............. kirjoitti:
1.Westlife
2.Abba
3.Hilary DuffÖö.. Hilary Duff ? :D Ootko ihan tosissas:D ? No, makunsa kullakin(:
1. Michael Jackson, ofc(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802