Hei !!
Mitkä on teidän mielestä POP- musiikissa kolmen kärki ? Eli yhtye tai artisti TOP3 lista ?
Mitkä on suosikkiPOPartistinne ToP3 ?
10
675
Vastaukset
- poppi
1. Britney
2. Pink
3. Nick Carter - noitatohtori
1. Michael Jackson (King of Pop)
2. Janet Jackson
3. no jaa... sanotaan vaikka Britney- khgkgk
mä oon lueskellu paljonki sun tekstejäs ympäri foorumeita noitatohtori ja oon huomannu että oot Jackson-fani, mutta tuo loppu oli hauska.. "no jaa... sanotaan vaikka Britney"
Niin siis Britney todellaki on aivan noin hyvä!
Olet muuten varmaanki nähnyt sen Britneyn ja Michaelin yhteisesiintymisen silloin oliko se vuonna 2001 siinä michaelin juhlakonserttitapahtumassa mikä olikaan? siis kun he esittivät yhessä the way you make me feelin. Itse latasin sen kerran netistä pelkästään Britnein takia ja se oli todella hyvä koko performanssi. entä sinusta jos olet nähny sen?
- mie
1.Blue
2.Antti Tuisku =)
3.Nerdee - butterfly
1. Madonna
2. Michael Jackson
3. Shania Twain
http://madonna.terhox.net - Jou!
1. Britney Spers
2. NG3
3. Pink - Jokkuin
1. Nick Carter
- Bumbaba
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton - ..............
Bumbaba kirjoitti:
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton1.Westlife
2.Abba
3.Hilary Duff - Ettäterve
.............. kirjoitti:
1.Westlife
2.Abba
3.Hilary DuffÖö.. Hilary Duff ? :D Ootko ihan tosissas:D ? No, makunsa kullakin(:
1. Michael Jackson, ofc(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-185848Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite845462- 1253474
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin933442- 1211221
- 571167
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301092- 38889
- 45883
- 25849