Hei !!
Mitkä on teidän mielestä POP- musiikissa kolmen kärki ? Eli yhtye tai artisti TOP3 lista ?
Mitkä on suosikkiPOPartistinne ToP3 ?
10
657
Vastaukset
- poppi
1. Britney
2. Pink
3. Nick Carter - noitatohtori
1. Michael Jackson (King of Pop)
2. Janet Jackson
3. no jaa... sanotaan vaikka Britney- khgkgk
mä oon lueskellu paljonki sun tekstejäs ympäri foorumeita noitatohtori ja oon huomannu että oot Jackson-fani, mutta tuo loppu oli hauska.. "no jaa... sanotaan vaikka Britney"
Niin siis Britney todellaki on aivan noin hyvä!
Olet muuten varmaanki nähnyt sen Britneyn ja Michaelin yhteisesiintymisen silloin oliko se vuonna 2001 siinä michaelin juhlakonserttitapahtumassa mikä olikaan? siis kun he esittivät yhessä the way you make me feelin. Itse latasin sen kerran netistä pelkästään Britnein takia ja se oli todella hyvä koko performanssi. entä sinusta jos olet nähny sen?
- mie
1.Blue
2.Antti Tuisku =)
3.Nerdee - butterfly
1. Madonna
2. Michael Jackson
3. Shania Twain
http://madonna.terhox.net - Jou!
1. Britney Spers
2. NG3
3. Pink - Jokkuin
1. Nick Carter
- Bumbaba
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton - ..............
Bumbaba kirjoitti:
1. Michael Jackson
2. Beatles
3. Eric Clapton1.Westlife
2.Abba
3.Hilary Duff - Ettäterve
.............. kirjoitti:
1.Westlife
2.Abba
3.Hilary DuffÖö.. Hilary Duff ? :D Ootko ihan tosissas:D ? No, makunsa kullakin(:
1. Michael Jackson, ofc(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472590- 982370
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261614- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211458- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185