Pituusero

Scientist

Hei!

Mitä mieltä olette pariskunnista, joissa mies on naista lähemmäs 30 senttiä pitempi? Itselläni on tällainen tilanne, eikä ainakaan toistaiseksi ole eteen tullut mitään suurempia ongelmia :)

Pituuserossahan ei sinällään ole mitään pahaa tai ihmeellistä, mutta ajattelin kuitenkin kysäistä yleistä suhtautumista tähän asiaan esim. esteettisestä näkökulmasta ajateltuna. Eli näyttääkö suuren pituuseron omaava pari mielestänne epäsuhdalta, vai korostaako se vain toisen osapuolen naisellisuutta ja toisen miehuutta yms.?

50

5337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

      Ei "lähemmäs 30 cm" ole vielä mitään. Itse tunnen yhden pariskunnan jossa nainen on 168 cm ja mies varmaan jotain vajaa 210 cm.

      Kun noita tuollaisia "pätkä nainen ja ylipitkä mies" on niin usein nähnyt, niin olen vain päätynyt siihen että naisia harvemmin häiritsee että mies olisi "liian pitkä". Päinvastoin, mitä pidempi mies, sitä parempi saalis jota kelpaa esitellä muille. Vaikka nainen itse olisi hädin tuskin 160 cm.

    • minni

      Mieheni on reilusti 190cm ja itse olen nipinapin 160cm, eikä asia ole koskaan haitannut. Päinvastoin, saa tuntea itsensä oikein siroksi ja naiselliseksi. Sitäpaitsi toiveet evoluution kannalta on, että lapset ovat "normaalimittaisia" ja senpä vuoksi en koskaan ollut kiinnostunut ns. alamittaisista miehistä, eli 180cm oli alaraja! En halua siis loukata pienikokoisia miehiä, mutta näin vaan oli.

      Itsellä kieltämättä hymyilytti katsella omia hääkuvia, kun tuota pituuseroa kerran on... mutta eipä ole kukaan koskaan asiasta huomauttanut.

      Miksi kyselit? Häiritseekö pituusero sinua?

      • nainen

        ainakin olisi haitannut jos olisin asettanut pituusrajan tulevalle miehelleni!

        Ja miten voit sanoa alle 180 cm pituisia miehiä "alamittaisiksi"??? Pidätkö itseäsikin alamittaisena naisena, jota kompensoimaan tarvitset reippaasti pidemmän miehen?


      • Just 180cm mies, puh

        Juu tuo on kyllä huomattu. Aika mielenkiintoista todellakin on että myös ne pätkät naiset haluavat mahdollisimman pitkän miehen.

        Ja sitten ne pidemmät naiset taas ihmettelevät että miksi kaikki pidemmät miehet on jo varattu? No tietenkin kun ne pätkät naiset ehtivät varata ensin.

        Mikä siinä muuten on ettei meillä miehillä ole samanlaista "pituusfetissiä" naisia kohtaan? Tai ehkä jotkut miehet paremminkin haluavat juuri mahdollisimman pienikokoisia naisia, ties mitä pedofiilitaipumuksia alitajunnassa.


      • minni
        nainen kirjoitti:

        ainakin olisi haitannut jos olisin asettanut pituusrajan tulevalle miehelleni!

        Ja miten voit sanoa alle 180 cm pituisia miehiä "alamittaisiksi"??? Pidätkö itseäsikin alamittaisena naisena, jota kompensoimaan tarvitset reippaasti pidemmän miehen?

        No, voi voi... Toiset katsos tykkää pitkistä miehistä ja haluavat tuottaa tähän maailmaan "tavallisen" kokoisia tulevia sukupolvia... Sitäpaitsi, jos pitkän miehen mielestä pitkät/isokokoiset naiset EIVÄT ole naisellisia, niin vielä parempi, silloin meitä on kaksi, jotka haluavat normaalin evoluution jatkuvan!!! Ehkäpä sä tyydyt sitten ensimmäiseen vastaantulijaan, mutta yleensä jokainen nainen katsoo tulevan miehensä siten, onko se kelvollinen lasten tulevien isäksi...

        Sitäpaitsi 160cm pituinen nainen on alamittainen, koska vaatteet tehdään noin 168 cm naisille.


      • missu
        minni kirjoitti:

        No, voi voi... Toiset katsos tykkää pitkistä miehistä ja haluavat tuottaa tähän maailmaan "tavallisen" kokoisia tulevia sukupolvia... Sitäpaitsi, jos pitkän miehen mielestä pitkät/isokokoiset naiset EIVÄT ole naisellisia, niin vielä parempi, silloin meitä on kaksi, jotka haluavat normaalin evoluution jatkuvan!!! Ehkäpä sä tyydyt sitten ensimmäiseen vastaantulijaan, mutta yleensä jokainen nainen katsoo tulevan miehensä siten, onko se kelvollinen lasten tulevien isäksi...

        Sitäpaitsi 160cm pituinen nainen on alamittainen, koska vaatteet tehdään noin 168 cm naisille.

        Vaikka nainen olisi vähän lyhyempi ja mies vähän pidempi kuin normaalisti ihmiset ovat, niin ei se välttämättä takaa, että tulevat sukupolvet ovat sitten näitä ns. normaalimittaisia.

        Eräs kaverini (naispuolinen siis) on n.155cm pitkä, vaikka hänen molemmat vanhempansa ovat n.175cm pitkiä... Luonto sen päättää minkä pituisia ihmisistä loppujen lopuksi tulee ;)

        Alkuperäiseen aiheeseen vaan sen verran, että jos pituusero ei haittaa sua itseäsi niin miksi se sitten haittaisi muitakaan? Se kun ei muille kuulu pätkääkään kuinka paljon sulla ja miehelläsi on ptisuueroa..


      • nainen
        minni kirjoitti:

        No, voi voi... Toiset katsos tykkää pitkistä miehistä ja haluavat tuottaa tähän maailmaan "tavallisen" kokoisia tulevia sukupolvia... Sitäpaitsi, jos pitkän miehen mielestä pitkät/isokokoiset naiset EIVÄT ole naisellisia, niin vielä parempi, silloin meitä on kaksi, jotka haluavat normaalin evoluution jatkuvan!!! Ehkäpä sä tyydyt sitten ensimmäiseen vastaantulijaan, mutta yleensä jokainen nainen katsoo tulevan miehensä siten, onko se kelvollinen lasten tulevien isäksi...

        Sitäpaitsi 160cm pituinen nainen on alamittainen, koska vaatteet tehdään noin 168 cm naisille.

        Sitäpä nimenomaan katsoinkin onko mies kelvollinen lasteni isäksi, muutenkin mukava (ja seksikäs..), mutta pituudella ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Jos äiti on lyhyt ja isä pitkä, lapsista ei tule automaattisesti keskipituisia ja MIKSI pitäisikään tulla? Huomaa, että keskipituisille vanhemmille voi syntyä hyvinkin paljon lyhyempiä tai pidempiä lapsia.

        Evoluutioon miehen pituus ei liity mitenkään. Kyllä mies voi olla täysi paska, vaikka pituutta riittäisikin muille jaettavaksi, sehän on selvää? Evoluutio tarkoittaa luonnonvalintaa eikä ihmisen makumieltymyksiä ;D.


      • ,,,,,,
        nainen kirjoitti:

        Sitäpä nimenomaan katsoinkin onko mies kelvollinen lasteni isäksi, muutenkin mukava (ja seksikäs..), mutta pituudella ei ollut mitään tekemistä asian kanssa. Jos äiti on lyhyt ja isä pitkä, lapsista ei tule automaattisesti keskipituisia ja MIKSI pitäisikään tulla? Huomaa, että keskipituisille vanhemmille voi syntyä hyvinkin paljon lyhyempiä tai pidempiä lapsia.

        Evoluutioon miehen pituus ei liity mitenkään. Kyllä mies voi olla täysi paska, vaikka pituutta riittäisikin muille jaettavaksi, sehän on selvää? Evoluutio tarkoittaa luonnonvalintaa eikä ihmisen makumieltymyksiä ;D.

        ,,,,,,,,,


      • Alle 170 cm

        "Sitäpaitsi toiveet evoluution kannalta on, että lapset ovat "normaalimittaisia"!

        Huh, kiitoksia tiedosta!

        Ilmoitankin vaimolleni heti, joka kertoi viime viikolla olevansa raskaana, että hankkii abortin ja HETI! Lapsemme voi olla tulevaisuudessa epänormaali ja sitähän emme kukaan halua!

        Oletko varma "minni", että omat henkiset ominaisuutesi ovat ns. normaalin rajoissa ja voit hankkia jälkeläisiä?

        Ja vielä: mitkä ovat vaatimuksesi miesten penisten koon suhteen, että toiveet "evoluution kannalta" täyttyvät?


      • Reima Ratkaisu
        minni kirjoitti:

        No, voi voi... Toiset katsos tykkää pitkistä miehistä ja haluavat tuottaa tähän maailmaan "tavallisen" kokoisia tulevia sukupolvia... Sitäpaitsi, jos pitkän miehen mielestä pitkät/isokokoiset naiset EIVÄT ole naisellisia, niin vielä parempi, silloin meitä on kaksi, jotka haluavat normaalin evoluution jatkuvan!!! Ehkäpä sä tyydyt sitten ensimmäiseen vastaantulijaan, mutta yleensä jokainen nainen katsoo tulevan miehensä siten, onko se kelvollinen lasten tulevien isäksi...

        Sitäpaitsi 160cm pituinen nainen on alamittainen, koska vaatteet tehdään noin 168 cm naisille.

        Ja sitten miehiä syytetään siitä, että ne syynää naisten ulkonäköä! Että ulkonäöllä ei pitäis olla merkitystä, mutta alle 180-senttinen mies on alimittainen???


      • Anonyymi
        Reima Ratkaisu kirjoitti:

        Ja sitten miehiä syytetään siitä, että ne syynää naisten ulkonäköä! Että ulkonäöllä ei pitäis olla merkitystä, mutta alle 180-senttinen mies on alimittainen???

        No onhan se alle 180 cm mies alamittainen. Painavatkin yleensä sen vajaat 80 kg. Ei semmoista nyrkillä tapettavaa ätmiä voi mieheksi kutsua. Moiset sietäisi salvaa etteivät kilpailisi meidän tosi MIESten kanssa. P. S moniavioisuus pitäisi sallia Suomessa. Pystyisimme näin paremmin kantamaan kortemme kekoon lajin kehittämiseksi.
        T. 196 cm ja 110 kg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se alle 180 cm mies alamittainen. Painavatkin yleensä sen vajaat 80 kg. Ei semmoista nyrkillä tapettavaa ätmiä voi mieheksi kutsua. Moiset sietäisi salvaa etteivät kilpailisi meidän tosi MIESten kanssa. P. S moniavioisuus pitäisi sallia Suomessa. Pystyisimme näin paremmin kantamaan kortemme kekoon lajin kehittämiseksi.
        T. 196 cm ja 110 kg

        Sinä et ainakaan tämän lajin älykkyyttä kehittäisi alkeellisella uhoamisellasi. Rräyyyh


      • Anonyymi
        missu kirjoitti:

        Vaikka nainen olisi vähän lyhyempi ja mies vähän pidempi kuin normaalisti ihmiset ovat, niin ei se välttämättä takaa, että tulevat sukupolvet ovat sitten näitä ns. normaalimittaisia.

        Eräs kaverini (naispuolinen siis) on n.155cm pitkä, vaikka hänen molemmat vanhempansa ovat n.175cm pitkiä... Luonto sen päättää minkä pituisia ihmisistä loppujen lopuksi tulee ;)

        Alkuperäiseen aiheeseen vaan sen verran, että jos pituusero ei haittaa sua itseäsi niin miksi se sitten haittaisi muitakaan? Se kun ei muille kuulu pätkääkään kuinka paljon sulla ja miehelläsi on ptisuueroa..

        Minusta ongelmaa saattaa aiheuttaa, jos vaimolla on pidempi penis kuin miehellä.


    • nainen

      Vaikka pituusero jonkun silmissä näyttäisikin epäesteettiseltä tai korostaisi sopivasti toisen naiseutta ja toisen miehuutta niin ENTÄ SITTEN? Ei se parisuhdetta kuitenkaan yhtään sen huonommaksi tai paremmaksi tee.

    • Kiti

      Mielestäni pituudella ei ole parisuhteessa hirvittävää merkitystä,tai ei ainakaan saisi olla!
      Onhan maailamssa varmasti paljon pituuksilta erilaisia pariskuntia. Nainen saa olla lyhyempi, paljonkin lyhyempi, kuin mies.

      Mutta.. jos mies on naista paljon lyhyempi..hmm..
      no, se näyttää jotenkin hassulta..
      En tarkoita, etteikö suhde toimisi, mutta itseleni tulisi kyllä outo olo, ja asia häiritsisi!

      • Veera

        No kyllä se minusta on koomista jos nainen on paljon miestä lyhyempi. Olin hiljan tällaisen pariskunnan häissä ja kyllä se pisti silmään.

        Mutta ei siitä pidä välittää mitä muut ajattelevat vaan siitä miltä itsestä tuntuu. Itseämme varten täällä eletään eikä muita!

        Miten Kiti voi ensin sanoa ettei pituuserolla ole paljon väliä ja sittenm tyrmätä seuraavassa hengenvedossa parit joissa nainen on pidempi? Eikös pitkien naisten pitäisi valita lyhyitä miehiä ettei tule ylipitkiä lapsia? ;)


      • Kiti
        Veera kirjoitti:

        No kyllä se minusta on koomista jos nainen on paljon miestä lyhyempi. Olin hiljan tällaisen pariskunnan häissä ja kyllä se pisti silmään.

        Mutta ei siitä pidä välittää mitä muut ajattelevat vaan siitä miltä itsestä tuntuu. Itseämme varten täällä eletään eikä muita!

        Miten Kiti voi ensin sanoa ettei pituuserolla ole paljon väliä ja sittenm tyrmätä seuraavassa hengenvedossa parit joissa nainen on pidempi? Eikös pitkien naisten pitäisi valita lyhyitä miehiä ettei tule ylipitkiä lapsia? ;)

        ..no rupesin kyllä itsekin miettimään omia ristiriitaisia kommenttejani..

        Kai se on vain jotenkin luonnollista, että mies on naista pidempi. Tarkoittaen ettei siinä ole mitään kummallista.

        Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa. Jokainen tekee tietenkin omat päätöksensä.

        En kylläkään usko, että tosirakkaus katsoo sitä,onko kumpi pidempi, eikä sen saisikaan silloin enää haitata.

        Ehkä olen liian innallinen, mutta kuten jo sanoin jokainen tekee omat päätöksensä.


      • Mies
        Kiti kirjoitti:

        ..no rupesin kyllä itsekin miettimään omia ristiriitaisia kommenttejani..

        Kai se on vain jotenkin luonnollista, että mies on naista pidempi. Tarkoittaen ettei siinä ole mitään kummallista.

        Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa. Jokainen tekee tietenkin omat päätöksensä.

        En kylläkään usko, että tosirakkaus katsoo sitä,onko kumpi pidempi, eikä sen saisikaan silloin enää haitata.

        Ehkä olen liian innallinen, mutta kuten jo sanoin jokainen tekee omat päätöksensä.

        Kirjoitit: "Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa."

        Jotenkin tuo ajatus ei istu minuun. Siis koska olet pitkä naiseksi, se on syy siihen miksi et voisi seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?Eli siis kääntäen, jos olisit lyhyt tumppi, silloin kyllä voisit kuvitella seurustelevasi itseäsi lyhyemmän miehen kanssa? Noinko sen tarkoitit?

        Eikös pitkällä naisella ole vähemmän mahdollisia siippaehdokkaita tarjolla jotka ovat häntä pidempiä, varsinkin jos ne 160cm naistumpit varailevat myös ylipitkiä miehiä?

        Onkohan tuo sitä naisen logiikkaa? :)

        Mutta sinänsä on kyllä ymmärrettävää jos mies on jonkin verran pidempi kuin nainen, koska miesten keskipituus _on_ naisia pidempi. Mutta ei todellakaan lähellekään mitään 30 cm. Ehkä paremminkin 10 cm.


      • Scientist
        Kiti kirjoitti:

        ..no rupesin kyllä itsekin miettimään omia ristiriitaisia kommenttejani..

        Kai se on vain jotenkin luonnollista, että mies on naista pidempi. Tarkoittaen ettei siinä ole mitään kummallista.

        Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa. Jokainen tekee tietenkin omat päätöksensä.

        En kylläkään usko, että tosirakkaus katsoo sitä,onko kumpi pidempi, eikä sen saisikaan silloin enää haitata.

        Ehkä olen liian innallinen, mutta kuten jo sanoin jokainen tekee omat päätöksensä.

        Eli kuten jo avausviestissä totesin, en itse näe asiaa minkäänlaiseksi ongelmaksi. Oma mieheni on tosiaan päälle 190 cm ja itse olen 163cm, ja olen aina pitänyt vähän pitemmistä miehistä.

        Koko keskustelun avauksen oli tarkoitus kysellä muiden ihmisten mielipiteitä ihan mielenkiinnosta, ja kipinän siihen sain kun olen ajoittain kuullut joidenkin ihmisten tällaista asiaa tosissaan miettivän.

        Kuten Kitikin edellä kirjoitti, on selvää, että rakkauteen ja suhteen toimintaan pituuserolla ei mielestäni ole minkäänlaista vaikutusta.


      • Kiti
        Mies kirjoitti:

        Kirjoitit: "Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa."

        Jotenkin tuo ajatus ei istu minuun. Siis koska olet pitkä naiseksi, se on syy siihen miksi et voisi seurustella itseäsi lyhyemmän miehen kanssa?Eli siis kääntäen, jos olisit lyhyt tumppi, silloin kyllä voisit kuvitella seurustelevasi itseäsi lyhyemmän miehen kanssa? Noinko sen tarkoitit?

        Eikös pitkällä naisella ole vähemmän mahdollisia siippaehdokkaita tarjolla jotka ovat häntä pidempiä, varsinkin jos ne 160cm naistumpit varailevat myös ylipitkiä miehiä?

        Onkohan tuo sitä naisen logiikkaa? :)

        Mutta sinänsä on kyllä ymmärrettävää jos mies on jonkin verran pidempi kuin nainen, koska miesten keskipituus _on_ naisia pidempi. Mutta ei todellakaan lähellekään mitään 30 cm. Ehkä paremminkin 10 cm.

        ..No ehkä minua seuraa ajatus siitä, että perheessäni on pariskunta, josta mies on lyhyempi, about 10 cm. Olen huomannut, että miehellä on jonkinasteinen alemmuuskompleksi siitä, että nainen katselee häntä hieman ylhäältäpäin. Jokaisella on mielipiteensä, mutta..

        Kuten olen yrittänyt tehdä selväksi, että nämä ovat vain minun mielipiteitä. Tarkoituksenani ei todellakaan ole loukata ketään, saatisitten morkata kenenkään valintoja.

        Minä vain en henk koht pystyisi elämään normaalia suhdetta miehen kanssa joka olisi minua viisikin senttiä lyhyempi. Oma oloni lisi koko ajan vaivautunut, ja yrittäisin tehdä itsestäni koko ajan pienemmän näköistä, kuten seisomalla huonossa ryhdissä. (kokemus puhuu)

        Pituudella ei saisi olla todellisessa rakkaudess mitään merkitystä.. mutta.. jos joskus laittaisin hääpuvun päälleni, mitkä kengät laittaisin? lättäpohjaiset sandaalit? , korkokengillä pituusero vasta kasvaisikin.. Huh HUh..


      • "mies?" 166cm
        Kiti kirjoitti:

        ..No ehkä minua seuraa ajatus siitä, että perheessäni on pariskunta, josta mies on lyhyempi, about 10 cm. Olen huomannut, että miehellä on jonkinasteinen alemmuuskompleksi siitä, että nainen katselee häntä hieman ylhäältäpäin. Jokaisella on mielipiteensä, mutta..

        Kuten olen yrittänyt tehdä selväksi, että nämä ovat vain minun mielipiteitä. Tarkoituksenani ei todellakaan ole loukata ketään, saatisitten morkata kenenkään valintoja.

        Minä vain en henk koht pystyisi elämään normaalia suhdetta miehen kanssa joka olisi minua viisikin senttiä lyhyempi. Oma oloni lisi koko ajan vaivautunut, ja yrittäisin tehdä itsestäni koko ajan pienemmän näköistä, kuten seisomalla huonossa ryhdissä. (kokemus puhuu)

        Pituudella ei saisi olla todellisessa rakkaudess mitään merkitystä.. mutta.. jos joskus laittaisin hääpuvun päälleni, mitkä kengät laittaisin? lättäpohjaiset sandaalit? , korkokengillä pituusero vasta kasvaisikin.. Huh HUh..

        ...tarinoiden jälkeen sitä pitäisi säilyttää vielä se terve itsetunto, jota kaikki naiset peräänkuuluttavat!

        Todella helppoa käsitellä moista asiaa, jolle arvostelun kohteena olevat miehet eivät yksinkertaisesti voi mitään.

        Tai no, jos on se Jaguar alla ja talo välimerellä, niin alkaa naisillakin periaatteet lipsua...


      • Mies 180 cm
        Kiti kirjoitti:

        ..No ehkä minua seuraa ajatus siitä, että perheessäni on pariskunta, josta mies on lyhyempi, about 10 cm. Olen huomannut, että miehellä on jonkinasteinen alemmuuskompleksi siitä, että nainen katselee häntä hieman ylhäältäpäin. Jokaisella on mielipiteensä, mutta..

        Kuten olen yrittänyt tehdä selväksi, että nämä ovat vain minun mielipiteitä. Tarkoituksenani ei todellakaan ole loukata ketään, saatisitten morkata kenenkään valintoja.

        Minä vain en henk koht pystyisi elämään normaalia suhdetta miehen kanssa joka olisi minua viisikin senttiä lyhyempi. Oma oloni lisi koko ajan vaivautunut, ja yrittäisin tehdä itsestäni koko ajan pienemmän näköistä, kuten seisomalla huonossa ryhdissä. (kokemus puhuu)

        Pituudella ei saisi olla todellisessa rakkaudess mitään merkitystä.. mutta.. jos joskus laittaisin hääpuvun päälleni, mitkä kengät laittaisin? lättäpohjaiset sandaalit? , korkokengillä pituusero vasta kasvaisikin.. Huh HUh..

        Siis jälleen kerran miten asian esitit:

        "KOSKA olen pitkä nainen, SIKSI etsin itseäni pidempää miestä"

        Tuo lause sinällään on aivan järjetön, koska se tuo kuvan ikäänkuin taas lyhyet, 160cm, naiset hakisivat itseään lyhyempiä miehiä? Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Jos et vieläkään sisäistänyt niin lue tuo lause vielä pariin kertaan uudestaan ja mieti. :)

        Jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, minkäs sille voi. Sinänsä aika typerää sinulta sälyttää tuosta syy miehille, eli "etsin pitkää miestä koska lyhyemmät miehet vain saisivat seurassani alemmuuskompleksin". Usko pois, kyllä se ongelma tai "ongelma" on vain sinun korviesi välissä, ei miesten. Jos kohtaisit itseäsi lyhyemmän miehen joka ei osoittaisi mitään alemmuuskompleksia vaan ehkä jopa ihailisi pituuttasi, niin varmasti miehen lyhyys olisi silti sinulle edelleen ongelma.

        Ehkä tuo on vähän samanlainen fetissi kuin joillekin miehille on niin erittäin tärkeää että naiskumppanilla on DD-kupit, tai että nainen on miestä 15 vuotta nuorempi. Jokainen taaplaa tavallaan.


      • Mies 180cm
        Kiti kirjoitti:

        ..No ehkä minua seuraa ajatus siitä, että perheessäni on pariskunta, josta mies on lyhyempi, about 10 cm. Olen huomannut, että miehellä on jonkinasteinen alemmuuskompleksi siitä, että nainen katselee häntä hieman ylhäältäpäin. Jokaisella on mielipiteensä, mutta..

        Kuten olen yrittänyt tehdä selväksi, että nämä ovat vain minun mielipiteitä. Tarkoituksenani ei todellakaan ole loukata ketään, saatisitten morkata kenenkään valintoja.

        Minä vain en henk koht pystyisi elämään normaalia suhdetta miehen kanssa joka olisi minua viisikin senttiä lyhyempi. Oma oloni lisi koko ajan vaivautunut, ja yrittäisin tehdä itsestäni koko ajan pienemmän näköistä, kuten seisomalla huonossa ryhdissä. (kokemus puhuu)

        Pituudella ei saisi olla todellisessa rakkaudess mitään merkitystä.. mutta.. jos joskus laittaisin hääpuvun päälleni, mitkä kengät laittaisin? lättäpohjaiset sandaalit? , korkokengillä pituusero vasta kasvaisikin.. Huh HUh..

        Siis jälleen kerran miten asian esitit:

        "KOSKA olen pitkä nainen, SIKSI etsin itseäni pidempää miestä"

        Tuo lause sinällään on aivan järjetön, koska se tuo kuvan ikäänkuin taas lyhyet, 160cm, naiset hakisivat itseään lyhyempiä miehiä? Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Jos et vieläkään sisäistänyt niin lue tuo lause vielä pariin kertaan uudestaan ja mieti. :)

        Jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, minkäs sille voi. Sinänsä aika typerää sinulta sälyttää tuosta syy miehille, eli "etsin pitkää miestä koska lyhyemmät miehet vain saisivat seurassani alemmuuskompleksin". Usko pois, kyllä se ongelma tai "ongelma" on vain sinun korviesi välissä, ei miesten. Jos kohtaisit itseäsi lyhyemmän miehen joka ei osoittaisi mitään alemmuuskompleksia vaan ehkä jopa ihailisi pituuttasi, niin varmasti miehen lyhyys olisi silti sinulle edelleen ongelma.

        Ehkä tuo on vähän samanlainen fetissi kuin joillekin miehille on niin erittäin tärkeää että naiskumppanilla on DD-kupit, tai että nainen on miestä 15 vuotta nuorempi. Jokainen taaplaa tavallaan.


      • Kiti
        Mies 180cm kirjoitti:

        Siis jälleen kerran miten asian esitit:

        "KOSKA olen pitkä nainen, SIKSI etsin itseäni pidempää miestä"

        Tuo lause sinällään on aivan järjetön, koska se tuo kuvan ikäänkuin taas lyhyet, 160cm, naiset hakisivat itseään lyhyempiä miehiä? Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Jos et vieläkään sisäistänyt niin lue tuo lause vielä pariin kertaan uudestaan ja mieti. :)

        Jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, minkäs sille voi. Sinänsä aika typerää sinulta sälyttää tuosta syy miehille, eli "etsin pitkää miestä koska lyhyemmät miehet vain saisivat seurassani alemmuuskompleksin". Usko pois, kyllä se ongelma tai "ongelma" on vain sinun korviesi välissä, ei miesten. Jos kohtaisit itseäsi lyhyemmän miehen joka ei osoittaisi mitään alemmuuskompleksia vaan ehkä jopa ihailisi pituuttasi, niin varmasti miehen lyhyys olisi silti sinulle edelleen ongelma.

        Ehkä tuo on vähän samanlainen fetissi kuin joillekin miehille on niin erittäin tärkeää että naiskumppanilla on DD-kupit, tai että nainen on miestä 15 vuotta nuorempi. Jokainen taaplaa tavallaan.

        Olen mielestäni tuonut monestikin esille, että en millään tapaa tuomitse pareja joissa mies on naista lyhyempi. Kun olen puhunut pituudesta, olen katsonut asiaa vain omalta kantiltani, eli täältä 183cm:n korkeudelta. Itse en vain voi sille mitään, etten pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa. Se ei tarkoita, että halveksisin lyhyitä miehiä, en todellakaan!

        En heittänyt syytä miesten niskoille millään tavalla, ja taitaa se olla oman pääni sisällä se "vika".

        Eikös naiset jossain määrin etsi itselleen isänsä kaltaista miestä?
        - No, kai minä sitten kai ainakin teen niin. Isäni on 2m.

        Enkä nyt oiken ymmärrä minäkään. Kuten itsekin mainitsit, että jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, sehän on selvä se, mutta..
        -En kuitenkaan usko omaavani minkäänlaista fetissiä asiasta.


      • 180 cm mies
        Kiti kirjoitti:

        Olen mielestäni tuonut monestikin esille, että en millään tapaa tuomitse pareja joissa mies on naista lyhyempi. Kun olen puhunut pituudesta, olen katsonut asiaa vain omalta kantiltani, eli täältä 183cm:n korkeudelta. Itse en vain voi sille mitään, etten pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa. Se ei tarkoita, että halveksisin lyhyitä miehiä, en todellakaan!

        En heittänyt syytä miesten niskoille millään tavalla, ja taitaa se olla oman pääni sisällä se "vika".

        Eikös naiset jossain määrin etsi itselleen isänsä kaltaista miestä?
        - No, kai minä sitten kai ainakin teen niin. Isäni on 2m.

        Enkä nyt oiken ymmärrä minäkään. Kuten itsekin mainitsit, että jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, sehän on selvä se, mutta..
        -En kuitenkaan usko omaavani minkäänlaista fetissiä asiasta.

        Okei, kysytään sitten näin päin kun et vieläkään tajunnut:

        Jos olisit esim. vain 170cm tai 160cm pitkä, hakisitko silloin itseäsi lyhyempää miestä? Tuon kuva siitä saa koska sanoit että haet itseäsi pidempää miestä SIKSI koska olet itsekin pitkä. :-D Aika järjetön perustelu.

        Ja hyvä että myönnät ongelman tai "ongelman" olevan omassa ajatuksissasi, koska kuitenkin aluksi esitit syynä pituusfetissiisi olevan se että lyhyemmät miehet kärsisivät alemmuuskompleksista hieman pidemmän naisen kanssa.

        No se siitä. Kyllä sinä saat hakea itseäsi pidempää miestä ilman muuta. Ehkä sitten todellakin haet isähahmoa etkä tasavertaista elämänkumppania.

        Mutta jos puhutaan nimimerkin "minni" evoluutioteoriasta joka oli että 160 cm pätkä nainen hakee ylipitkää miestä koska haluaa jälkeläisistään normaalipituisia, niin eikö sinun vastaavasti pitäisi hakea lyhyempää miestä jotta jälkeläisistäsi tulisi normaalimittaisia joilla (ainakaan naisilla) ei olisi samanlaisia "tarpeeksi pitkän" kumppanin hakuongelmia kuten sinulle? Etkö pelkää että parimetrisen miehen kanssa tyttäristäsi tulisi vaikka 190cm pitkiä? :)

        No, tosiasia on että yleisesti naiset kärsivät pahanlaatuisesta pituusfetisismistä eli hakevat mahdollisimman pitkää miestä. Perustelut vaan vaihtelevat sen mukaan miten pitkä nainen on: lyhyet käppänät vetoavat "evoluutioon" jotta heidän lapsensa ei jäisi samanlaisiksi käppäniksi kuin he itse, ja vastaavasti pitkät naiset valittavat että "lyhyempi mies kärsisi alemmuuskompleksista" ja "tykkään aina käyttää 30 cm piikkikorkokenkiä enkä halua joutua kumartumaan suudellakseni miestäni!" (kummallista ettei kyseisiä naisia sitten häiritse vastaavasti se jos he joutuvat kurottamaan ja mies kumartamaan suudellessaan?)

        No mitäs mä valitan, mullahan on tasan 10 cm itseäni lyhyempi kumppani. Hyvin toimii meidän suhde.


      • Kiti
        180 cm mies kirjoitti:

        Okei, kysytään sitten näin päin kun et vieläkään tajunnut:

        Jos olisit esim. vain 170cm tai 160cm pitkä, hakisitko silloin itseäsi lyhyempää miestä? Tuon kuva siitä saa koska sanoit että haet itseäsi pidempää miestä SIKSI koska olet itsekin pitkä. :-D Aika järjetön perustelu.

        Ja hyvä että myönnät ongelman tai "ongelman" olevan omassa ajatuksissasi, koska kuitenkin aluksi esitit syynä pituusfetissiisi olevan se että lyhyemmät miehet kärsisivät alemmuuskompleksista hieman pidemmän naisen kanssa.

        No se siitä. Kyllä sinä saat hakea itseäsi pidempää miestä ilman muuta. Ehkä sitten todellakin haet isähahmoa etkä tasavertaista elämänkumppania.

        Mutta jos puhutaan nimimerkin "minni" evoluutioteoriasta joka oli että 160 cm pätkä nainen hakee ylipitkää miestä koska haluaa jälkeläisistään normaalipituisia, niin eikö sinun vastaavasti pitäisi hakea lyhyempää miestä jotta jälkeläisistäsi tulisi normaalimittaisia joilla (ainakaan naisilla) ei olisi samanlaisia "tarpeeksi pitkän" kumppanin hakuongelmia kuten sinulle? Etkö pelkää että parimetrisen miehen kanssa tyttäristäsi tulisi vaikka 190cm pitkiä? :)

        No, tosiasia on että yleisesti naiset kärsivät pahanlaatuisesta pituusfetisismistä eli hakevat mahdollisimman pitkää miestä. Perustelut vaan vaihtelevat sen mukaan miten pitkä nainen on: lyhyet käppänät vetoavat "evoluutioon" jotta heidän lapsensa ei jäisi samanlaisiksi käppäniksi kuin he itse, ja vastaavasti pitkät naiset valittavat että "lyhyempi mies kärsisi alemmuuskompleksista" ja "tykkään aina käyttää 30 cm piikkikorkokenkiä enkä halua joutua kumartumaan suudellakseni miestäni!" (kummallista ettei kyseisiä naisia sitten häiritse vastaavasti se jos he joutuvat kurottamaan ja mies kumartamaan suudellessaan?)

        No mitäs mä valitan, mullahan on tasan 10 cm itseäni lyhyempi kumppani. Hyvin toimii meidän suhde.

        Miksi ihmeessä sinun pitää ottaa tämä keskustelu noin vakavasti..?

        Ja vaikka olisin itse 145cm en usko , että seurustelukumppanini olisi minua lyhyempi.

        Kutenb olet itsekin todennut, että jokainen tallaa tavallaan, miksi sitten takerrut seikkoihin, joiden en uskoisi sinun elämääsi muuttavan suuntaan eikä toiseen.


      • Katja
        Kiti kirjoitti:

        Olen mielestäni tuonut monestikin esille, että en millään tapaa tuomitse pareja joissa mies on naista lyhyempi. Kun olen puhunut pituudesta, olen katsonut asiaa vain omalta kantiltani, eli täältä 183cm:n korkeudelta. Itse en vain voi sille mitään, etten pystyisi seurustelemaan lyhyen miehen kanssa. Se ei tarkoita, että halveksisin lyhyitä miehiä, en todellakaan!

        En heittänyt syytä miesten niskoille millään tavalla, ja taitaa se olla oman pääni sisällä se "vika".

        Eikös naiset jossain määrin etsi itselleen isänsä kaltaista miestä?
        - No, kai minä sitten kai ainakin teen niin. Isäni on 2m.

        Enkä nyt oiken ymmärrä minäkään. Kuten itsekin mainitsit, että jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, sehän on selvä se, mutta..
        -En kuitenkaan usko omaavani minkäänlaista fetissiä asiasta.

        ... huomannut viihteellä ollessasi niitä hauskoja ilmeitä sinua tanssiin hakevien miesten kasvoilla, kun venyt pöydästä noustessasi korkkareitten kanssa n. 190 senttiseksi? :D

        Itse 184-senttisenä olen noihin ilmeisiin, jotka vaihtelevat hämmästyksestä epäuskoiseen tyrmistykseen, kiinnittänyt useinkin huomiota. Onpa joku jopa perunut tanssiinkutsunsa, kun päälakeni on ollut 15-20 senttiä hänen yläpuolellaan.


      • Kiti
        Katja kirjoitti:

        ... huomannut viihteellä ollessasi niitä hauskoja ilmeitä sinua tanssiin hakevien miesten kasvoilla, kun venyt pöydästä noustessasi korkkareitten kanssa n. 190 senttiseksi? :D

        Itse 184-senttisenä olen noihin ilmeisiin, jotka vaihtelevat hämmästyksestä epäuskoiseen tyrmistykseen, kiinnittänyt useinkin huomiota. Onpa joku jopa perunut tanssiinkutsunsa, kun päälakeni on ollut 15-20 senttiä hänen yläpuolellaan.

        ..No onpa näitä tapauksi kyllä ollutkin =)

        Mutta en ole nähnyt koskaan syytä lakata käyttämästä kokeakorkoisia kenkiä vain sen takia, että olen "normaalia" pidempi nainen..

        Jotkut viisaat (?) ovat opastaneet minua käyttämään mahdollisimman matalakorkoisia kenkiä vaine sen takia, ettei pituuteni korostuisi. Miksi?

        En ole koskaan hävennyt pituuttani, päinvastoin.
        Ja kaikella kunnioituksella lyhyempiä kanssasisaria kohtaan, en usko että korkokengät ovat tehty pelkästään lyhyemmille naisille.

        Itse pidän korkokengistä ihan senkin takia että ne ovat kauniita ja naisellisia!
        -Ja varmasti, jos olisin lyhyempikin käyttäisin niitä yhtälailla.


      • Veera
        Kiti kirjoitti:

        ..no rupesin kyllä itsekin miettimään omia ristiriitaisia kommenttejani..

        Kai se on vain jotenkin luonnollista, että mies on naista pidempi. Tarkoittaen ettei siinä ole mitään kummallista.

        Itse olen suht pitkä naiseksi, jonka takia en itse voisi ajatellakaan seuruselevan lyhyemmän miehen kanssa. Jokainen tekee tietenkin omat päätöksensä.

        En kylläkään usko, että tosirakkaus katsoo sitä,onko kumpi pidempi, eikä sen saisikaan silloin enää haitata.

        Ehkä olen liian innallinen, mutta kuten jo sanoin jokainen tekee omat päätöksensä.

        "Mies" kyllä jo jankkasi asiasta kanssasi mutta halua vielä sanoa oman näkökulmani joka on täysin päinvastainen.

        Koska itse olen pitkä naiseksi (181 cm) olen ihan valmis hyväksymään myös minua lyhyemmän kumppanin. Mieshän voi olla minua lyhyempi olematta lyhyt tai pieni koska olen itse pidempi kuin suomalainen mies keskimäärin.

        Jos taas olisin lyhyt niin minua lyhyempi mieshän olisi todella pieni, jolloin en ehkä tällaista miestä haluaisi. En nimittäin tunne fyysistä vetoa pieniin miehiin. Ex-avomieheni oli 174 cm.


      • Katja
        Kiti kirjoitti:

        ..No onpa näitä tapauksi kyllä ollutkin =)

        Mutta en ole nähnyt koskaan syytä lakata käyttämästä kokeakorkoisia kenkiä vain sen takia, että olen "normaalia" pidempi nainen..

        Jotkut viisaat (?) ovat opastaneet minua käyttämään mahdollisimman matalakorkoisia kenkiä vaine sen takia, ettei pituuteni korostuisi. Miksi?

        En ole koskaan hävennyt pituuttani, päinvastoin.
        Ja kaikella kunnioituksella lyhyempiä kanssasisaria kohtaan, en usko että korkokengät ovat tehty pelkästään lyhyemmille naisille.

        Itse pidän korkokengistä ihan senkin takia että ne ovat kauniita ja naisellisia!
        -Ja varmasti, jos olisin lyhyempikin käyttäisin niitä yhtälailla.

        ... kohdata toinenkin pitkä nainen, joka ei halua piilotella pituuttaan! :-)

        En voisi kuvitellakaan meneväni tanssahtelemaankaan joissakin lättäpohjaisissa kengissä, ehdottomasti haluan käyttää korkkareita. 178-senttinen isosiskoni ei taas halua missään tapauksessa käyttää korkkareita, ettei vaan näyttäisi vahingossakaan yhtä pitkältä 184-senttisen miehensä rinnalla. :D

        Korkkareista huolimatta kuljen pää pystyssä ja ryhdikkäänä ja aion jatkossakin niin tehdä!

        Ja onhan täältä korkealta hienot näköalatkin! *naur*


      • Kiti
        Katja kirjoitti:

        ... kohdata toinenkin pitkä nainen, joka ei halua piilotella pituuttaan! :-)

        En voisi kuvitellakaan meneväni tanssahtelemaankaan joissakin lättäpohjaisissa kengissä, ehdottomasti haluan käyttää korkkareita. 178-senttinen isosiskoni ei taas halua missään tapauksessa käyttää korkkareita, ettei vaan näyttäisi vahingossakaan yhtä pitkältä 184-senttisen miehensä rinnalla. :D

        Korkkareista huolimatta kuljen pää pystyssä ja ryhdikkäänä ja aion jatkossakin niin tehdä!

        Ja onhan täältä korkealta hienot näköalatkin! *naur*

        Näköalat mitä mahtavimmat, ainut huono puoli pituudessa on se, että huipulla tuulee..
        -Aina on tukka sekasin ;) *heh*


      • Reima Ratkaisu
        Kiti kirjoitti:

        ..No ehkä minua seuraa ajatus siitä, että perheessäni on pariskunta, josta mies on lyhyempi, about 10 cm. Olen huomannut, että miehellä on jonkinasteinen alemmuuskompleksi siitä, että nainen katselee häntä hieman ylhäältäpäin. Jokaisella on mielipiteensä, mutta..

        Kuten olen yrittänyt tehdä selväksi, että nämä ovat vain minun mielipiteitä. Tarkoituksenani ei todellakaan ole loukata ketään, saatisitten morkata kenenkään valintoja.

        Minä vain en henk koht pystyisi elämään normaalia suhdetta miehen kanssa joka olisi minua viisikin senttiä lyhyempi. Oma oloni lisi koko ajan vaivautunut, ja yrittäisin tehdä itsestäni koko ajan pienemmän näköistä, kuten seisomalla huonossa ryhdissä. (kokemus puhuu)

        Pituudella ei saisi olla todellisessa rakkaudess mitään merkitystä.. mutta.. jos joskus laittaisin hääpuvun päälleni, mitkä kengät laittaisin? lättäpohjaiset sandaalit? , korkokengillä pituusero vasta kasvaisikin.. Huh HUh..

        totta. Ovatko naiset todella näin kapeakatseisia tässä maassa? Kyllä taas näitä lukiessa tulee mieleen, että kukahan siitä naisten ylipainostakin eniten vaahtoaa, ettei vaan olisi naiset itse...


      • Reima Ratkaisu
        Mies 180 cm kirjoitti:

        Siis jälleen kerran miten asian esitit:

        "KOSKA olen pitkä nainen, SIKSI etsin itseäni pidempää miestä"

        Tuo lause sinällään on aivan järjetön, koska se tuo kuvan ikäänkuin taas lyhyet, 160cm, naiset hakisivat itseään lyhyempiä miehiä? Mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Jos et vieläkään sisäistänyt niin lue tuo lause vielä pariin kertaan uudestaan ja mieti. :)

        Jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, minkäs sille voi. Sinänsä aika typerää sinulta sälyttää tuosta syy miehille, eli "etsin pitkää miestä koska lyhyemmät miehet vain saisivat seurassani alemmuuskompleksin". Usko pois, kyllä se ongelma tai "ongelma" on vain sinun korviesi välissä, ei miesten. Jos kohtaisit itseäsi lyhyemmän miehen joka ei osoittaisi mitään alemmuuskompleksia vaan ehkä jopa ihailisi pituuttasi, niin varmasti miehen lyhyys olisi silti sinulle edelleen ongelma.

        Ehkä tuo on vähän samanlainen fetissi kuin joillekin miehille on niin erittäin tärkeää että naiskumppanilla on DD-kupit, tai että nainen on miestä 15 vuotta nuorempi. Jokainen taaplaa tavallaan.

        Että nyt tämän "Jokainen hakee kumppaniaan omilla kriteereillään, minkäs sille voi." jälkeen voidaan lopettaa itkeminen siitä, että miehille tuntuu kelpaavan vain kaunis ja sopusuhtainen, eikä keskinkertainen ja ylipainoinen? Jos kerran asialle ei mitään voi?
        Vai onko asia eri miesten kohdalla? Pitäisikö miesten tehdä tahtoaan vastaan jotta naiset pysyisivät tyytyväisinä?


        P.S, rakas trinsessa, jos joku on eri mieltä kanssasi, se ei tarkoita etteikö hän ymmärtäisi.


      • Reima Ratkaisu
        Katja kirjoitti:

        ... huomannut viihteellä ollessasi niitä hauskoja ilmeitä sinua tanssiin hakevien miesten kasvoilla, kun venyt pöydästä noustessasi korkkareitten kanssa n. 190 senttiseksi? :D

        Itse 184-senttisenä olen noihin ilmeisiin, jotka vaihtelevat hämmästyksestä epäuskoiseen tyrmistykseen, kiinnittänyt useinkin huomiota. Onpa joku jopa perunut tanssiinkutsunsa, kun päälakeni on ollut 15-20 senttiä hänen yläpuolellaan.

        Missä päin neiti käy humpalla? Voisin mielellään tulla kysäisemään parille hitaille! :D


      • Katja
        Reima Ratkaisu kirjoitti:

        Missä päin neiti käy humpalla? Voisin mielellään tulla kysäisemään parille hitaille! :D

        ... käyn Tampereella, miksi täältä muualle lähtisikään?

        Yltääkö leukasi hitaissa olkapääni yli? :D


      • Reima Ratkaisu
        Katja kirjoitti:

        ... käyn Tampereella, miksi täältä muualle lähtisikään?

        Yltääkö leukasi hitaissa olkapääni yli? :D

        Ihan varmasti yltää, ja Tampere on kyllä paras humppakaupunki ;D


      • Kiti
        Katja kirjoitti:

        ... käyn Tampereella, miksi täältä muualle lähtisikään?

        Yltääkö leukasi hitaissa olkapääni yli? :D

        ..Et uskokaan kuinka "ihanalta" voi tuntua, että jollakin muullakin on sama maallinen ongelma..
        -Pustyykö pussata ilman kurkottamista.. heh =)


      • Katja
        Kiti kirjoitti:

        ..Et uskokaan kuinka "ihanalta" voi tuntua, että jollakin muullakin on sama maallinen ongelma..
        -Pustyykö pussata ilman kurkottamista.. heh =)

        Vaikken miehiä arvostelekaan pituuden mukaan, niin mieluiten kuitenkin korkkaritkin jalassa tanssahtelisin hitaita poski vasten poskea eikä miehen poski vasten rintaani. :D

        Samoin mieluiten otan vastaan miehen suukot kutakuinkin samalta tasolta ilman niskan suurempia notkisteluja.

        Pienihän tuokin maallinen ongelma on, mutta joskus hieman häiritsevä. Onneksi pitkiä miehiäkin löytyy riittävästi! :D


    • Jossu

      Olipa hupaisaa lukea tätä viestiketjua:) Vallalla oleva mieltymys näyttäisi tämän perusteella olevan se, että mitä pitempi mies on, sen parempi. Itse olen mieltynyt näihin jonkun mielestä alamittaisiin (heh) miehiin eli 175cm ja alle jos joku raja nyt on asetettava. Olen 170cm pitkä enkä kiinnitä huomiota siihen onko mies minua pitempi vai lyhyempi. Mutta jos ihannettani ajttelen, mieluummin vaikka lyhyempi.

      Parisuhteessa pituudella tuskin on mitään merkitystä? Miten se voisi olla niin tärkeää? Ja jos on, onko myös hiusten väri tai vaikka kengän numero jotenkin määräävässä asemassa ihmissuhteissa?

      • 186 cm

        "Olen 170cm pitkä enkä kiinnitä huomiota siihen onko mies minua pitempi vai lyhyempi. Mutta jos ihannettani ajttelen, mieluummin vaikka lyhyempi."


      • n39

        ei silmien värillä eikä hiusten värillä tms. pitäisi olla määräävää asemaa ihmissuhteissa. Jos niin on suhde on huteralla pohjalla.


      • Jossu
        186 cm kirjoitti:

        "Olen 170cm pitkä enkä kiinnitä huomiota siihen onko mies minua pitempi vai lyhyempi. Mutta jos ihannettani ajttelen, mieluummin vaikka lyhyempi."

        Et kaiketi ymmärtänyt lukemaasi;) En kiinnitä huomiota pituuteen mutta jokaisella meillä lienee ihanne (joka ei ole määräävässä asemassa silloin kun alamme suhteeseen, eikös) ja minun ihanteeni on lyhyempi mies. Tämä ei siis tarkoita että en voisi rakastua pitkään mieheen.


      • zebe
        n39 kirjoitti:

        ei silmien värillä eikä hiusten värillä tms. pitäisi olla määräävää asemaa ihmissuhteissa. Jos niin on suhde on huteralla pohjalla.

        Mietiskelin, eikä näinkään pitkässä viestirimpsussa kukaan ei ottanut puheeksi, että mitenkäs ne sänkyhommelit sujuu kun on huima pituus ero? Itelläni ei oo kokemusta kuin 186 (minä) ja 166 (daami), se sujui mallikkaasti ja toi oman lisäkiksin touhuun. Painoeroa oli tommonen 40 kiloo.


      • Anonyymi
        zebe kirjoitti:

        Mietiskelin, eikä näinkään pitkässä viestirimpsussa kukaan ei ottanut puheeksi, että mitenkäs ne sänkyhommelit sujuu kun on huima pituus ero? Itelläni ei oo kokemusta kuin 186 (minä) ja 166 (daami), se sujui mallikkaasti ja toi oman lisäkiksin touhuun. Painoeroa oli tommonen 40 kiloo.

        Itse olen 190 cm mies ja ex-tyttöystävä 161 cm ja ainakin meillä sänkyhommat sujui oikein mukavasti. Jälkeenpäin sitä on vasta tajunnut, kuinka ihanaa on panna takaapäin sellaista pientä ja siroa tyttöä. ;-)


    • Anonyymi

      Kyllä se on luonne mikä ratkaisee. Olen aina valinnut noin itseni mittaisia miehiä eli 167 - 172 cm. Aviopuolisoni oli 169 cm. Ovat olleet miehekkäitä ja hartiakkaita. Olen itse niin tomera tapaus vaikka fyysisesti siro, että tarvitsen maskuliinin parikseni. Muuten otan tai joudun ottamaan sen roolin itse.
      Nyt yli 50 vna olen vähän ihastunut pitkään mieheen ja ihan pelkään että en antaisi ennakkoluulojeni haitata.
      Vaikka enää en perhettä uudelleen perusta, näköjään valintamekanismi on naisessa syvällä.
      Mutta kysymykseesi vastaan, että rakasta häntä joka oikealta tuntuu.

    • Anonyymi

      Paljonko Helsingissä on poliisiväkivaltaa, joka johtuu Venäläisistä. Tämä poliisiväkivalta ilmenee esimerkiksi keskeytettynä tutkintana, jos Venäläisten maalittamaa miestä maalitusmurhataan. Näiden kohteiden asuntoihin murtaudutaan. Heidän asunnoistaan viedään tavaroita.
      Poliisi kuitenkin katkaisee tutkinnat. Tällaisen murron tuntomerkkeinä voi vaikka olla se, että asunnosta ei viedä mitään mutta sinne saatetaan tuoda esineitä. Johtoja, nappeja, ruuveja ynnä muita pikkuesineitä. Erään miehen asunnossa rikottiin ketsuppipullo, näiden toimein tarkoitus voi olla painostaa kohdehenkilöä Venäjäyhteistyöhön. Joskus toiminta voidaan naamioida uskonnolisen kultti ja lahkotoiminnan alle eikä kohde pitkään aikaa tiedä kyseessä olevan värväys Venäjäyhteistoimintaan. Ainakin pääkaupunkiseudun Poliisi jättää tutkimatta nämä tämäntyyppiset asuntomurrot
      Herää kysymys kuinka paljon on vaikka pääkaupunkiseudun poliisissa henkilöitä,
      jotka ovat Venäläisten yhteistoimintamiehiä. Heitä voi olla piilotettuna paljon.
      Uskonto voi olla valekaapu tällaiselle toiminnalle kuten aiemmin totesin.
      Psykiatria on avainasemassa tutkittaessa tällaista toimintaa. Helsingissä on Venäläisä psykiatreja kuten muualllakin maassa tai Suomalaisia jotka ovat kuuluneet Taistolaisiin opiskelijaliikkeisiin 60-70 luvuilla. Tällaiset psykiatri kirjoittelevat näistä asioista kirjoitteleville skitsofreinaidiagnooseja ja pakkolääkitsevät heidät ajatus ja tunnekyvyttömiksi zombeiksi, jotka lääkitys vie pian hautaan. Monet skitsofreenniadiagnosoiduthan Suomessa puhuvat venäjäuhasta. Tällainen diagnoosi hankitaan helposti provoismalla tappelu jossa kohde joutuu itsepuolustustilanteeseen ja tällöin hänet muka ympäristölle vaarallisena passitetaan pakkohoitoon. Lopun jokainen pystyy arvaamaan.

    • Anonyymi

      Näyttää epäsuhdalta ja typerältä. Nainen näyttää lapselta, eikä suinkaan naiselliselta.

    • Anonyymi

      Esteettisesti tuo näyttää tosi pahalta. Kannattaa katsella itselleen paremmin soveltuvaa puolisoa.

    • Anonyymi

      Minulla ja rakkaallani on 29cm pituuseroa.
      Olen erittäin tyytyväinen siroon ja notkeaan naiseeni. Tosin hänellä on tärkeämpiäkin ominaisuuksia.
      Rakkaanikin on tyytyväinen. Muiden mielipiteellä, etenkään negatiivisilla, ei ole mitään merkitystä.

    • Anonyymi

      Isolta mieheltä saa parempaa turvaa, jos nainen pelkää jotain? Näin miellän itse, et nainen ajattelee?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe