Mitä tarkoitetaan kun miehet toivovat naiselta vahvuutta tai voimakasta luonnetta? Vai onko kuitenkin niin, että vahvaluonteinen, itsenäinen nainen on miehelle kauhistus tai "hyvä jätkä"? Pitääkö naisen olla se heikompi, niin henkisesti kuin fyysisesti?
Itse olen kuulemma voimakas luonne (omasta mielestäni en ole sen kummempi kuin muutkaan): suora, tasapainoinen, määrätietoinen, persoonallinen oma itseni, varma yms. Minusta pidetään mutta jotenkin alkaa vaikuttaa siltä, että miehet eivät uskalla/halua lähestyä. Oletetaanko että minulle kelpaa vain jokin supermies?
Vahva nainen?
29
5949
Vastaukset
- Jep!
Uhh, tunnen erään sekä henkisesti, että fyysisesti vahvan naisen. Luonne on ulospäin suuntautunut, itsevarma ja räväkkä. Tämä nainen pitää kiinni omista mielipiteistään, muttei ole itsepäinen. Voittaa minut esim. kädenväännössä varmasti, jos kokeiltaisiin. Hän on todella sexy ja himoittava kaikin puolin. En todellakaan pelkää lähestyä häntä. Päinvastoin. Nynneröitä pelottaa lähestyä paljon enemmän. Koskaan ei tiedä, mitä heidän päässään liikkuu.
- vahvahko nainen myös
mulla vähän samat ongelmat, juuri suhteessa jossa olin tosi rakastunutkin - mies tarvitsisi jotain hillitympää! eli ainakin itsetunnoltaan heikot miehet ilmeisesti haluavat alistettavan mieluummin.. minä en siis ole fyysisesti vahva, ja ihan naisellinenkin olen ... mutta pärjään ilman miestäkin= en ole pulassa yksinkään - henkisesti suht vahva, tasapainoinen, määrätietoinen... ja sitä ei kyllä valitettavasti kaikki miehet kestä... mutta mitäpä sitä esittämäänkään mitään säälittäävää reppanaa, kait se joskus vielä löytyy mies - kuka pystyy näyttämään miehuutensa ilman naisen alistamista.
eli kuljetaan me vaan selkä suorassa - hyvää jatkoa sinulle lyyli (minkäikäinen muuuten olet?, minä n 40v)- Mies+40
Kyllä saa, jos se vahvuus on oikeanlaista. Tarkoitan tällä sitä että osaa silti ottaa toisen huomioon ja kunnioittaa toista ihmisenä. Itse olen ns. hyvin itsenäinen ihminen ja kaipaisin juuri rinaleni toista samanlaista ihmistä. Vahvalla ihmisellä mielestäni tarkoitetaan ihmistä joka on sinut itsensä kanssa, luonne silti saattaa olla ulospäin suuntautunut tai rauhallinen ja jalat maassa oleva tyypi itse olen jälkimäistä tyypiä.
Itseleni ei ainakaan sovi huonolla itsetunnolla varustettu kuppani, todettu on.
"mies tarvitsi jotain hillitympää" en ymmärrä ?
Jos olet niin kuin ilmoitat vahva niin silloin osaat puhua asiasta kuin asiasta hillitysti rupeamatta riehumaan" - "vahvahko nainen
Mies+40 kirjoitti:
Kyllä saa, jos se vahvuus on oikeanlaista. Tarkoitan tällä sitä että osaa silti ottaa toisen huomioon ja kunnioittaa toista ihmisenä. Itse olen ns. hyvin itsenäinen ihminen ja kaipaisin juuri rinaleni toista samanlaista ihmistä. Vahvalla ihmisellä mielestäni tarkoitetaan ihmistä joka on sinut itsensä kanssa, luonne silti saattaa olla ulospäin suuntautunut tai rauhallinen ja jalat maassa oleva tyypi itse olen jälkimäistä tyypiä.
Itseleni ei ainakaan sovi huonolla itsetunnolla varustettu kuppani, todettu on.
"mies tarvitsi jotain hillitympää" en ymmärrä ?
Jos olet niin kuin ilmoitat vahva niin silloin osaat puhua asiasta kuin asiasta hillitysti rupeamatta riehumaan"olen samaa mieltä toisen huomioon ottaminen ja kunnioittaminen pitäisi olla itsestään selvää.
tässä mainitsemani hillityn vastakohta on ehkäpä seuraavaa - olen suht ulospäinsuuntautunut, kova nauramaan ja itkenkin, jos itkettää eli aika tunteikas..
ja niinkuin et ymmärtänyt tätä "mies tarvitsi..."
niin enpä oikein ymmärtänyt minäkään, joten älä välitä. Jos kiinnostaa vaihtaa lisää ajatuksia, niin laitahan viestiä [email protected] -
olen juuri äskettäin oppinut näitä netin saloja,
ja kiva katsoa minkälaista keskusteluseuraa täältä löytyy .. - Lyyli
Vahvahko nainen: olen 32 v. Ja kiitos samoin, jatkoja sinullekin :)
Jotenkin on vain tullut tunne että määrätietoinen nainen joka ei ihmettele vaan tekee ja pärjää on jotenkin "pelottava". Korjatkaa toki jos olen väärässä :) Eikö semmoiselle naiselle sitten pärjää? Onko parisuhde kilpailua? - tyttönainen
Lyyli kirjoitti:
Vahvahko nainen: olen 32 v. Ja kiitos samoin, jatkoja sinullekin :)
Jotenkin on vain tullut tunne että määrätietoinen nainen joka ei ihmettele vaan tekee ja pärjää on jotenkin "pelottava". Korjatkaa toki jos olen väärässä :) Eikö semmoiselle naiselle sitten pärjää? Onko parisuhde kilpailua?Minulla on kuulemma hyvin suora ja rehellinen tapa ilmaista itseäni. En suostu psyykkisesti aivan helpolla kenenkään heittopussiksi, enkä ole fyysisestikään mikään pieni ja heppoinen. (Naisellinen kuulemma silti.) Sanotaan vaikka niin, että pärjään kyllä ilmankin miestä jos niikseen tulee. Noh, nykyinen mies on kyllä minua vielä paljon suurempi ja vahvempi, mutta on silti kehunut minussa nimenomaan hyväksi ominaisuudeksi että vaikka sopeudun monenmoisiin tilanteisiin niin en ole silti mikään tahdoton nössykkä vaan uskallan joskus sanoa, että: "Perkele, nyt loppu tuo meininki!" tms... Hän ainakin sanoo, ettei tykkää mistään kauheesta komentelusta, mutta kuitenkin suorastaan tarvii sen kovan sanan joskus silloin kun ei itse tajua omaa tyhmyyttään. ;)
Joidenkin olen kans huomannut sellaista jämäkkää luonnetta vähän kammoavan, mut on niitä sitten sellaisia miehiä, jotka pitävät sitä ihan ja pelkästään plussana.
- Man
Monet naiset käyttäytyvät hysteerisesti riitatilanteissa, ovat vainoharhaisia, heikkohermoisia, sairaalloisen mustasukkaisia, kontrolli-hulluja ja eivätkä ikinä pysty myöntämään että heissä olisi jotain vikaa. Tälläiset naiset itse kuvaavat itsensä "Olen tempperamenttinen, voimakastahtoinen, periksiantamaton luonne" Sitten he ihmettelevät; Eivätkö miehet pidä vahvoista naisista? Kuka haluaisi elää tuollaisen "vahvan" ihmisen kanssa jonka kanssa arki on kädenvääntämistä.
Olen törmännyt aika moneen tuollaiseen "vahvaan" naiseen jotka todellisuudessa ovatkin itsetunto-ongelmaisia, epävarmoja yksilöitä.
Minusta henkinen vahvuus on sitä että uskaltaa olla oma itsensä, kuuntelee muidenkin mielipiteitä. Pitää omista ajatuksistaan ja periaatteistaan kiinni ja arvostaa itseään. Mutta uskaltaa myös myöntää olevansa väärässä jos niin on päässyt käymään. Pyytää ja osaa antaa anteeksi. Toki tälläisiä vahvoja miehiä ja naisia on olemassa. Vahvuuden toisessa ihmisessä huomaa todella nopeasti tavatessa.
Muuten, tuo alkukappale sopii myös miehiin hieman sovellettuna. Älkää suhtautuko tähän viestiin kuin se olisi yleistys ;-)- WANDA
mitä tarkoitat kontrollihullulla?? Vainoharhaisuus on myös termi, jolle haluaisin selityksen.
Onko niin, että suurin osa näistä vahvoista naisista on jotenkin psyykkisesti epätasapainoisia (mainitsemasi vainoharhaisuus, heikkohermoisuus etc)? Tulkitset asian niin, että naisen vahvuus on mielisairautta? Voi mies -parkoja, kun pitää kaikki 'toisinajattelevat' naiset lataamoon laittaa. Minun onneni lienee se, että todennäköisesti ainakaan sinä et ole psykiatri.
Voisiko nimimerkki Man kaivaa psykankirjat jostain ja katsoa mitä projisointi tarkoittaa. Sen jälkeen voit miettiä milloin viimeksi olit oikeassa. Missään. Käsittämättömiä keloja naisten ajatusmaailmasta! - Hanna
Olen samaa mieltä (henkisestä) vahvuudesta ja mitä se on. Monesti se ymmärretään väärin tarkoittamaan uskallusta olla suuna päänä ja hallitsevana osapuolena kaikessa.
Todella vahva ihminen/nainen on herkkä, aito ja luonnollinen - ei päällekäyvä, itseään väkisin esilletuova linssilude. - Man
Hanna kirjoitti:
Olen samaa mieltä (henkisestä) vahvuudesta ja mitä se on. Monesti se ymmärretään väärin tarkoittamaan uskallusta olla suuna päänä ja hallitsevana osapuolena kaikessa.
Todella vahva ihminen/nainen on herkkä, aito ja luonnollinen - ei päällekäyvä, itseään väkisin esilletuova linssilude."Monesti se ymmärretään väärin tarkoittamaan uskallusta olla suuna päänä ja hallitsevana osapuolena kaikessa."
Tuota juuri tarkoitin viestissäni. Tämä käy vastauksenani myös WANDA:lle joka ilmeisesti tajuamatta viestiäni veti asiasta herneen nenäänsä. - vahvahko nainen
samoilla linjoilla ollaan mitä vahvuudella tarkoitetaan... ja minä ainakin osaan myös pyytää anteeksi
- nainen
Olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi asiasta,vaikka olenkin nainen!Ymmärrän täysin,mitä ajat takaa-toisin kuin nämä kanssa-sisareni,jotka heti vetivät herneen nenään...lienekö joku alemmuuskompleksi..
- Lyyli
Man:in kuvaama "vahvuus" kyllä kuulostaa ennemmin uhmaikäisen lapsen kiukuttelulta... haetaan vanhempaa joka asettaa rajat. Itsekeskeiseltä, epäkypsältä.
En todellakaan tarkoita vahvuudella toisen alistamista, kyvyttömyyttä joustaa tai neuvotella asioista, sitä ettei kuuntele toisia! Mielestäni vahvuus on sitä että on oma itsensä, ei lähde mukaan kaikkiin vouhotuksiin ympäristön paineesta, sanoo oman mielipiteensä suoraan mutta antaa toisillekin tilaa elää ja olla mitä mieltä haluavat jne.
Vahva uskaltaa myös olla heikko. Vahinko vain että kun on vahvan ihmisen rooliin joutunut/hakeutunut, ei enää välttämättä saakaan lupaa olla heikko, epävarma, peloissaan. - WANDA
Man kirjoitti:
"Monesti se ymmärretään väärin tarkoittamaan uskallusta olla suuna päänä ja hallitsevana osapuolena kaikessa."
Tuota juuri tarkoitin viestissäni. Tämä käy vastauksenani myös WANDA:lle joka ilmeisesti tajuamatta viestiäni veti asiasta herneen nenäänsä.tajusin hyvin mitä YRITIT sanoa Man, mutta en suostu ottamaan jakeluuni maallikon analyyseja siitä miten oman tyttöystävän käyttäytymismalleista vedetään yhtäläisyysmerkkejä kaikkiin naisiin ja heidän keloihinsa.
Mieti vähän, vainoharhaisuus on aika voimakas ilmaisu sille, että naisella on vaisto, joka yleensä vieläpä sanoo, mitä on todella tapahtunut. Jos muijasi haistaa kuteistasi että olet ollut kapakassa ja kaivaa kaulimen esiin, alatko syyttää häntä vainoharhaiseksi?! Jösses, jos olisit ukkoni, saisit kaulimesta ja kovaa. Ole nimittelyissäsi edes rehellinen!
Enkä todellakaan suostu ottamaan toisten herneaivoisuudesta hernettä omaan nokkaan. Tarkka ruokavalio nääs. - Man
WANDA kirjoitti:
tajusin hyvin mitä YRITIT sanoa Man, mutta en suostu ottamaan jakeluuni maallikon analyyseja siitä miten oman tyttöystävän käyttäytymismalleista vedetään yhtäläisyysmerkkejä kaikkiin naisiin ja heidän keloihinsa.
Mieti vähän, vainoharhaisuus on aika voimakas ilmaisu sille, että naisella on vaisto, joka yleensä vieläpä sanoo, mitä on todella tapahtunut. Jos muijasi haistaa kuteistasi että olet ollut kapakassa ja kaivaa kaulimen esiin, alatko syyttää häntä vainoharhaiseksi?! Jösses, jos olisit ukkoni, saisit kaulimesta ja kovaa. Ole nimittelyissäsi edes rehellinen!
Enkä todellakaan suostu ottamaan toisten herneaivoisuudesta hernettä omaan nokkaan. Tarkka ruokavalio nääs....tajuta. Niin, oliko sulla jokin mielipide aiheesta?
- Man
Lyyli kirjoitti:
Man:in kuvaama "vahvuus" kyllä kuulostaa ennemmin uhmaikäisen lapsen kiukuttelulta... haetaan vanhempaa joka asettaa rajat. Itsekeskeiseltä, epäkypsältä.
En todellakaan tarkoita vahvuudella toisen alistamista, kyvyttömyyttä joustaa tai neuvotella asioista, sitä ettei kuuntele toisia! Mielestäni vahvuus on sitä että on oma itsensä, ei lähde mukaan kaikkiin vouhotuksiin ympäristön paineesta, sanoo oman mielipiteensä suoraan mutta antaa toisillekin tilaa elää ja olla mitä mieltä haluavat jne.
Vahva uskaltaa myös olla heikko. Vahinko vain että kun on vahvan ihmisen rooliin joutunut/hakeutunut, ei enää välttämättä saakaan lupaa olla heikko, epävarma, peloissaan.Miten niin ei saa lupaa olla heikko? Jos olet vahva, uskallat olla juuri sitä mitä olet.
- Lyyli
Man kirjoitti:
Miten niin ei saa lupaa olla heikko? Jos olet vahva, uskallat olla juuri sitä mitä olet.
että olen törmännyt ihmisiin (siis sekä miehiin että naisiin), joiden on vaikea sietää sitä että "vahva" ihminen itkee, on peloissaan, epävarma yms. Lupa on ehkä väärä sana, mutta olen havainnut että sitten yritetään pistää se toinen takaisin siihen vaivattoman vahvan rooliin tai kielletään suorastaan "ethän sä nyt voi tolleen!" Ehkäpä "lupa" kuvaa sitä painetta mikä ulkopuolelta saattaa tulla, roolipoikkeamia kun ei vakiintuneissa ihmissuhteissa aina sallita...
- Lyyli
Lyyli kirjoitti:
että olen törmännyt ihmisiin (siis sekä miehiin että naisiin), joiden on vaikea sietää sitä että "vahva" ihminen itkee, on peloissaan, epävarma yms. Lupa on ehkä väärä sana, mutta olen havainnut että sitten yritetään pistää se toinen takaisin siihen vaivattoman vahvan rooliin tai kielletään suorastaan "ethän sä nyt voi tolleen!" Ehkäpä "lupa" kuvaa sitä painetta mikä ulkopuolelta saattaa tulla, roolipoikkeamia kun ei vakiintuneissa ihmissuhteissa aina sallita...
Lisättäköön vielä että en tarkoita roolilla mitään esittämistä, roolin vetämistä, vaan asemaa ja rajoja ihmissuhteissa.
- Man
Lyyli kirjoitti:
Lisättäköön vielä että en tarkoita roolilla mitään esittämistä, roolin vetämistä, vaan asemaa ja rajoja ihmissuhteissa.
...nyt tajuan mitä tarkoitat. Hyvin sanottu. Olen samaa mieltä. Olen joskus törmännyt itsekin samaan; Jos alkaa puhua vaikka negatiivisista tunteistaan niin kuulija ei välttämättä halua kuunnella tai järkyttyy. Johtuisko tuo kuulijan huonosta kyvystä asennoitua toisen asemaan, eli kuulija ei pysty tajuamaan ongelmaa. Tai ei pysty keskustelemaan "herkistä" asioista. Tämän takia ehkä ihmiset ovat kiinnostuneita seurastasi koska siitä ei koidu heille "ongelmia"...
- LADY
WANDA kirjoitti:
tajusin hyvin mitä YRITIT sanoa Man, mutta en suostu ottamaan jakeluuni maallikon analyyseja siitä miten oman tyttöystävän käyttäytymismalleista vedetään yhtäläisyysmerkkejä kaikkiin naisiin ja heidän keloihinsa.
Enkä todellakaan suostu ottamaan toisten herneaivoisuudesta hernettä omaan nokkaan. Tarkka ruokavalio nääs.>Mieti vähän, vainoharhaisuus on aika voimakas ilmaisu sille,
että naisella on vaisto, joka yleensä vieläpä sanoo, mitä on todella tapahtunut.
Jos muijasi haistaa kuteistasi että olet ollut kapakassa
Haistaminen ei ole vaisto. Se on aisti.
>ja kaivaa kaulimen esiin, alatko syyttää häntä vainoharhaiseksi?!
Jos ei nainen ala leipoa sen kaulimen kanssa, kyllä hän silloin käyttäytyy oudosti ja on vainoharhainen. Mitä pahaa kapakassa käynnissä on?
>Jösses, jos olisit ukkoni, saisit kaulimesta ja kovaa. Ole nimittelyissäsi edes rehellinen!
Tämä on jo väkivaltaa. Se on taas poliisiasia. - WANDA
LADY kirjoitti:
>Mieti vähän, vainoharhaisuus on aika voimakas ilmaisu sille,
että naisella on vaisto, joka yleensä vieläpä sanoo, mitä on todella tapahtunut.
Jos muijasi haistaa kuteistasi että olet ollut kapakassa
Haistaminen ei ole vaisto. Se on aisti.
>ja kaivaa kaulimen esiin, alatko syyttää häntä vainoharhaiseksi?!
Jos ei nainen ala leipoa sen kaulimen kanssa, kyllä hän silloin käyttäytyy oudosti ja on vainoharhainen. Mitä pahaa kapakassa käynnissä on?
>Jösses, jos olisit ukkoni, saisit kaulimesta ja kovaa. Ole nimittelyissäsi edes rehellinen!
Tämä on jo väkivaltaa. Se on taas poliisiasia.Jos Man on yhtään mies, ei se tarvitse kenenkään leidin auttamisia, joten turhaan siinä yrität asettua sen puolelle. Hän ilmaisi oman kantansa ja minä omani. Onko sulle jotenkin vaikea ymmärtää kanssasiskoja jotka ovat asioista eri mieltä kuin sinä? Herää jo pahvi, meitä on paljon.
PS: Kaulin ja väkivalta on tarkoitettu juuri sunlaisille eli huumorintajuttomille viivahuuli -mummeleille. - Jep
WANDA kirjoitti:
Jos Man on yhtään mies, ei se tarvitse kenenkään leidin auttamisia, joten turhaan siinä yrität asettua sen puolelle. Hän ilmaisi oman kantansa ja minä omani. Onko sulle jotenkin vaikea ymmärtää kanssasiskoja jotka ovat asioista eri mieltä kuin sinä? Herää jo pahvi, meitä on paljon.
PS: Kaulin ja väkivalta on tarkoitettu juuri sunlaisille eli huumorintajuttomille viivahuuli -mummeleille.Sähän kommunikoit kuin merimies.
- magdalena
HEI!Asia josta kirjoitit on erittäin tuttua minullekin.Olen tullut siihen tulokseeen että miehet haluavat vaativat että nainen olisi vahva itsevarma, ja kaikkea muutakin,mutta totuus on se että ne eivät pysty käsittelemään sellaista naista,ikävä kyllä!!Miehet pärjäävät paremmin pikkuisen myötäävämmän ja tossukan naisen kanssa.Suora mutkaton nainen on miehille pelottava.Tätä mieltä olen minä ja kerron tämän kypsän naisen kokemiksella!!!
- pöljä
heh, ollaanpas me miehet kovin heikkoja! ja vielä poikkeuksetta.
termin vahva nainen näköjään jokainen ymmärtää omalla tavallaan, mutta varsinkin itseään vahvaksi naiseksi kutsuvat ovat näemmä niitä itsekeskeisiä dominoivia omanperseen ajattelijoita!
minä ymmärrän vahvalla naisella olevan älyä, tempperamenttia ja rohkeutta pitää puolensa kun esim riidellään suhteessa, vahvaa naista ei kohdella kaltoin eikä vahva nainen kohtele kaltoin miestään! vahva nainen pystyy pitämään tästä huolen omalta osaltaan, se on ikäänkuin itsestään selvyys! lapatossunaisen kanssa tulee pahoja ongelmia koska riitoja ei suhteessa voi välttää ja mies voi loukata naistaan kohtuuttomasti kun kaapinpaikka jää epäselväksi, tällöin kärsivät myös mahdolliset lapsukaiset.
eli luoja varjelkoon meitä lapatossuilta sekä dominoivilta kusipäiltä! diplomaattinen keskitie on paras ratkaisu. - Kruuse
pöljä kirjoitti:
termin vahva nainen näköjään jokainen ymmärtää omalla tavallaan, mutta varsinkin itseään vahvaksi naiseksi kutsuvat ovat näemmä niitä itsekeskeisiä dominoivia omanperseen ajattelijoita!
minä ymmärrän vahvalla naisella olevan älyä, tempperamenttia ja rohkeutta pitää puolensa kun esim riidellään suhteessa, vahvaa naista ei kohdella kaltoin eikä vahva nainen kohtele kaltoin miestään! vahva nainen pystyy pitämään tästä huolen omalta osaltaan, se on ikäänkuin itsestään selvyys! lapatossunaisen kanssa tulee pahoja ongelmia koska riitoja ei suhteessa voi välttää ja mies voi loukata naistaan kohtuuttomasti kun kaapinpaikka jää epäselväksi, tällöin kärsivät myös mahdolliset lapsukaiset.
eli luoja varjelkoon meitä lapatossuilta sekä dominoivilta kusipäiltä! diplomaattinen keskitie on paras ratkaisu.valitetavasti vahva nainen on termi, joka ainakin minulle tuo negatiivisen mielikuvan. Siis jos vastaisin esim. sinkkupalstalla oleviin deitti-ilmoituksiin, en missään nimessä valitsisi naista jonka persoonallisuuksissa lukisi vahva nainen. Syystä, että miellän tuon termin joko mainitsemanasi itsekeskeisenä dominoivana omanperseen ajattelijana tai sitten heikkoitsetuntoisena naisena joka esittää itsekeskeistä dominoivaa omanperseen ajattelijaa.
Vaikka tiedänkin, ettei monikaan itseään vahvaksi kuvaava nainen todellakaan tarkoita tuota edellä mainittua luonteenkuvausta, silti karsastan määritelmää vahva nainen. Ja kyse ei ole siitä, että olisin sovinisti tai muuten halveksuisin naisten luonteikkuutta. Pidän enemmän siitä, että tällainen vahva nainen kuvailee itseään vaikkapa itsenäisenä, oman arvonsa tuntevana sekä kaveriporukan johtotähtenä. Tuo ei ehkä ole synonyymi vahvalle, mutta kai se jotain kertoo... - tuikku
Sekä ulkonäköni että luonteeni vetoavat miehiin. Olen kuulemma ihan erilainen kuin muut naiset, hyvällä tavalla.
Olen luonnollinen, aito ja hyväsydäminen. En tee itsestäni numeroa, mutta muut nostavat minua silti jalustalle. Olen rempseä "hyväjätkä" josta tarvittaessa löytyy särmää ja tulta. Minuun rakastutaan helposti.
Pari kertaa minut on kuitenkin suhteen edetessä jätetty, koska tiedän mikä loukkaa tervettä ylpeyttäni ja arvoani ja sen myötä pidän kiinni oikeuksistani. Kunnioitan myös toisen oikeuksia, tasa-arvo ennenkaikkea.
Raaka totuus vain on, että useimmille miehille asian katsominen naisen näkökulmasta on täysi mahdottomuus. Ja lopulta aina löytyy joku pirjoleena kainaloon kihertämään ja miehen elämää nyökkäillen myötäilemään.
Elämä on niin paljon helpompaa. - tyttönainen
pöljä kirjoitti:
eli luoja varjelkoon meitä lapatossuilta sekä dominoivilta kusipäiltä! diplomaattinen keskitie on paras ratkaisu.Sinä kiteytit hyvin sen sanan "vahvuus" juuri niin kuin se on. Ja tuo määritelmä pätee minusta ihan molempiin sukupuoliin. Jos meinaa yhdessä onnistua elämään ilman mitään kauheita konflikteja niin molempien pitää osata joskus joustaa. Sopivasti, mutta ei liikaa. Osata myöntää jos on väärässä ja antaa/pyytää anteeksi. Siinä se vahvuus on.
- salli
Joopa joo. Niin aina jaksavat yksitoisensa jälkeen vakuutella että ku sä oot niin ihanan suora, tempperamenttinen ja tulinen. vaan eipä aikaakaan kun tulee naapurintyttöjä ja ties mitä pissaliisoja ikävä...Mistä voi ikimaailmassa löytyä mies jossa ois enemmän munaa kun mussa, vai pitääkö ruveta ingalsin lauraks....NO EI IKINÄ
- vahvanainen
oikeesti miehessäkin pitää olla sitä jotain..en tykkää mistää lässyttävistä miehistä..yökyök..ja näistä mitkä tilittää eroistaan kun eroonkin tarvitaa aina kaksi..että minuu risoo tollaset tyypit.....pitkä YYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKKKKKKKKKKKKKKK,kuvottavaa tollaselle etes antaa...ennemmin yksin kuin jonkun ruikuttavan mölöttäjän kanssa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313984- 412679
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412667Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302363
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3122220- 381949
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481582- 1411487