Mulla on suht ohuet vähän luonnonkiharat käsittelemättömät hiukset, olkapäille asti. En haluais leikata lyhyeks mut haluisit vähän elävyyttä niihin. Onko kellään kokemusta pehmennyksestä, eikös se olekin miedompi vaihtoehto kuin permis? Miten pehmis käytännössä tehdään ja mitä aineita siihen käytetään?
Pehmennys
7
4076
Vastaukset
- Jenna
Pehmennys on ihan sama kuin permanentti, tehdään samoilla aineilla ja ihan samalla tavalla, ainoa ero on, että pehmennys tehdään loivemmilla rullilla kuin permanentti. Kiharasta ei siis tule yhtä säkkärää kuin permanentissa.
Itsellä on ollut pari pehmennystä, samassa kunnossa olivat hiukset silloin, kuin permanentin jälkeen. Toki kunnon tuotteilla pitää hoitaa, niin pysyy parempana.- Sanni
hiukset oli pehmennyksen jälkeen? kuivat, kulahtaneet? Kerro vähän tarkemmin, oliko sitä helppo hoitaa, miten sä sitä hoidit ja millä tuotteilla? Kuinka kauan se pysyi hyvänä?
- Jenna
Sanni kirjoitti:
hiukset oli pehmennyksen jälkeen? kuivat, kulahtaneet? Kerro vähän tarkemmin, oliko sitä helppo hoitaa, miten sä sitä hoidit ja millä tuotteilla? Kuinka kauan se pysyi hyvänä?
Aluksi ihan hyvän tuntuiset, toki hieman kuivat koska käytössä on niin kovat aineet ja hius väistämättä kärsii hieman. Permanentattujen hiusten aineilla hoidin (kampaamosta), itselle oli hyvää Goldwellin Definition-sarjan tuotteet, ja ihan erityisesti sen sarjan tehohoito.
Hyvän näköisenä hiukset pysyi aina siihen asti kunnes ne kasvoi pidemmäksi ja (suora) juurikasvu tuli esiin...pehmennys antaa kuitenkin lisää volyymia hiuksiin ja ainakin minulla tuntui kuin olisi kaksi kertaa paksumpi tukka. Siksi se kasvaessaan näytti ehkä hieman oudolta, yläosa suora ja alaosa lainetta/kiharaa. Silloin pidin aika paljon ponnaria kun en jaksanut laittaa hiuksia kummemmin. Nyt on jo kasvanut kokonaan pois.
Sitähän ei sitten saa pois päästä kuin kasvattamalla/leikkaamalla, ellei sitten suoristu ennen aikojaan joka taitaa olla aika harvinaista.
Mukavaa vaihtelua se pehmennys kuitenkin oli, olin täysin kyllästynyt kuontalooni ennen sitä. Ja mulle se oli parempi vaihtoehto kuin säkkärä permanentti. :) - Sanni
Jenna kirjoitti:
Aluksi ihan hyvän tuntuiset, toki hieman kuivat koska käytössä on niin kovat aineet ja hius väistämättä kärsii hieman. Permanentattujen hiusten aineilla hoidin (kampaamosta), itselle oli hyvää Goldwellin Definition-sarjan tuotteet, ja ihan erityisesti sen sarjan tehohoito.
Hyvän näköisenä hiukset pysyi aina siihen asti kunnes ne kasvoi pidemmäksi ja (suora) juurikasvu tuli esiin...pehmennys antaa kuitenkin lisää volyymia hiuksiin ja ainakin minulla tuntui kuin olisi kaksi kertaa paksumpi tukka. Siksi se kasvaessaan näytti ehkä hieman oudolta, yläosa suora ja alaosa lainetta/kiharaa. Silloin pidin aika paljon ponnaria kun en jaksanut laittaa hiuksia kummemmin. Nyt on jo kasvanut kokonaan pois.
Sitähän ei sitten saa pois päästä kuin kasvattamalla/leikkaamalla, ellei sitten suoristu ennen aikojaan joka taitaa olla aika harvinaista.
Mukavaa vaihtelua se pehmennys kuitenkin oli, olin täysin kyllästynyt kuontalooni ennen sitä. Ja mulle se oli parempi vaihtoehto kuin säkkärä permanentti. :)käsittelyaineet hiustesi väriä? Olen sellasta kuullut jostain...
- Jenna
Sanni kirjoitti:
käsittelyaineet hiustesi väriä? Olen sellasta kuullut jostain...
...että vaalensi? Toki käsittelyssä käytetyt aineet on voimakkaita ja varmasti voi vaalentaa värjättyä väriä. Oman väristä hiusta tuskin vaalentaa... Mulla oli silloin tummanruskeaksi värjätyt hiukset, eikä väri vaalentunut/haalistunut yhtään. Eikä mulla ole kampaamossa laitettua väriä koskaan vaalentaneet hiustenhoitotuotteet, kaupan väriä kylläkin.
- ¤¤¤¤
Mitä maksaa (noin) jos haluaa pehmennyksen tai permanentin?
- *E*
¤¤¤¤ kirjoitti:
Mitä maksaa (noin) jos haluaa pehmennyksen tai permanentin?
Oisko missään kuvia pehmennetyistä hiuksista?
Pehmennys maksaa n.60 euroa, riippuu
tietenkin paikasta ja hiuksista (pituus/paksuus)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802