Miten vakipano?

utelias

Tällaista oon vaan miettinyt... että miten ootte ottaneet asian puheeksi / miten tilanne on muodostunut? Asia vaan kiinnostaisi... vakipano olis kuitenkin parempi kuin yhden illan panot.

77

55375

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

      Tapasin ravintolassa miehen. Emme olleet juuri ollenkaan humalassa. Se haki tanssiin ja sitten tuli pöytäämme istumaan. Oltiin tyttöporukalla. Tanssittiin taas ja se kuiskas korvaani että lähdetäänkö. jo silloin tanssiessa tunsimme kumpikin vetovoimaa toisiimme. Sitten lähdettin meille ja siitä se sitten lähti. Se laittaa tekstarin että voiko tulla. Se oli kuin sanaton sopimus, että ei tavata muualla kuin mun luona ja että naiskenellaan vaan. Kumpikin pidetään turpamme kiinni ja sillalailla se sujuu. Oih, kun on mukava saada sen tekstari vaikka klo 01 yöllä ja kieltäytyä en voi ilman tosi hyvää syytä. Kerran vähän vitutti kun sillä oli kiire , niin se kävi vaan "nusasemassa" Mutta joskus se on koko yönkin. Saapa nähdä mitä tänäyönä tapahtuu. Joskus on hirvee ikävä kun se ei ota yhteyttä. Kerran se oli pari viikkoa käymättä ja arvaa vaan kuinka ikävä oli. Meillä on sopimus, että se kysyy ja minä vastaan. Minä en saa itse ehdottaa tapaamista. Miksiköhän? Sitä en ymmärrä....

      • Jane

        Hän on luultavasti ukkomies. Jos tapaatte vain silloin kun sille sopii. Toivottavasti se on hyvää seksiä. Älä vain rakastu siihen, muuten petät itseäsi ja olet onneton. Kuulostaa kylmältä touhulta jos siihen liittyy vain seksi, eikä mitään muuta. Se mies pitää sinua vakihoitona. Ei kannata alentua tommoiseen.


      • Kelopää

        Hei. No johan oot tyttökulta mennyt lankaan kun ei ole omia oikeuksia mutta hyvä jos olet tyytyväinen


      • meillä
        Kelopää kirjoitti:

        Hei. No johan oot tyttökulta mennyt lankaan kun ei ole omia oikeuksia mutta hyvä jos olet tyytyväinen

        Toki tiedän että se on varattu ja siksipä mä en voikkaan sille laitella mitään tekstareita oma-aloitteisesti, voin vain vastata niihin. Sovimme, että vastaan kyllä tai ei.
        Mutta musta on jännää juuri se kun se on salaisuutemme. Ja minä pidän hänestä vain seksisuhteessa. Ei ole aikomustakaan erottaa häntä perheestään. Sen vaimo ei tule ikinä tietämään meistä. Ja meillä menee todella hyvin sängyssä. Hän ei ole kieltänyt minua olemasta muiden kanssa. Mutta silti odotan aina innolla hänen tuloa, kun saan teksiviestin: "Tuun kohta naimaan" ym vastaavaa. kiihotun jo hänen rivoista viesteistään. Esim viimeksi hän oli luonani koko yön ja arvatkaa vaan montako kertaa naitiin. Seuraavana iltana tuli viesti " Onko vittu hellänä, kärsiikö rynkyttää tänä yönä"


      • sfs
        meillä kirjoitti:

        Toki tiedän että se on varattu ja siksipä mä en voikkaan sille laitella mitään tekstareita oma-aloitteisesti, voin vain vastata niihin. Sovimme, että vastaan kyllä tai ei.
        Mutta musta on jännää juuri se kun se on salaisuutemme. Ja minä pidän hänestä vain seksisuhteessa. Ei ole aikomustakaan erottaa häntä perheestään. Sen vaimo ei tule ikinä tietämään meistä. Ja meillä menee todella hyvin sängyssä. Hän ei ole kieltänyt minua olemasta muiden kanssa. Mutta silti odotan aina innolla hänen tuloa, kun saan teksiviestin: "Tuun kohta naimaan" ym vastaavaa. kiihotun jo hänen rivoista viesteistään. Esim viimeksi hän oli luonani koko yön ja arvatkaa vaan montako kertaa naitiin. Seuraavana iltana tuli viesti " Onko vittu hellänä, kärsiikö rynkyttää tänä yönä"

        ihanan romanttinen..oikee kunnon suomalainen mies


      • Näin

        Se on varattu. Älä kiinni liikaa nai sitäkin ja nai sillon kun sinulle parhaiten sopii.


      • Marika

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!


      • M74
        Marika kirjoitti:

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!

        Minä myös...


      • Sini

        Ai, miksi sinä et saa koskaan ehdottaaa tapaamista.... mies on varattu! ja vaimo/tyttöystävä vois nähdä sun viestis.... Hohhoijaa, ja että vai tulee ikävä... kyllä kuule saat vielä sydänsuruja kärsiä jos oot , ja ilmeisesti oot, tuollaiseen mieheen haksahtanut...

        Kun se tajuaa että roikut siinä se jättää sut samantien... käyttää hyväkseen niin kauan kun asiat sujuu vaivatta! ja onhan siitä ilmeisesti iloa sullekin, mut tunteita ei sit sais päästää mukaan...
        näin se vaan menee...


      • mies 53
        Marika kirjoitti:

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!

        hei mist päin haet vai oleks jo löytänyt?


      • Etkö ihan tosissasi ymmärrä, vai etkö halua ymmärtää!! Tyyppi on ilmiselvästi naimisissa tai ainakin seurustelee,koska sinä et saa ottaa yhteyttä. Jos tuo sopii,niin ok,hyvä niin,mutta älä ihmeessä mene rakastumaan ja odotelemaan mitään muuta!


      • sergeit
        Marika kirjoitti:

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!

        Terve hellä luotettava mukava
        herrasmies hellimään sua halus
        mukaan yhdes sovituin ehdoin
        Koska ja missä aloitetaan


      • pekkaaaa
        Marika kirjoitti:

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!

        ota yhteyttä treffien kautta "PekkaP39"


      • Marika kirjoitti:

        TAHDON OMAN VAKIPANON!!

        Voisin olla sulle yks ehdokas


      • Anonyymi

        Varmaan naimisissa. Mun vakipano on eronnut,viihtyy omassa rauhassa,kuten minäkin eronnut nainen. Olemme samanikäisiä,lapsia kummallakin,joten lasten aikana emme näe. Eli saattaa mennä 2-3viikkoa,että on lapsivapaa yhtäaikaa tai voin viikolla mennä päivällä miehen kotiin,jos työajat antaa myöten. Teemme kumpikin pitkää päivää tahoillamme. Tämä on vaan järjestelyä,7kk toiminut näin. Ja olemme molemmat pettyneet aikoinaan avioliitoissa ja suhteissa,että sitoutumiskammo tullut. Tämä meidän rakastelusuhde jatkukoon niin kauan kuin jatkuu. Tykkäämme kyllä toisistamme.


      • Anonyymi
        meillä kirjoitti:

        Toki tiedän että se on varattu ja siksipä mä en voikkaan sille laitella mitään tekstareita oma-aloitteisesti, voin vain vastata niihin. Sovimme, että vastaan kyllä tai ei.
        Mutta musta on jännää juuri se kun se on salaisuutemme. Ja minä pidän hänestä vain seksisuhteessa. Ei ole aikomustakaan erottaa häntä perheestään. Sen vaimo ei tule ikinä tietämään meistä. Ja meillä menee todella hyvin sängyssä. Hän ei ole kieltänyt minua olemasta muiden kanssa. Mutta silti odotan aina innolla hänen tuloa, kun saan teksiviestin: "Tuun kohta naimaan" ym vastaavaa. kiihotun jo hänen rivoista viesteistään. Esim viimeksi hän oli luonani koko yön ja arvatkaa vaan montako kertaa naitiin. Seuraavana iltana tuli viesti " Onko vittu hellänä, kärsiikö rynkyttää tänä yönä"

        Mä en sietäs tollast ett Tuun naimaan. Mun sakarakas naimisisissa oleva syyrialainen kyllä nätisti kysyy Tapaammeko. Tai jotain. Alussa toi lahjoja. Ja kysyy nykyäänkin tarvitsenko kaupasta jotain. Seksi on mahtavaa,nuolee mua ja jopa 3tuntia luonani. Minä en halua rikkoa hänen perhettä. Vaimonsa ei kuulema pidä paljoa seksistä. Lapsia on lauma heillä...


      • Anonyymi

        Hah,hah oletpa tyhmä, arvaappa kaksi kertaa miksi et saa kysyä milloin tulee nusasemaan. Huh, huh kun on tyhjä.ä lutka, voiko vielä 20000 luvulla olla noin tyhjä pää akkoja. Kyllä taitaa senkin nussimiset olla nykyisin jokaisen tiedossa. Ukot nauraa herättelevät ringissä sulle kuinka helppo olet. Olethan kirjoittanut että miehiä pitää auttaa, auta miestä mäessä, piilossa pidettävä huora.


      • Anonyymi
        meillä kirjoitti:

        Toki tiedän että se on varattu ja siksipä mä en voikkaan sille laitella mitään tekstareita oma-aloitteisesti, voin vain vastata niihin. Sovimme, että vastaan kyllä tai ei.
        Mutta musta on jännää juuri se kun se on salaisuutemme. Ja minä pidän hänestä vain seksisuhteessa. Ei ole aikomustakaan erottaa häntä perheestään. Sen vaimo ei tule ikinä tietämään meistä. Ja meillä menee todella hyvin sängyssä. Hän ei ole kieltänyt minua olemasta muiden kanssa. Mutta silti odotan aina innolla hänen tuloa, kun saan teksiviestin: "Tuun kohta naimaan" ym vastaavaa. kiihotun jo hänen rivoista viesteistään. Esim viimeksi hän oli luonani koko yön ja arvatkaa vaan montako kertaa naitiin. Seuraavana iltana tuli viesti " Onko vittu hellänä, kärsiikö rynkyttää tänä yönä"

        Hyi helvetti, miten joku naispuolinen voi olla tosi tyhmä lutka, ilmankos naurut täällä jatkuvaan lisää nussimista. Älyvapaa olet, odotahan kun lähipiirisi näkee nämä viestisi. Joku voi piruttaan ottaa kameralla kuvan näistä sun viesteistä ja näyttää tutuillesi että tällästä tämä naikkonen puuhailee.


      • Anonyymi
        sfs kirjoitti:

        ihanan romanttinen..oikee kunnon suomalainen mies

        Vieläkö on romanttinen?


      • Anonyymi
        Sini kirjoitti:

        Ai, miksi sinä et saa koskaan ehdottaaa tapaamista.... mies on varattu! ja vaimo/tyttöystävä vois nähdä sun viestis.... Hohhoijaa, ja että vai tulee ikävä... kyllä kuule saat vielä sydänsuruja kärsiä jos oot , ja ilmeisesti oot, tuollaiseen mieheen haksahtanut...

        Kun se tajuaa että roikut siinä se jättää sut samantien... käyttää hyväkseen niin kauan kun asiat sujuu vaivatta! ja onhan siitä ilmeisesti iloa sullekin, mut tunteita ei sit sais päästää mukaan...
        näin se vaan menee...

        Hah, hah itse vastaa itselleen, olet sinä tosi hupsu tapaus, ilmankos jokainen tervejärkinen mies jättää sinut kun on saanut nussia sinua tarpeeksi. Huh, huh, näitä huoria on maailmaan mahtunut aina ja tulee mahtumaan
        Sinä olet joku mt potilas varmaan ei normaali järvellä varustettu ihminen kirjoittele tuollaista he osaisi hävetä tekojaan eikä kehuskella niillä. Kyllä varmaan panoksi sinut hyväksyvät, mutta et muuksi.


      • Anonyymi

    • tuttu

      No mun vakipano on tuttu monen vuoden takaa. Kummatkin ollaan oltu sinkkuja jo pari vuotta, ja yhdestä illastas se lähti. Se vaan harmittaa, kun ei kaverien nähden voi mitenkään olla erityiskontaktissa. Pitää vaan esittää, että hyvänpäivän tuttuja ollaan...Niinkuin edellä olevasta voit päätellä, niin perhana tunteitahan sitä kohtaa alkaa olla enemmänkin. En vaan halua pilata hyvää seksisuhdetta ehdottamalla seurustelua. Tää on vissiin aika yleinen kuvio. Ja voihan sitä toisaalta tulla vastaan aina jotain parempaakin...

    • Sophie

      ..baarisa tapasin kivan kundin, lähdin jatkoille hänen luokseen, seksi sujui mielettömän hyvin, olimme sillä saralla samalla "aaltopituudella". Aamulla vaihdoimme numeroita. Sanoin suoraan, etten välitä yhden yön panoista, mutten halua suhdettakaan. Joten miten olisi seksisuhde. Se sopi myös hänelle ja siitä se sit lähti! On kiva saada kuuma viesti ja eikun menox.. saadaan tyydytettyä molempien halut sen kummempia sitoumuksia, molemmilla kiireinen elämäntilanne, joka johtaa pelkkään seksisuhteeseen.
      -Tyytyväinen nainen-

    • Niina

      Kyllä vakipano aina yhden yön jutut voittaa. Kokemusta on.

    • tytteli ;D

      mullakin on sellanen vakipano juttu... oon 16 ja jätkäni on 22 ja varattu mut se siin hyvä juttu onkin et varatut ei kerro kellekkään ja se aina soittaa et miten olis ja vastaan kyl tai ei... mut itse seksi on ihanaa just sen oikeen kaa!!!!!!!!!

      • toinen tytteli

        jätkä koska se ei ole sun jätkä vaan jonkun toisen..


      • Hävetkää!
        toinen tytteli kirjoitti:

        jätkä koska se ei ole sun jätkä vaan jonkun toisen..

        Varattuihin miehiin/ naisiin ei kosketa, miettikääpä sitä, kun joku kaunis päivä teille valkenee, että teidän oma kulta viettää yönsä jonkun toisen kainalossa. Joku raja myös vakipanoihin!
        Voihan se jännää olla, mutta siinä on myös toisen naisen/ miehen elämä kyseessä!


      • kukkamary
        Hävetkää! kirjoitti:

        Varattuihin miehiin/ naisiin ei kosketa, miettikääpä sitä, kun joku kaunis päivä teille valkenee, että teidän oma kulta viettää yönsä jonkun toisen kainalossa. Joku raja myös vakipanoihin!
        Voihan se jännää olla, mutta siinä on myös toisen naisen/ miehen elämä kyseessä!

        Niinpä mut kun nää toisten ihanat kullanmurut niin katalii et valehtelevat olevansa eronneita et saavat vapaat nalkkiin.
        Mulle kävi näin.En olis alkan ees tapaamaan tätä miestä jos olis kerton et avoliitos sain asian itse selville vast myöhemmin. Et turha syytellä aina niit toisii naisii ja miehii.


      • Anonyymi
        Hävetkää! kirjoitti:

        Varattuihin miehiin/ naisiin ei kosketa, miettikääpä sitä, kun joku kaunis päivä teille valkenee, että teidän oma kulta viettää yönsä jonkun toisen kainalossa. Joku raja myös vakipanoihin!
        Voihan se jännää olla, mutta siinä on myös toisen naisen/ miehen elämä kyseessä!

        Niinpä, pitäisi kantaa myös se vastuunsa.


      • Anonyymi
        kukkamary kirjoitti:

        Niinpä mut kun nää toisten ihanat kullanmurut niin katalii et valehtelevat olevansa eronneita et saavat vapaat nalkkiin.
        Mulle kävi näin.En olis alkan ees tapaamaan tätä miestä jos olis kerton et avoliitos sain asian itse selville vast myöhemmin. Et turha syytellä aina niit toisii naisii ja miehii.

        Kuulostaa nyt huora olet tiennyt tasan tarkkaan missä .ennään Älä valehtele
        Vittusi vie sinua niin kuin ukoilla kyrpä. Sanon vaan että joka sinuun sekoo, niin kusessa on. Olet varmaan niin vittumainen reippaasti kivi, kiimasi kanssa kyllä tälläset tunnetaan. Keskustelet palstalla itsesi kanssa on varmaan paljon sivupersoonia sulla. Ole varmaan ylpeä itsestäsi, et tajua kuinka sulle nauretaan.


    • Pimu

      mulla tai meillä se lähti vaan siitä, että ollaan joskus seurusteltu, ja totesin rankan kautta, ettei se valitettavasti oo mitenkään valmis sitoutumaan.

      Silti nähtiin muutamia kertoja, ja ei ne tunteet silleen oo kadonnu..

      Nähtiin kerran, tapahtu kaikenlaista, nähtiin toisen kerran ja taas..ja nykyisin se on joku viikosta pariin kuukauteen väliä ku nähään.

      Mä en oikestaan suosittelis tällasta kuviota, koska itellä paljon tunteita mukana, enkä oo saanu minkäänlaista vastakaikua sillon, jos erehdyn soittamaan tai tekstaamaan selvänä, ja liian "rakkaita" viestejä..

      Mä tajusin että mä oon vaan ja ainoastaan pano, en muuta.

      Nyt alotan kunnon suhteen toisen kans, ja se vakipano kuvio on sit kerralla ohi..mua ei oikeesti tarvii kohdella sillälailla, vaikka toisaalta iteppähän oon siihen suostunu..

      oon 16, mä mietinki, että vakipano juttu mulla..huh huh..vois käyttää aikaa johki muuhun ku tommoseen paskaan..

      senkus on ittensä kans sitte..mua se ei sinne enää saa...

    • M35

      Vakipano löytyi seuranhakuilmoituksella. Tarkoitus oli tavata kerran ja harrastaa seksiä ja jättää se siihen.

      Oli kuitenkin niin hyvää seksiä, että tapasimme toisenkin kerran. Kolmannen kerran jälkeen sovittiin pelisäännöt. Minä olen vapaa ja kaveri naimisissa. Tapaamme säännöllisesti luonani, harrastamme seksiä, juttelemme, mutta mitään sen syvempää ei haluta tai odoteta.

      Ja muutama vuosi on jo mennyt ja seksi on edelleen hyvää. Vakipano on todellakin parempi kuin yhden illan jutut.

    • lissu

      niin...itselläni oli aikaisemmin puolentoistavuoden seksisuhde. seurusteltiin aluksi pari kuukautta, ei siitä vakiintumisesta mitään tullut. eron jälkeen mies kävi kahvilla ja kysyin jäisitkö yöksi ja siitä se lähti. oltiin vähän niinkuin seurusteleva pari ilman mitään velvotteita...liikuttiin yhdessä ja kaverit tiesi kun kerran sama kaveripiiri oli. mutta välillä oli parikin viikkoa ilman minkäänlaista yhteydenpitoa ja kun taas nähtiin, niin ei ruvettu toiselta tenttaamaan että missäs oot ollu jne. vaan vietettiin aikaa yhdessä, yleensä harrastaen seksiä. oltiin toisillemme ns. oppilaita, kokeiltiin kaikenlaista uutta ja erilaista :)suhde loppui yhteisestä päätöksestä, oli jatkunut jo ihan tarpeeksi, rupesi molemmilla 'veri vetämään' muihin kumppaneihin. molemmilla oli välillä muita yhdenillan juttuja, mutta se oli vähän niinkuin sanomaton sopimus että jos löytää toisen joka kiinnostaa oikeasti, niin meidän homma loppuu sitten siihen. kivaa oli niin kauan kuin kesti :)

      tällä hetkellä on taas kierroksella vähän vakavempi seksisuhde. tiedän ja niin tietää hänkin että emme ole toistemme elinikäisiä kumppaneita ja kyseessä ei ole elämää suurempi rakkaus, mutta viihdytään hyvin yhdessä ja seksi sujuu oikein loistavasti. en kysy häneltä lupaa mennä ja kulkea, niinkuin ei hänkään kysy minulta. hänen entinen asuu naapurissani ja usein näen 'mieheni' siellä parvekkeella tupakalla ja se ei kieltämättä häiritse minua yhtään. sen verran olen pistänyt pelisääntöjä kehiin, että kondomia pitää käyttää jos muiden kanssa haluaa olla.

      pääasia seksisuhteen ylläpitämisessä on ettei käyttäydy kuin tyttöystävä/poikaystävä. ei sido toista eikä kysele mitäs oot tehny ja missäs kulkenut. muista suhteista ei kannata puhua, mitäs se sille toiselle kuuluu...

      seksisuhdetta en ole koskaan keneltäkään kysynyt, asiat on vaan niin mennyt että olen saanut nauttia asiasta ilman minkäänlaisia sitoumuksia jo pariinkiin otteeseen.

      tämä ensimmäinen seksisuhdekumppanini kertoi myöhemmin, että oli ottanut asian puheeksi erään tytön kanssa jonka kanssa hänellä oli parin illan juttu. että oli suoraan kysynyt alettasko seksisuhteeseen...oli kuulemma tyttö saanut niin kauheen kohtauksen, että niitten viettämät illat oli loppunu siihen. mielestäni sen kyllä toisesta huomaa, jos sellainen kiinnostaa. asiat vaan hoituu omalla painollaan.

      • Vakikiva

        Seurusteltiin aikamme, minä, ja varmasti eräs Suomen kauneimmista naisista. Nyt tapaamme silloin tällöin seksin merkkeissä, hän, josta moni haaveilee, ja minä, häntä tuplasti vanhempi mies. Miksi? En kysele.


      • Annika

        Tuntuu tosi tyhmältä teidän puolesta. Ja toisaalta olen tosi vahingoniloinen, koska mulle, joka en tollaseen itsensä pettämiseen ja alentamiseen lähde, löytyy paljon paljon kunnollisia ja rehellisiä kumppaneita, kun taas te saatte mitä tilaatte. Niinkuin minäkin! Kauheen huono itsetunto on sellaisella naisella, joka suostuu vakipanoksi tai hakee sellasta seuraa. Ihan turha huokailla sitoutumattomuuden onnea, kun sielu on riekaleina. Eikä nussimalla parane! Yksinkin on parempi kuin jonkun vakipanona! Hyi hemmetti!


      • m30+
        Annika kirjoitti:

        Tuntuu tosi tyhmältä teidän puolesta. Ja toisaalta olen tosi vahingoniloinen, koska mulle, joka en tollaseen itsensä pettämiseen ja alentamiseen lähde, löytyy paljon paljon kunnollisia ja rehellisiä kumppaneita, kun taas te saatte mitä tilaatte. Niinkuin minäkin! Kauheen huono itsetunto on sellaisella naisella, joka suostuu vakipanoksi tai hakee sellasta seuraa. Ihan turha huokailla sitoutumattomuuden onnea, kun sielu on riekaleina. Eikä nussimalla parane! Yksinkin on parempi kuin jonkun vakipanona! Hyi hemmetti!

        kun voisit saada koko maailman. Mun mielestä sun tilanne on surkea; mulla on useampi nuori nainen jota käyn hoitelemassa silloin tällöin. Ne tietää tilanteen ja kaikki ollaan tyytyväisiä. VARO RAKASTUMISTA, niin sinä kuin me muutkin. vittu siitä mitään tule, ei se kestä...


      • Anonyymi
        Annika kirjoitti:

        Tuntuu tosi tyhmältä teidän puolesta. Ja toisaalta olen tosi vahingoniloinen, koska mulle, joka en tollaseen itsensä pettämiseen ja alentamiseen lähde, löytyy paljon paljon kunnollisia ja rehellisiä kumppaneita, kun taas te saatte mitä tilaatte. Niinkuin minäkin! Kauheen huono itsetunto on sellaisella naisella, joka suostuu vakipanoksi tai hakee sellasta seuraa. Ihan turha huokailla sitoutumattomuuden onnea, kun sielu on riekaleina. Eikä nussimalla parane! Yksinkin on parempi kuin jonkun vakipanona! Hyi hemmetti!

        Joo komppaan tätä sitä saa mitä tilaa, turha itkeä sitten kun paskat on housussa. Niin makaa kuin petaa, sympatiat ei ole kellään tällaisen puolella. Mikään ei pysy ikäänsä piilossa, valheet ja kaikki tulee joskuså julki ja kaikkien tietoon ja se on hyvä.


    • m40

      Parempi vakituinen seksi kumppani kuin yhden illan jutut. Oikeaan suhteeseen en vielä pysty, koska rakastan likaa naista, joka hävisi kaiken sählingin jälkeen toiselle puolelle maailmaa.

      Molemmat vakit olen saanut kysymällä: kiinostaako? Molemmmat ovat olleet myös tuttuja ennakkoon. Nykyinen vaati vain sukupuolipolilla käynnin ja edellinen ei edes sitä. Joskus, kun saan tunteeni taas tasapainoon, alan ihan oikeasti etsiä uutta naista vierelleni.

    • gentlemanni

      Minun vakkaripano on oikea käteni. Täytyy kyllä myöntää, että vasentakin on tullut lävistettyä, mutta ne kerrat on ollut sellaisia harvinaisuuksia.

      • oikku

        Sama juttu mulla! Ja kyytiä saa milloin vaan, tämä vakkaripano on aina valmiina. Ja vieraisiin ei kannata lähteä, on se niin perkeleen vaikeeta hommaa tolla vasurilla...


    • Erttu

      ...henkilölle, joka tuommoisia kyselee. Ummetuskeksit ja palapelit ovat ihan riittävät silloin, kun ei erota vasenta kättään oikeastaan.

    • vm. 75

      Mulla oli puolivuotta kestänyt vakipanosuhde(kummatkin sinkkuja). Loppui siihen kun minä löysin rinnalleni "oikeen" miehen. Hommat hoidettiin yleensä minun luona 1-2 viikon välein. Ei me mitään sovittu, mutta puhuttiin siitä, ettei kumpikaan halua seurustelusuhdetta. Vietettiin kyllä jonkun verran muutenkin aikaa, käytiin kattomassa bändejä jne. mutta seksi tuli mukaan joka kerta jollain tapaa kuitenkin. Mulle se oli siksikin selvä homma, koska tiesin, etten voisi rakentaa pysyvää suhdetta sen miehen kanssa. Hän kiihotti mua, mutta ei ollut mun "tyyppi" ja vaikka joskus yksinäisenä tuntui, että voisi alkaa seurustella niin tiesin kuitenkin jossain selkärangassa, ettei se suhde voisi ikinä kestää, mutta herkkua se oli niinkauan kuin kesti!!!

    • Mies 31

      Mulla vakiokuviot on lähteny pyöriin siten, että tavalla tai toisella yleensä baarissa on tavattu ja päädytty jatkoille. Olen esittäny asian jotenkin näin "en halua suhdetta nyt (en oo juuri nyt valmis tms.... blaablaablaa), mutta haluisin silti viettää aikaa sun kaa... ala mun mun rakastajattereksi :) "
      Tärkeintä mun mielestä on varoa loukkaamasta toista! Jos asian ottaa puheeksi vasta ekan tai ensimmäisten seksisessioiden jälkeen niin pitää olla tosi paljo varovaisempi. Parempi puhua asiat selviksi ensin ja sitten riisua... tietenki sillä riskillä että jää se ekakin pano saamatta. Toisaalta se on ehkä jopa parempi ku parin ekan viikon jälkeen tilanne, jossa toinen luulee että seurustellaan ja toinen että vaan paneskellaan.

      Mun suhteissa aina vakipanosopimusten yhteydessä on sovittu myös, ettei olla muitten kans ja jos ilmaantuu joku vakavasti otettava ehdokas niin siitä kerrotaan ja panosuhde lopetetaan.

      Yleensä tytöt on suhtautunu aika ymmärtäväisesti kun on esittäny asian nätisti ja rehellisesti. Myös musta tuntu hyvältä kun eka vakipanosoppari synty naisen suorasta ehdotuksesta kun oltiin paneskeltu just.

      Nää jutut on kestäny mun kohalla keskimäärin muutaman kuukauden, max puol vuotta. Ne on aina loppunu siihen, että jompi kumpi rupee miettimään että "mistä tässä nyt lopulta kyse? Oisko tässä syytä muuhunkin ku panosuhteeseen?" tai toinen on huomannu tykkäävänsä liikaa tai sitten toinen on löytäny seurustelukumppanin.

      • M30

        Olen niin konservatiivinen, että en halua ymmärtää niitä yhdistelmiä, joista toinen tai molemmat ovat jo suhteessa myös muualla. Tunteet on annettu lahjaksi, ei loukattavaksi.

        Kuitenkin jos molemmat ovat sinkkuja, niin mikäs siinä. Itse en ole "seurustellut" vähään aikaa, johtuen monistakin syistä. Mutta mulla on ollut yleensä läheinen sinkku-ystävä, jonka kanssa on sitten tapahtunut enemmän tai vähemmän. Lähtökohta on ollut se, että emme puutu toistemme kiireisiin ja tekemisiin. Silti meidän välille on yleensä kehittynyt syvällinen tuttavuus ja luottamus. Nämä suhteet toimivat siihen asti kun molemmat haluavat pitää vapautensa ja aistivat olevansa vain hyviä ystäviä isolla Y:llä. Suhdetta en jatkaisi jos alkaisin huomaamaan toisessa ”rakastumisen” merkkejä, ellei sitten itselleni alkaisi syntymään samaa tunnetta.

        Jotenkin tuntuu, että nyky-yhteiskunnan menossa ei tahdo löytyä todellista yhteenkuuluvuuden tunnetta, jossa mukana olisi voimakasta tunnetta ja sitoutumista. Vaatimalla sitä ei tietenkään saa. Onneksi olen kuitenkin niin sosiaalinen, että kanssakäyminen sentään onnistuu. Tietysti sitä voisi heittäytyä rohkeammin mukaan johonkin suhteeseen ja yrittää alkaa rakentamaan sitä. Jotenkin vaan tuntuu epävarmalta, eikä asiaa sekään paranna, että näkee kun kavereilla melkoisia kolmiodraamoja.


      • lopeta sitä yksin

        kun sed on yksipuolista, aikamoiset vierotusoireet


    • mies35

      vietin jokin aika sitten poikamieselämää ja silloin mulla oli yleensä 3-5 vakiopanoa.yhden tytöistä tapasin chatissä,yhden baarissa,yks oli työpaikalla harjoittelussa ja yks oli myyjänä kodinkoneliikkeessä...hän halusi tulla neuvomaan miten ostamani pesukone toimii!!näitä sitten kävin panemassa vuoron perään,nam!välillä joku putosi listalta pois ja uusi tuli tilalle......

    • m25

      'Mulla on 5 vakipanoa'. Kertovat yhteenääneen miehet jotka ruikuttavat eri nimimerkeillä sinkut yms. palstoilla sitä että eivät kelpaa YHDELLEKKÄÄN naiselle edes normaaliin parisuhteeseen. Sama saatanan porukka täällä pyörii päivästä toiseen ja kommentoi asioita sen mukaan mikä multipersoona milläkin kertaa sattuu olevaan hallitsevana. Varmaankin kannattaa lähteä siitä että jos et saa pillua koskaan edes baarista, vielä vähemmän sulla on saumoja vakipanoon.

      • Peliä-m74

        Yks pointti tohon, että esim. mua ei vois vähempää kiinnostaa lähtee baariin hakee yhen illan vosua. Vakipano on vaan kaikille paras vaihtoehto, selkeet pelisäännöt ja kiinnijäämisriski minimissään. Kotona mirkku alkaa kuitenkin jossain vaiheessa motkottaa ja helpompaa on vaan kävästä viikon välein tyhjentämässä kassit "mielenkiintoisempaan" pimppiin, kuin pistaa koko kuvio uusiks ja emäntä vaihtoon. Ja jos homma alkaa tuntuu puulta, niin sitten voi vain vaihtaa vakijuttua tai leikkiä kotia vaihteeksi, helppoa eikö totta? Eikä tartte satuttaa ketään?


      • vlad
        Peliä-m74 kirjoitti:

        Yks pointti tohon, että esim. mua ei vois vähempää kiinnostaa lähtee baariin hakee yhen illan vosua. Vakipano on vaan kaikille paras vaihtoehto, selkeet pelisäännöt ja kiinnijäämisriski minimissään. Kotona mirkku alkaa kuitenkin jossain vaiheessa motkottaa ja helpompaa on vaan kävästä viikon välein tyhjentämässä kassit "mielenkiintoisempaan" pimppiin, kuin pistaa koko kuvio uusiks ja emäntä vaihtoon. Ja jos homma alkaa tuntuu puulta, niin sitten voi vain vaihtaa vakijuttua tai leikkiä kotia vaihteeksi, helppoa eikö totta? Eikä tartte satuttaa ketään?

        ...näinhän se sujuu normaalisti. Kun kyseessä ei ole tunnesuhde, niin sellaista on helpompi ylläpitää. Itse monen naimisissa olleen vakipanona olleena, olen huomannut että yleensä nämä ovat aika fiksuja ja sivistyneitä ihmisiä.


    • Mies 35w

      hankkimalla mm. deittipalstoilta. Aika moni nainenkin haluaa vain seksiä, parhaita ovat varatut niin ei tule mitään ongelmia eikä perään itkemisiä.

      Ja meistä on kaikista tullut ajan mittaan hyviä, läheisiä ystäviä.

      Mikäs sen hauskempaa kuin toimiminen "don't ask don't tell" periaatteella niin kukaan ei pahoita mieltään (= puolisot tms.) Tiedän tiedän, olen sika mutta sitten on ne naisetkin. Joten sovitaanko niin että me porsastellaan turvallisesti omassa karsinassa kun te muut haetta kännistä panoseuraa rafloista ? Kumpi parempi / turvallisempi? Retorinen kysymys

    • tyytyväinen

      .. löytyi. Chattailtiin ja oltiin samoilla linjoila, tavattiin ja tutustumisen jälkeen toimii (ihme kyllä). Molemmat sinkkuja, ei sitoumusta, ei kiintymystä, hyvää seksiä, hyvää seuraa, molemmat tietää missä mennään.. that's it! Ei pidä, kummankaan, ottaa tunteita mukaan niin toimii.
      Vakipano on parempi kuin yhdenillanjutut ja yksin leluille leikki, mut ei se seksiä tunteen kanssa voita. Kannatan!!!!

      • Normaalikiitos

        Mä mietin että uskallanko tavata livenä netin kautta yhteyttä ottaneen miehen seksin merkeissä...? Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja haluaisin kyllä pelkän seksisuhteen itsekin. Siihen asti että löytyy joku oikeesti sopiva, mutta en haluais olla ilman seksiä ja läheisyyttä nytkään. Baarista on tullut haalittua hoitoja ihan riittämiin... Erosin pari vuotta sitten...


    • jaa-a ...

      tyydyttäisikö laatu, siis seksi- muttei muu suhde, miten se eroaa seurustelusta, ei näyttäydytä julkisesti yhdessä

      • riemuirti

        se ei haittaa, kun itse nautiskelee, mutta kuinka suu pannaan, kun kaveri sano souwot se loppu
        nyt, katsotaan sitten.
        Sanotaan, että valheella on lyhyet jäljet ja huono loppu, on outoa ettette
        saa vakituista, vapaata miestä vaan toisten loppuja ja jämiä ja vielä peläten koko ajan kiinni jäämistä,
        sinkkunaiset pilaavat toisten elämää ja perhe-elämää tuollaisella muhinoimisella.


      • viikottain
        riemuirti kirjoitti:

        se ei haittaa, kun itse nautiskelee, mutta kuinka suu pannaan, kun kaveri sano souwot se loppu
        nyt, katsotaan sitten.
        Sanotaan, että valheella on lyhyet jäljet ja huono loppu, on outoa ettette
        saa vakituista, vapaata miestä vaan toisten loppuja ja jämiä ja vielä peläten koko ajan kiinni jäämistä,
        sinkkunaiset pilaavat toisten elämää ja perhe-elämää tuollaisella muhinoimisella.

        mull on vakipano eikä pätkääkään kiinnosta mikä kaverin siviilisääty on ollut, on tai tulee olemaan.


    • hmmmm..

      meillä siis minulla ja kaverilla toi vakipanosuhde syntyi niin että aluksi me tutustuttiin netin kautta, ystävystyttiin ja jonkin aikaa tapailimme mutta siitä ei koskaan syntynyt mitään kunnon seurustelusuhdetta. Nykyisin tää meidän kaveruussuhde on pelkästään panemista eli siis silloin kun tapaamme me pelkästään esim. vietetään iltaa yhdessä katsellen telkkaria, leffaa jne. ja sit lopuksi naidaan.

    • mikäs siinä

      Suoraan vaan? kysymällä? jos homma pelittää...

    • Tahtoooooooo!!!!!

      Mistä niitä ihan oikeasti löytää?
      Olen ollut leskenä jonkin aikaa, olen nuori, ja tarpeet on minullakin!!
      En vaatis mitään seurustelusuhdetta, hoidettais vaan tarpeet pois..
      Ystäviä ei halua tähän sekoittamaan, pysyvätköön he ystävinä edelleenkin..

      Treffipalstalla liikkuu niin outoa väkeä (itseni lisäksi =)) että olen ihan sekaisin.

      • V_P

        .. itse ainakin löysin.En halua suhdetta, tämä käy mulle oikein hyvin.


      • pekkaaaaa

        tuolta treffeistä....vaikka minä "PekkaP39"


    • ladysm

      mulla on ns. vakipano. Olen itse eronnut muutama vuosi sitten, enkä todellakaan kaipaa uutta miestä jokapäiväiseen elämään. Mies on kans eronnut ja tavataan kun haluttaa. Kivointa on ehkä se, et voi kokeilla kaikkea uutta ja jännää, kun tavallaan tuntee toisen hyvin..Välillä on kyl ajatuksissa käynyt, et mies olis niin sopiva muuhunkin kuin seksiin, mutta miksi pilata mahtava seksisuhde??

      • Juustokuu40

        Siis sellaisen ihanan jolle voi hellyyttä antaa ja sitä myös saada.
        Ei mitään sitoutumista eikä keskustelua rahasta tai vapaa-ajan käytöstä.
        Mistä voisi komea 4-kymppinen espoolaismies sellaisen tytön löytää.


    • dfasdtrhyiltui

      Vakkaripano on ihan mahtava juttu, saa välillä vaihtelua ja silleen:) Itsellä on varattu mies vakipanona ja muitakin ois tulollaan... kyllä se niin vain on et kun kotiseksi maistuu puulta, hakee miehet sitä yleensä muualta.
      Ei tunteita, vain seksiä...Ehkä kaveriin kuitenkin kiintyy jotenkin, mut täytyy yrittää vain miettiä asia pois.
      Turhaan ne vaimot ja miehet kitisee täällä seksiä hinkuvien perään...pitäkää avioelämänne kunnossa ja rakastakaa vaihtelua niin ehkä se ukko tai akka pysyy kotosalla. Tylsiä kerta kuukaudessa panoja ei kukaan seksuaalinen ihminen kovin kauaa kattele.

    • Starman12

      Minulla oli muutama vuosi sitten pari vuotta kestänyt vakkari suhde toisen varatun kanssa. Ihan hienosti toimi ja oli mahtavaa. Suhde loppui kun vastapuoli päätti alkaa panostamaan omaan parisuhteeseensa. Ja se oli ihan ok, koska oli sovittu jos toinen haluaa lopettaa niin se on sitten siinä...pulinat pois.

      Kumpikin ilmeisesti halusimme jotain vaihtelua tylsistyneeseen seksielämäämme omissa parisuhteissamme. Sen jälkeen eikohdalleni ole tullut vastaavaa, tosin en ole aktiivisesti sellaista hakenutkaan. Katselen toki ympärilleni avoimin silmin.

      En lähtisi tässä puimaan moraalisista asioista

    • Näin meillä

      Erosin vuonna 2004. Samoihin aikoihin törmäsin erääseen naiseen joka oli myös eroamassa. No meistähän tuli sitten toistemme vakipanot. Sovimme yhdessä että tämä on pelkkä seksisuhde ja että kumpi tahnsa voi lopettaa sen vaikka tekstarilla ilmoitetuna. No niinhän siinä kävi että nyt olaan vuodesta 2008 asti asuttu samassa osoiteessa, eli vakipanosta tulikin runsaan puolen vuoden jälkeen seurustelukumppani. Eikä ne seksin harrastamiskerrat ole kauheasti vähentyneet noista alkuajoista eli keskimäärin 4-5 krt/vko hararstetaan edelleen seksiä.

    • Dariah

      Mul oli pari vuotta vakipano naapurini kanssa =) Seksi oli mahtavaa! Mielestäni vakipano on hyväksyttävä juttu, hyväksyisin sen miehellenikin, kun hän ei mua sytytä enään...
      Nyt ois uus hakusessa, mut ukko ei päästä mua kotoota mihinkään!!!
      Olen vanki!

    • Hep_hep_

      Missä päin asut? Voisin auttaa asiassa.

    • yksi yö X n

      Tarvitseeko sitä edes ottaa mitenkään puheeksi?
      Sama se mitä kautta tapaa, baarissa tai netissä. Kunhan välillä on sitä eroottista kipinää.
      Baarin kautta olen tutustunut omiini. Enkä mä puhus edes vakkaripanosta, vaan yhden illan jutusta, jonka kanssa voinut viettää useammankin illan.

      Ehkäsy asia nyt sellanen mistä kannattaa (oman terveytensä takia) puhua, muuten se ja sama.

      Nykyisen kanssa tapasin baarissa, ja se oli jo eka lauseesta selvää, että mennään illan päätteeksi mun luo. ollaan sen verran todettu, ettei haluta sitoutua ja et alkaa ahdistaa, jos toinen roikkuu liiaksi. Nähdään jonkun kerran viikossa. Jompi kumpi ehdottaa tapaamista. Ja jos se molemmille sopii, niin ok, ellei niin ok. Loppu jutulle voi tulla tänään tai huomenna.

      Emme puhu juurikaan mistään, saati tekemisistämme. Julkisilla paikoilla emme liiku yhdessä, vaan pyörimme omien kavereiden seurassa. Esim baarissa, josta voimme lähteä kyllä yhdessä jatkoille.

      Olen hieman heikkona pahoihin poikiin, lapasista en syty, joten näillä eväillä mennään. Meillä on iso ikäero, mikä stressaa ainakin mua, mutta kun tiedämme vain toistemme nimet, niin.. no kätevämmin näin saa seksiä kun mitä yrittää iskeä tarpeen vaatiessa joku.

    • että näin meillä..

      Vakipanot ihan jees..minullakin sellainen, mutta hups miten kävikään rakastuin tähän mieheen ja hän minuun.
      nyt sitten ihmetellään mitä tehdään hän naimisissa ja minä vapaa nainen.

      luulen että lopetan ja kärsin nahoissani, vaikeaa on tosin mies haluaa erota..tiedä tuota..

      VAROKAA RAKASTUMASTA NIIHIN VAKIPANOIHIN!!!!!!!

    • vapaa elämä

      Vakipano on useimmille miehille paras mahdollinen suhde naisen kanssa. Siinä saa itselleen kaikki suhteen hyvät puolet. Suosittelen! :)

      • toiminut jo 10v

        Toimii, ja on toiminut jo kohta 10v! Itse välillä seurustellut vakavasti, jolloin vakkari siirtynyt hyllylle. Suhteen loputtua jälleen saumattomasti homma taas jatkunut. Ja voin sanoa että kipinä on taas syttynyt uudestaan.. Ei ole koskaan ollut tarkoitus muutakuin nautinnollista seksiä, molemmin puolin :)
        Pelisäännöt tehty heti alussa selväksi, toki hankaluutena aikataulut.. Mutta aina saa kun haluaa :)


      • yhä toimii
        toiminut jo 10v kirjoitti:

        Toimii, ja on toiminut jo kohta 10v! Itse välillä seurustellut vakavasti, jolloin vakkari siirtynyt hyllylle. Suhteen loputtua jälleen saumattomasti homma taas jatkunut. Ja voin sanoa että kipinä on taas syttynyt uudestaan.. Ei ole koskaan ollut tarkoitus muutakuin nautinnollista seksiä, molemmin puolin :)
        Pelisäännöt tehty heti alussa selväksi, toki hankaluutena aikataulut.. Mutta aina saa kun haluaa :)

        Siis olen nainen =)


    • M

      itselläni oli vakipano melkein vuoden verran.
      Tapasimme ekan kerran miehen kanssa ihan normisti baarissa, mutta jatkoimme silloin omiin osoitteisiin.
      Häneltä tuli heti seuraavana päivänä viestiä ja tapasimme sitten muutaman päivän päästä hänen luonaan. Tuntui ihan treffeiltä.. ei pariin kertaan tapahtunut muuta kuin jotain suutelua, pientä hyväilyä, ei mitään suuria tunteita. Kun itsekseni mietin, tajusin että siinä miehessä olisi paljon tavoittelemisen arvoista, mutta kun ei vaan sytytä seurustelumielessä, ei. Sitten laitoin estot pois ja seuraavalla tapaamisella jo intiimimpää.
      näimme 3-8 krt kuukaudessa, katsoimme telkkaria, keskustelimme, mutta kummatkin tiesivät että ainoa tarkoitus tapaamiselle oli seksi. Vähän niinkuin sanaton sopimus.
      Kumpikaan ei ollut toiseen ihastunut, ei velvoittanut mihinkään, ei kytännyt menoja.. ja taisi kumpaakin ottaa asia jopa päähän, sillä siinä olisi ollut oikeasti ainekset ihan parisuhteeseen :D mutta kun "se jokin " puuttui.

      No, melkein vuosi sitä tosiaan kesti ja sitten loppui, en edes muista miten vaikkei niin monta vuotta aikaakaan ole. ei mitään kaunoja tai pahoja fiiliksiä jäänyt. Kumpikin sai läheisyyttä, seksiä ja jopa kivoja muistoja.

    • haminanheppu

      Vakipano olis kyllä aika toimiva juttu. kelpais mullekin

    • Tavattiin netin seksisivustoilla. Haluttiin molemmat seksisuhdetta, vakipanoa. Seksi oli mahtavaa, kumpikaan ei ollut kokenut mitään vastaavaa aiemmin. Tavattiin, naitiin, juteltiin, naitiin, naurettiin, naitiin ja naitiin... Huomattiin, että tykätään samanlaisista asioista ja ajatellaan kaikesta samalla tavalla.

      Tunteet tulivat mukaan. Rimpuiltiin ja emmittiin, päätettiin pitää taukoa, kaivattiin toisiamme, haluttiin etäisyyttä toisistamme - ja rakastuttiin. Nyt, ensimmäistä kertaa elämässämme, meillä molemmilla on ihminen, jota rakastamme, jonka kanssa on kivaa, jonka kanssa on samanlaiset ajatukset elämästä ja aivan mielettömän upea seksisuhde!! Näinkin voi käydä. :)

      • Anonyymi

        Varmasti jo kerennet erotakkin pari kolme kertaa jo vai liekö enää edes hengissä...


    • Anonyymi

      Suksi hiiteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe