Naiset, kertokaa miten käsitätte tämän! Miesten puolelta tähän ei saa vastausta. Mitä tarkoittaa sana (miehen suusta) "kuullaan", "katellaan" sana on jo tutuksi tullut, mutta että "kuullaan"?? Onko se lupaus, että "kuulet minusta vielä?" vai "kuulen sinusta vielä?" Vaiko hienompi vaihtoehto sanalle "katellaan"?
Miehet mitä tarkoitatte sanomalla "kuullaan"??? Jos mies sen sanoo niin odotanko, että hän ottaa yhteyttä minuun vai otanko minä yhteyttä häneen?
Kertokaa, please!
12
4694
Vastaukset
- uomo
Kertokaa sitten saman tien, mitä tuo "katellaan" takoittaa naisen suusta kuultuna? Ilmeisesti nainen haluaa, että yhteyttä pidetään? Pitääkö miehen ottaa yhteyttä vai onko tämä naisen puolelta lupaus ottaa yhteyttä?
Näin miehenä kyllä käsittäisin noi alkuperäisen kysymyksen "kuullaan" ja "katellaan" aikalailla synonyymeiksi. - fyik
ymmärtäisin sen niin että et ole mulle mitään erikoista, moikataan kun tavataan
- Paha Suvi
Eli "katellaan" tarkoittaa sitä että "ehdotan itse seuraavaa tapaamista, jos olen kiinnostunut tapaamaan sinua vielä"
"kuullaan" tarkoittaa että "soitan sulle sitten kun on jotain asiaa/ehdotan sitä em. tapaamista"
Molemmpiin tapauksiin ei sisälly mitään mikä velvoittaisi kumpaakaan osapuolta tulevaisuudessa yhteydenpitoon. Yleensä "kattellaan" ja "kuullaan" tarkoittaa että seuraavaa yhteydenottoa tai tapaamista on turha enää odotella.
Monestikko ootte muuten miehen suusta kuulleet: "mä voisin soittaa sulle huomenna" , "voitas vaikka tavata taas pian uudestaan"
Aika harvoin eikö vaan ;) - Nainen
Sanoessaan kuvaamallasi tavalla mies jättää "oven raolleen". Hän ei aio aktiivisesti ottaa sinuun yhteyttä, mutta jos tilanne muuttuu (naiset miehen lähiympäristöstä katoavat), saattaa olla, että silloin kuulet hänestä. Olet niin sanotusti viidennellä varasijalla.
- Sofia
Miten päästä sille ykkösijalle, niin ettei mies säikähdä. Kun näköjään nää nykymiehet haluavat olla ikisinkkuja..Tuntuu et kaikki miehet pelkää sitoutumista, vaikken välttämättä minäkään tahtoisi heti sitoa toista vaan edetä hitaasti ja varmasti, mutta miten se tapahtuu?
- Nainen
Sofia kirjoitti:
Miten päästä sille ykkösijalle, niin ettei mies säikähdä. Kun näköjään nää nykymiehet haluavat olla ikisinkkuja..Tuntuu et kaikki miehet pelkää sitoutumista, vaikken välttämättä minäkään tahtoisi heti sitoa toista vaan edetä hitaasti ja varmasti, mutta miten se tapahtuu?
sitä kauemmin kesyttäminen kestää.
- vastaaja
pahoittelen puolestasi.
yleensä kai edellämainitut jutut tarkoittavat
vapaasti käännetynä,moikataan kun tavataan,
jos sitäkään.todellisempi ajatus taitaa olla
että antaa olla koko homman.
ei ole kyllä henkilökohtainen tapani,mutta
valitettavan yleinen tiettävästi. - Myy
viimeisiltä sanoilta. Ei kehdata sanoa suoraan, ettei kiinnosta, niin sanotaan jotain ympäripyöreää. Monta kertaa olen kuullut "katellaan" ja "soitellaan". Ei kovin kivaa, mutta viesti rivien välissä on selvä. Jos vastapuoli oikeasti aikoisi soittaa tai tavata, hän määrittelisi ajankohdan. Eli soitan ensi viikolla tms. Itsekin olen sortunut "soitteluihin" ja "katteluihin".
- iituli
voi ei...
olen itsekin sortunut tohon fraasiin... se vain on niin.... katellaan ja soitellaan tarkoittaa että emme tapaa enää intiimissä merkissä...
naisillakin on ikisinkku ongelmia... =))
mulla ainakin... oletan että saan elämältäni vielä jotain suurta ja näin jätän ajattelun suhteesta/sitoutumisesta harmaaseen tulevaisuuteen.. uskon että se oikea voi olla joku sellainenkin kenet on jo tavannut... - Se on...
...taitaa tarkoittaa, etta kuullaan, kun ollaan kuulolla eli puhelimessa...
- Liza
Tarkoittaa lienee sitä, että mies odottaa sun soittavan, mutta ei kuitenkaan halua sitä.
- päivi
unohda tollanen heppu! se ei ole kiinnostunut, jos sanoo letkeest vain "katellaan"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703