Eli, itse olen ihastunut aivan ihanaan juttuun, j-rockkiin. Se on niin loistavaa. Entä te muut? :P Olen tavannut monia muita j-faneja, mutta nyt pitäisi tehdä oikein galluppi asiasta. Okei. Kertokaa mielipiteenne. Ja jos ette ole kuulleet, niin ennakkoluulot?
- Itse pidin juttua ensin aivan surkeana, kunnes kuulin Dir en Greyn Cagen, ja X-Japanin Blue Bloodin. Nyt olen koukussa hyvin moneen artistiin. Jep. Siksi tämä.
Japanilainen musiikki... Mielipiteitä?
10
511
Vastaukset
- Krokus
Japsiheavy on loistavaa (X-japaninkin voisi luetella japsiheviksi)!
Esimerkkinä bändit Vov Wow (Loistava laulaja), Anthem (Hieman liiankin japanilaista), Vigilante (ok). Earthshaker (Legendaarista), Loudness (2. Legenda)
Mutta X-Japan on kyllä menevää, etenkin ne alkuajan levytyksen blue blood, vanishing vision... Harmi että kitaristi tappoi itsensä.
Muuten en pidä japanilaisesta yms. idän kulttuureista. Vihaan Anime/Manga/Hentai hömpötyksiä, ruokia yms.. mutta musiikkia tulee kuunneltua.- Krokus
bändi on Vow Wow
Kannattaa tsekata!
- ShiroiRyuu
En ole tainut pahemmin kuulla j-rockia, mutta poppia enemmän =D
- ironchef
hassua et oot ihastunu japanialaiseen musaa. Mun mielestä se on ihan hanurista kuten japanialainen kulttuuri yleensäkin. Noh meitä on moneen junaan..
- Wolfman
Kävin tuol kuuntelemassa vähän Dir En Greytä:
http://www.j-fan.com/jpop/jpop.cgi?action=viewrev&artist=Dir_en_grey&album=d-VULGAR-a
Mut empä tiiä, enemmän uppoo kunnon basic rocki hyvällä poljennolla.... - J.R
Meikäläinen tykkää kyllä X-japanista kovin, mutta kaikkein kovimmin iskee Animetal ja varsinkin kappale juppongatana. Kannattaa kuunnella, tässä osoite: http://garden.2118.com.cn/kenshin/mp3/BEST/Track 10.mp3
- J.R
Unohtui mainita Siam Shade - 1/3 no junjou na kanjou. Tämäkin on ehdottomasti kuuntelemisen arvoinen: http://garden.2118.com.cn/kenshin/mp3/zhuti/1I3.mp3
- Anonyymi
Japani musiikki on best ever. 🇯🇵🇯🇵🤘👍😎.
- Anonyymi
Loudness, Ningen Isu ja kasarin citypop, näillä mennään...
- Anonyymi
Joo japanilaiset tekee esim tosi mainiota pelimusaa!
Hyviä pelimusantekijöitä ovat esim;
1.Naoki kodaka
2.Yukio kaneoka
3.kenji yamamoto
4.Manami matsumae
5.Ayako Mori
6.Ogeretsu kun
7.Shogo Sakai
8.miki higashino
9.yusuke Takahama
10.Takafumi miura
11.,akito nakatsuka
12.jun Chinuma
13.Iku mizutani
14.Hidenori maezawa
ja sitten löytyy tällaisia japanilaisia musanimiä myös =
1.Puffy
2.Halcali
3.Tricot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019