Kuka on Diana Ball?

slaveboy

Mikä tämä suomalainen dominatar on oikealta nimeltään? Treenaa ilmeisesti Ruoholahdessa. Sexy little thing!

http://www.diana-ball.com/site/index.htm

http://www.geocities.com/jackoffinland/devotion.html

22

12367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slaveboy

      Nimi muuten lienee steroidisanaleikki "die anabol... dai anabol... diana ball..."

      • Juuso

        On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.


      • pohojalaanen
        Juuso kirjoitti:

        On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.

        pumpattihin roideja, lähinnä kait testoa, mm sotavankiin ruppiin notta ne virkistyys eres vähääsen. Ja käytettihin amfetamiinia mm ameriikas notta pysyys jenkkipojjaat hereillä. Nythän monet bodaajatkin vetääsevät amfetamiinia, sairaas laji pro-tasolla


    • asdf

      Sedästä on tullut täti.

      • Arnoldi

        toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)

        Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt?


      • asdf
        Arnoldi kirjoitti:

        toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)

        Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt?

        Naisellinen se voi olla, mutta kuulemma silti setä:) Näin ainakin isot pojat on kertonu.
        En mä mun nimistä muista millä oon ollu missäkin...


      • Sake

        Eli pitääkö paikkansa. Ainakin hemmetin seksikäs setä on jos on setä.


    • Arnoldi

      surffailet... onko sulla himassa oma valtiatar / mies / nainen? Meidän salilta voisit tulla hakeen pari ällöttävän näköstä muskelimimmiä sinne landelle. Olis varmaan tehokkaita maatallouskonneita ne rakopersiet

      • slaveboy

        minne helvetin landelle? sulla on nyt suunnat sekaisin.


    • systa

      Nyt loppu ne typerät sedättelyt tja epäilyt täl palstal(ki)!

    • Trombot

      Diana Ball on varmasti nykyisin nainen ihan virallisesti mutta veikkaan että alunperin oli mies. Sukupuolta siis vaihdettu. Korjatkaa jos olen väätässä.

    • shokki_-

      Sen oikee nimi tais olla Teemu, eli varmaan alkanut vaihdos sillä dianabolilla.

    • 3452355

      Noi linkit vittu mihinkään kuviin vie. täys TROLLI!!!

      • ostostost

        No vitun juusto, se on yli 7 vuotta vanha aloitus.


    • ninnnnnnn

      helvetin möreä ääni tällä setämiehellä. vaikka kuinka on leikelty, kyllä se mieheltä vielä näyttää ja kuulostaa.

    • kekkuli888

      Mies se onkin. Liikkuu julkisestikin homopiireissä taustansa vuoksi.

    • lgib,n.bn

      Olin kerran vastaanotolla. OK

    • Iso-Arska.

      Kaikki naipposet joilla on minun lapsia, laittakaapa ilmoa, kiitos.

    • varokaa horkkia

      Steroidien sivuvaikutuksia tosiaan on, että seksuaalinen identiteetti saattaa muuttua rankasti. Näitä esimerkkitapauksia löytyy täältä koto Suomestakin vaikka kuinka paljon.

    • SHEMALE

      diana ball is shemale and wh*re i have seen his di*k she is a man

    • julieeet

      he is a MAN yes A BIG MAN and transexu*l

      • Totuus tuntuu

        Tämä ketju on hyvä esimerkki miten anabolisten aineiden kanssa saattaa käydä.
        Älkää vähätelkö niiden sivuvaikutuksia!
        Ei Diana Ball aikoinaan kun vielä miehenä alkoi punteilla treenaamaan ja steroideja käyttämään voinut tietää kuinka rankkoihin muutoksiin niiden ansiosta tulisi joutumaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe