Kuka on Diana Ball?

slaveboy

22

11305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slaveboy

Nimi muuten lienee steroidisanaleikki "die anabol... dai anabol... diana ball..."

• Juuso

On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.

• pohojalaanen
        Juuso kirjoitti:

On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.

pumpattihin roideja, lähinnä kait testoa, mm sotavankiin ruppiin notta ne virkistyys eres vähääsen. Ja käytettihin amfetamiinia mm ameriikas notta pysyys jenkkipojjaat hereillä. Nythän monet bodaajatkin vetääsevät amfetamiinia, sairaas laji pro-tasolla

• asdf

Sedästä on tullut täti.

• Arnoldi

toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)

Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt?

• asdf
        Arnoldi kirjoitti:

toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)

Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt?

Naisellinen se voi olla, mutta kuulemma silti setä:) Näin ainakin isot pojat on kertonu.
        En mä mun nimistä muista millä oon ollu missäkin...

• Sake

Eli pitääkö paikkansa. Ainakin hemmetin seksikäs setä on jos on setä.

• Arnoldi

surffailet... onko sulla himassa oma valtiatar / mies / nainen? Meidän salilta voisit tulla hakeen pari ällöttävän näköstä muskelimimmiä sinne landelle. Olis varmaan tehokkaita maatallouskonneita ne rakopersiet

• slaveboy

minne helvetin landelle? sulla on nyt suunnat sekaisin.

• systa

Nyt loppu ne typerät sedättelyt tja epäilyt täl palstal(ki)!

• Trombot

Diana Ball on varmasti nykyisin nainen ihan virallisesti mutta veikkaan että alunperin oli mies. Sukupuolta siis vaihdettu. Korjatkaa jos olen väätässä.

• shokki_-

Sen oikee nimi tais olla Teemu, eli varmaan alkanut vaihdos sillä dianabolilla.

• 3452355

Noi linkit vittu mihinkään kuviin vie. täys TROLLI!!!

• ostostost

No vitun juusto, se on yli 7 vuotta vanha aloitus.

• ninnnnnnn

helvetin möreä ääni tällä setämiehellä. vaikka kuinka on leikelty, kyllä se mieheltä vielä näyttää ja kuulostaa.

• kekkuli888

Mies se onkin. Liikkuu julkisestikin homopiireissä taustansa vuoksi.

• lgib,n.bn

Olin kerran vastaanotolla. OK

• Iso-Arska.

Kaikki naipposet joilla on minun lapsia, laittakaapa ilmoa, kiitos.

• varokaa horkkia

Steroidien sivuvaikutuksia tosiaan on, että seksuaalinen identiteetti saattaa muuttua rankasti. Näitä esimerkkitapauksia löytyy täältä koto Suomestakin vaikka kuinka paljon.

• SHEMALE

diana ball is shemale and wh*re i have seen his di*k she is a man

• julieeet

he is a MAN yes A BIG MAN and transexu*l

• Totuus tuntuu

Tämä ketju on hyvä esimerkki miten anabolisten aineiden kanssa saattaa käydä.
        Älkää vähätelkö niiden sivuvaikutuksia!
        Ei Diana Ball aikoinaan kun vielä miehenä alkoi punteilla treenaamaan ja steroideja käyttämään voinut tietää kuinka rankkoihin muutoksiin niiden ansiosta tulisi joutumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1006
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      18
      997
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      98
      811
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe