pliis auttakaa joku!!!!! mistä mä löydän kake randelin biisin-nasta pimu sanat????? mä yritin ettiä vaikka mistä, mutta en löytäny....
sanoja.....
2
2655
Vastaukset
- Sara
Nasta pimu, olet sinä.
Minä ihan eikun niin,
jos meet naimisiin eiks niin.
Nasta pimu, silmän ilo.
Kilo säkää tarvitaan sun mä että saan,
eiks niin.
Nasta pimu, menee taju.
Raju olet pakkaus,
anna rakkaus nyt sun.
Nasta pimu revin nutun,
jutun jos sä ohitat,
niin on asiat nyt mun.
Oon alakuloinen,
jos sinä suloinen meet muille suostumaan,
käy lempi ruostumaan,
tuu mulle omaksi
niin muuttuu lomaksi nyt kaikki päivät nää.
Nasta pimu, olen vapaa.
Tapaa en sut kerran vain
annan parastain.
Nasta pimu juoksen veteen,
eteen papin jos meet vaan,
toisen huolimaan näin on.
Nasta pimu, ota minut.
Sinut tahdon väkisin
niukat rahatkin saat mun.
Nasta pimu, tule liki,
pikitietä lähden pois
päästä jos en vois luo sun.
Kun olet lähellä
en minä sähellä vaan elän hyvästi ja tunnen syvästi
oon vähän kipsissä kun silmäripsissä mä tuikkeen sulla nään
Nasta pimu olet sinä
Minä ihan eikun niin, jos meet naimisiin eiks niin.
Nasta pimu, silmän ilo,
kilo säkää tarvitaan sun mä että saan, eiks niin. - jasu
:) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk602102Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701238- 1151115
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66873Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍75823Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822