Minkä näköinen mahtaa olla Lordi ilman maskia ???
Ettei cain olis Klaus Fleming.
Lordi
9
730
Vastaukset
- hullu
sanoisitte jos sen meikin alta paljastuu JARI SILLANPÄÄ suoraan sanottuna mua ei kiinnosta.
- p@$k@|\/|@|-|@
Mitä tollanen looooordi-juttu täällä metallifoorumilla tekee?
- lost
lordi on heviä siinä kun muutkin ei sun kategoria rajaukset kiinnosta ketään...satan child
- Lördi
lost kirjoitti:
lordi on heviä siinä kun muutkin ei sun kategoria rajaukset kiinnosta ketään...satan child
Nämä lordit kyllä kuuluisivat sinne rock foorumille minne kaikki muukin mainstream-paska menee...
- 0mg
Lördi kirjoitti:
Nämä lordit kyllä kuuluisivat sinne rock foorumille minne kaikki muukin mainstream-paska menee...
pikkupoika heviä sanon minä.
Kyseinen bändi on jotain hyppyrokkia.
- re1971bellion
joo taitaa olla kyllä nyt poro-popin lordi hieman väärässä seurassa...
laita hei toi kysymys vaikka tonne vitsit tai huuhaa palstalle mutta älä vaan tyrkytä sitä tänne musiikki saati heavy osastolle...
ja kuka on cain...? niin kuka on cain??
ketä kiinnostaa??
olisko se vaikka poro? lumiukko? saatana varmaan joulupukki!!
se että laittaa naamarin naamaan ja panee tuottajan tekemään levyn ei tee heavy-bändiä ei tee edes uskottavaa muutakaan... - Metallica boy
Ei kannata kuunnella Lordia...se on teinimetallia...kuten slipknotkin...
- Hellw
onko kukaan muuten päässyt Tom..... Korjaan Lordin kanssa yhteiskuvaan siloin kun ei ole maskit piällä?.
- Guitar.Whizz
Itse pääsin viisuhuumassa puristamaan Mr. Lordilta finnin, heh!
Toki myöhemmin tuo lapsellinen muisto on kalvennut, kun kuulin esim. Panteraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112