vitun avain on olevinaan koko suomi hopin kovin ja aidoin jätkä...
mutta mikä tekee avaimesta niin paljon kovemman..
mitä olen itse kuulut niin poika on aikamoinen rikkaan perheen kakara joka puhuu vaan frendiensä jutuista...
itse elänyt kulta lusikka perseessä...
vittuun koko paskiainen..
voit tulla mulle sanoon jos haluaa....
avain on sama asia kuin alepan nuori kassa mulle,..
AVAIN...
13
1345
Vastaukset
- ...
..on perseestä...
- Sopuli
Onneksi mulla on vara-avain!
- lue llue leu
eli millä vitun oikeudella sä tuut tänne dissaa ja heittaa azaat.
aika vähän PYÖRIT kuviois tai seuraat et mis mennään.
en oo ennen kyl kuullu et joku olis itkeny tälläsest asiast tai artistist.
se ei todellakaan ole olevinaan kovin tai aidoin jätkä.
se vaan sattu tekeen yhen suomihopin tän hetkises historias kovimmist levyist.
kuka olis sanonu et olis kovempi. HÄH !!! vastaa. vitun paska.
taas tommonen pikku kakara koittaa heittää haipit ilmaan et se olis joku rikkaan perheen kakara.
OSTA SEN LEVY (kaikki ostettu , en tiiä onks enää kaupois) ja kuuntele, kuuntele ja koita tajuu mitä se sanoo ja mikä on sen sanoma.
jos se olis joku rikkaan perheen kakara.
ni miks sen biiseis kuulee ja näkee läpi et se ei pidä porvareista.
en tiiä mitä tohon vois enää sanoo.
VAAN SEN et kannattais ottaa asioist selvää ennenku alkaa puhuu paskaa.
täs on sulle viel pari riimii. omistettu tommosille paskan jauhajille. !!!
en digaa siit kun jengi selän takan puhuu paskaa
mut minkäs sille voi jos elämä on niin raskasta
et oma paha olo pitää toisiin ihmisiin purkaa
ja jos ei pysty ni sit sulkeudutaan nurkkaan
mulle aivan sama ihan rauhas vaik surkaa
ja älkää luulko et tulisin säälii tai lohduttaa
opettele elämään, elämääs
jos sul sellast on!- 05/28/53
En lähe ketään dissaa, ja olen sitä mieltä että avaimen punainen tiili on kovimpia mitä tällä niemellä ollaa koettu....Mut avaimen taustat,isä on yks suomen kuuluisimpia ja menestyneimpiä asianajajia,eli salettii ei persaukinen..=) Mut mitä sitte!!!!
Taustat/kotiolot mitkä tahansa,riimi kulkee ku veeärrä treelle!!!
Pidetään rehellisenä. - lueppas tää
05/28/53 kirjoitti:
En lähe ketään dissaa, ja olen sitä mieltä että avaimen punainen tiili on kovimpia mitä tällä niemellä ollaa koettu....Mut avaimen taustat,isä on yks suomen kuuluisimpia ja menestyneimpiä asianajajia,eli salettii ei persaukinen..=) Mut mitä sitte!!!!
Pidetään rehellisenä.mist tiiätte et avaimen isä on asianajaja. onks lehes lukenu tai jotain. ?
- qwer
05/28/53 kirjoitti:
Pidetään rehellisenä.Ei avaimen vanhempien ammatit vaikuta mihinkään.
paras suomiräppäri avain on. eikä poika edes muistaakseni ole omasta surkeudestaan räpännytkään joten kultalusikat persiissä ei siinämielessä hierrä.
taitaapa vain olla vain itse tälläinen riistokapitalisti keskustelun alullepanija. - haaaaa
>>>se vaan sattu tekeen yhen suomihopin tän hetkises historias kovimmist levyist.OSTA SEN LEVY (kaikki ostettu , en tiiä onks enää kaupois) ja kuuntele, kuuntele ja koita tajuu mitä se sanoo ja mikä on sen sanoma.>ni miks sen biiseis kuulee ja näkee läpi et se ei pidä porvareista.en digaa siit kun jengi selän takan puhuu paskaa
ja älkää luulko et tulisin säälii tai lohduttaa - täs on
haaaaa kirjoitti:
>>>se vaan sattu tekeen yhen suomihopin tän hetkises historias kovimmist levyist.OSTA SEN LEVY (kaikki ostettu , en tiiä onks enää kaupois) ja kuuntele, kuuntele ja koita tajuu mitä se sanoo ja mikä on sen sanoma.>ni miks sen biiseis kuulee ja näkee läpi et se ei pidä porvareista.en digaa siit kun jengi selän takan puhuu paskaa
ja älkää luulko et tulisin säälii tai lohduttaajoo no aika kuraa toi sun. just tommost tyypillist, >oon tehny 8 vuotta räppii himas<
tyypin paskaa.
sakkaa dikkii, ja blaa blaa bla !
sun ainoo vaihtoehto on duunaa tommost kuraa
kun et osaa tehä muutkaan. ! - jaiSS
haaaaa kirjoitti:
ja älkää luulko et tulisin säälii tai lohduttaapäästinkin taas tähän suomessa on kaikki hyvin-teemaan,,jos sen vanhemmilla on hynää,ja se silti jaksaa räpätä tosiasioista,NIIN EIKÖ SE JO TODISTA ETTÄ SE EI OO MIKÄÄN ÄÄLIÖ vaan tajuu mitä pitää tehä,jos jotain haluuu KUNNOLLA! voit heittää tollasta saishhiriimii täällä vaikka loppuelämäs,mutta sitä tosiasiaa et voi kieltää etteikö Avain tajuaisi missä mennään,vaikka miten olevinaan ois >>kultalusikka perseessä>>!! mutta mieluumin kuuntelen sen ASIAräppiä kin että luen tollasia ihme >>ollaan kovia jätkiä>>biisejä!!
- Mushashi
Onhan Avain sentään ainoa vakavasti otettava suomalainen rap-artisti kun vertaa johonkin skandaaliin joka on täysi pelle ja pelkuri.
Ja sit Paleface osaa myös räpätä hyvin mutten o oikein jaksanu hänen tuotantoonsa perehtyä.
Suomi-rap on vähän kuin blackmetal;
Kauheeta uhoo mut silti niin koomista.
Ja tätä ei voi kieltää kukaan. - tinu
Sulla on ilmiselvästi jotai Avaint vastaa..Mitäköhän?
En ymmärrä ihmisiä jotka tulee tällasiin paikkoihin haukkuu muita ja muiden kykyjä..
En usko et se kuvittelee olevansa suomihopin kunkku..En oo vielä kuullu ketään joka yltäis sille pallille.. - -Lizzy-
...hanki elämä, tommosii lapsellisii pikku kakrujen kirjottamii juttui ei jaksa lukee kukaa! Nii ja kukas niin on sanonu et se luulee olevansa hopin kovin ja aidoin jätkä,sekö? Tuskin... Sä luulet tietäväs siit paljoki vaikket tiiä! Mee vaa kuuntelee raimmssii ja pikku g:tä, sun idoleitas...
- Suprii
miks kaikki hermostuu,ottakaa rauhallisesti älkääkä ottako niin vakavasti!! lizzykin jaksaa valittaa ja pitää muita kakaroina vaikka ite on niin alas vajonnut lapsellisuudessa>>mee vaan kuuntelee raimmssii ja pikku g:tä,sun idoleitas...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4463839Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181652- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891444Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991378Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591336- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441049
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047