itte olin eilen ensimmäistä päivää ilman pitkiä kalsonkeja, olo on alaston mutta vilpoisa.
joko olette luopuneet kalsareista????
12
300
Vastaukset
ilmava mekko päälle ja jopas on raikas olo. saatana synnyn seuraavaksi naiseksi.
monte24 kirjoitti:
pukeudu naisten vaatteisiin
niin tosissaan tarvi ottaa mutta saisittepahan ainaki "raikkaan" olon vaikken ymmärräkkään kuka tämmösillä keleillä vielä mitään mekkoja miettii.
Minä pukeudun mielummin lämpömittarin kuin kalenterin mukaan. Ylensä pistän pitkät kalsarit, jos iltapäiväksikin on odotettavissa pakkasta.
lauantaina hikoilin niin valtavasti talkoissa et päätin vähentää seuraavalle päivälle vaatetusta.
- say helloouu
Kannatti varmasti.Itse en huoli miehen päälle mitään muuta kuin bokserit.Naiset aina ensin!Ladies First..
- random_N
Mulla on tossa valmiina windstopperpanta, pitkät villahousut ja villaslipoveri ja kekkuloin termokerrastossa. Mutta olenkin kohtapuoliin matkalla meren äärelle. Cityoloissa mekko ja sukkahousut riittää jo useimpina päivinä.
- scale
yhtenä päivänä tänä talvena pitkiä kalsareita, kun olin laskettelemassa ja ilma oli kylmä, muuten riitti rinteeseenkin lasketteluasun alle lyhyet kalsarit. Eli lyhyet piisaa koko talven.
..käyttänyt pitkiä kalsareita! XD nimimerkillä: BOXERS FOREVER!! X)
- kalsongeissa
käytännössä koko huhtikuun. Syynä ei tosin ole ollut kevät.
varmaan viitenä päivänä viime talvena... en oikeestaan alkanu ees käyttämään niitä, joten eipä tuo nyt ole hetkauttanu mitenkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 186309
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04671- 573400
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282917Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342622Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452430Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme242188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 381600
- 1931511