itte olin eilen ensimmäistä päivää ilman pitkiä kalsonkeja, olo on alaston mutta vilpoisa.
joko olette luopuneet kalsareista????
12
317
Vastaukset
ilmava mekko päälle ja jopas on raikas olo. saatana synnyn seuraavaksi naiseksi.
monte24 kirjoitti:
pukeudu naisten vaatteisiin
niin tosissaan tarvi ottaa mutta saisittepahan ainaki "raikkaan" olon vaikken ymmärräkkään kuka tämmösillä keleillä vielä mitään mekkoja miettii.
Minä pukeudun mielummin lämpömittarin kuin kalenterin mukaan. Ylensä pistän pitkät kalsarit, jos iltapäiväksikin on odotettavissa pakkasta.
lauantaina hikoilin niin valtavasti talkoissa et päätin vähentää seuraavalle päivälle vaatetusta.
- say helloouu
Kannatti varmasti.Itse en huoli miehen päälle mitään muuta kuin bokserit.Naiset aina ensin!Ladies First..
- random_N
Mulla on tossa valmiina windstopperpanta, pitkät villahousut ja villaslipoveri ja kekkuloin termokerrastossa. Mutta olenkin kohtapuoliin matkalla meren äärelle. Cityoloissa mekko ja sukkahousut riittää jo useimpina päivinä.
- scale
yhtenä päivänä tänä talvena pitkiä kalsareita, kun olin laskettelemassa ja ilma oli kylmä, muuten riitti rinteeseenkin lasketteluasun alle lyhyet kalsarit. Eli lyhyet piisaa koko talven.
..käyttänyt pitkiä kalsareita! XD nimimerkillä: BOXERS FOREVER!! X)
- kalsongeissa
käytännössä koko huhtikuun. Syynä ei tosin ole ollut kevät.
varmaan viitenä päivänä viime talvena... en oikeestaan alkanu ees käyttämään niitä, joten eipä tuo nyt ole hetkauttanu mitenkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2394190Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1142649Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412402Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481179
- 781097
- 59973
- 45956
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931