Voi surku. Nyt uhkaa jäädä Waldon pommit paukkumatta, kun rahaa ei ole kuin 5000e. Hupaisa on tämä herran kommentti: "Sinne on turha lähteä muutamalla hassulla pommilla pamauttelemaan. Sinne pitää saada kunnon show tai ei mitään. Pommien avulla erotutaan muista. Ranskan edustaja Patricia Kaas on myynyt yli kymmenen miljoonaa levyä, joten kisataan kovia tyyppejä vastaan. Suomi on kuitenkin niin pieni maa." Eli biisihän ei siis erotu millään tavalla. Jos lavan räjäyttäisi, niin ehkä sitten jäisi mieleen...
Suomen lavashow vaarassa!
22
5524
Vastaukset
- Muutenkin...
Waldo's peoplella on kyllä ihan hyvä biisi mutta sen tyylisiä on monella maalla kuten Turkilla. kai nyt 5000 eurolla saa pari rakettia???? Mutta ei kai toi kohta:"Sinne on turha lähteä muutamalla hassulla pommilla pamauttelemaan. Sinne pitää saada kunnon show tai ei mitään." tarkoita että jos ne ei saa kunnon pommeja nii ne ei osallistukkaa koko euroviisuihin!?!?!?!?!?!?!?!?!? Kauheeta! mut en kyl usko...
- jäljillä?
Onhan se totta että "pommien avulla erotutaan muista". Senhän todisti jo Kojo aikoinaan!
- Tebaz X
Euroviisut on nykyään mediakilpailu, ennenvanhaan tunnettiin laulukilpailuna. Paras ase mediakilpailussa finskeillä on Karoliina Kallio, waldo on statisti. Kallion ääni ja ulkoinen olemus on aivan huippua, ne pitää hyödyntää.
- Nuori95/-
Kyllä niitä pommeja tarvii tollasessa näytöksessä, mutta ei kumminkaa liikaa. Koska sitten se taas näyttää tyhmältä. Waldoille ei saa antaa räjähteitä ainakaan enempää kuin Lordille. Musta 5000 eurolla saa jo ihan kivan show´n tollaselle kappaleelle. Ei se kumminkaa tuu voittaa. Kun on kuultu muiden maiden kappaleet ja kyllä sieltä löytyy tosi hyvii biisejä....
- lailla
laulohan se wäinämöinenkin kaikki muut peräti suohon
- Tehdään
Koko yhtye vaan alasti lavalle. Miehille korkeintaan sukka eteen ja naisille... noh.. ei siitä sen enempää
- pankin palveluksessa
Pankit lainaa
- Voi sentään
puuhastelua. Olisivat jääneet kotiin, olisi tuo 5000:kin säästynyt. Pyrotekniikalla ei viisuja voiteta, kuminaamaa se vaatii.
- saa jättipotin pakollisen
mediamaksun avulla.
- ukkeli
voi olla että isäntämaalta löytyy ihan oikea aito ydinpommi joka jättää kaikki muut paukut varjoonsa ja sit vielä jos sen alasti jyssäyttävät kuminaamari päässä niin ei oo paljo muilla jakoa vai onko? kysyn vaan häh .... taas hävitään koko sota.
- löpö löööööööööööööö
eiköhän sinne oole tarkotus mennä laulamaan eikä mitään muuta
- dreamman1
30000-50000 egee kun suomea lähdetään edustamaan mut eihän noi meidän nykyiset eduskuntalaiset tajua mitään kun suomen pitää edustaa.
- keräys??
kyllä se niin on et turha esiintyy pienellä budjetilla koko maailaman silmissä!!jostakin rahaa et saatte kunnon jysäykset!!biisi on mahtava,voittoainesta!!!mut kun kaikki ei ole siitä iinni, tarvitaan myös hyvä esitys!!!
juu, toi muija tos kuvas on ihan Susan "nymfo"! ruususen näkönen.Onko se se? Aika pitkällke päässy tortullaan siis....
- screenman
Juma sentäs!! Kyseessä on sävellyskilpailu eikä mikään uudenvuodenaatto!!...Suomen edustusbiisi on ok, mutta valitettavasti se on rakennettu aikaisemmin tehdyistä hittibiiseistä. Mutta en kiellä etteikö Waldo's People ole ammattitaitoinen poppoo. Mutta mukava on seurata miten Loose Control sijoittuu... screenman
- Jetska
Sikaflunssaepidemian takia !!!
- sama juttu
ollut lordin kohdalla. Onko tämä Pyroman, joka hoitaa pyrotekniikan niin rahanahne ettei tule yhtään vastaan!
- juuuuuuuuuuuuuuuuuu
kannattaisi jättää viisut väliin moisella kopiobiisillä.jos ei luovuutta ole niin kannattaako satsata pommeihin...toisaalta pommit vie huomion pois surkeasta esityksestä
- sksreilta
Onko se kopio. Mistä. Montako tahtia vai koko teos??
- ruotsalaisilta
sksreilta kirjoitti:
Onko se kopio. Mistä. Montako tahtia vai koko teos??
No tästähän se on kopsattu: http://www.youtube.com/watch?v=oGFg-czXA8Q
- ggggggggggfdgd
Nyt on seki rahoitettu
- Moona
Mikä helvetti siinä on että porukka kuvittelee "hyvän lavashow'n" muodostuvan muutamasta pommista?!! Biisin kliimaksikohdassa poksahtaa joku hieno papatti. Jee ja kaikki äänestää. Siihenkö se mielikuvitus loppuu? Valoilla ja koreografialla saadaan ihmeitä aikaan, ja kuten joku jo sanoi, hyödyntäkööt Karoliinaa jota kaikki kuitenkin esityksessä tuijottaa. Ei siinä mitään jos muutama soihtu roihuaa mutta nuo hiton pommit alkaa jo kyllästyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683