Suomen lavashow vaarassa!

pieni budjetti

Voi surku. Nyt uhkaa jäädä Waldon pommit paukkumatta, kun rahaa ei ole kuin 5000e. Hupaisa on tämä herran kommentti: "Sinne on turha lähteä muutamalla hassulla pommilla pamauttelemaan. Sinne pitää saada kunnon show tai ei mitään. Pommien avulla erotutaan muista. Ranskan edustaja Patricia Kaas on myynyt yli kymmenen miljoonaa levyä, joten kisataan kovia tyyppejä vastaan. Suomi on kuitenkin niin pieni maa." Eli biisihän ei siis erotu millään tavalla. Jos lavan räjäyttäisi, niin ehkä sitten jäisi mieleen...

22

5524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muutenkin...

      Waldo's peoplella on kyllä ihan hyvä biisi mutta sen tyylisiä on monella maalla kuten Turkilla. kai nyt 5000 eurolla saa pari rakettia???? Mutta ei kai toi kohta:"Sinne on turha lähteä muutamalla hassulla pommilla pamauttelemaan. Sinne pitää saada kunnon show tai ei mitään." tarkoita että jos ne ei saa kunnon pommeja nii ne ei osallistukkaa koko euroviisuihin!?!?!?!?!?!?!?!?!? Kauheeta! mut en kyl usko...

    • jäljillä?

      Onhan se totta että "pommien avulla erotutaan muista". Senhän todisti jo Kojo aikoinaan!

    • Tebaz X

      Euroviisut on nykyään mediakilpailu, ennenvanhaan tunnettiin laulukilpailuna. Paras ase mediakilpailussa finskeillä on Karoliina Kallio, waldo on statisti. Kallion ääni ja ulkoinen olemus on aivan huippua, ne pitää hyödyntää.

    • Nuori95/-

      Kyllä niitä pommeja tarvii tollasessa näytöksessä, mutta ei kumminkaa liikaa. Koska sitten se taas näyttää tyhmältä. Waldoille ei saa antaa räjähteitä ainakaan enempää kuin Lordille. Musta 5000 eurolla saa jo ihan kivan show´n tollaselle kappaleelle. Ei se kumminkaa tuu voittaa. Kun on kuultu muiden maiden kappaleet ja kyllä sieltä löytyy tosi hyvii biisejä....

      • lailla

        laulohan se wäinämöinenkin kaikki muut peräti suohon


    • Tehdään

      Koko yhtye vaan alasti lavalle. Miehille korkeintaan sukka eteen ja naisille... noh.. ei siitä sen enempää

    • pankin palveluksessa

      Pankit lainaa

    • Voi sentään

      puuhastelua. Olisivat jääneet kotiin, olisi tuo 5000:kin säästynyt. Pyrotekniikalla ei viisuja voiteta, kuminaamaa se vaatii.

      • saa jättipotin pakollisen

        mediamaksun avulla.


    • ukkeli

      voi olla että isäntämaalta löytyy ihan oikea aito ydinpommi joka jättää kaikki muut paukut varjoonsa ja sit vielä jos sen alasti jyssäyttävät kuminaamari päässä niin ei oo paljo muilla jakoa vai onko? kysyn vaan häh .... taas hävitään koko sota.

    • löpö löööööööööööööö

      eiköhän sinne oole tarkotus mennä laulamaan eikä mitään muuta

    • dreamman1

      30000-50000 egee kun suomea lähdetään edustamaan mut eihän noi meidän nykyiset eduskuntalaiset tajua mitään kun suomen pitää edustaa.

      • keräys??

        kyllä se niin on et turha esiintyy pienellä budjetilla koko maailaman silmissä!!jostakin rahaa et saatte kunnon jysäykset!!biisi on mahtava,voittoainesta!!!mut kun kaikki ei ole siitä iinni, tarvitaan myös hyvä esitys!!!


    • juu, toi muija tos kuvas on ihan Susan "nymfo"! ruususen näkönen.Onko se se? Aika pitkällke päässy tortullaan siis....

    • screenman

      Juma sentäs!! Kyseessä on sävellyskilpailu eikä mikään uudenvuodenaatto!!...Suomen edustusbiisi on ok, mutta valitettavasti se on rakennettu aikaisemmin tehdyistä hittibiiseistä. Mutta en kiellä etteikö Waldo's People ole ammattitaitoinen poppoo. Mutta mukava on seurata miten Loose Control sijoittuu... screenman

    • Jetska

      Sikaflunssaepidemian takia !!!

    • sama juttu

      ollut lordin kohdalla. Onko tämä Pyroman, joka hoitaa pyrotekniikan niin rahanahne ettei tule yhtään vastaan!

    • juuuuuuuuuuuuuuuuuu

      kannattaisi jättää viisut väliin moisella kopiobiisillä.jos ei luovuutta ole niin kannattaako satsata pommeihin...toisaalta pommit vie huomion pois surkeasta esityksestä

      • sksreilta

        Onko se kopio. Mistä. Montako tahtia vai koko teos??


      • ruotsalaisilta

    • ggggggggggfdgd

      Nyt on seki rahoitettu

      • Moona

        Mikä helvetti siinä on että porukka kuvittelee "hyvän lavashow'n" muodostuvan muutamasta pommista?!! Biisin kliimaksikohdassa poksahtaa joku hieno papatti. Jee ja kaikki äänestää. Siihenkö se mielikuvitus loppuu? Valoilla ja koreografialla saadaan ihmeitä aikaan, ja kuten joku jo sanoi, hyödyntäkööt Karoliinaa jota kaikki kuitenkin esityksessä tuijottaa. Ei siinä mitään jos muutama soihtu roihuaa mutta nuo hiton pommit alkaa jo kyllästyttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe