Tera

hevimania

Ootteko kuullu Teran uusia biisejä? Järkyttävän hyviä! Niitä olis pakko saada radioon sitten, kun saavat uuden levyn valmiiksi. "Päästä" on aivan loistava rock-mättö, tosi hyvät sanat.

13

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hewipop

      Todellakin olisi hyvä saada Teraa Radioon!vaikkapa suomipopille...

    • arsenikki

      perusrallatusta, wannabe-nuorekkaat ja kulahtaneet papparat yrittää olla cooleja ja uskottavia, mutta homma menee kyllä ihan päinvastoin. :D

    • Jee Sukset!

      Väkinäistä ja teennäistä paskaa. Mukarokkia: Ei nää ole muuta kuin rahastavia kusipäitä. Ei hajuakaan mistään oikeasta rokista.

      • tarack

        Gospel bändin ei ole tarkoitus rahastaa työllään vaan tuoda ilosanomaa Jeesuksesta. Tera on yksi semmonen bändi joka ei ota rahaa työstään vaan tekee "miinuksella" evankeliointia. Yleensä gospelmuusikoilla on joku kirkollinen työ mistä saa elantonsa. esim. kirkon nuorisontyöntekijä tai rovasti. Harva lähtisi tekemään evankeliointi työtä jos ei ole siihen kutsumusta. Minusta on siis turha syyttää näitä harvoja "evankelistoja" jotka tekevät hyvää, eikä rahasta Jeesuksen nimessä. Aamen. Rock= kallio(jeesus)


      • väärässä
        tarack kirjoitti:

        Gospel bändin ei ole tarkoitus rahastaa työllään vaan tuoda ilosanomaa Jeesuksesta. Tera on yksi semmonen bändi joka ei ota rahaa työstään vaan tekee "miinuksella" evankeliointia. Yleensä gospelmuusikoilla on joku kirkollinen työ mistä saa elantonsa. esim. kirkon nuorisontyöntekijä tai rovasti. Harva lähtisi tekemään evankeliointi työtä jos ei ole siihen kutsumusta. Minusta on siis turha syyttää näitä harvoja "evankelistoja" jotka tekevät hyvää, eikä rahasta Jeesuksen nimessä. Aamen. Rock= kallio(jeesus)

        ei kannata varmaa puhua asioista, mistä ei tiiä mitään, satun nimittäin kautta rantain tietään, että kyseisen bändin keikkaliksat hipoo pilviä (ainakin niissä piireissä), ja kun ainakin osa bändiläisistä elää keikkaliksojen ym. rahojen varassa (ei tee siis mitään muuta työtä), niin selvempää rahastusta on kyl vaikee löytää.


      • ...
        väärässä kirjoitti:

        ei kannata varmaa puhua asioista, mistä ei tiiä mitään, satun nimittäin kautta rantain tietään, että kyseisen bändin keikkaliksat hipoo pilviä (ainakin niissä piireissä), ja kun ainakin osa bändiläisistä elää keikkaliksojen ym. rahojen varassa (ei tee siis mitään muuta työtä), niin selvempää rahastusta on kyl vaikee löytää.

        Ainaskin mun käsittääkseni ne saa satoja euroja per keikka pelkästään itelleen. ._.


      • oikeassa
        tarack kirjoitti:

        Gospel bändin ei ole tarkoitus rahastaa työllään vaan tuoda ilosanomaa Jeesuksesta. Tera on yksi semmonen bändi joka ei ota rahaa työstään vaan tekee "miinuksella" evankeliointia. Yleensä gospelmuusikoilla on joku kirkollinen työ mistä saa elantonsa. esim. kirkon nuorisontyöntekijä tai rovasti. Harva lähtisi tekemään evankeliointi työtä jos ei ole siihen kutsumusta. Minusta on siis turha syyttää näitä harvoja "evankelistoja" jotka tekevät hyvää, eikä rahasta Jeesuksen nimessä. Aamen. Rock= kallio(jeesus)

        Teran kitaristi on tällä hetkellä Ylöjärven nuoriso-ohjus!


      • punk-boy92
        väärässä kirjoitti:

        ei kannata varmaa puhua asioista, mistä ei tiiä mitään, satun nimittäin kautta rantain tietään, että kyseisen bändin keikkaliksat hipoo pilviä (ainakin niissä piireissä), ja kun ainakin osa bändiläisistä elää keikkaliksojen ym. rahojen varassa (ei tee siis mitään muuta työtä), niin selvempää rahastusta on kyl vaikee löytää.

        Oho, olipas uutinen että gospel-bändit tekevät tätä rahasta. On maailma niin rahan perässä. Tera on Suomen tasolla uniikki bändi niin minusta voivat rahastaa meitä uskovaisia=)go Tera!


      • edelliseen
        ... kirjoitti:

        Ainaskin mun käsittääkseni ne saa satoja euroja per keikka pelkästään itelleen. ._.

        Mielenkiintoista keskustelua bändien keikkahinnoista... Kyllähän se on niin, että gospelbändit eivät rikastu tuolla keikkailulla. Heillä on oma leipätyönsä, josta saavat elantonsa. Keikkailu on heille kuin harrastus. Toki siitä peritään maksu, mutta ei sillä varmasti kukaan rikastu. Miksi sitten ottavat mitään maksua? No, ei ne soittokamat ilmaisia ole, eikä autolla ajelukaan keikkapaikkakunnalle ihan ilmaista huvia taida olla! Teran keikkahinta on ihan kohtuullinen, eikä likimainkaan sellainen, kuin mitä maallisen puolen bändit kiskovat. Hehän toki useimmiten soittelevat ihan työkseen. On hienoa, että Suomesta löytyy Teran kaltaisia gospelbändejä!


      • ennemminkin
        oikeassa kirjoitti:

        Teran kitaristi on tällä hetkellä Ylöjärven nuoriso-ohjus!

        sairaseläkkeellä, ainakin mitä viimeks sen kanssa jutustelin. :D eli periaatteessa tekee siis teraa kai ihan työkseen, niinkun laulajakin tiemmä. joten kai siitä rahaa täytyy repiäkin.


      • TeraFan
        edelliseen kirjoitti:

        Mielenkiintoista keskustelua bändien keikkahinnoista... Kyllähän se on niin, että gospelbändit eivät rikastu tuolla keikkailulla. Heillä on oma leipätyönsä, josta saavat elantonsa. Keikkailu on heille kuin harrastus. Toki siitä peritään maksu, mutta ei sillä varmasti kukaan rikastu. Miksi sitten ottavat mitään maksua? No, ei ne soittokamat ilmaisia ole, eikä autolla ajelukaan keikkapaikkakunnalle ihan ilmaista huvia taida olla! Teran keikkahinta on ihan kohtuullinen, eikä likimainkaan sellainen, kuin mitä maallisen puolen bändit kiskovat. Hehän toki useimmiten soittelevat ihan työkseen. On hienoa, että Suomesta löytyy Teran kaltaisia gospelbändejä!

        Repesin kyllä, kun luin tämän keskustelun. Nämäkö gospel-muusikot on pahiksia, kun kerää keikoista rahaa? Miettikää nyt vähän! Keikkamatkat ei ole todellakaan ilmasia, kuten eivät soittimetkaan jne. Ja muutenkin, pitäiskö bändin soittaa ilmaiseksi? Tai lahjoittaa saamansa palkkiot jonnekin?

        Olen ollut kahdella Teran keikalla ja ne oli mulle ilmasia. Tietenkin bändille maksetaan palkkio, mutta turha mattimeikäläisten on valittaa, jos Tera tekee keikkoja, jonne ei ole pääsylippuja.

        Teran pojat on rehellisiä, uskovaisia suomalaisia ja olen valmis ostamaan heidän levyjään ja sen lisäksi fanikamaa. Ei ne jätkät sentään rahassa ryve, jos sitä luulette.

        Tera, Suomen kovin gospelbändi!
        (Oma mielipiteeni)


      • uskovainen seurakuntanuori
        ... kirjoitti:

        Ainaskin mun käsittääkseni ne saa satoja euroja per keikka pelkästään itelleen. ._.

        Niin saa, mutta kun niitä keikkoja ei ole kuin korkeintaan 30-40 vuodessa, niin eipä sillä kovin pitkään elä. Minä kyllä tiedän näistä asioista todella paljon, kun olen aktiivinen seurakuntanuori ollut jo 6 vuotta ja olen ollut mukana järjestämässä kaikenlaisia tapahtumia, joissa Tera on ollut esiintymässä. Ja voin ihan puhtaalla omalla tunnolla sanoa, että ne pojat ei tee sitä todellakaan rahan vuoksi, vaan he julistavat musiikillaan evankeliumia, kuten monet muutkin suomalaiset bändit ja artistit.

        Että näin se asia on ja siitä on turha väittää vastaan, jos ei kerran tiedä asiasta yhtään mitään, vaan olettaa asian olevan jotenkin tai esittää tietävänsä asiasta jotain!!!


    • Ei hyviä

      Äklöä, sappioksennuskin maistuu makeammalle. Mättöä sulla on räppihousuissasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe