miten pian pystyy mennä uimaan klooriseen veteen kun on korvakoru laitettu?
korvakoru ja uiminen ??
5
16363
Vastaukset
- .......................
ei tavallinen korvakoru oo nii vakava asia.. :)) Eli etköhän voi mennä aika äkkiä,tosin kyllähän sie itekki näät missä kunnossa se on;jos se mätii yms,elä mee,jos se on ok,mee.. :))
- moi^^
mä en sillon saanu mennä uimaan ehkä johonki kahteen viikkoon...
- Iirami
Joo, eiks semmonen 2-4 viikkoa yleensä kestä että korvalehden lävistys paranee. Eli heti kun ei lävistystä arista eikä punota eikä tule mitään nesteitä sieltä!
- Anonyymi
Juu tuota noin otin just kolmannet korvakorut ja harrastan uintia nii treenit 5krt/viikko niin se sai parantua 1 päivän ja sit menin taas treenaa
- Anonyymi
Mulle sanottiin että 1kk nii voi mennä uimaan jos on jo parantunu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222968Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112047Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.651929Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom721846Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001783Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1211704Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761533Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141262Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001255Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥321233