Olen suuri 24-sarjan fani mutta nyt koin pienen kolauksen.oli tilaisuus nähdä tv-elokuva 24 deremption(tai jotain siihen suuntaan9 ja se oli todella huono,aivan surkea tekele.Toivottavasti ei ennakoi seuaavan tuotantokauden tasoa
redemption
2
720
Vastaukset
- Ole rauhassa
Ei tuo Redemption minustakaan mikään kovin erikoinen ollut (vaikka onkin aina kiva nähdä Robert Carlyle), mutta ei onneksi ennakoi seiskakauden tasoa. Olen nähnyt lähes kaikki jaksot (tänään katson jakson 20 joka tuli USA:ssa eilen) ja minusta on ollut erittäin hyvä. Parempi kuin pari viimeistä kautta. Tuo Redemption on ihan hyödyllinen nähdä ennen seiskakautta, koska selittää vähän mitä on tapahtunut ennen seiskakauden alkua (esim. osa henkilöhahmoista samoja), mutta ei mikään pakollinen.
- H.a.v.u
Itekki ostin sen ja olin kyllä siihen pettyny. :/ Millon muuten alkaa 24 uudet jaksot pyörimään tv:stä, kun en milläänm jaksas latailla mistään? :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976