Olen suuri 24-sarjan fani mutta nyt koin pienen kolauksen.oli tilaisuus nähdä tv-elokuva 24 deremption(tai jotain siihen suuntaan9 ja se oli todella huono,aivan surkea tekele.Toivottavasti ei ennakoi seuaavan tuotantokauden tasoa
redemption
2
754
Vastaukset
- Ole rauhassa
Ei tuo Redemption minustakaan mikään kovin erikoinen ollut (vaikka onkin aina kiva nähdä Robert Carlyle), mutta ei onneksi ennakoi seiskakauden tasoa. Olen nähnyt lähes kaikki jaksot (tänään katson jakson 20 joka tuli USA:ssa eilen) ja minusta on ollut erittäin hyvä. Parempi kuin pari viimeistä kautta. Tuo Redemption on ihan hyödyllinen nähdä ennen seiskakautta, koska selittää vähän mitä on tapahtunut ennen seiskakauden alkua (esim. osa henkilöhahmoista samoja), mutta ei mikään pakollinen.
- H.a.v.u
Itekki ostin sen ja olin kyllä siihen pettyny. :/ Millon muuten alkaa 24 uudet jaksot pyörimään tv:stä, kun en milläänm jaksas latailla mistään? :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643770
- 663562
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa973388SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582789- 732616
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.511448Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171132Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261128