Hei! Brucen konsertti Tampereella jää näkemättä, kun tuli ylivoimainen este. Tukholmassa on kolme konserttia, mutta virallista kautta lippuja ei tietenkään enää saa. Löysin ruotsalaiset Biljett24.se ja Ticket2.com-sivustot, joilta voi ostaa konserttilippuja. Hinnatkaan eivät ole pahoja,noin 80-100 euroa postikuluineen. Oletteko tilanneet näiltä sivustoilta? Miten hyvin/huonosti on homma toiminut? Kuinka nopeasti liput tulevat? Ja...kai ne liput ovat aitoja eivätkä huijausta? Pakkohan se Bruce on nähdä, mietin vaan että tilaanko tuolta Ruotsista lipun vaiko sitten virallista kautta (www.eventim.de) esim. Saksan konsertteihin, niihin on lippuja vielä. Lämmin kiitos kaikille vastaajille ja mukavaa konserttikesää muillekin! - Pia
Biljett24.se ja Ticket2.com
4
1836
Vastaukset
- 24se
Ostin liput helmikuulle ac/dc:n konserttiin biljett24.se:n kautta. Liput (ja olikohan myös toimituskulut) olivat mielestäni halvemmat kuin ticket2:ssa. Homma toimi hienosti, ja liput saapuivat muutaman päivänä sisällä maksun jälkeen. Lueskelin myös Ruotsin keskustelupalstoilta homman toimivuudesta ja 24se:tä kehuttiin paitsi yleisen "rosvoamisen" suhteen (no jos on pakko mennä katsomaan, niin siitä joutuu sitten maksamaan...). Olin myös puhelin- ja nettiyhteydessä ko firmaan, koska hieman pelotti sijoittaa 600 euroa lippuihin, joiden toimintavarmuus oli hämärän peitossa. Firma antoi luotettavan kuvan ja liput tulivat ajallaan. Kimmo
- ..pia...
Kiitos vastauksesta, Kimmo! Tilasin lipun biljett24.se:stä. Vaikutti varsin luotettavalta, löysin juttuja kyseisestä firmasta mm. Aftonbladetista, joten mikään tuntematon tekijä ei ole. Hintakaan ei ollut paha, kuluineen n. 80 eur.
- arto34
..pia... kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, Kimmo! Tilasin lipun biljett24.se:stä. Vaikutti varsin luotettavalta, löysin juttuja kyseisestä firmasta mm. Aftonbladetista, joten mikään tuntematon tekijä ei ole. Hintakaan ei ollut paha, kuluineen n. 80 eur.
Maksoin U2:n lipuista 800 euroa (200 eur/kpl) ja olivat halvimpia 30 euron lippuja B-katsomosta. En todellakaan tilaa enää... Soittivat ja kysyivät haluanko vaihtaa liput lauantaiksi. Totesin että haluan, ja siinä kohdalla ilmeisesti tein tyhmyyden.
- Kalevi22
Mä en ikinä saanut lippuja ticket2.comilta. Ostettiin 8 henkilön kans liput ja matkustettiin suomesta lontooseen chelsean peliä katsomaam. Ei ikinä päästy! Eivät ikinä toimittaneet lippuja!
Ja hirvee paska vääntö senkim jälkeen. Kamala firma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513