olevansa älykäs varsinkaan siinä tapauksessa, jos ei ole mitään konkreettista näyttöä kyvyistään? Olen kyllä huomannut, että aika usein nämä ns. älykkäiden aloitusten tekstit ovat selvää plagiointia. (ja koska en sano missä palstalla olen tälläistä havainnut, niin minun ei tarvitse jäädä kiistelemään aiheesta :) http://www.youtube.com/watch?v=g3ARioGCJww "Yleensäkin nettikirjoittelijoilta puuttuu oma näkemys ja perehtyneisyys aiheeseen, jota he yrittävät tuoda esille" MarttyyriMallari-TTt
Onko älykästä väittää...
9
461
Vastaukset
- Aina kun
palstalla on jokin älyhäirikkö valloillaan, niin eiköhän kohta - kuin puskista - hurauta paikalle kaikkien janoisten sankari: Mary Mrandi. Mutta maailmassa on näitä hassunhauskoja sattumia.
- väittänyt
olevansa älykäs? Sinäkö?
- tekemistä :???
tämän ketjun kanssa????
- ketju ja :
tekemistä :??? kirjoitti:
tämän ketjun kanssa????
sinä olet älykkö!!
- älykäs
henkilö käveli turuilla ja toreilla valkoinen lakana yllään ja puhui viisaita. Nykyään tällainen kyyditetään valkoisella autolla hoitoon ja sanotaan hulluksi.
- ...
Joskus voi keskivertoälylläkin varustettu ihminen löytää jotain suurta jostain jo sanotusta tai tehdystä ja haluaa sen jakaa muillekin. Ei aina tarvitse omia ajatuksiaan esitellä. Eikö parempi ole huomata edes jotain, kuin olla huomaamatta mitään?
- näi o... :)
Huippuälykkydestäkään ei ole mitään hyötyä jos biokäyrät on dokaamisen vuoksi jatkuvasti miinuksella
- feministi-x
tuli tuosta sun kyssästä mieleen, että onko älykästä väittää olevan älykäs nimenomaan tällä palstalla :)
- no,,
Kieltämättä pari kertaa olen tälläkin palstalla nähnyt aloituksessa tekstiä, joka on saanut epäilemään, että olisiko todella kirjoittajan omaa. Jos joku sama esimerkiksi on usein käyttänyt tiettyjä käsitteitä teksteissään aivan päin v*ttua ja sitten yhtäkkiä vetäisee todella tiukkaa sälää, niin kyllä se ainakin kysymyksiä herättää, joskaan en nyt halua viittailla yhteenkään palstakirjoittajaan nimimerkkejä mainiten. Samaten sellaista olen joskus havainnut, että jonkun rekisteröityneen nimimerkin kirjoitustyyli on suuresti muutenkin vaihdellut. Mielessä on joskus käynyt sekin, että olisiko tällä palstalla joskus tapahtunut sitäkin, että useampi rekisteröitynyt olisi kirjoittanut samalla nimimerkillä(?). Eihän sellainenkaan käsittääkseni tavatonta ole, joskin röyhkeää, sääntöjen vastaista ja siten mielestäni typeryyttä osoittavien harrasteiden sarjaan kuuluvaa käytöstä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001