Onko älykästä väittää...

olevansa älykäs varsinkaan siinä tapauksessa, jos ei ole mitään konkreettista näyttöä kyvyistään? Olen kyllä huomannut, että aika usein nämä ns. älykkäiden aloitusten tekstit ovat selvää plagiointia. (ja koska en sano missä palstalla olen tälläistä havainnut, niin minun ei tarvitse jäädä kiistelemään aiheesta :) http://www.youtube.com/watch?v=g3ARioGCJww "Yleensäkin nettikirjoittelijoilta puuttuu oma näkemys ja perehtyneisyys aiheeseen, jota he yrittävät tuoda esille" MarttyyriMallari-TTt

9

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aina kun

      palstalla on jokin älyhäirikkö valloillaan, niin eiköhän kohta - kuin puskista - hurauta paikalle kaikkien janoisten sankari: Mary Mrandi. Mutta maailmassa on näitä hassunhauskoja sattumia.

    • väittänyt

      olevansa älykäs? Sinäkö?

      • tekemistä :???

        tämän ketjun kanssa????


      • ketju ja :
        tekemistä :??? kirjoitti:

        tämän ketjun kanssa????

        sinä olet älykkö!!


    • älykäs

      henkilö käveli turuilla ja toreilla valkoinen lakana yllään ja puhui viisaita. Nykyään tällainen kyyditetään valkoisella autolla hoitoon ja sanotaan hulluksi.

    • ...

      Joskus voi keskivertoälylläkin varustettu ihminen löytää jotain suurta jostain jo sanotusta tai tehdystä ja haluaa sen jakaa muillekin. Ei aina tarvitse omia ajatuksiaan esitellä. Eikö parempi ole huomata edes jotain, kuin olla huomaamatta mitään?

      • näi o... :)

        Huippuälykkydestäkään ei ole mitään hyötyä jos biokäyrät on dokaamisen vuoksi jatkuvasti miinuksella


    • feministi-x

      tuli tuosta sun kyssästä mieleen, että onko älykästä väittää olevan älykäs nimenomaan tällä palstalla :)

    • no,,

      Kieltämättä pari kertaa olen tälläkin palstalla nähnyt aloituksessa tekstiä, joka on saanut epäilemään, että olisiko todella kirjoittajan omaa. Jos joku sama esimerkiksi on usein käyttänyt tiettyjä käsitteitä teksteissään aivan päin v*ttua ja sitten yhtäkkiä vetäisee todella tiukkaa sälää, niin kyllä se ainakin kysymyksiä herättää, joskaan en nyt halua viittailla yhteenkään palstakirjoittajaan nimimerkkejä mainiten. Samaten sellaista olen joskus havainnut, että jonkun rekisteröityneen nimimerkin kirjoitustyyli on suuresti muutenkin vaihdellut. Mielessä on joskus käynyt sekin, että olisiko tällä palstalla joskus tapahtunut sitäkin, että useampi rekisteröitynyt olisi kirjoittanut samalla nimimerkillä(?). Eihän sellainenkaan käsittääkseni tavatonta ole, joskin röyhkeää, sääntöjen vastaista ja siten mielestäni typeryyttä osoittavien harrasteiden sarjaan kuuluvaa käytöstä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe