renkaat viety
6
1068
Vastaukset
- niinpä...
niinpä vakuutus -me- maksamme ja kaveris sai hyvät pyörät............. swiddu..
- Kiki
sillä rahalla minkä tosta lehtijutusta sai, ostikin jo kevyesti uudet renkaat ;)
- ..saako
noista jutuista rahaakin? Jos oikein kevyesti ostaa niin ei puhuta varmaankaan pienistä summista sitten? Mistä näitä lusikalla lakanoilta lapattuja sikiää??
- Nimetön
Kovin ovat siististi toimineet varkaiksi, auto seisoo nätisti kaljakoreilla. Ei oo siis rämäytetty maahan. Olen nähnyt samanlaisen tapauksen, mutta silloin varkauden taustalta löytyi omistaja itse (=vakuutuspetos).
- rosmon
ajellessa perässä ois kannattannu ottaa rekkari ylös, Mut eihän sitä voinu millään etukäteen tietää, Merellä kun sattuu vahinko niin rannalla on hyvä ja kiva any´taa ilmaisia ohjeita. Noita tapauksia löytyy poliisien pöytäkirjoista nimimerkillä vakuutuspetos
- Näitkö tai kuulitko
Näitkö rosvon ???? Jos itse varastanut niin olisi tiputtanut maahan ja korkeelta olisi saanut kaikki uutta myös alustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395852
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4102707- 1382621
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192128- 171855
- 731286
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä81117Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52958
- 85897