Vastaukset 6
- niinpä...
niinpä vakuutus -me- maksamme ja kaveris sai hyvät pyörät............. swiddu..
- Kiki
sillä rahalla minkä tosta lehtijutusta sai, ostikin jo kevyesti uudet renkaat ;)
- ..saako
noista jutuista rahaakin? Jos oikein kevyesti ostaa niin ei puhuta varmaankaan pienistä summista sitten? Mistä näitä lusikalla lakanoilta lapattuja sikiää??
- Nimetön
Kovin ovat siististi toimineet varkaiksi, auto seisoo nätisti kaljakoreilla. Ei oo siis rämäytetty maahan. Olen nähnyt samanlaisen tapauksen, mutta silloin varkauden taustalta löytyi omistaja itse (=vakuutuspetos).
- rosmon
ajellessa perässä ois kannattannu ottaa rekkari ylös, Mut eihän sitä voinu millään etukäteen tietää, Merellä kun sattuu vahinko niin rannalla on hyvä ja kiva any´taa ilmaisia ohjeita. Noita tapauksia löytyy poliisien pöytäkirjoista nimimerkillä vakuutuspetos
- Näitkö tai kuulitko
Näitkö rosvon ???? Jos itse varastanut niin olisi tiputtanut maahan ja korkeelta olisi saanut kaikki uutta myös alustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991631- 1451061
- 661036
- 861024
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku134722- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634