Mieltymys kumppariin

Uudet kiiltää

Moi kaikille kumpparifaneille! Uudet kumisaappaat pitävät vettä täydellisesti koska niissä on pitkät varret, eikä yhtään reikää! Uudet kumisaappaat kitisevät ja "naukuvat" kivasti toisiaan vasten! Uudet kumisaappaat kiiltävät loistavasti! Uudet kumisaappaat tuoksuvat ihanasti uudelle kumille! Tässä juttuja mitkä mua mua kiihottaa uusissa kumisaappaissa! Onko muilla vastaavia tuntemuksia?

45

5099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On monia

      malleja joissa on lyhyet varret, ja kuitenkin samat ominaisuudet! Täytyy sanoa olevan hyvän hajuaistin kaverilla jos nainen kulkee kumppareissaan esimerkiksi kadun toisella puolella ...

    • kevättä saappaissa

      Mä myös tykkään kumisaappaissa juuri samoista jutuista kuin säkin. Mä pidän vielä erityisesti isoista uusista kumisaappaista jotka lomspsuvat ihanasti väljinä! Ja mikä musta parasta niin kahlailu uusilla kumisaappailla kylmissä kevätpuroissa lähes pitkiä varrensuita myöten!.....!

    • Jäämies

      Saapastelen keväisin pitkävartisilla kumppareillani pitkin rantoja. Paras aika on juuri silloin kun ranta on vielä jäässä, muttei tiedä kantaako jää kunnolla. Ennen jään pettämistä ei voi koskaan tietää riittääkö saappaan varsi vai syöksyykö kylmä vesi varresta sisään..

      • Kumexet

        Sullapa kiva saappaitten testaus! Nyt mäkin meinaan testata uudet isot kumisaappaani rantavedessä tai sohjossa. On varmaan ihanaa kaahlailla uusilla pitkävartisilla kumppareilla kylmässä vedessä, sen haluan mäkin nyt kokea ja samalla myös jännittää meneekö vettä kumisaappaaseen!.....?....!


      • jo..
        Kumexet kirjoitti:

        Sullapa kiva saappaitten testaus! Nyt mäkin meinaan testata uudet isot kumisaappaani rantavedessä tai sohjossa. On varmaan ihanaa kaahlailla uusilla pitkävartisilla kumppareilla kylmässä vedessä, sen haluan mäkin nyt kokea ja samalla myös jännittää meneekö vettä kumisaappaaseen!.....?....!

        Monta kertaa selvisin pelkällä säikähdyksellä kun putosin rantajään läpi.. mutta lopulta osuin liian syvään kohtaan ja jäälauttakaan ei jäänyt saappaan alle pohjaa vasten. Kumpikin kumppari hutkahti pinnan alle näkymättömiin ja täyttyi nopeasti vedestä ja jäähileestä. Jännitys sai siis täyttymyksensä, kumpparit myös..


      • kastelin
        jo.. kirjoitti:

        Monta kertaa selvisin pelkällä säikähdyksellä kun putosin rantajään läpi.. mutta lopulta osuin liian syvään kohtaan ja jäälauttakaan ei jäänyt saappaan alle pohjaa vasten. Kumpikin kumppari hutkahti pinnan alle näkymättömiin ja täyttyi nopeasti vedestä ja jäähileestä. Jännitys sai siis täyttymyksensä, kumpparit myös..

        saappaani viikonloppuna. kävelimme jäällä, minulla oli mustat 44 kontiot ja vaimolla punaiset 41 kontiot. oikein kun yritin niin molemmat putosivat jäihin polvia myöten ja saappaat tietysti täyteen vettä ja sitten saunaan "lämmittelemään". sen jälkeen vielä pelkät saappaat jalassa uimaan kylmään veteen vaimo edellä ja minä perässä; oli muuten seksikkään näköistä kun hän juoksi alasti pelkät kiiltävät punaiset ja pitkävartiset saappaat jaloissa suoraan kylmään veteen niin että vesi vain pärskyi.


      • Toinen kastu
        jo.. kirjoitti:

        Monta kertaa selvisin pelkällä säikähdyksellä kun putosin rantajään läpi.. mutta lopulta osuin liian syvään kohtaan ja jäälauttakaan ei jäänyt saappaan alle pohjaa vasten. Kumpikin kumppari hutkahti pinnan alle näkymättömiin ja täyttyi nopeasti vedestä ja jäähileestä. Jännitys sai siis täyttymyksensä, kumpparit myös..

        Mäkin kävin eilen isoilla uusilla kumisaappaillani kylmässä rantavedessä ja sohjossa kahlailemassa! Niinhän siinä lopulta kävi että toinen pitkä kumppari hulahti jään jään läpi ja täyttyi heti vedellä! Sitten vain rannalle ja kumisaapas hölskyi ihanasti ja toinen kumppari oli kuitenkin kuiva sisältä. Rannalla kaadellessani vettä uudesta saappaastani tuli paikalle vanhempi naishenkilö ja kysyi ihan savoksi: Mänkö vettä kumsuappooseen?


      • kahlailu
        Toinen kastu kirjoitti:

        Mäkin kävin eilen isoilla uusilla kumisaappaillani kylmässä rantavedessä ja sohjossa kahlailemassa! Niinhän siinä lopulta kävi että toinen pitkä kumppari hulahti jään jään läpi ja täyttyi heti vedellä! Sitten vain rannalle ja kumisaapas hölskyi ihanasti ja toinen kumppari oli kuitenkin kuiva sisältä. Rannalla kaadellessani vettä uudesta saappaastani tuli paikalle vanhempi naishenkilö ja kysyi ihan savoksi: Mänkö vettä kumsuappooseen?

        Keväisin on kiva kahlailla metsän pikku puroissa, joissa on runsaasti sulamisvesiä. Virtaava vesi antaa mukavan paineen kumpparien läpi. Lisäksi virtaava vesi on kylmää, joten saappaiden äärirajoilla kahlailu on entistä jännittävämpää. Joskus otan mukaan toisetkin saappaat ja sukat, jotta voin jatkaa leikkiä kuivin jaloin senkin jälkeen kun saapas/saappaat on kastuneet. Toisaalta joskus on kiva kävellä hölskyvät saappaat jaloissa...


      • > kastelijat <
        kahlailu kirjoitti:

        Keväisin on kiva kahlailla metsän pikku puroissa, joissa on runsaasti sulamisvesiä. Virtaava vesi antaa mukavan paineen kumpparien läpi. Lisäksi virtaava vesi on kylmää, joten saappaiden äärirajoilla kahlailu on entistä jännittävämpää. Joskus otan mukaan toisetkin saappaat ja sukat, jotta voin jatkaa leikkiä kuivin jaloin senkin jälkeen kun saapas/saappaat on kastuneet. Toisaalta joskus on kiva kävellä hölskyvät saappaat jaloissa...

        Vara ei venettä kaada!


      • Anonyymi
        kahlailu kirjoitti:

        Keväisin on kiva kahlailla metsän pikku puroissa, joissa on runsaasti sulamisvesiä. Virtaava vesi antaa mukavan paineen kumpparien läpi. Lisäksi virtaava vesi on kylmää, joten saappaiden äärirajoilla kahlailu on entistä jännittävämpää. Joskus otan mukaan toisetkin saappaat ja sukat, jotta voin jatkaa leikkiä kuivin jaloin senkin jälkeen kun saapas/saappaat on kastuneet. Toisaalta joskus on kiva kävellä hölskyvät saappaat jaloissa...

        Olin jotain 6 vuotias kun katselin isojen poikien kahlailevan kevätpuroissa ja testaavan saappaan varren riittävyyttä. Tuo näky teki sellaisen säväyksen että piti ihan äitille kertoa mitä isot pojat tekevät. Äitiä nauratti ja hän totesi että pitäiskö sunkin saada oikein kunnolliset isojen poikien kumisaappaat. Hän olikin yllättäen tosissaan ja eräänä päivänä menimme kenkäkauppaan ostamaan minulle uusia kumisaappaita. Sain elämäni ensimmäiset Kontiot ja koska ne olivat äidin mielestä kalliit niin niihin ostettiin reilusti kasvuvaraa jota sitten säädettiin villasukilla.


      • Anonyymi
        kahlailu kirjoitti:

        Keväisin on kiva kahlailla metsän pikku puroissa, joissa on runsaasti sulamisvesiä. Virtaava vesi antaa mukavan paineen kumpparien läpi. Lisäksi virtaava vesi on kylmää, joten saappaiden äärirajoilla kahlailu on entistä jännittävämpää. Joskus otan mukaan toisetkin saappaat ja sukat, jotta voin jatkaa leikkiä kuivin jaloin senkin jälkeen kun saapas/saappaat on kastuneet. Toisaalta joskus on kiva kävellä hölskyvät saappaat jaloissa...

        Minäkin tykkään kahlailla metsässä kylmissä pikku puroissa. Nykyisissä Kontioissa on niin ohuet varret että vesi puristaa ne tiiviisti säärtä vasten. On kiva mennä niin syvään veteen kuin uskaltaa, vesi on noin sentin verran saappaan varren reunasta. Siinä on sitten mukava olla ja tunnustella kuinka vesi puristaa saappaan varsia. En koskaan päästä vahingossakaan vettä saappaaseen, sukat täytyy säilyä kuivina.


    • Mä tykkään myös kumisaappaista

      • Anonyymi

        Tuonne punaisten väliin, uuh


      • Anonyymi

        Paistettuina vai keitettyinä?


      • Anonyymi

        Mustat kontiot on mun lempparit, mistähän löytyisi kumppareista pitävää ystävää...-kale


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustat kontiot on mun lempparit, mistähän löytyisi kumppareista pitävää ystävää...-kale

        Ostin äskettäin luumun väriset kontiot. Löytyisikö pk-seudulta kumppari-ihmisiä.


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        Ostin äskettäin luumun väriset kontiot. Löytyisikö pk-seudulta kumppari-ihmisiä.

        Minulla on useammat mustat Kontiot. Äskettäin löysin netistä vanhat mutta käyttämättömät tumman vihreät Kontiot kokoa 42. Olivat vielä laatikossa valkoiseen paperiin käärittynä ja varsien sisällä oli pahviset tuet pitämässä varsia ryhdissään. Kerrassaan upea löytö.
        Cd_karitalla on muuten upea tuo profiilikuva, minihame, sukkahousut ja punaiset Kontiot, täydellistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on useammat mustat Kontiot. Äskettäin löysin netistä vanhat mutta käyttämättömät tumman vihreät Kontiot kokoa 42. Olivat vielä laatikossa valkoiseen paperiin käärittynä ja varsien sisällä oli pahviset tuet pitämässä varsia ryhdissään. Kerrassaan upea löytö.
        Cd_karitalla on muuten upea tuo profiilikuva, minihame, sukkahousut ja punaiset Kontiot, täydellistä.

        Voi kiitos


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        Voi kiitos

        Cd karitan upea kuva saa kalun nousemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Cd karitan upea kuva saa kalun nousemaan.

        Mukava jos voi olla avuksi


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        Mukava jos voi olla avuksi

        Millaiset pikkupöksyt hameen alta löytyy. Olisi upeaa purkautua sun sukkis jaloille ja kumisaappaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustat kontiot on mun lempparit, mistähän löytyisi kumppareista pitävää ystävää...-kale

        Mustat Kontiot samoin mun lempparit lapsesta asti. Varsinkin teini-iässä Kontiot olivat ahkerassa käytössä. Erityisesti tykkäsin käyttää Kontioitani koulussa, kävellä pitkin käytäviä ja olla tunneilla Kontiot jalassa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset pikkupöksyt hameen alta löytyy. Olisi upeaa purkautua sun sukkis jaloille ja kumisaappaille.

        Ihan pikkuiset satiinipikkarit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset pikkupöksyt hameen alta löytyy. Olisi upeaa purkautua sun sukkis jaloille ja kumisaappaille.

        Olisi ihan sallittua purkautua mun sukkiksille ja kumppareille


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        Olisi ihan sallittua purkautua mun sukkiksille ja kumppareille

        Kiihottavaa. Saisiko satiinipikkareiden läpi imeä sua.


      • Anonyymi
        cd_karita kirjoitti:

        Olisi ihan sallittua purkautua mun sukkiksille ja kumppareille

        Olen Espoossa ja kiinnostaa...


      • cd_karita kirjoitti:

        Olisi ihan sallittua purkautua mun sukkiksille ja kumppareille

        Missä Karita vaikutat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on useammat mustat Kontiot. Äskettäin löysin netistä vanhat mutta käyttämättömät tumman vihreät Kontiot kokoa 42. Olivat vielä laatikossa valkoiseen paperiin käärittynä ja varsien sisällä oli pahviset tuet pitämässä varsia ryhdissään. Kerrassaan upea löytö.
        Cd_karitalla on muuten upea tuo profiilikuva, minihame, sukkahousut ja punaiset Kontiot, täydellistä.

        mullakin on monet uudet mustat kontio-kumisaappaat. koot 42 ja 43. minua kiihottaa uudet kiiltävät, isot ja uudelle kumille tuoksuvat kumisaappaat. ovat ne ihanat ja minäkin toivoisin että jostain löytäisin samanlaisista kumisaappaista tykkäävän kaverin. tv kumisaapas kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mullakin on monet uudet mustat kontio-kumisaappaat. koot 42 ja 43. minua kiihottaa uudet kiiltävät, isot ja uudelle kumille tuoksuvat kumisaappaat. ovat ne ihanat ja minäkin toivoisin että jostain löytäisin samanlaisista kumisaappaista tykkäävän kaverin. tv kumisaapas kaveri

        Mulla on Kontioita vihreät 42 ja mustat 42, 43, 45 ja 47. Kaikki ovat uudenveroisia kiiltäviä ja niissä on vahva kumin tuoksu, säilytän niitä omissa laatikoissaan. Koko 42 on ulkokäytössä, sekin on jo vähän iso, isommat koot ovat sitten muuhun käyttöön. Terveisin toinen kumisaapas kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on Kontioita vihreät 42 ja mustat 42, 43, 45 ja 47. Kaikki ovat uudenveroisia kiiltäviä ja niissä on vahva kumin tuoksu, säilytän niitä omissa laatikoissaan. Koko 42 on ulkokäytössä, sekin on jo vähän iso, isommat koot ovat sitten muuhun käyttöön. Terveisin toinen kumisaapas kaveri.

        oispa upeaa sun kanssa nauttimaan isoista kiiltävistä kontiokumisaappaista. voisin ottaa mukaani myös omat isot uudet ja kiiltävät kontio kumisaappaat. jo ajatuskin kumisaapas leikeistä kiihottaa ja se uuden kumisaappaan tuoksu ja natina ja täydellinen veden pitävyys. tv kumppari kaveri missäpäin säasustelet sinä toinen kumisaapas kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oispa upeaa sun kanssa nauttimaan isoista kiiltävistä kontiokumisaappaista. voisin ottaa mukaani myös omat isot uudet ja kiiltävät kontio kumisaappaat. jo ajatuskin kumisaapas leikeistä kiihottaa ja se uuden kumisaappaan tuoksu ja natina ja täydellinen veden pitävyys. tv kumppari kaveri missäpäin säasustelet sinä toinen kumisaapas kaveri

        Minkälaisia leikkejä sulla on mielessä Kontio kumisaappaat jalassa? Voi olla vähän vaikea toteuttaa kun nytkin pitää vähän salassa leikkiä. Saapastelen täällä länsirannikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia leikkejä sulla on mielessä Kontio kumisaappaat jalassa? Voi olla vähän vaikea toteuttaa kun nytkin pitää vähän salassa leikkiä. Saapastelen täällä länsirannikolla.

        Missä päin länsirannikkoa?!Itse saapastelen myös länsirannikolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uudet kiiltävät kumisaappaat ovat kiihottavat. Tuoksu, kumin kosketus iholla ja kiihotus on valmis. Niin ovat saappaatkin laukasemaan kiihotuksen 😍🤩

      • Anonyymi

        olen sun kanssa täysin samaa mieltä. kyllä uudet kiiltävät kumisaappaat kiihottaa kovasti kuten niiden tuoksu ja kosketus iholla waude. tv. kumppari kaveri


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kovasti minäkin pidän ko. kumisaappaista. Kova tarve olisi myös löytää kavereita, jotka tykkää tällasista jutuista. Siis mistä seuraa?

      • Anonyymi

        Olen tuo edellinen kirjoittaja 19.3. Miten saan sinuun yhteyden


      • Anonyymi

        Sitäpä minäkin olen etsinyt


      • Anonyymi

        Sitäpä minäkin olen etsinyt, seuraa kumisaapas juttuihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä minäkin olen etsinyt, seuraa kumisaapas juttuihin

        Hei saapasmies oon Uudeltamaalta kumisaapas sadeasut kiihottaa mistä päin oot.


    • Anonyymi

      U­u­­s­­i s­­­ek­­­si­tea­­­tteri ava­utuu Su­­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­kki­. Il­­moit­­tau­­­tum­­­ine­­­n ry­hmä­­­ämm­­­e tääl­­lä 👉 https://seksi24.online/H/G7l0D4

    • kamik(at)saunalahti.fi

    • Anonyymi

      Kyllä uudet ja kiiltävät sekä pitkävartiset kumisaappaat ovat ihanat ja todellakin tuoksuvat mukavasti uudelle kumille ja pitävät veden sata prosenttisesti. Eikä uusissa kumisaappaissa saa todellakaan olla yhtään reikää. Itse pidän eniten uusista kiiltävistä ja vähän isoista Kontiokumisaappaista koot 42 tai 43. muut kengät mulla on kokoa 41.

    • Anonyymi

      Punaiset kiiltävät kontiot, aah. Alkaa seisoo kun vaan miettii. Niiden välissä on hyvä olla, taas kohta. Runk54 kikissä

    Ketjusta on poistettu 118 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe