Kyssäri

miehille!

Jos teillä olisi ystävänä nainen ja harrastaisitte seksiä vain tämän naisen kanssa....ette kenenkään muun kanssa. Onko niin että teillä onkin enemmän tunteita naista kohtaan kuin vain ystävyyttä?

10

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiä harrastetaan, kutsuisin häntä rakastajatarekseni, joo olis tunteita .

• kyssäri vielä...

Jos olisit kertonut että nainen on rakkain asia elämässäsi,mutta haluat silti olla vaan ystävä... Onko tällöinkin nainen "vain" rakastajatar vai onko kyseessä vain sitoutumispelko?

• mies....
        kyssäri vielä... kirjoitti:

Jos olisit kertonut että nainen on rakkain asia elämässäsi,mutta haluat silti olla vaan ystävä... Onko tällöinkin nainen "vain" rakastajatar vai onko kyseessä vain sitoutumispelko?

Seksi on luontainen mieliteko, jos niin pääsee käymään, niin siitä et voi päätellä mitään toisen tunteista. Toisaalta ystävyyteen ei kuulu seksi, siksi monesti mies-nais ystävyydessä, varsinkin jos on päädytty sänkyyn, käy niin että toinen pahoittaa mielensä tosi pahasti. Jos mies on tällainen ystäväsi, hän saa "sitä" sinulta, mutta on myös oikeutettu hankimaan "sitä" muualta. Hyväksytkö sen? Sanoisin, että kyseessä on vaan ja ainoastaan fuck buddy- kuvio:( Ei saa olla sinisilmänen!

• aikaa muutenkin
        mies.... kirjoitti:

Seksi on luontainen mieliteko, jos niin pääsee käymään, niin siitä et voi päätellä mitään toisen tunteista. Toisaalta ystävyyteen ei kuulu seksi, siksi monesti mies-nais ystävyydessä, varsinkin jos on päädytty sänkyyn, käy niin että toinen pahoittaa mielensä tosi pahasti. Jos mies on tällainen ystäväsi, hän saa "sitä" sinulta, mutta on myös oikeutettu hankimaan "sitä" muualta. Hyväksytkö sen? Sanoisin, että kyseessä on vaan ja ainoastaan fuck buddy- kuvio:( Ei saa olla sinisilmänen!

yhdessä. Seksiä silloin tällöin. Olen myös ystävyyden nimissä puhunut toisista miehistä hänelle. Reaktio on se että heti pitäisi nähdä ja lähettelee viestejä missä oikein olen. Edelleen fuck buddy-kuvio?

• vastaus...
        aikaa muutenkin kirjoitti:

yhdessä. Seksiä silloin tällöin. Olen myös ystävyyden nimissä puhunut toisista miehistä hänelle. Reaktio on se että heti pitäisi nähdä ja lähettelee viestejä missä oikein olen. Edelleen fuck buddy-kuvio?

Olen nyt entistä enemmän varma, että kyseessä on fuck buddy- kuvio. Miehen täytyy turvata "saanti" ja välillä tehdä muutakin naisen kanssa esim vuokrata leffa tms, mutta ei mitään liian julkista. Miehet ovat mustasukkaisia,jos joku toinen meinaa astua heidän reviirille, olethan sentään hänen "vakipano".

• vastaus... kirjoitti:

Olen nyt entistä enemmän varma, että kyseessä on fuck buddy- kuvio. Miehen täytyy turvata "saanti" ja välillä tehdä muutakin naisen kanssa esim vuokrata leffa tms, mutta ei mitään liian julkista. Miehet ovat mustasukkaisia,jos joku toinen meinaa astua heidän reviirille, olethan sentään hänen "vakipano".

minä en rakastajatarilleni ollut koskaan mustasukkainen.

• ole vähän
        vastaus... kirjoitti:

turhaa hommaa yhden panon takia,tehdä muitakin juttuja naisen kanssa että antaisi? Saisihan sitä tuolta muualtakin helpommin. Ei tarttis vuokrata sitä leffaa tai muuten aikaa viettää naisen kanssa. Vai onko niin että miehet tekevät mitä vain sen eteen että saavat panna tiettyä naista? Vaikka tarjolla olisi muitakin? Ja tämä on vaan ystävyyttä? Vaikka panoehdokkaita olisi muitakin? Kuulostaa jopa naisena monimutkaiselta.

• taas...
        ole vähän kirjoitti:

turhaa hommaa yhden panon takia,tehdä muitakin juttuja naisen kanssa että antaisi? Saisihan sitä tuolta muualtakin helpommin. Ei tarttis vuokrata sitä leffaa tai muuten aikaa viettää naisen kanssa. Vai onko niin että miehet tekevät mitä vain sen eteen että saavat panna tiettyä naista? Vaikka tarjolla olisi muitakin? Ja tämä on vaan ystävyyttä? Vaikka panoehdokkaita olisi muitakin? Kuulostaa jopa naisena monimutkaiselta.

1) joskus on hyvä pitää vanhasta tutusta ja turvallisesta kiinni, jos nainen on ihan ok kaikinpuolin, baarista laatu ei aina oo taattu! 2) ei jaksa aina pyöriä baarissa, joskus jos niinkuin sanoin nainen on ok, niin miksei nyt katsoa yksi leffa ja sen jälkeen puuhata muuta... Tämä toimii, niin kauan, kunnen neitosen kaverit käskee lopettamaan ja sanoo että " Se käyttää sua vaan hyväks" tai sit ko. nainen löytää miehen, joka tekee sen kans kivoja juttuja ilman taka-ajatuksia, ei metsästä samalla uutta lihaa baarista ja esittelee myös kotiväelle...

• täytyy lisätä
        ole vähän kirjoitti:

Niin että joskus raavaalle miehellekin tulee kurja olo, kun itse haluu vaan fuck buddy-suhteen tytön kanssa, ja tämä tyttö sitten luulee että suhteessa on jotain suuria tunteita mukana, niin joo kyl se tuntuu ilkeeltä..mutta sitten voi katsoa sen leffan ja halia vähän tyttöä ni omatunto paranee ja voi taas vongata;) Tai sitten voi soittaa seuraavana lauantaina baarin jälkeen aamuyön tunteina josko pääsisi kyläilemään, siis jos ei parempaa ilmaantunut illan aikana...

• tehty selväksi
        täytyy lisätä kirjoitti:

Niin että joskus raavaalle miehellekin tulee kurja olo, kun itse haluu vaan fuck buddy-suhteen tytön kanssa, ja tämä tyttö sitten luulee että suhteessa on jotain suuria tunteita mukana, niin joo kyl se tuntuu ilkeeltä..mutta sitten voi katsoa sen leffan ja halia vähän tyttöä ni omatunto paranee ja voi taas vongata;) Tai sitten voi soittaa seuraavana lauantaina baarin jälkeen aamuyön tunteina josko pääsisi kyläilemään, siis jos ei parempaa ilmaantunut illan aikana...

kumminkin puolin että ystäviä vaan ollaan. Eikä nainen halua mitään suhdetta. Silti viestejä tule miten ihana ja rakas nainen on. Kesken baari-illan pyydetään hakemaan kotiin. Niin ja viemään baariin. Baarissa ehtii olemaan 2 tuntia viemisestä ja taas pitää hakea. Musta toi kuulostaa aika oudolta fuck buddy-suhteelta. Mä ajattelisin fuck buddyn niin että silloin tällöin nähdään ja panetaan. Ei muuta. Mutta jos koko ajan nähdään ja kerrotaan missä mennää ja mitä tehdään ja kenen kanssa ja koska.Niin eikö tuo nyt ole jo vähän enemmän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2094
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      104
      1049
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      857
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      778
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65