Sattuuko lävistyksen otto?

kertokaa rohkeasti

Kertokaa kokemuksia lävistyksen otosta, sattuuko? :)

16

3047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minja.

      Sattuu, mutten sitä massiiviseksi kivuksi luokittelisi. Verrattuna vaikka paarman pistoon, yhtä nopeasti se on ohi eikä pientä kipupiikkiä edes muista. :P Mutten ite luokittele sitä jotenkin kivuksi koska se on niin pieniaikaista että sitä on turha ees miettiä.

    • --- - -- -_

      Napakorua ottaessa vähän sattu mutta se kipu meni tosi nopeesti ohi

    • nenussa ja kulmassa

      kyllä se tieten vähän nippasee, mut ei mitenkään hirveästi. ja se on äkkiä ohi. itselläni on nenässä ja kulmassa. rohkeasti vaan ottamaan ! :) muistat vaan sitten oikean hoidon, koska sit tulee on ongelmia, jos hoito laiminlyödään!! se pitää muistaa, että lävistykset ja tatuoinnit ovat avohaavoja, jotka vaativat perusteellisen hoidon!

    • .-.-.-.

      Se riippuu ihan ihmisestä.

    • Mmmmm -.-

      Riippuu minkä ottaa. Toiset vähemmän, toiset enemmän -.-

    • moi :)

      jännitin itse ensin ihan turhaan :)

      • perushenna1

        ihan sama monta kertaa käyt ottamassa jännitäät ainaa samann verran se on itsesuojeluvaistoa mutta kaikki on erilaisia.


      • Anonyymi

        Sama!


    • Miksu12345

      No. Itse olen koko elämäni kammonnut neuloja, mutta halu ottaa lävistys voitti kuitenkin ao. pelon. Joten marssin Harnessiin ja otin rustolävistyksen korvaan. Tuntuuhan se siltä, että joku neulalla pistää. Ja desinfiontiaine kirvelee. Mutta homma on niin nopeasti ohi, ettei siinä ehdi kissaakaan sanoa. Kun vertaan viisaudenhampaan leikkaukseen ja juurihoitoon, jotka läpikävin kuukautta aiemmin niin niihin verrattuna ainakin tämä rustolävistys oli oikeasti "kakunpalanen". Suuremmat haasteet alkanevat sitten lävistyksen oton jälkeen. Korva on arka eikä nukkuminen sillä tutulla puolella oikein luonnistu. Ja varsinkin rustolävistys on pitkä paranija. Varsinkin jos lävistystä hoitaa väärin tai on itse tehnyt lävistyksen ja sössinyt ao. toimenpiteen likaisine sormineen niin saattaa olla kivuliaatkin ajat edessä jos tulehdusta pukkaa.

    • sundaymoon

      Riippuu täysin lävistyksestä (ja tietty edelleen ihmisestä). Itellä on korvissa (normi) tällä hetkellä seittemän korua (lävistyksiä kyl enemmän) ja rusto sekä tragus. Kahdeksatkohan reiät on tehty ampumalla ja ai jumankekka ku teki kipeetä (mut niinhän ei enää kai saa edes tehdä enkä yhtään ihmettele), muut ja ruston tehny ite hakaneulalla eikä sattunu laisinkaan. Tragus tuntu ihan vähän semmosena pienenä nipistyksenä. Kielikorun laittoo en ees huomannu. Tänään sit kävin ottaa nännilävärin ja joo, sehän sattu aika kivasti ja särkee koko ajan (kivuliaimpia lävistyksiä kuitenkin).. Siinäpä se lyhykäisyydessään :) Ei ne satu yleensä kuin sen hetken eli sekunnin pari..

    • Iirami

      Eihän se yleensä ainakaan lävistyshetkellä muuta kuin hieman nipistä. Myöhemmin saattaa hieman tuntua :p

    • hablöööö

      mulla ny ei ainakaa sattunu ku otin alahuuleen. aika hassulta se kyl tuntu kun sellane metallipiikki vedettiin läpi

    • diudouii

      Minulla taas lävistyksen ottaminen tuntui kauhealta. Otin sen tuohon alahuuleen ja se sattui kauheasti. voi olla että johtuu siitä että kipukynnys on miulla aika alhainen, eli se on yksilöllistä. :)

    • madonna ja mä12

      Ei satu! ;)

    • On vanha keskustelu mut menkööt.
      Labret sattu, septum SATTU aivan saatanasti, snaket kirpas, kieli kirpas, vasen poski kirpas ja oikee poski sattu nii maan perkeleesti.

      Et se riippuu vähän :)

    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti satu, mutta vähän nipistää. Itse korvakorun laitossa menee vain vajaa puoli sekunttia. Sen jälkeen tulee kuumotusta korviksen alueelle mutta yleensä menee ohi noin 30 min. En itse mitään massiivista kipua tuntenut mutta joillakin kipukynnys on vähän isompi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe