Kertokaa kokemuksia lävistyksen otosta, sattuuko? :)
Sattuuko lävistyksen otto?
16
3155
Vastaukset
- Minja.
Sattuu, mutten sitä massiiviseksi kivuksi luokittelisi. Verrattuna vaikka paarman pistoon, yhtä nopeasti se on ohi eikä pientä kipupiikkiä edes muista. :P Mutten ite luokittele sitä jotenkin kivuksi koska se on niin pieniaikaista että sitä on turha ees miettiä.
- --- - -- -_
Napakorua ottaessa vähän sattu mutta se kipu meni tosi nopeesti ohi
- nenussa ja kulmassa
kyllä se tieten vähän nippasee, mut ei mitenkään hirveästi. ja se on äkkiä ohi. itselläni on nenässä ja kulmassa. rohkeasti vaan ottamaan ! :) muistat vaan sitten oikean hoidon, koska sit tulee on ongelmia, jos hoito laiminlyödään!! se pitää muistaa, että lävistykset ja tatuoinnit ovat avohaavoja, jotka vaativat perusteellisen hoidon!
- .-.-.-.
Se riippuu ihan ihmisestä.
- Mmmmm -.-
Riippuu minkä ottaa. Toiset vähemmän, toiset enemmän -.-
- moi :)
jännitin itse ensin ihan turhaan :)
- perushenna1
ihan sama monta kertaa käyt ottamassa jännitäät ainaa samann verran se on itsesuojeluvaistoa mutta kaikki on erilaisia.
- Anonyymi
Sama!
- Miksu12345
No. Itse olen koko elämäni kammonnut neuloja, mutta halu ottaa lävistys voitti kuitenkin ao. pelon. Joten marssin Harnessiin ja otin rustolävistyksen korvaan. Tuntuuhan se siltä, että joku neulalla pistää. Ja desinfiontiaine kirvelee. Mutta homma on niin nopeasti ohi, ettei siinä ehdi kissaakaan sanoa. Kun vertaan viisaudenhampaan leikkaukseen ja juurihoitoon, jotka läpikävin kuukautta aiemmin niin niihin verrattuna ainakin tämä rustolävistys oli oikeasti "kakunpalanen". Suuremmat haasteet alkanevat sitten lävistyksen oton jälkeen. Korva on arka eikä nukkuminen sillä tutulla puolella oikein luonnistu. Ja varsinkin rustolävistys on pitkä paranija. Varsinkin jos lävistystä hoitaa väärin tai on itse tehnyt lävistyksen ja sössinyt ao. toimenpiteen likaisine sormineen niin saattaa olla kivuliaatkin ajat edessä jos tulehdusta pukkaa.
- sundaymoon
Riippuu täysin lävistyksestä (ja tietty edelleen ihmisestä). Itellä on korvissa (normi) tällä hetkellä seittemän korua (lävistyksiä kyl enemmän) ja rusto sekä tragus. Kahdeksatkohan reiät on tehty ampumalla ja ai jumankekka ku teki kipeetä (mut niinhän ei enää kai saa edes tehdä enkä yhtään ihmettele), muut ja ruston tehny ite hakaneulalla eikä sattunu laisinkaan. Tragus tuntu ihan vähän semmosena pienenä nipistyksenä. Kielikorun laittoo en ees huomannu. Tänään sit kävin ottaa nännilävärin ja joo, sehän sattu aika kivasti ja särkee koko ajan (kivuliaimpia lävistyksiä kuitenkin).. Siinäpä se lyhykäisyydessään :) Ei ne satu yleensä kuin sen hetken eli sekunnin pari..
- Iirami
Eihän se yleensä ainakaan lävistyshetkellä muuta kuin hieman nipistä. Myöhemmin saattaa hieman tuntua :p
- hablöööö
mulla ny ei ainakaa sattunu ku otin alahuuleen. aika hassulta se kyl tuntu kun sellane metallipiikki vedettiin läpi
- diudouii
Minulla taas lävistyksen ottaminen tuntui kauhealta. Otin sen tuohon alahuuleen ja se sattui kauheasti. voi olla että johtuu siitä että kipukynnys on miulla aika alhainen, eli se on yksilöllistä. :)
- madonna ja mä12
Ei satu! ;)
On vanha keskustelu mut menkööt.
Labret sattu, septum SATTU aivan saatanasti, snaket kirpas, kieli kirpas, vasen poski kirpas ja oikee poski sattu nii maan perkeleesti.
Et se riippuu vähän :)- Anonyymi
Ei varsinaisesti satu, mutta vähän nipistää. Itse korvakorun laitossa menee vain vajaa puoli sekunttia. Sen jälkeen tulee kuumotusta korviksen alueelle mutta yleensä menee ohi noin 30 min. En itse mitään massiivista kipua tuntenut mutta joillakin kipukynnys on vähän isompi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898