kuvia itsestänne palstalle!
Palstalaiset!
27
883
Vastaukset
- zisel
Nyt mä tiedän millanen ilmestys siellä helvetissä on vastassa :D Tosta puuttui enää hiilihanko ja sarvet :D
zisel kirjoitti:
Nyt mä tiedän millanen ilmestys siellä helvetissä on vastassa :D Tosta puuttui enää hiilihanko ja sarvet :D
- zisel
monte24 kirjoitti:
suuntaan, että silmät ohimoille päin niinkun Väyrysellä :D Kyllä muuten onkin kasvanu tukka! Äkkiä pois se!
laittaa, miten hieno paita mulla on nyt päällä :) http://www.aijaa.com/v.php?i=4110890.jpg
LaRito kirjoitti:
ilmiselvä herutushan tuo on. ^^
AD/HD paita.. Herutusta, mä istun tässä koneella ja nappasin kuvan :)
alruna kirjoitti:
AD/HD paita.. Herutusta, mä istun tässä koneella ja nappasin kuvan :)
onneksi laitoin hymiön, olis menny muuten ihan turhan vakavaksi. oliski yhtä helppoa tuo kuvan nappaaminen ja johonki tuommoselle sivustolle laittaminen jne., pitää tyytyä sitte katsomiseen. :F
LaRito kirjoitti:
onneksi laitoin hymiön, olis menny muuten ihan turhan vakavaksi. oliski yhtä helppoa tuo kuvan nappaaminen ja johonki tuommoselle sivustolle laittaminen jne., pitää tyytyä sitte katsomiseen. :F
aijaan sivuille, ja voit lataa kuvia sinne mitä nappaat kännykän kameralla niin kuin meikä tekee. Sit jos tekee mieli poistaa niitä niin se on sun vallassas muttei näit kuvia koskaan netistä pois saa.. :) Nyt mun pitää juosta jumppaamaan, c u later :D
alruna kirjoitti:
aijaan sivuille, ja voit lataa kuvia sinne mitä nappaat kännykän kameralla niin kuin meikä tekee. Sit jos tekee mieli poistaa niitä niin se on sun vallassas muttei näit kuvia koskaan netistä pois saa.. :) Nyt mun pitää juosta jumppaamaan, c u later :D
pitääpä kokeilla josko jotenki onnistuis, tänks. tosin kai sitä varten joku johto pitäis olla. ja jazulille kans heipat! :)
LaRito kirjoitti:
pitääpä kokeilla josko jotenki onnistuis, tänks. tosin kai sitä varten joku johto pitäis olla. ja jazulille kans heipat! :)
esim. kännykän ja/tai kameran kanssa ole usb-johtoa? Silloin kuvien siirtäminen koneeseen sujuisi :)
LaRito kirjoitti:
ilmiselvä herutushan tuo on. ^^
asiasta kukkaruukkuun, mun oli ihan must lataa tää kuva mun galtsuun ja pistää tekstiksi "Pakollinen herutuskuva". Kaikilla nyt pitää olla sellanen.. x'D Kiitos sulle, herutus on mulle ihan uutta :D
alruna kirjoitti:
esim. kännykän ja/tai kameran kanssa ole usb-johtoa? Silloin kuvien siirtäminen koneeseen sujuisi :)
siis kameran kanssa oon yleensä heilunu ja muutenki vasta "opetellu" käyttään ja siirtään sieltä sen oman johtonsa välityksellä niitä kuvia mutta että kännykän.. muutenkaan en koko luurista oo löytäny mitään semmosta reikää mihin sen koko johdon vois tunkea että onko se sitte semmonen malli tms.
alruna kirjoitti:
asiasta kukkaruukkuun, mun oli ihan must lataa tää kuva mun galtsuun ja pistää tekstiksi "Pakollinen herutuskuva". Kaikilla nyt pitää olla sellanen.. x'D Kiitos sulle, herutus on mulle ihan uutta :D
ilmiselvä herutus. ;)
LaRito kirjoitti:
ilmiselvä herutus. ;)
Mä rupesin heti miettii ton jälkeen uudestana ja peruin koko latauksen xD *Minä joka ei osaa päättää ikinä mitään ja sit se päättää olla tekemättä mitään*
alruna kirjoitti:
Mä rupesin heti miettii ton jälkeen uudestana ja peruin koko latauksen xD *Minä joka ei osaa päättää ikinä mitään ja sit se päättää olla tekemättä mitään*
takasi vaan lataamaan, yllytys yllytys! onhan se toki ilmiselvää että porukka tykkää ja tulee sanomaan sulle positiivista (ja miksei negatiivistaki) palautetta sun hienosta paidastas mutta kivahan se vaan on. ;)
LaRito kirjoitti:
takasi vaan lataamaan, yllytys yllytys! onhan se toki ilmiselvää että porukka tykkää ja tulee sanomaan sulle positiivista (ja miksei negatiivistaki) palautetta sun hienosta paidastas mutta kivahan se vaan on. ;)
Mä päätin olla tekemättä yhtään mitään, vittu herutus mikä herutus x'D
alruna kirjoitti:
Mä päätin olla tekemättä yhtään mitään, vittu herutus mikä herutus x'D
mä saisin taas jonku sekoboltsin kintereille ahdistelemaan ja vonkaamaan tonne s-postiin ;)
- Jazuli
alruna kirjoitti:
mä saisin taas jonku sekoboltsin kintereille ahdistelemaan ja vonkaamaan tonne s-postiin ;)
..nuoril..=o)..hitsin pujut ko itte olis jo nii vanha haahka jottei eres pyllistämäl saisi mitää herutuskuvii aikaa..x')))... ..*on tää kauhiaa*.. =o( ..elkää tulko vanhaks..tarttis alkaa sitte vanhenee..=O(..iha möllii...
alruna kirjoitti:
no joo, rauha. mutta toisaalta voihan ne kaikki sekoboltsivinkujat torjua, haa! varmasti tänään ku pistät pään tyynyyn niin pieni ajatus sielä taka-alalla on että voi hitto, kyllä minussaki nyt pieni heruttaja asuu, olen naisten nainen!
Jazuli kirjoitti:
..nuoril..=o)..hitsin pujut ko itte olis jo nii vanha haahka jottei eres pyllistämäl saisi mitää herutuskuvii aikaa..x')))... ..*on tää kauhiaa*.. =o( ..elkää tulko vanhaks..tarttis alkaa sitte vanhenee..=O(..iha möllii...
sinähän vallan masentavia puhut. voi olla että oot vanhempi mutta mitä sitte, herutusta on laittanu jopa viiskymppiset, nih! tosin neki ehkä on voinu yrittää vähä liikoja jolloinka kuva on epäonnistunu mutta herutus mikä herutus, että pyllyn taskuja kehiin sieltäki! :P
LaRito kirjoitti:
no joo, rauha. mutta toisaalta voihan ne kaikki sekoboltsivinkujat torjua, haa! varmasti tänään ku pistät pään tyynyyn niin pieni ajatus sielä taka-alalla on että voi hitto, kyllä minussaki nyt pieni heruttaja asuu, olen naisten nainen!
lopulta aikamoinen jänöhousu, oikea nössöjen nössö. Mä hetken saatan vauhkota jostain ja olla ihan jäljillä mut sitten kun rupean ajattelemaan niin muuttuu ääni kellossa ja mun pehmopää ottaa yliotteen :) Jees, rauha rauha.. Kohta nukkumaan kun menee taas levottomuuksien puolelle :P
alruna kirjoitti:
lopulta aikamoinen jänöhousu, oikea nössöjen nössö. Mä hetken saatan vauhkota jostain ja olla ihan jäljillä mut sitten kun rupean ajattelemaan niin muuttuu ääni kellossa ja mun pehmopää ottaa yliotteen :) Jees, rauha rauha.. Kohta nukkumaan kun menee taas levottomuuksien puolelle :P
eipä voi syyttää. siitä puheenollen miten niille teidän aiheille kävi sielä sukupuolitautien puolella ja mitä siinä oli jollain toisellaki? siihen taas ite en ois välttämättä niin lämmenny. :P
Jazuli kirjoitti:
"Kaikki haluaa elää vanhaksi muttei halua olla vanha" Niin, älä ole vanha! :D Sä voit näyttää vaikka tarhapöllöltä jolla on puupölkyt jalkojen tilalla ja silti olisit tosi viehättävä nainen koska sä oot sä :) Joten sä kans, pää kiinni x'D
LaRito kirjoitti:
eipä voi syyttää. siitä puheenollen miten niille teidän aiheille kävi sielä sukupuolitautien puolella ja mitä siinä oli jollain toisellaki? siihen taas ite en ois välttämättä niin lämmenny. :P
Mä oon ihan unohtanut, meen heti poistamaan mun tekemän ketjun xD Sille yhdelle osui semmonen aihe kuin peppuseksistä aiheutuneet haavaumat peräaukolle.. xD
- Jazuli
alruna kirjoitti:
"Kaikki haluaa elää vanhaksi muttei halua olla vanha" Niin, älä ole vanha! :D Sä voit näyttää vaikka tarhapöllöltä jolla on puupölkyt jalkojen tilalla ja silti olisit tosi viehättävä nainen koska sä oot sä :) Joten sä kans, pää kiinni x'D
...*pistäs pään kii*..tarkottas leukaa mikä loksahti auki..x')))) tattista vaa..
- Jazuli
LaRito kirjoitti:
sinähän vallan masentavia puhut. voi olla että oot vanhempi mutta mitä sitte, herutusta on laittanu jopa viiskymppiset, nih! tosin neki ehkä on voinu yrittää vähä liikoja jolloinka kuva on epäonnistunu mutta herutus mikä herutus, että pyllyn taskuja kehiin sieltäki! :P
......pia 33..mööh..*parkasee*..mut olis miun pehvastki kuvaa ollu tääl..kerra itte pisti..sitte eräski perkulee roisto linkkasi miun nahkahousun pehva tännenäi..sillo sylettiki sakeesti...=o( ..*en taitas kuiteskaa kehtaa*.. =o7
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573