Mikä olet horoskooppimerkiltäsi ja uskotko horoskooppeihin?
Horoskooppimerkit
20
646
Vastaukset
- Va-Nil-La
En usko mihinkään "tällä viikolla sinulla ja biljoonalla muulla samanmerkkisellä on onnea rakkaudessa"-horoskooppeihin, mutta vaikka en haluaisi uskoa tälläisiin, niin niissä luonnejutuissa kieltämättä on jotain. Mä olin ennen aika tyypillinen kaksoset, edelleenkin olen sen osalta, että minussa asuu kaksi erilaista ihmistä.
... uskon sillon tällön.. ;D
- zisel
en usko. Neitsyen luonnehoroskoopissa harva asia pitää paikkaansa mun kanssa paitsi se että osaan tehdä leivästä paskaa ja tikusta asiaa yms joita lukee mun galleriasivuilla.
ja tulen olemaan
- zisel
avioliitto pitäis "kaiken järjen mukaan" olla hyvä mutta epäilen! :D Sä haukkuisit mut heti kun tulis eka riita ja mä kostonhimosena rikkoisin sun sohvan tai jotain muuta ja sä siksi haukkuisit mut taas ja mä kostonhimosena.... jne... Loputon oravanpyörä ;D
zisel kirjoitti:
avioliitto pitäis "kaiken järjen mukaan" olla hyvä mutta epäilen! :D Sä haukkuisit mut heti kun tulis eka riita ja mä kostonhimosena rikkoisin sun sohvan tai jotain muuta ja sä siksi haukkuisit mut taas ja mä kostonhimosena.... jne... Loputon oravanpyörä ;D
jos olet nähnyt sen uusimman king kongin,niin siinä kun se sai sen raivarin sille blondille kalliolla, vastaa miun tuhovimmaa vihapäissäni, mut toki lempynkin kuten kong kun se sai kivestä päähän :)
- ...
edelleen.
- olen (n)
Jonkin verran uskon, joo. - Ainakin luonnehoroskooppeihin. - Myös erityisesti kun erään tietyn astroilijan laatimia horoskooppeja katson jälkikäteen, niin joskus olen tosiaan hämmästynyt siitä, kuinka hyvin ne ovat pitäneet paikkansa. - Usein vain käy niin, että niitä ei etukäteen lukien edes ymmärrä, vaan odottaa ihan jotakin muuta tapahtuvaksi; vetää väärät johtopäätökset..
joka tuli jo aika vasta ilmi sieltä ziselin ketjusta eikä jaksa enää toistaa, eri asia sitte onko ketään sen vertaa kiinnostanu että on vaivautunu lukemaan. niin, muuta ku zisel. ja toisaalta niihin myös uskon. valtaosa niistä merkeistä jotka on vetäny ja ei oo vetäny puoleensa niin on pitäny paikkansa jne. mutta en nyt silti mikään himointoilija niitten suhteen oo.
- Papeete1
Vaaka ja kiinalaisessa possu. Yhtä paljon löytyy minua noitten kuvauksista kuin muistakin. Niissä on myös paljon täysin väärää kuvausta joka ei siis sovi muhun mitenkään. En usko. Noi on harmitonta hömppää, ja siihen kannattaa suhtautuakin ihan puhtaasti viihdelinjalla.
- feministi-x
Okkulttisiin tieteisiin uskovia ei hyvällä katsota, mutta siitä huolimatta sanon, että kyllä...
- Jazuli
..hmm ja en mie uso..=o)
- scale
ja mun mielestä horoskoopit on puhdasta viihdettä.
joo, tosi neitseellinen sellanen.. No, mä uskon tietyllä tasolla enkä mä jaksa nyt selittää millä.. Se on niin iso käsite, horoskooppi ei ole pelkkää aurinkomerkkiä vaan siihen vaikuttaa muutkin planeetat jne jne.. pitkäveteistä :) Lehden kuukausi-ennustukset on mitä suurintä hölynpölyä, silti mä niitä orjallisesti luen :D
- disadora
ja en usko sen kummemmin.Joskus on syntymäajan perusteella tehty astrologilla tarkka systeemi jossa oli paljon paikkansa pitäviä asioita ja toisaalta olen ollut myös itse tekemässä erääseen nuorten lehteen aikoinaan viikkohoroskooppeja joten aika huumorilla tulee otettua ko. asia.
- disadora
siis kuukausihoroskooppeja siihen lehteen:)
- ...
...
olen horoskoopiltani ja kyllä välillä on uskominen!!!
- horo ja koppi
kertokaa kokemuksistanne...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573