Niin. Paljon te olette maksaneet hiuspidennyksestä koko päähän. Itselle olis tulossa 30cm-pituista aitohiusta(sinetillä) ja hinnaksi arvioivat n.500-600 eur. 4,5eur/sinetti. Onko joku saanut halvemmalla.. ja mistäköhän? Vantaalla jos olis jokin paikka.
HIUSPIDENNYSTEN HINNAT?
16
1920
Vastaukset
- tullee
ku tillaat itte hiukset netistä. Esim. Hairtrade myy yli halvalla pidennyshiuksia verrattuna kampaamon hintoihin. Tosi kallis hinta 30 cm hiuksista. Mulla koko pään pidennys 45 cm hiuksella makso 480 , mutta toki se oli teippipidennys joka on muutenki sinettiä halvempi.
- minä vaan.
Moikka,ite teen pidennyksiä kotonani,ja tiedän mistä saa hyvää ja halpaa tukkaa,elikkä jos sua kiinnostaa niin ota yheyttä,voin auttaa sua,hinnaks tulee noin 180e korkeintaan hiuksineen. Pidennyksiä olen tehnyt jo 6 vuotta,et hyvät tulee varmasti. [email protected]
- minä vaan.
minä vaan. kirjoitti:
Moikka,ite teen pidennyksiä kotonani,ja tiedän mistä saa hyvää ja halpaa tukkaa,elikkä jos sua kiinnostaa niin ota yheyttä,voin auttaa sua,hinnaks tulee noin 180e korkeintaan hiuksineen. Pidennyksiä olen tehnyt jo 6 vuotta,et hyvät tulee varmasti. [email protected]
ai niin,pidennykset teen sinettitekniikalla sitten :)
- taas minä.
minä vaan. kirjoitti:
ai niin,pidennykset teen sinettitekniikalla sitten :)
voi herrajumala,siis se sähköposti on [email protected],ei hotmail.. sori!!:D
- antaa
taas minä. kirjoitti:
voi herrajumala,siis se sähköposti on [email protected],ei hotmail.. sori!!:D
sinun tehdä mitään pidennyksiä kun sössit ja hutiloit jo näissä viesteissäsi, kertoo jo huolellisuudesta...
- sdhskjdu
antaa kirjoitti:
sinun tehdä mitään pidennyksiä kun sössit ja hutiloit jo näissä viesteissäsi, kertoo jo huolellisuudesta...
just joo.. no yritin vaan auttaa. Kyl sitä kiireessä nyt aina vähän sössii.. Mutta toivottavasti löydän jonkun joka saa laitettuu sulle hyvät pidennykset!
- mä vaan
sdhskjdu kirjoitti:
just joo.. no yritin vaan auttaa. Kyl sitä kiireessä nyt aina vähän sössii.. Mutta toivottavasti löydän jonkun joka saa laitettuu sulle hyvät pidennykset!
Jopas on hinnat. Itse tilaan (sinetti)hiukset suoraan kiinalaisesta tukusta ilman välikäsiä, 100 osiota maksaa 25e. Joten ei kovin kalliiksi tule. Päähän ne osaa laittaa jokainen joka osaa jakaukset tehdä oikein ja pihtejä käyttää.
- aika kova hinta
jos haluat säästää selvää rahaa laadusta tinkimättä.. otahan yhteyttä [email protected]
- Linduliini=)
Moi. Voit tulla mulle myös turun naapurikuntaan raisioon, teen pidennykset yrittäjänä, hinnat noin puolet turun alueen yleisestä hintatasosta=) Laittele mailia [email protected]
- Popp9
Ollut 6v asiakana-toosi tyytyväinen, tässä linkki http://www.style-station.fi
- Vm81
Jos 100kpl:tta on sen 199eur, niin ja jos päähän tarttee laittaa sen 120 (vaikka), niin sit hinta on sen 100eur 22eur*20??? tulee yhteensä siispä 100eur 440? tulee siispä sen 540 kuiteskin maksaa
- Mimmu1233
Vm81 kirjoitti:
Jos 100kpl:tta on sen 199eur, niin ja jos päähän tarttee laittaa sen 120 (vaikka), niin sit hinta on sen 100eur 22eur*20??? tulee yhteensä siispä 100eur 440? tulee siispä sen 540 kuiteskin maksaa
HInta oli 350e,käy katsomassa beauty room vantaa
- mulla on
aika kallista sinettihiusta mutta se onkin parturi hinta... Multa löytyy aitoa remyhiusta kynsisinetein Tilasin suuren tukkuerän suoraan samasta paikasta mikä toimittaa Hairumin b'long hiukset. Eli tavara on laadultaan hyvää 60cm pitkää kynsisineteillä. pussissa on 20kpl sinettejä 1,2g pussin hinta 30 väreinä löytyy 2 (tumma) ja 613 (vaalea) ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected] 050 588 6509
- Vm81
Kiitti kaikille viesteistä.. on se vaan niin eri hintaista eri kautta: joku tekee kotona pimeesti->ei maksa paljoo mitään. Ja sit kun kiertelee ihan kampaamoja, niin huomaa hintaerot, vaikka tuote aivan sama! Nyt olen siis menossa toiseen kampaamoon, koska sieltä saan aitohiuspidennyksen hintaan 450eur. Kotilaittajille en ihan periaatteesta mene. :)
- hkicityGirl
Itselläni ollut sinettipidennykset n.2½ vuotta, ne on laitettu aina pidennysliikkeessä. Minulla on osioita n.100kpl hinta noin 300e töineen ja hiuksineen! Noin puolen vuoden välein käyn aina laittaa siellä uudet! Hiusten laatu on erinomainen, en hoida näitä mitenkään ihmeemmin.
- Anonyymi
hei tekeekö joku hiuspidennyksiä edullisesti uudellamaalla? itse asun porvoossa. mieluiten sinetti. [email protected] voit laittaa viestiä tulemaan tai facen kautta Marita Luolakari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_242514Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.571853Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup151409Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3041115Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua141085- 2591002
- 62957
- 146913
- 49835
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113827