HIUSPIDENNYSTEN HINNAT?

R&P

Niin. Paljon te olette maksaneet hiuspidennyksestä koko päähän. Itselle olis tulossa 30cm-pituista aitohiusta(sinetillä) ja hinnaksi arvioivat n.500-600 eur. 4,5eur/sinetti. Onko joku saanut halvemmalla.. ja mistäköhän? Vantaalla jos olis jokin paikka.

16

1785

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tullee

      ku tillaat itte hiukset netistä. Esim. Hairtrade myy yli halvalla pidennyshiuksia verrattuna kampaamon hintoihin. Tosi kallis hinta 30 cm hiuksista. Mulla koko pään pidennys 45 cm hiuksella makso 480 €, mutta toki se oli teippipidennys joka on muutenki sinettiä halvempi.

      • minä vaan.

        Moikka,ite teen pidennyksiä kotonani,ja tiedän mistä saa hyvää ja halpaa tukkaa,elikkä jos sua kiinnostaa niin ota yheyttä,voin auttaa sua,hinnaks tulee noin 180e korkeintaan hiuksineen. Pidennyksiä olen tehnyt jo 6 vuotta,et hyvät tulee varmasti. [email protected]


      • minä vaan.
        minä vaan. kirjoitti:

        Moikka,ite teen pidennyksiä kotonani,ja tiedän mistä saa hyvää ja halpaa tukkaa,elikkä jos sua kiinnostaa niin ota yheyttä,voin auttaa sua,hinnaks tulee noin 180e korkeintaan hiuksineen. Pidennyksiä olen tehnyt jo 6 vuotta,et hyvät tulee varmasti. [email protected]

        ai niin,pidennykset teen sinettitekniikalla sitten :)


      • taas minä.
        minä vaan. kirjoitti:

        ai niin,pidennykset teen sinettitekniikalla sitten :)

        voi herrajumala,siis se sähköposti on [email protected],ei hotmail.. sori!!:D


      • antaa
        taas minä. kirjoitti:

        voi herrajumala,siis se sähköposti on [email protected],ei hotmail.. sori!!:D

        sinun tehdä mitään pidennyksiä kun sössit ja hutiloit jo näissä viesteissäsi, kertoo jo huolellisuudesta...


      • sdhskjdu
        antaa kirjoitti:

        sinun tehdä mitään pidennyksiä kun sössit ja hutiloit jo näissä viesteissäsi, kertoo jo huolellisuudesta...

        just joo.. no yritin vaan auttaa. Kyl sitä kiireessä nyt aina vähän sössii.. Mutta toivottavasti löydän jonkun joka saa laitettuu sulle hyvät pidennykset!


      • mä vaan
        sdhskjdu kirjoitti:

        just joo.. no yritin vaan auttaa. Kyl sitä kiireessä nyt aina vähän sössii.. Mutta toivottavasti löydän jonkun joka saa laitettuu sulle hyvät pidennykset!

        Jopas on hinnat. Itse tilaan (sinetti)hiukset suoraan kiinalaisesta tukusta ilman välikäsiä, 100 osiota maksaa 25e. Joten ei kovin kalliiksi tule. Päähän ne osaa laittaa jokainen joka osaa jakaukset tehdä oikein ja pihtejä käyttää.


    • aika kova hinta

      jos haluat säästää selvää rahaa laadusta tinkimättä.. otahan yhteyttä [email protected]

      • Linduliini=)

        Moi. Voit tulla mulle myös turun naapurikuntaan raisioon, teen pidennykset yrittäjänä, hinnat noin puolet turun alueen yleisestä hintatasosta=) Laittele mailia [email protected]


    • Popp9
      • Vm81

        Jos 100kpl:tta on sen 199eur, niin ja jos päähän tarttee laittaa sen 120 (vaikka), niin sit hinta on sen 100eur 22eur*20??? tulee yhteensä siispä 100eur 440? tulee siispä sen 540 kuiteskin maksaa


      • Mimmu1233
        Vm81 kirjoitti:

        Jos 100kpl:tta on sen 199eur, niin ja jos päähän tarttee laittaa sen 120 (vaikka), niin sit hinta on sen 100eur 22eur*20??? tulee yhteensä siispä 100eur 440? tulee siispä sen 540 kuiteskin maksaa

        HInta oli 350e,käy katsomassa beauty room vantaa


    • mulla on

      aika kallista sinettihiusta mutta se onkin parturi hinta... Multa löytyy aitoa remyhiusta kynsisinetein Tilasin suuren tukkuerän suoraan samasta paikasta mikä toimittaa Hairumin b'long hiukset. Eli tavara on laadultaan hyvää 60cm pitkää kynsisineteillä. pussissa on 20kpl sinettejä 1,2g pussin hinta 30€ väreinä löytyy 2 (tumma) ja 613 (vaalea) ota yhteyttä jos kiinnostaa [email protected] 050 588 6509

    • Vm81

      Kiitti kaikille viesteistä.. on se vaan niin eri hintaista eri kautta: joku tekee kotona pimeesti->ei maksa paljoo mitään. Ja sit kun kiertelee ihan kampaamoja, niin huomaa hintaerot, vaikka tuote aivan sama! Nyt olen siis menossa toiseen kampaamoon, koska sieltä saan aitohiuspidennyksen hintaan 450eur. Kotilaittajille en ihan periaatteesta mene. :)

    • hkicityGirl

      Itselläni ollut sinettipidennykset n.2½ vuotta, ne on laitettu aina pidennysliikkeessä. Minulla on osioita n.100kpl hinta noin 300e töineen ja hiuksineen! Noin puolen vuoden välein käyn aina laittaa siellä uudet! Hiusten laatu on erinomainen, en hoida näitä mitenkään ihmeemmin.

    • Anonyymi

      hei tekeekö joku hiuspidennyksiä edullisesti uudellamaalla? itse asun porvoossa. mieluiten sinetti. [email protected] voit laittaa viestiä tulemaan tai facen kautta Marita Luolakari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe