RAP artistit ja

katujengit

Tämä on asia jota en ole ihan ymmärtänyt. Siis käsittääkseni monet noista USAn räppistaroista kuuluu katujengeihin ihan julkisesti, kuten esim. Xzibit. Katujengit ovat käsittääkseni ihan rikollisjärjestöjä? Miten noi voi olla julkisuudessa ihan vaan vapautuneesti niin jengiläistä? Siis luulisi että esim. MTV rajoittaisi sellaisten ihmisten esityksiä jotka on rikollisia tai kuuluvat rikollisjärjestöihin? Tuo Xzibit vaikuttaa kuitenkin ihan leppoisalta mieheltä esim. Pimp My Ride ohjelmassaan, onko tämä jengiilmago vaan sellaista julkisuuskuvan hakua? Vaikka olihan Suomenkin muusikoissa aikoinaan se Marko Horsma joka kuului Banditokseen, se musiikki nyt oli eri tyyppistä, eikä Backsliders koskaan varsinaisesti ollut valtavirran juttu. Jotenkin vain tulee ristiriitainen olo näiden artistien jengikytköksistä ja onhan ne vissiin toisiaankin räiskineet joskus aiemmin ihan torrakoilla hyvässä drive by hengessä

6

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on vaan...

Niinku kulisseiks.Mutta Kaikki räppärit kuten juuri Xzibit niin hän kuuluu cripseihin Mutta Ei käy niitä jengi sotia lainkaan hän on vain artisti siinä jengissä. Jengiläiset ovat päättäneet että artisteja ei saa ampua jos sota tulee. Ja kuten kaikki tietää Kaikkia Rap artisteja on ammuttu kun he yrittivät päästä Jengiin no.... Ei Artistiksi vaan niinku jengiläiseksi

• kanki seppo räpmies

lopettakaa pojat höpöpuheet. opetelkaa vaikka pelaamaan korttia

• ei siinä

sovita ketä saa ampua ja ketä. Ei se oo mitää leikkimistä.

• eazye4life

väärin! eazy-e ja snoop dogg ja xzbit oli cripseissä ja sieltä ei pääse pois kun arkussa tai jos aloittaa hyvän uran räppäreinä eli kyllä ne siellä jengeissä oli ihan vaan rikollisina eikä räppäreinä,...

• on kovii gangstoja

jee räppärit on kovii jengigangstoja. Mäkin haluun sellaseks. isot housut on jo. Aseit ei oo viel. mäki haluu cripsii jengiin. Aito gangsta hiphopparitouhuu. Jou jou. Meitsi rulaa!!!

• että, mä

en oo törmännyt noin pelleen jätkään ikinä ! : DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4853
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      145
      2102
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2039
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1675
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      112
      1113
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      859
    Aihe