Veikkaan, että joku nälväisee kohta, että sun laisillesi on erilainen palsta olemassa, mutta sanonpahan nyt vaan. Olenko normaali naiseksi? Ikää minulla on pian 21v. enkä ole koskaan sekstaillut, siis olen neitsyt. Haluaisin olla ylpeä tästä, mutta en pysty. Haluaisin seksiä niin kovasti, että sanat eivät riitä kertomaan. Silti en kuitenkaan halua hypätä heti ensimmäisen kanssa sänkyyn. Onko kamalaa, jos nainen ajattelee seksiä jatkuvasti päivän mittaan? Itselläni tämä tilanne. Mitä mun pitäisi tehdä? Miehillä kuulee ainakin näitä juttuja enemmän, että miten siirrätte ajatukset muualle? Tämä ei ole mikään provo vaan tosi juttu. Seksin ajatteleminen rytmittää päivääni. Pitäiskö se vaan tehdä vai... Jos sanoisitte jotain edes... Pitääkö mun hakeutua hoitoon vai? Tiedättekö yhtään naisia, jotka on aina himokkaita. Tunnen itseni niin epänormaaliksi ja kaverini vihjaisi jo että mä kuulostan ihan huoralta. Ja en halua kuulla mitään sänkyyn ja baariin mars!
miehet
4
180
Vastaukset
kuulostaa????
ollaan omanlaisiamme ja meillä kaikilla on meidän omat juttumme niin jokainen meistä olis varmaan hoidon tarpeessa jollain tasolla.. Joku ajattelee seksiä ja toinen vaikka kaljaa, jonkun elämää rytmittää viikonloppubileet ja kolmannen koirien agility-paineet. Siis, mun vastaus tähän sun kysymykseen on ihan että relaa :) On täysin normaalia haluta seksiä ja sitä ei todellakaan tartte hävetä. Moni nainen ihan varmasti ajattelee seksiä ja myös moni mies, kokemattomatkin. Ja se, että sä olet neitsyt vielä tuon ikäisenä ei todellakaan meinaa mitään muuta kuin sitä, että sä et ole yksi niistä siiderin lipittäjistä jotka hyppäis kenen tahansa sänkyyn tilaisuuden tullen, eli ole puhtaasti oma itsesi ja anna itsellesi lupa olla seksuaalinen olento :) Olen ihan varma, että vielä tapaat sen mr. sopivan kenen kanssa sitten jaat ensimmäisen kokemuksesi ja silloin ne menee kaikki ihan omalla painollaan.
- persona-non-grata
kuvitellut olevani epänormaali. Aika luonnollista myös on, että nuorempana sitä ajattelee seksiä - naisenakin - vähintään kerran kymmenessä minuutissa :). Vuosien karttuessa ajatusten pyöriminen sen ympärille vähenee ... sekin luonnollista. Miksi sitä myöskään menettäisi neitsyyttään ensimmäiselle vastaantulevalle miehenpuolikkaalle? Pelkästään vain siksi, että pääsisi neitsyydestään eroon. Siitä ensimmäisestä kerrasta, kun voi tehdä ainutlaatuisen ja ikimuistoisen kauniin kokemuksenkin ihmisen kanssa, josta todella pitää.
- Va-Nil-La
suurin osa naisista ajattelee seksiä paljon päivän aikana. Aika vaikea olla ajattelematta, kun sitä näkee ja kuulee joka puolella. Tai sitten minä kuulun samoihin epänormaaleihin naisiin kuin sinäkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553