kaverin kanssa hamppumarssi- flaijereita joten olin hetken pois palstalta. Teipattiin niitä joka paikkaan ja iloksemme huomattiin että jokainen joka otti flaijerimme, pysähtyi todella lukemaan sitä.
Kävin jakamassa
25
677
Vastaukset
- Briselda
Minä taas kävin rautakaupassa kun maskit loppui apteekeista ja tukuista jos varmuuden vuoksi.
- zisel
teet?
- Briselda
zisel kirjoitti:
teet?
Pelkään. Tässä mies otti kuvan minusta jos ei muuta jää.... http://s630.photobucket.com/albums/uu28/briselda34_album/?action=view¤t=DSC00998.jpg
- zisel
Briselda kirjoitti:
Pelkään. Tässä mies otti kuvan minusta jos ei muuta jää.... http://s630.photobucket.com/albums/uu28/briselda34_album/?action=view¤t=DSC00998.jpg
sikoja (eli miehiä). Toivottavasti tartunta ei leviä tämän sianlogiikka- palstan kautta.
- Briselda
zisel kirjoitti:
sikoja (eli miehiä). Toivottavasti tartunta ei leviä tämän sianlogiikka- palstan kautta.
Onneksi meillä sentään tämä Suomi 24 ja miehen logiikka kun vaikeet ajat koittaa.
zisel kirjoitti:
mie sit grillaan ja syön ne siat
- Pamlukki
Itse olen aika känkky jos jään ilman "flaijeria".Tuntuu kuin itteltä puuttuis kasvain,tsk.joskus kaipaan joskus en,useimmiten pyydän joltakin lupaa jne..Ihaninta on RYÖSTÖ!!
- zisel
oksentamaan. Join punaviini reissullani joka olikin turhan makeaa.
- zisel
zisel kirjoitti:
oksentamaan. Join punaviini reissullani joka olikin turhan makeaa.
oksentamasta niin muistin miksen koskaan juo punaviiniä. Muistin myös etten ole syönyt mitään tänään.
- terkkaritäti
zisel kirjoitti:
oksentamasta niin muistin miksen koskaan juo punaviiniä. Muistin myös etten ole syönyt mitään tänään.
Kaksinaismoralisti ja sekakäyttäjä, alkoholinhan piti olla tosi vaarallista jne.
- zisel
terkkaritäti kirjoitti:
Kaksinaismoralisti ja sekakäyttäjä, alkoholinhan piti olla tosi vaarallista jne.
hamppua niin varmasti jää mun osalta pullot paikalleen. Nyt ei auta kuin juoda ja pilata maksansa ja oksentaa.
- Briselda
zisel kirjoitti:
hamppua niin varmasti jää mun osalta pullot paikalleen. Nyt ei auta kuin juoda ja pilata maksansa ja oksentaa.
Ryhdistäydytään naiset koska tulee kesä niin kesäkuntoon.
- en ollut
paikalla, koska olisin napannut kaikki ja sytyttänyt ne tuleen. TOIVON tosiaan, että mitään kannabista tms. ei laillistettaisi!!!!!!!!!!!! Olet siis minulle aikamoista pohjasakkaa.
- siis...
monte24 kirjoitti:
pohjasakkaan lasken sut
sulle pahempi asia kuin kannabis? Selvä, eli hyväksyt sitten kolme-neljätoista vuotiaan lapsen kannabiksen käytön... Olen mielelläni pohjasakkaa, kun EN hyväksy kannabista.
siis... kirjoitti:
sulle pahempi asia kuin kannabis? Selvä, eli hyväksyt sitten kolme-neljätoista vuotiaan lapsen kannabiksen käytön... Olen mielelläni pohjasakkaa, kun EN hyväksy kannabista.
tahansa saattaa tuhopoltoissa kuolla, tuli ei katso ikää kun se tappaa.
- ja kuvitteletko
monte24 kirjoitti:
tahansa saattaa tuhopoltoissa kuolla, tuli ei katso ikää kun se tappaa.
oikeasti, että mä olisin jokin pyromaani vai? Taidat olla yksi kannabiksen käyttäjistä... Vi....aa, että mainostetaan kannabista jollain flyerillä!!!! Ku...päisiä ihmisiä tollaset! Mä olen ollut bileissä, jossa poltettiin kannabista. ITSE en kokeillut, enkä hyväksynyt muiden käyttöä. Olen myös nähnyt, mitä kannabis tekee ihmisille! En todellakaan toivo näkeväni sitä enää.
ja kuvitteletko kirjoitti:
oikeasti, että mä olisin jokin pyromaani vai? Taidat olla yksi kannabiksen käyttäjistä... Vi....aa, että mainostetaan kannabista jollain flyerillä!!!! Ku...päisiä ihmisiä tollaset! Mä olen ollut bileissä, jossa poltettiin kannabista. ITSE en kokeillut, enkä hyväksynyt muiden käyttöä. Olen myös nähnyt, mitä kannabis tekee ihmisille! En todellakaan toivo näkeväni sitä enää.
tekee ihmiselle,ei kaunista katseltavaa
- olen...
monte24 kirjoitti:
tekee ihmiselle,ei kaunista katseltavaa
minäkin sen nähnyt! Huumeita pidän silti paljon pahempina!
olen... kirjoitti:
minäkin sen nähnyt! Huumeita pidän silti paljon pahempina!
et pidä huumeina????
- kyllä
monte24 kirjoitti:
et pidä huumeina????
lääkkeitä huumeina, mutta en viinaa... Tiedän kaksi ihmistä, jotka ovat kokeilleet kannabista ilman, että ovat jääneet koukkuun. Tällä koukkuun jääneillä tarkoitan esim. viikonloppu-käyttäjiä. Tunnen kuitenkin monta ihmistä, jotka pystyvät olla juomatta viinaa joka viikonloppu.
- KJ.
monte24 kirjoitti:
et pidä huumeina????
Mikset koskaan kiukuttele tuolle ziselille, sen kannabiksen, alkoholin ja muiden huumaavien aineiden käytöstä? Muille vuorostaan kiukuttelet jatkuvasti, että kuinka kamalia ja pahoja sellaiset on ja mitä ne ihmisille tekee.
KJ. kirjoitti:
Mikset koskaan kiukuttele tuolle ziselille, sen kannabiksen, alkoholin ja muiden huumaavien aineiden käytöstä? Muille vuorostaan kiukuttelet jatkuvasti, että kuinka kamalia ja pahoja sellaiset on ja mitä ne ihmisille tekee.
minkä ihmeen takia luullaan aina et kiukuttelisin
- niin joo...
Oli mullakin kahdeksantoista-vuotiaana kaveri, joka luki Linkolaa, piti marsuista ja tykkäsi psykedeelisestä musasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5711972- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki3785Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553