Kävin jakamassa

zisel

kaverin kanssa hamppumarssi- flaijereita joten olin hetken pois palstalta. Teipattiin niitä joka paikkaan ja iloksemme huomattiin että jokainen joka otti flaijerimme, pysähtyi todella lukemaan sitä.

25

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Briselda

Minä taas kävin rautakaupassa kun maskit loppui apteekeista ja tukuista jos varmuuden vuoksi.

• zisel

teet?

• Briselda

• zisel

• Briselda
        zisel kirjoitti:

sikoja (eli miehiä). Toivottavasti tartunta ei leviä tämän sianlogiikka- palstan kautta.

Onneksi meillä sentään tämä Suomi 24 ja miehen logiikka kun vaikeet ajat koittaa.

• zisel kirjoitti:

sikoja (eli miehiä). Toivottavasti tartunta ei leviä tämän sianlogiikka- palstan kautta.

mie sit grillaan ja syön ne siat

• Pamlukki

Itse olen aika känkky jos jään ilman "flaijeria".Tuntuu kuin itteltä puuttuis kasvain,tsk.joskus kaipaan joskus en,useimmiten pyydän joltakin lupaa jne..Ihaninta on RYÖSTÖ!!

• zisel

oksentamaan. Join punaviini reissullani joka olikin turhan makeaa.

• zisel
        zisel kirjoitti:

oksentamaan. Join punaviini reissullani joka olikin turhan makeaa.

oksentamasta niin muistin miksen koskaan juo punaviiniä. Muistin myös etten ole syönyt mitään tänään.

• terkkaritäti
        zisel kirjoitti:

oksentamasta niin muistin miksen koskaan juo punaviiniä. Muistin myös etten ole syönyt mitään tänään.

Kaksinaismoralisti ja sekakäyttäjä, alkoholinhan piti olla tosi vaarallista jne.

• zisel
        terkkaritäti kirjoitti:

Kaksinaismoralisti ja sekakäyttäjä, alkoholinhan piti olla tosi vaarallista jne.

hamppua niin varmasti jää mun osalta pullot paikalleen. Nyt ei auta kuin juoda ja pilata maksansa ja oksentaa.

• Briselda
        zisel kirjoitti:

hamppua niin varmasti jää mun osalta pullot paikalleen. Nyt ei auta kuin juoda ja pilata maksansa ja oksentaa.

Ryhdistäydytään naiset koska tulee kesä niin kesäkuntoon.

• en ollut

paikalla, koska olisin napannut kaikki ja sytyttänyt ne tuleen. TOIVON tosiaan, että mitään kannabista tms. ei laillistettaisi!!!!!!!!!!!! Olet siis minulle aikamoista pohjasakkaa.

• pohjasakkaan lasken sut

• siis...
        monte24 kirjoitti:

pohjasakkaan lasken sut

sulle pahempi asia kuin kannabis? Selvä, eli hyväksyt sitten kolme-neljätoista vuotiaan lapsen kannabiksen käytön... Olen mielelläni pohjasakkaa, kun EN hyväksy kannabista.

• siis... kirjoitti:

sulle pahempi asia kuin kannabis? Selvä, eli hyväksyt sitten kolme-neljätoista vuotiaan lapsen kannabiksen käytön... Olen mielelläni pohjasakkaa, kun EN hyväksy kannabista.

tahansa saattaa tuhopoltoissa kuolla, tuli ei katso ikää kun se tappaa.

• ja kuvitteletko
        monte24 kirjoitti:

tahansa saattaa tuhopoltoissa kuolla, tuli ei katso ikää kun se tappaa.

oikeasti, että mä olisin jokin pyromaani vai? Taidat olla yksi kannabiksen käyttäjistä... Vi....aa, että mainostetaan kannabista jollain flyerillä!!!! Ku...päisiä ihmisiä tollaset! Mä olen ollut bileissä, jossa poltettiin kannabista. ITSE en kokeillut, enkä hyväksynyt muiden käyttöä. Olen myös nähnyt, mitä kannabis tekee ihmisille! En todellakaan toivo näkeväni sitä enää.

• ja kuvitteletko kirjoitti:

oikeasti, että mä olisin jokin pyromaani vai? Taidat olla yksi kannabiksen käyttäjistä... Vi....aa, että mainostetaan kannabista jollain flyerillä!!!! Ku...päisiä ihmisiä tollaset! Mä olen ollut bileissä, jossa poltettiin kannabista. ITSE en kokeillut, enkä hyväksynyt muiden käyttöä. Olen myös nähnyt, mitä kannabis tekee ihmisille! En todellakaan toivo näkeväni sitä enää.

tekee ihmiselle,ei kaunista katseltavaa

• olen...
        monte24 kirjoitti:

tekee ihmiselle,ei kaunista katseltavaa

minäkin sen nähnyt! Huumeita pidän silti paljon pahempina!

• olen... kirjoitti:

minäkin sen nähnyt! Huumeita pidän silti paljon pahempina!

et pidä huumeina????

• kyllä
        monte24 kirjoitti:

et pidä huumeina????

lääkkeitä huumeina, mutta en viinaa... Tiedän kaksi ihmistä, jotka ovat kokeilleet kannabista ilman, että ovat jääneet koukkuun. Tällä koukkuun jääneillä tarkoitan esim. viikonloppu-käyttäjiä. Tunnen kuitenkin monta ihmistä, jotka pystyvät olla juomatta viinaa joka viikonloppu.

• KJ.
        monte24 kirjoitti:

et pidä huumeina????

Mikset koskaan kiukuttele tuolle ziselille, sen kannabiksen, alkoholin ja muiden huumaavien aineiden käytöstä? Muille vuorostaan kiukuttelet jatkuvasti, että kuinka kamalia ja pahoja sellaiset on ja mitä ne ihmisille tekee.

• KJ. kirjoitti:

Mikset koskaan kiukuttele tuolle ziselille, sen kannabiksen, alkoholin ja muiden huumaavien aineiden käytöstä? Muille vuorostaan kiukuttelet jatkuvasti, että kuinka kamalia ja pahoja sellaiset on ja mitä ne ihmisille tekee.

minkä ihmeen takia luullaan aina et kiukuttelisin

• niin joo...

Oli mullakin kahdeksantoista-vuotiaana kaveri, joka luki Linkolaa, piti marsuista ja tykkäsi psykedeelisestä musasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      571
      1972
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      93
      960
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      947
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      3
      785
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      728
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      668
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe