sota

pystyyn

Jazulin toivomuksesta. Kyykky, custom, enduro, matkapyörä vai peräti matkaenduro? Lyödään toisiamme. Väitän että ainoat tosimiespyörät on enska ja varsinki matkaenska-puolella. Muut on vähän hinurikamaa/pelkkää näytöstä.

37

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki prätkät on ihania,eri fiiliksille eri prätkät.

• Jazuli

...iha nii..jokaselle olis myöski omii tarpeisii passeli mopo tarjolla..ilmanmuuta jos miullaki olis rahaa ko roopella nii mul olis iha jokasta sorttii prätkiikii...olis mönkkärit ja ilmatyynyaluksetki..hummeri sekä riippuliidin..x').. ..kaikki maholliset moottoriajoneuvot mil vain vois pitää hauskaa..=o)))

• Jazuli kirjoitti:

...iha nii..jokaselle olis myöski omii tarpeisii passeli mopo tarjolla..ilmanmuuta jos miullaki olis rahaa ko roopella nii mul olis iha jokasta sorttii prätkiikii...olis mönkkärit ja ilmatyynyaluksetki..hummeri sekä riippuliidin..x').. ..kaikki maholliset moottoriajoneuvot mil vain vois pitää hauskaa..=o)))

eikä miulla oo rahhoo paljookaa

• Jazuli
        monte24 kirjoitti:

eikä miulla oo rahhoo paljookaa

..=o)...en tuota tiennykkää...=o)..mut mie meinasinki roope ankkaa..

• Jazuli kirjoitti:

..=o)...en tuota tiennykkää...=o)..mut mie meinasinki roope ankkaa..

roopeksi mua on kutsuttu lapsesta asti :)

• Jazuli
        monte24 kirjoitti:

roopeksi mua on kutsuttu lapsesta asti :)

..sitte kuttutaaki roopeksi..=o)

• Jazuli

..meinaakko saaha sodan aikaa..heh..=o) ..emmie rupee sotimaa mut kyykky olis mun näköseni..=o)..niiko enskakii..customi olis semmoi lepolassin mopo..sitte taas..matkapyörät enempiki reissuroopen välineitä..matkaenska olis semmoselle kiva ko tahtoo mennä perämettän taakke kalaa..=o) ..entäs triket..???

• vasta..

pelkkää showta onkin. Kadotetaan molempien hyvät puolet, kun sotketaan autot ja pyörät keskenään. Muistetaan se toiminnallisuus ja unohdoteen se näytöspuoli kokonaan :) Kuinka pitkästi pystyt kyykyllä taittamaan matkaa päivässä, kun tosissaan ollaan jonnekin menossa? Ja nopeusrajoituksethan tuolla on voimassa. Ookko ajanu koskaan kunnon goldwingiä? Ne on lepposan miehen kamppeita. Ei tuuleskele naamaan, lämmityslaite toimii ja nahkasohvalla istutaan. Ehdoton laite, jos matkaa alkais tosissaan pinnatuilla teillä taittamaan.

• Jazuli

...mie piän kyykyistä myöski niien sporttisen ulkonäön vuoks..iha tosi sekii et "näytöstäki"..muun muassa streetfighterit on näyttävii..mut myöski tarkotukseesa tehtyjä..=o) ..hmm vauhti olis mun heikkouteni..myöski nuorempana oisin ollu kiinnostunnu motocrossista iha harrasteena..mut miun äiree kielsi miulta semmosen..niiko microautoilunki..=o(..koska mie oon tyttö.. ...sitte myöhemmi oisin tahtonnu rupee ratamoottoripyöräilyy mut seki sitte olis nii kallista jottei miun persnahkani kestäsi maksaa..nii eikä niihi piireihi nii vaa mennä..=oI ..niipä mie sitte tyydyn olemaa tavallii "katuhaukka"...iha tavallisen ninnin kaa..ja ajelees maltillisee..mu ihailemal niit joillekka nuista ajohaaveista tuli tosi..=oI

• Jazuli
        vasta.. kirjoitti:

pelkkää showta onkin. Kadotetaan molempien hyvät puolet, kun sotketaan autot ja pyörät keskenään. Muistetaan se toiminnallisuus ja unohdoteen se näytöspuoli kokonaan :) Kuinka pitkästi pystyt kyykyllä taittamaan matkaa päivässä, kun tosissaan ollaan jonnekin menossa? Ja nopeusrajoituksethan tuolla on voimassa. Ookko ajanu koskaan kunnon goldwingiä? Ne on lepposan miehen kamppeita. Ei tuuleskele naamaan, lämmityslaite toimii ja nahkasohvalla istutaan. Ehdoton laite, jos matkaa alkais tosissaan pinnatuilla teillä taittamaan.

...kyykyllä oisin menny 300 kilsaa..=o)..mut kesäl olis tilasuus testaa mitekä pitkää sil sitte mahtas jaksaa matkaa taittaa..en mie vain sitäkä käsnää et miks tarttisikaa ajaa yhtäsoittoo a pisteest b pisteesee..=o) ..ko matkasta nauttis pysähtymäl kahveelle taikka teelle ja ihastelemal maisemii..=o) ..nopeusrajotuksii juu..niit noudatetaa enimmäksee..=o)

• plösö?
        Jazuli kirjoitti:

...mie piän kyykyistä myöski niien sporttisen ulkonäön vuoks..iha tosi sekii et "näytöstäki"..muun muassa streetfighterit on näyttävii..mut myöski tarkotukseesa tehtyjä..=o) ..hmm vauhti olis mun heikkouteni..myöski nuorempana oisin ollu kiinnostunnu motocrossista iha harrasteena..mut miun äiree kielsi miulta semmosen..niiko microautoilunki..=o(..koska mie oon tyttö.. ...sitte myöhemmi oisin tahtonnu rupee ratamoottoripyöräilyy mut seki sitte olis nii kallista jottei miun persnahkani kestäsi maksaa..nii eikä niihi piireihi nii vaa mennä..=oI ..niipä mie sitte tyydyn olemaa tavallii "katuhaukka"...iha tavallisen ninnin kaa..ja ajelees maltillisee..mu ihailemal niit joillekka nuista ajohaaveista tuli tosi..=oI

Mikä siinäkin on, että näissä moottoriharrastuksissa plösöt ostelee niitä sporttisennäkösiä kamppeita? Hämyjä?

• Jazuli
        plösö? kirjoitti:

Mikä siinäkin on, että näissä moottoriharrastuksissa plösöt ostelee niitä sporttisennäkösiä kamppeita? Hämyjä?

..ootko sie nähny miut livessä..vaiko mistäkä päättelit et oisin nii plösö jotten sopisi sportin sarvii..???..=o)

• on vähän
        Jazuli kirjoitti:

..ootko sie nähny miut livessä..vaiko mistäkä päättelit et oisin nii plösö jotten sopisi sportin sarvii..???..=o)

sama juttu kun olin ostamassa uusia sandaaleja. Tämmönen nuori salskea mies, 180 cm, 79 kg, timmiä tavaraa. Heti oli myyjä myymässä mulle jotain sporttisandaaleja, näyttää kuulemma nuorekkaalta. Sanoin että tulevat toimistotyöntekijälle sisätyökäyttöön, että jospa kuitenkin panostettais siihen käyttötarkoitukseen ja mukavuuteen, sen ulkonäön sijasta :) Jos oisin plösö toimistotyöntekijä, niin varmaan oisin ne sporttiset ottanu.

• Jazuli
        on vähän kirjoitti:

sama juttu kun olin ostamassa uusia sandaaleja. Tämmönen nuori salskea mies, 180 cm, 79 kg, timmiä tavaraa. Heti oli myyjä myymässä mulle jotain sporttisandaaleja, näyttää kuulemma nuorekkaalta. Sanoin että tulevat toimistotyöntekijälle sisätyökäyttöön, että jospa kuitenkin panostettais siihen käyttötarkoitukseen ja mukavuuteen, sen ulkonäön sijasta :) Jos oisin plösö toimistotyöntekijä, niin varmaan oisin ne sporttiset ottanu.

..mut mist sie päättelet et oisin nii plösö..??..=o)..tiiäks sie ko mie oon ollu suurimman osan moottoripyöräily iästäni 50 kilonen kukkakeppi..ja pituutta 166 cm..nytte oisin sitte näi plösö..mu oisi myöski voimaa liikutella sit sporttii...eritaval ko sillo pillinä..=o) jottei iha vain plösöö olis..;o))) hihas olis muutakii ko keppi taikka läskii..

• oot sanonu
        Jazuli kirjoitti:

..mut mist sie päättelet et oisin nii plösö..??..=o)..tiiäks sie ko mie oon ollu suurimman osan moottoripyöräily iästäni 50 kilonen kukkakeppi..ja pituutta 166 cm..nytte oisin sitte näi plösö..mu oisi myöski voimaa liikutella sit sporttii...eritaval ko sillo pillinä..=o) jottei iha vain plösöö olis..;o))) hihas olis muutakii ko keppi taikka läskii..

että oot plösö. Uskottavahan se on ku sanotaan :) Läskissä on voimaa juu. F=ma^2 Massa on siis tärkeä osatekijä.

• Jazuli
        oot sanonu kirjoitti:

että oot plösö. Uskottavahan se on ku sanotaan :) Läskissä on voimaa juu. F=ma^2 Massa on siis tärkeä osatekijä.

..plösö siihi verrate mitä olin enne..=o)..mu sitte taas muihi isoihi verraten oisin yhäki pieni..=o)..no oon mie isoimmillani ollu 86 kiloo ja kokoo xl...mu en olis enäi sen kokoi.. ...läskis ei ois voimaa mu lihakses olis..;o)

• ...
        Jazuli kirjoitti:

sulle :)

• Jazuli
        ... kirjoitti:

..mut miepä pia pyyänki tuota tärskyille..nii nähhää mimmoi olis ukkeli..=o)..nii ja mitekä sitte mulle puhuu... =o) ..voisin toki kuttuu viivallekkii..x')) ..*bruum plösö men*

• Jazuli kirjoitti:

..mut miepä pia pyyänki tuota tärskyille..nii nähhää mimmoi olis ukkeli..=o)..nii ja mitekä sitte mulle puhuu... =o) ..voisin toki kuttuu viivallekkii..x')) ..*bruum plösö men*

ja pieksee kiusaajasi, mä lupaan sen :)

• ei ole
        Jazuli kirjoitti:

sporttinen mopo. Olemukseni ei edellytä sellaista egoni pönkittämiseksi. Sporttisuus löytyy omasta takaa. Niin, ei sillä voi perinteiselle viivalle lähteä, ku sulla on joku kyykky. Mutta jos otetaan kisa tampereen keskustasta Haltija-tunturin huipulle ajamalla, niin toiseksi jäät :)

• on niin
        ... kirjoitti:

mukava kiusata, kun se on tommonen mussu.

• Jazuli
        ei ole kirjoitti:

sporttinen mopo. Olemukseni ei edellytä sellaista egoni pönkittämiseksi. Sporttisuus löytyy omasta takaa. Niin, ei sillä voi perinteiselle viivalle lähteä, ku sulla on joku kyykky. Mutta jos otetaan kisa tampereen keskustasta Haltija-tunturin huipulle ajamalla, niin toiseksi jäät :)

egooni sitte siun mielestäsi..???..=oO ..mul olis muutekii nii järee ego etten tarttis milläkää mopolla sit pönkittää et se ois vain sun kuvitelmaas hani..=o) ...miks mie siun kans kisaisin ko painitaaki iha eri sarjois..??.tarttisin oikian vastuksen..x').. ..*hekotusta*.. ;o)

• Jazuli
        monte24 kirjoitti:

ja pieksee kiusaajasi, mä lupaan sen :)

...sitte oisin kuses niien tähe.. *uuuhhuu* x')))

• Jazuli
        on niin kirjoitti:

mukava kiusata, kun se on tommonen mussu.

..olis mussu..??..=oI ..*funtsii pää kallellaa* ..kerros mul

• Jazuli kirjoitti:

...sitte oisin kuses niien tähe.. *uuuhhuu* x')))

niihin touhuihin :) siul ei oo partaa

• sulla on
        Jazuli kirjoitti:

egooni sitte siun mielestäsi..???..=oO ..mul olis muutekii nii järee ego etten tarttis milläkää mopolla sit pönkittää et se ois vain sun kuvitelmaas hani..=o) ...miks mie siun kans kisaisin ko painitaaki iha eri sarjois..??.tarttisin oikian vastuksen..x').. ..*hekotusta*.. ;o)

joku plösösarjan kampe. Eihän sillä pääse edes tieltä pois :) Tosivastusta ei löydä tieltä. Ihan niinku nuo vanhat äijät ostaa sen isokoneisen urheilumallin mersun. Jollakinhan se täytyy keulia, ku ei enää oikeasti keuli :)

• Jazuli
        monte24 kirjoitti:

niihin touhuihin :) siul ei oo partaa

..ko veän hiukset takaa leuan alle ja solmin ne..;o)...eäh..nuo toiset vaa tahtoo testaa mihikä saati miun pärreet palaa..=o))) ..mut mie oon nii ihana etten ees tajuu suuttuu..xP ..*iha leikillää*..mussutettaa eiks nii..

• vähän niinku
        Jazuli kirjoitti:

..olis mussu..??..=oI ..*funtsii pää kallellaa* ..kerros mul

plösö, joka sönkkää. Vähä semmonen jazuli :)

• Jazuli
        sulla on kirjoitti:

joku plösösarjan kampe. Eihän sillä pääse edes tieltä pois :) Tosivastusta ei löydä tieltä. Ihan niinku nuo vanhat äijät ostaa sen isokoneisen urheilumallin mersun. Jollakinhan se täytyy keulia, ku ei enää oikeasti keuli :)

sepelimylly..nii eikä mul olis muutekaa ikinnä keulinnu ko nännit taikka mahtava leuka..=o)..nii sitte mopon kans oisin keulinnu... ...mie veikkaan jotta taitasin kummiski jättää melko monta poikaa autolla niiko mopollakii..ja oisin jättännykki..tääl olis vain kauhian paha näyttää totee tarttis lähtee tuonne hapekkaasee ilimaa koettaa..=o)... ..*spot*

• Jazuli
        vähän niinku kirjoitti:

plösö, joka sönkkää. Vähä semmonen jazuli :)

..herneskepukka..tehääkö tärksyt nii miepä iha tarkistan mimmoi pulputtaja se sie oot..=o)))..??? ...passaako sul milloka..??..

• Jazuli kirjoitti:

..ko veän hiukset takaa leuan alle ja solmin ne..;o)...eäh..nuo toiset vaa tahtoo testaa mihikä saati miun pärreet palaa..=o))) ..mut mie oon nii ihana etten ees tajuu suuttuu..xP ..*iha leikillää*..mussutettaa eiks nii..

eivät ossaa edes naista tyydyttää ja luulevat hallitsevansa prätkät :)

• Jazuli
        monte24 kirjoitti:

eivät ossaa edes naista tyydyttää ja luulevat hallitsevansa prätkät :)

...sie sen sanoitki..nii taitas asianlaita tosissaakii olla juu..ko lueskelee nuita plötinöitä..nii sille ruppeis iha tuntuu..=oI ...sitte ne ei kummiskaa oikiasti ees tulis tärskyille ko pyytäsin kahtommaa mimmoi istuva härkä tääl olis..nii saati koettamaa niit mopoja..semmosel homosohvallakii oisi huisii koklaa ajaa..mut emmie semmoist omakseni tahtos kummiskaa..olis out of my style..=o)

• abc..
        Jazuli kirjoitti:

..herneskepukka..tehääkö tärksyt nii miepä iha tarkistan mimmoi pulputtaja se sie oot..=o)))..??? ...passaako sul milloka..??..

ens sunnuntaina kahdeltatoista?

• Jazuli
        abc.. kirjoitti:

ens sunnuntaina kahdeltatoista?

..kiikoinen sitte sijaitsee..??..=o) ...nii 3.5..??..huomen oisin töis iltaa jotten lähe ajaa aamusta mu jos sitte äitienpäivänä..??? ...tuuks tännepäi ko sul olis se hyvä mopo ajaakki..??..=o)..sovitaa joku muu abc..

• näkösiä

kamppeita, mutta mitä noilla tehdään, kun tie muuttuu kinttupoluksi ja perille olis tarkoitus mennä? Kävellään loppumatka?

• näkösiä kirjoitti:

kamppeita, mutta mitä noilla tehdään, kun tie muuttuu kinttupoluksi ja perille olis tarkoitus mennä? Kävellään loppumatka?

1). asfaltilla 2). vain poutapäivinä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      682
      2637
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1326
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      112
      1205
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1175
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      46
      1064
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      985
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      939
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      102
      898
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe