STEEN1 : siinä on minun mielestä asia räp mies.
Täyttä totta joka sana ja kokemuksella..
Ja julkkarikeikka oli niin täynnä että ei mahtunut edes hakee tuopposta sielä..
STEEN1
16
4837
Vastaukset
- neveragain
se biisi, minkä musavideo oli Levyraadis oli loistava! Liekö enempi matskua tullut jo?
- Koljonen
Tänään radio punahatus klo 19
- Koljonen
Koljonen kirjoitti:
Tänään radio punahatus klo 19
radio punahattu kuuluu www.yle.fi/free
- idän tyttö
Se tietää mistä puhuu, ja saa ehkä muutki ku itähelsinkiläiset tajuumaan - jos vaan viitsivät kuunnella.
- Juho Sannikko
Steen1 on mun idoli. Olet myös minun idoli. Steen1 tietää mistä puhuu, koska asuuhan se itähelsingissä!
"Onneks pystyn vielä kävelemään rauhassa kadulla"
- Tekijä
Nyt todella puhut asiaa. Olen kuunnellut levyä ties kuin moneen kertaan läpi ja ajatellut joka sanaa. Yksi niistä harvoist nykyräppäreistä, jotka osaavat todella puhua asiaa.
- ...Stenkka...
Voisko joku auttaa mua ja kertoo et mist löytyis se jarden träkki musavideo sen kuulemma sai ennen steenin kotisivuilt muttei saa enää...
- asa
asun ite itä-helsingis ja steen puhuu totta. luulettexte et se teki to levy vaa se takii et se sais massii. vittu ei todellakaa se laulaa se sydämmest.
- mää
osta levy siinä se on. prkl
- -----
mää kirjoitti:
osta levy siinä se on. prkl
käy tsekkaa se video youtube.com:sta sieltä löytyy toi video!!
- Green Value Rapper
mun mielestä koko stenkka on yks kommari kaveri, vois vaikka laittaa vankilaan koko tauti-pesäkkeen
- ararararaaa!
vois sinne vankilaan työntää..
ihan itekkö laskit yhteen 2 2 ja sait tulokseksi 22?
- PALVONSTENKANKÝRPÄÄ
MÄKI HALUUN IHAN OIKEESTI IMEE STENKAN KYRPÄÄ!!!! GOOGLETIN HAKUSANALLA "STEEN1 KYRPÄ" KOSKA HALUSIN KATTOO HALUUKS JOKU MUUKI!!!! HALUUN NÄHÄ STENKAN KYRVÄN JA HALUUN NUSSII SEN KAA, OLIN KESKIVIIKKONA CIRCUKSESSA KATTOMASSA STEEN 1:N KEIKKAA JA VITTU SE ON SEKSIKÄS
- ilmaiseksi netistä
Ei kyl tee rahan takia musiikkia! Steen1 hyväksyy sen et sen musaa voi kuunnella netistä =)
- AEI
Teki mieli kirjoittaa pari sanaa vanhaan ketjuun. Steen1 tekee niin jytisevää musiikkia, että kun laittaa Stenkan levyn soimaan, niin saa voimaa hyvällä tavalla ja kun aloitin uudestaan musiikin kuuntelu-harrastuksen, niin aloitin sen tietenkin Steenin levyllä!
- Anonyymi
Kyllähän se perseestä koko jätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882