STEEN1

_mkz

STEEN1 : siinä on minun mielestä asia räp mies.
Täyttä totta joka sana ja kokemuksella..

Ja julkkarikeikka oli niin täynnä että ei mahtunut edes hakee tuopposta sielä..

16

4758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neveragain

      se biisi, minkä musavideo oli Levyraadis oli loistava! Liekö enempi matskua tullut jo?

      • Koljonen

        Tänään radio punahatus klo 19


      • Koljonen
        Koljonen kirjoitti:

        Tänään radio punahatus klo 19

        radio punahattu kuuluu www.yle.fi/free


    • idän tyttö

      Se tietää mistä puhuu, ja saa ehkä muutki ku itähelsinkiläiset tajuumaan - jos vaan viitsivät kuunnella.

      • Juho Sannikko

        Steen1 on mun idoli. Olet myös minun idoli. Steen1 tietää mistä puhuu, koska asuuhan se itähelsingissä!
        "Onneks pystyn vielä kävelemään rauhassa kadulla"


    • Tekijä

      Nyt todella puhut asiaa. Olen kuunnellut levyä ties kuin moneen kertaan läpi ja ajatellut joka sanaa. Yksi niistä harvoist nykyräppäreistä, jotka osaavat todella puhua asiaa.

    • ...Stenkka...

      Voisko joku auttaa mua ja kertoo et mist löytyis se jarden träkki musavideo sen kuulemma sai ennen steenin kotisivuilt muttei saa enää...

      • asa

        asun ite itä-helsingis ja steen puhuu totta. luulettexte et se teki to levy vaa se takii et se sais massii. vittu ei todellakaa se laulaa se sydämmest.


      • mää

        osta levy siinä se on. prkl


      • -----
        mää kirjoitti:

        osta levy siinä se on. prkl

        käy tsekkaa se video youtube.com:sta sieltä löytyy toi video!!


    • Green Value Rapper

      mun mielestä koko stenkka on yks kommari kaveri, vois vaikka laittaa vankilaan koko tauti-pesäkkeen

      • ararararaaa!

        vois sinne vankilaan työntää..
        ihan itekkö laskit yhteen 2 2 ja sait tulokseksi 22?


    • PALVONSTENKANKÝRPÄÄ

      MÄKI HALUUN IHAN OIKEESTI IMEE STENKAN KYRPÄÄ!!!! GOOGLETIN HAKUSANALLA "STEEN1 KYRPÄ" KOSKA HALUSIN KATTOO HALUUKS JOKU MUUKI!!!! HALUUN NÄHÄ STENKAN KYRVÄN JA HALUUN NUSSII SEN KAA, OLIN KESKIVIIKKONA CIRCUKSESSA KATTOMASSA STEEN 1:N KEIKKAA JA VITTU SE ON SEKSIKÄS

    • ilmaiseksi netistä

      Ei kyl tee rahan takia musiikkia! Steen1 hyväksyy sen et sen musaa voi kuunnella netistä =)

      • AEI

        Teki mieli kirjoittaa pari sanaa vanhaan ketjuun. Steen1 tekee niin jytisevää musiikkia, että kun laittaa Stenkan levyn soimaan, niin saa voimaa hyvällä tavalla ja kun aloitin uudestaan musiikin kuuntelu-harrastuksen, niin aloitin sen tietenkin Steenin levyllä!


    • Anonyymi

      Kyllähän se perseestä koko jätkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe