Jällen kerran minua yritetään painostaa uhkailemalla. Taas kerran toistuvat lauseet "Minä tulen ja..." "Odota vaan, pian minä..." Ensin pelkäsin kuten oli tarkoituskin, nyt olen jo aivan turta ja odottelen taas kerran, mitä tuleman pitää. Ystävät, jos eteenne ponnahtaa naista loukkaava ja uhkaava arabimies, olkaa kerrankin naisen puolella ja ohjatkaa tämä röyhkeä otus ulos. En ole tätä miestä tänne tuonut, vaan tein yhden virheen, josta saan yhä maksaa uhkausten ja näytelmien muodossa. Miesparka luulee, että olen hänen omaisuuttaan ja että vain hänellä on oikeus lopettaa suhde. Minun pitäisi sietää omaisuuteni rikkominen, väkivaltainen riehuminen ja hyväksikäyttö vain siksi, että olen kerran suhteen aloittanut. Muslimin röyhkeys ja kyvyttömyys kunnioittaa maan tapoja ja ihmisarvoa on ollut minulle shokki. Valitettavasti olen tämän suhteen aikana saanut tavata muitakin tukalissa tilanteissa eläviä naisia, joita muslimimiehet kohtelevat ihmisoikeuksia ja Suomen perustuslakia loukkavalla tavalla. Hävetkää, muslimimiehet. Olette tulleet tähän maahan saadaksenne elää rauhassa. Miksi te viette sen rauhan maan alkuperäisiltä asukkailta, jotka eivät ole teille mitään pahaa tehneet?
uhkaileva arabi
30
2369
Vastaukset
- ...
Siis haloo, mikset mene poliisin puheille, jos sinua uhkaillaan tai omaisuuttasi vahingoitetaan?! Tästä saa sen käsityksen, että kuitenkin haluat jatkaa toimimatonta suhdetta. Kenkää tuollaiselle kusipäälle: älä vastaa puheluihin, vaihda numero, hanki lähestymiskielto jne. Omaa saamattomuutta, jos ei pääse muka tuollaisesta hepusta eroon. Itsekin pääsin aikanaan poliisin avulla yhdestä katalasta turkkilaisesta eroon...
- 22222222
Eikös muslimimiehien olekaan maailman ihanenpia ainakin kun lukee tätä palstaa saa sen kuvan.
- Anonyymi
etkö tiedä että muslimimies saa tappaa eroavan vaimonsa , sehän on oikein Koraaniin kirjoitettu
- Anonyymi
22222222 kirjoitti:
Eikös muslimimiehien olekaan maailman ihanenpia ainakin kun lukee tätä palstaa saa sen kuvan.
muslimimies yleensä näyttelee seurustelun aikana mitä ihaninta unelma sulhoa mutta käytös muuttuu heti höiden jälkeen , itse olin aviossa kristityn miehen kanssa joka oli täysi hirbiö , sain kokea nöyryyttämistä ihan 1kk ennen häitä , mies sanoi ettei aiokaan avioon,
mutta tuli kirkkoon eikä sanonut mitään, sitten sain kuulla miten hänen nimensä oli ovessa
enkä osannut vastata että olihan minunkin nineni sama Salakka , miehellä oli vihertävät silmät joissa ruskea rengas ihan mustuaisrn ympärillä, sellaiset silmät ivat yleiset Nalkanin maissa , Salak nimisiä ihmisiä asuu Slovakiassa , mm jääkiekkoilijoitajoista eräs oli tunnettu
väkivaltaisuudestaam , oma mieheni veti turpaan aina silloin kun yritin estää häntä lähte-
mästä iltaisin kapakkiin , mies oli raivoissaan siitä että sai köyhän vaimon vaikka anoppi oli hänelle kehunut miten tyttö perii paljon isältään joka oli silkkaa valhetta , anoppi varasti
kaiken tyttäreltään eli minulta , siinä kului 10v kunnes perustin yrityksen joka menes.tyi
hyvin , yhtäkkiä mues muuttui lipevöksi lapseksi joka pyyteli milloin mitäkin , onnistui jopa varastamaan minikta suuria summia ja jäi pois töistä , sitten erosin siitä , sen pituinen se
- Y,Y
äläkä tyhjäpää siellä rutise olemattomia.
- vai eikö uskoa...;-)
Ettei vain olisi jälleen kerran palstan vakituisen tekstinikkarin runoilua ;-)
- pinteesssa, mutta ulospaasy...
Sinusta siis tuo alkuperaisen henkilon kirjoitus on taysin utopista tapahtumaa? Oletko tosiaan noin tynnyrissa elanyt vai kokonaan viela "denial" vaiheessa?
- käsialaa
pinteesssa, mutta ulospaasy... kirjoitti:
Sinusta siis tuo alkuperaisen henkilon kirjoitus on taysin utopista tapahtumaa? Oletko tosiaan noin tynnyrissa elanyt vai kokonaan viela "denial" vaiheessa?
Juu, aloituksessa on liikaa vakiohäirikön käsialaa ja ketjukin noudattelee totuttua linjaa. Ei tarvii ottaa todesta jokaista viiden minuutin välein palstalle ilmestyvää aloitusta ;-) Mitä traagisia kohtaloita oikeassa elämässä löytyykin, onkin sitten toinen juttu...
- Etsivä
Tässä jälleen kerran varoittava esimerkki. Asia on nimittäin niin, että vaaleat Suomineidot ovat kuin kultakimpaleita etelämaalaisille aavikon pojille. Helpohkoja, sinisilmäisiä saaliita. Arabi- tai muslimimiesten ei Suomessa tarvitse pelätä suvun miesten väliintuloa. Täällä saa hääräillä kuin pukki kaalimaassa. Koettakaapa iskeä nainen lähi-idässä! Ei onnistu, on sellainen vahtiminen ja kontrolli suvulla. Ilmeisesti tällä palstalla varoittaminen on sallittua. En halua millään tavalla kiihottaa ketään vastaan, vaan jokainen tehköön elämällään mitä haluaa. Mutta kannattaa olla etukäteen tietoinen eri kulttuurien tavoista ja varsinkin naiskäsityksestä. Kun sen tiedostaa, osaa pitää varansa eikä mene aavikon poikien haaremiin. Nainen on heille omaisuutta ja kerran haaremiin (moniavioisuus sallittu ja maksulliset palvelut enempi sääntö kuin poikkeus)päästyään, nainen ei voi tehdä mitään ilman miehen suostumusta. Suomessa on naisten ja miesten välillä tasa-arvo. Mitä etelämmäksi mennään sitä enempi mies on mies ja osoittaa naiselle paikan. Ilmeisesti tämä kiihottaa Suomineitoja, mutta lyhyestä ilosta tulee ennemmin tai myöhemmin pitkä itku.
- ilmottautuu?
Kirjoitiko aloituksenkin ihan itse ja ihan yhteenvetokin oli jo siihen valmiina? :-D
- enään tämän tyhmenpiä olla
ilmottautuu? kirjoitti:
Kirjoitiko aloituksenkin ihan itse ja ihan yhteenvetokin oli jo siihen valmiina? :-D
"Kirjoititko aloituksenkin ihan itse ja ihan yhteenvetokin oli jo siihen valmis? " Miksi pitää leikkiä tyhmää vai onko oikeasti järki päästä pois.
- Anonyymi
muslimimiehet on yleensä komeita , tosi lipeviä ja niiden kiihkeä fyysinen lähestyminen herättää naisten seksuaalisuuden , mutta sitten on jo myöhäistä kun nainen mieltyy mieheensä , siitä ei pääse enää eroon vaikka tahtoisi , kun nuo eivät päästä irti naisestaan , täällä on naisten uskaliasta enää kulkea yksinään missään ulkosalla , kaikkein tyhmintä on kulkea paljastavissa vaatteissa , muslimimaissa sellainen nainen on yleistä riistaa eli ns. huono nainen jota saa raiskata ja hakata
- pinteesssa, mutta ulospaasy...
Aika tutun kuuloista tekstia, olen itsekin suhteessa arabimieheen ja uhkaillut tai jonkinlaiset painostamis yritykset ovat olleet osa tata suhdetta. Todellakin arabien osoittama royhkeys valtavestoa kohtaan on jotain ihan uskomatonta. Varsinkin ottaa huomioon, etta aika iso osa heista elaa nimenomaan sossun tuloilla. Vahan samantyyppista olen minakin saanut kuulla, etta kerran olet minut "valinnut" niin, nyt tata tietaa mennaan sitten hamaan loppuun saakka..huh huh. Tosiaan olen eroon yrittanyt paasta, olemalla todella valinpitamaton ja inhottavakin, kuka tahansa muu olisi jo lahtenyt, mutta ei tama.. Ensin uhkaili minua ja sitten kun se ei enaa tehonnut, on uhkaillut perhettanikin. Talla hetkella on jalleen tyottomana eli hei hurraa..armaan kaikista parasta on muuttaa uuteen osoitteeseen (ja tietenkin puhelinnumero ja osoitetiedot salaisiksi) ja tietenkin ilmoittaa myos poliisille mita taman henkilon kohdalla on menossa. Olen jopa ehdotetllut talle uusia morsianehdokkaita ja toki parhaiten hanelle varmaan sopisivat oman maalaisensa tai muun maalaiset muslimitytot. No talla hetkella kuitenkin tunteeni ovat hanta kohtaan kuolleet, vaikka han ehka kanssani tulevaisuudessa haluaiskin olla. Ei kait sitten fyysisesti ole kiinnostunut nykyisen maamme muslimitytoista, mutta sehan ei taas ole minun ongelmani. Mutta tosiaan, vaikka se on radikaali ratkaisu, muuttaminen uuteen osoiteeseen saattaa olla ratkaisu. Ja ilmoita asiasta myos poliisille.
- tulee nimittäin
tilanne pahenemaan jokapuolella suomea 10 000 pervon arabin vuosivauhtia! Bele lele ja vittu rassisti vaan joset anta mule!!!
- Arvaahan tuon!
tulee nimittäin kirjoitti:
tilanne pahenemaan jokapuolella suomea 10 000 pervon arabin vuosivauhtia! Bele lele ja vittu rassisti vaan joset anta mule!!!
Ei tipu sääliä! Vähän sama kun että jos en halua tulla purruksi tosilujaa otan puudelin enkä rottweileria. Jos et halua säkitetyksi ja hakatuksi ota länsimainen mies. Tsänssit tulla heitetyksi parvekkeelta pienenee kummasti joskaan mikään ei ole 100 prosenttista! Elämä on yksinkertainen peli jos järki vähänkin pelaa!
- uhkauksien määritelmä
kirjotatte että uhkailee. Milä,miten ja miksi? Kai joku syy on kerrottu? Eroon pääsee kun hakee avioeroa ja ilmottaa poliisille.
- ......
Arvaahan tuon! kirjoitti:
Ei tipu sääliä! Vähän sama kun että jos en halua tulla purruksi tosilujaa otan puudelin enkä rottweileria. Jos et halua säkitetyksi ja hakatuksi ota länsimainen mies. Tsänssit tulla heitetyksi parvekkeelta pienenee kummasti joskaan mikään ei ole 100 prosenttista! Elämä on yksinkertainen peli jos järki vähänkin pelaa!
ainakaan järki pelaa lainkaan: suomalaismiehet johtavat väkivalta-alkoholisoituneisuustilastoissa. Mielenterveysongelmiakin suurella osalla. Lieneekö turvemuna sen parempi?
- Revi siitä
...... kirjoitti:
ainakaan järki pelaa lainkaan: suomalaismiehet johtavat väkivalta-alkoholisoituneisuustilastoissa. Mielenterveysongelmiakin suurella osalla. Lieneekö turvemuna sen parempi?
Johtuu pitkälti siitä, että ulkomaalaiset vaimot eivät kovin usein uskalla ilmoittaa kohtaamastaan väkivallasta. Monissa kulttuureissa on jopa hyväksyttävää lyödä vaimoa, eivätkä he siksi ilmoita hakkaamisesta poliisille. On todella naiivia uskotella, että ulkkismiehet olisivat jotenkin huomattavasti vähemmän väkivaltaisia kuin suomalaiset.
- MUISTA NYT
uhkauksien määritelmä kirjoitti:
kirjotatte että uhkailee. Milä,miten ja miksi? Kai joku syy on kerrottu? Eroon pääsee kun hakee avioeroa ja ilmottaa poliisille.
Kaikissa kännyköissä on mahdollisuus nauhoitukseen jotenpainahan se päälle ja kävele sen jälkeen poliisilaitokselle. Homma edistyy ja voit lopettaa turhan valituksesi täällä. Voit kylläkin kertoa miten kävi.
- *.*.*
...... kirjoitti:
No tottakai Suomi on tilastossa korkeemmalla kuin moni arabi- tai Afrikan maa koska Suomessa perheväkivalta on kriminalisoitu ja siks täällä myös toi tilastoidaan. Vastaavasti on vaik kuin paljon maita jossa toi perheväkivalta on "normaalia perhe-elämää" ja perheen sisäinen asia joten ei oo niistä mitään tilastojakaan. Noissa maissa väkivaltaa on vaan se väkivalta mikä tapahtuu perheen ulkopuolella. Kai tiiät tapauksen jossa mies heitti vaimonsa parvekkeelta alas ja pääs ilman rangaistusta koska kyseessä oli oma vaimo eli mies "omisti" ton naisen. Eli sama tilanne kuin jos mies ois hettäny oman radionsa parvekkeelta alas.
- Anonyymi
uhkauksien määritelmä kirjoitti:
etkö ole lukenut suomennettus Koraania , muslimimies omistaa vaimonsa ja lapsensa , saa piestä ja tappaa vaimonsa jos tämä ottaa eron , eli ei siitä muslimimiehestä pääse koskaan eroon , muuteön kuin haudassa, ero on miehelle häpeäksi, tälle nauretaan , mikäli nainen omistaa itse tai vanhemmillaannon omaisuutta niin mies ei varmasti päästä irti naisestaan,
oma mieheni oli kristitty mutta oikea hirbiö , eromme jälkeen tuo meni kosimaan anoppia
eli äitiäni koska tiesi tällä olevan varoja , äitini kodissa ja mökillä tuo majoittui joka lomansa aikana , kaikki kesät ja joulut tuo asui ilmaisexi meillä , tuli aina ruokapötään kuin perheen oma lapsi ,
- bid
No voit lukea oman tarinani tuolta ala keskustelusta se vähän venähti mutta on sitä väkivaltaa täälläkin koettu. Kiinnostaisi tietää tarkemmin mikä on suhteesi tuohon öykkäri mieheen ja asutteko yhdessä tai onko teillä muuta yhteistä omaisuutta. arabi miehistä nyt kuulee kyllä kaiken laista mutta ei kannata arabialaisten takia kaikkia muslimeiksi syntyneitä niputtaa samaan. mustasukkaisuus ja omistus on aina suhteissa riidan aiheita mutta kuten omassa esimerkissäni riita voi olla myös aivan käsittämätöntä ja lyönti voi tulla mistä vain (tosin meilläkin tappeluissa oli pitkälti kyse vallan käytöstä). Me olemme tosin eronneet sovussa eikä mies ole rikkonut minun tavaroita mitä nyt vähän on muksinut ja huoritellut kun ollaan kotona asuttu tämä ero aika. itse en tiedä ketään joka olisi kanssani vastaavassa tilanteessa vaikka tiedän muslimien vaimoja (en tosin arabien vaimoja). Oletko muuten varma ettei maan "alkuperäiset asukkaat" ()eli kaikki suomalaiset) ettei heistä kukaan ole koskaan tehnyt mitään pahaa ko. tuntemillesi arabeille. Nyt en tiedä puhutko turvapaikan hakijoista, perheyhdistyksen kautta tulleista vai työluvan saaneista maahanmuuttajista mutta monilla maahanmuuttajilla on oikeasti psyykkisiä ongelmia heidän tullessaan Suomeen. Suomeen tulo voi olla kulttuuri shokki ja jopa uutta kulttuuria kohtaan voidaan kokea suurta vihaa (minun tuntemilla muslimeilla ei näin ole mutta he ovat matkustelleet ja olleet töissä aasiassa ja euroopassa ennen Suomeen tuloa ja eivät edelleenkään ole arabeja). Olipa syy kuitenkin mikä tahansa niin sinua ei ole oikeutta kohdella miten tahansa eikä sinun tarvitse elää pelossa. ota yhteyttä Poliisiin tai turva kotiin ja kerro tilanteesi. aina löytyy miehiä joille naiset ovat omaisuutta ja käyttö esineitä mutta täytyy toki todeta, että joissakin kulttuureissa tällainen ajattelu saa myös kansallista tukea vaikka kulttuurissa olisi myös alistuksen kanssa kamppailevia piirteitä. Pahinta on myös että naiset itse kantavat mukanaan näitä alistuksen siemeniä ja opettavat sen omille lapsilleen (vai luuletteko te että ne kiireiset arabi miehet jotka istuvat siellä kahviloissa ja kokouksissa opettavat lapsilleen sen kaiken sovinismin?). Poika lapsien lelliminen tekee tulevista miehistä avuttomia ymmärtämään naista ja opettaa, että heidän valtansa käy naisen vallan yli (jos esim. monia vuosia nuorempi pikku veli saa päättää siitä minkä miehen hänen isosiskonsa nai!). Aina löytyy naisia ja miehiä, jotka taistelevat yhteiskunnan vääristyneitä arvoja vastaan ("mikkosia vastaan"). Näiden miesten ja naisten ansiosta länsimaissa nainen saa kulkea toistaiseksi farkut jalassa joutumatta raiskauksen kohteeksi (mikä ei muuten hindukulttuureissakaan maaseudulla ole mahdollista!) ja paljon muuta mukavaa.. Minun rauhaa muslimi miehet möykkynä, eivät ole ihmeemmin häirinneet eivät ainakaan arabit, joita en ole edes tavannut ehkä onnekseni, ehkä vahingokseni. Oma mieheni nyt oli mikä oli mutta sehän on nyt ex ja minulla on nyt toinen mukava muslimi mies mutta en tietenkään sano, että kaikki olisivat hyviä tai pahoja.
- kyselet...
Ap ei valitettavasti / näköjään osallistu keskusteluun. Kyseessähän on yksi palstan lempiaiheista sarjassa "Väkivaltainen muslimi/arabi ei kunnioita Suomen lakia" ;-) En minä sitä, etteikö tällaista voi tapahtua, mutta tuo kirjoitus ei kyllä oikeasti ole mikään naisen hätähuuto, vaan asiaa käsitellään kovin tuttuun sävyyn yhteiskunnalliselta kannalta...
- bid
kyselet... kirjoitti:
Ap ei valitettavasti / näköjään osallistu keskusteluun. Kyseessähän on yksi palstan lempiaiheista sarjassa "Väkivaltainen muslimi/arabi ei kunnioita Suomen lakia" ;-) En minä sitä, etteikö tällaista voi tapahtua, mutta tuo kirjoitus ei kyllä oikeasti ole mikään naisen hätähuuto, vaan asiaa käsitellään kovin tuttuun sävyyn yhteiskunnalliselta kannalta...
yleensä ne oikeasti hädässä olevat jotain vastaavatkin täällä... ellei sitten ole ollut niin hädässä että mies on jo pistänyt kylmäksi (mikä on sekin mahdollista olipa suhde vaikka inuiitin kanssa niin kylmäksi voi mennä (henkisesti tai fyysisesti)) Odotellaan jos tässä viikon mittaan olisi niin hädässä että keskusteluun tulisi aitojakin sävyjä...
- Niin..
kyselet... kirjoitti:
Itse olen tämä henkilö, joka etsii ulospääsytietä suhteestaan. Ja mieluiten vain haluaisi kadota hokkus pokkus vanhasta elämästään ja aloittaa uuden. En ole tähän ikään mennessä koskaan kokenut väkivaltaa suomalaisten miesten taholta, eli ensimmäisen kerran olen sitä kokenut juuri arabimiehenit taholta. Saattaa olla, että olen osannut hyvin kaukaa kiertää nämä potentiaaliset väkivaltaiset suomalaiset miehet. Eli en välttämättä ole ollut kiinnostunut näistä lähiökapakan erkeistä, vaikkakaan käsittäkseni väkivaltaa ei voi täysin profiloida tiettyihin kansanryhmiin. Tosin osaksi siinä voi olla totuuden juurta. Väkivalta liittyy yleensä muslimeilla vallan käyttöön, akka täytyy saada kuriin. Väkivalta on ainakin hänen kotimaassaan aika yleistä sekä miesten, että myös naistenkin tahoilta. Ja mielestänmi se on primitiivisten ihmisten käyttäytymistä.
- Tässä tulee asiaa
Poliisi poliisi. Poliisi on läpeensä kyllästynyt setvimään näiden musujen ja niiden naisten ongelmia, eikä niillä sitä paitsi ole siihen aikaakaan. Hoitakaa aikuiset ihmiset ongelmanne itse, varsinkin kun olette ne itse aiheuttaneetkin. Keskustelkaa.
- arab
valehetlusta ja harhaasta mimmonen käräjätuomio sua odota ? sitä päitsi olen melko varma et oot mies joka harhaa ja valehtelee ja pelotelee sinisilmäisiä, sama menetelmä seura hala aho ja muut natsit, ihän sairasta meininkia, täy psykopaati yksinäiseen suomi looserin mies saa oot. mitäpäis kuin sit suomi poju levijä hi v tahallisesti ? ei saa yleistä.
- ninetä
Sinu pois suomi tama ei arabi maa veda siinä juu eks vaan!ssinu ehkä negeri shankerri? vai mikä.
- Anonyymi
Islamin moniavioisuus perustuu sekä arabimiehen jatkuvaan sexuaaliseen viriliteettiin ja haluun auttaa esim orpoja tyttölapsia , niiden miesten mielestä jo 10 vuotias tyttölapsi on laillista riistaa kun sillä on pimpsa , sillä ei ole väliä montako lasta tyttö synnyttää kunhan mies vain saa tyhjentää siemenpussinsa . perhe huolehtii tyttäristään , siksi ne naitetaan mahdollisimman nopeasti ja varakas mies kelpaa sulhoksi , olipa tämä miten vanha tahansa , vanha ylkä kuolee piakkoin , sitä voidaan vielä nopeuttaa ja vanhimmat suvun miespuo -liset jäsenet kahmivat vainajan omaisuuden , arabimaissa tuskin tutkitaan kovin tarkkaan vanhusten kuolemia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673