Ootteko koskaan saaneet ihan sellaista perinteistä "Sealed with a kiss"-tyylistä rakkauskirjettä? :) Tai no edes rakkaussähköpostia? Mä en oo saanut, kumpaakaan.
Rakkauskirjeet
29
1046
Vastaukset
nykyisin en saa :(
Minulla on oikein laatikko niitä varten. Viimeksi olen saanut Rouva Ratikalta, kun se odotti oleskelulupaa Suomeen. ;-) Tosin en suosittele kenellekään kaukosuhdetta vain siksi että saisi rakkauskirjeitä.
- vänksy
kaukosuhteen just siksi. Ainakin joksikin aikaa kaukosuhteen. Se olisi vain hyvä asia. Pieni etäisyys vaan osoittaa tunteiden syvyyden ikävöinnin muodossa. Ja mä haluan ikävöidä toista, ainakin joskus.
vänksy kirjoitti:
kaukosuhteen just siksi. Ainakin joksikin aikaa kaukosuhteen. Se olisi vain hyvä asia. Pieni etäisyys vaan osoittaa tunteiden syvyyden ikävöinnin muodossa. Ja mä haluan ikävöidä toista, ainakin joskus.
Minä sain siitä elämäni traumat. En ikinä voi hyväksyä, etteikö kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä voi elää yhdessä. 8000 kilometriä ei tosin ollut kovin pieni etäisyys. :-( Minulle riittää ikävöinnin etäisyydeksi metri jos niikseen on.
- kumpaakin..
Mut olen ehkä omituinen nainen, ku mut ne tekee vain vaivautuneeksi. En halua miehiltä siirappia valuvaa postia :/
- mutta sitten
kun se tulee 3 tytöltä samaan aikaan, ni alkaa olemaan aika änkyrässä :)
- vänksy
ilmeisesti valuu silloin jo korvista ulos? :D
- ennemminkin
vänksy kirjoitti:
ilmeisesti valuu silloin jo korvista ulos? :D
nuorelle miehelle aiheuttaa valinnan vaikeutta..
- vänksy
ennemminkin kirjoitti:
nuorelle miehelle aiheuttaa valinnan vaikeutta..
kuunnella sydäntä. Se tietää oikean vastauksen. Tai sitten pitää uskoa vaan siihen, et asiat menee niinkuin niiden kuuluu mennä ja joskus jopa sen ihmisen, jonka olet jo luullut jättäneesi taaksesi, löydät vielä samoissa merkeissä edestäsi.:-)
- se tässä
vänksy kirjoitti:
kuunnella sydäntä. Se tietää oikean vastauksen. Tai sitten pitää uskoa vaan siihen, et asiat menee niinkuin niiden kuuluu mennä ja joskus jopa sen ihmisen, jonka olet jo luullut jättäneesi taaksesi, löydät vielä samoissa merkeissä edestäsi.:-)
viimeinen virhe onkin. Elän kuin tunnen. Hyvää vappua tai jotain .. mikä tää onki. En oikein perusta keksityistä juhlista..
- vänksy
se tässä kirjoitti:
viimeinen virhe onkin. Elän kuin tunnen. Hyvää vappua tai jotain .. mikä tää onki. En oikein perusta keksityistä juhlista..
otat aikalisän. Aikaa itsellesi, miettimistä varten, yksin. Voi olla että asiat ratkeaa silloin ihan omalla painollaan. Hyvää vappua...tai vaikka.. kesän alkua:)
- hiphei..
vänksy kirjoitti:
otat aikalisän. Aikaa itsellesi, miettimistä varten, yksin. Voi olla että asiat ratkeaa silloin ihan omalla painollaan. Hyvää vappua...tai vaikka.. kesän alkua:)
asiat ovat jo ratkenneet .. :D mukavaa ja (kesän) lämpöä riittää.. toivottavasti sitä riittää sinnekkin.. :D
- vänksy
hiphei.. kirjoitti:
asiat ovat jo ratkenneet .. :D mukavaa ja (kesän) lämpöä riittää.. toivottavasti sitä riittää sinnekkin.. :D
sitten puhuit? Käsitin varmaan sitten väärin.. Siksi koitin etälohduttaa. Toivotaan joo lämmintä kesää.:)
- se oli vain..
vänksy kirjoitti:
sitten puhuit? Käsitin varmaan sitten väärin.. Siksi koitin etälohduttaa. Toivotaan joo lämmintä kesää.:)
ajatus.. mitä sitten jos jokin menee väärin ? Aurinko nousee edelleen lännestä .. :D
- vänksy
se oli vain.. kirjoitti:
ajatus.. mitä sitten jos jokin menee väärin ? Aurinko nousee edelleen lännestä .. :D
ei aina nouse ollenkaan. Mutta sulle, jos jonkin asian tuntee sydämessään oikeaksi, ei se silloin voi olla väärin. Mutta jos se aiheuttaa epäröimistä, tuntuu ettei se ole kuitenkaan oikein, niin silloin ehkä voi olla sen miettimisen paikka. Itse ainakin oon oppinut ettei hätiköimällä saada mitään hyvää aikaiseksi. "Se mikä nopeesti alkaa, niin se myös yhtä nopeesti loppuu." ~ vanha vänkyrän sananlasku
- vanha ...
vänksy kirjoitti:
ei aina nouse ollenkaan. Mutta sulle, jos jonkin asian tuntee sydämessään oikeaksi, ei se silloin voi olla väärin. Mutta jos se aiheuttaa epäröimistä, tuntuu ettei se ole kuitenkaan oikein, niin silloin ehkä voi olla sen miettimisen paikka. Itse ainakin oon oppinut ettei hätiköimällä saada mitään hyvää aikaiseksi. "Se mikä nopeesti alkaa, niin se myös yhtä nopeesti loppuu." ~ vanha vänkyrän sananlasku
sananlasku ei vaan päde muhun, kun mä aina teen sen minkä tunnen oikeeks. No ok. Melkein aina. Joko on grillikausi alkanut ?
- vänksy
vanha ... kirjoitti:
sananlasku ei vaan päde muhun, kun mä aina teen sen minkä tunnen oikeeks. No ok. Melkein aina. Joko on grillikausi alkanut ?
Eihän mulla oo miestä.. Oon aina tottunut et miehet hoitaa grillauksen. Tai siis musta se on miesten hommia.:)
- paikka..
vänksy kirjoitti:
Eihän mulla oo miestä.. Oon aina tottunut et miehet hoitaa grillauksen. Tai siis musta se on miesten hommia.:)
mä kun oon kova grillaaja :)
- vänksy
paikka.. kirjoitti:
mä kun oon kova grillaaja :)
Niin ihan hyvä mulle kun saan olla ilman, niin kuihdun olemattomiin lopullisesti.
- myötä kuin
vänksy kirjoitti:
Niin ihan hyvä mulle kun saan olla ilman, niin kuihdun olemattomiin lopullisesti.
vasta grillauksessa kysehän on vain elämästä. Eiköhän ne muut jutut kuulu muualle, eikö ?
- vänksy
myötä kuin kirjoitti:
vasta grillauksessa kysehän on vain elämästä. Eiköhän ne muut jutut kuulu muualle, eikö ?
mikä mihinkin kuuluu. Rakkauskirjeet otsikkona ja mä murehdin lihoavani grilliherkuista, joita en edes saa. Siellä grillissä, jota mulla ei edes ole, voisin kärventää ne kaikki rakkauskirjeetkin. Ne, joita en edes ole saanut.
- baduu
vänksy kirjoitti:
mikä mihinkin kuuluu. Rakkauskirjeet otsikkona ja mä murehdin lihoavani grilliherkuista, joita en edes saa. Siellä grillissä, jota mulla ei edes ole, voisin kärventää ne kaikki rakkauskirjeetkin. Ne, joita en edes ole saanut.
Tarkoitinkin sitä, että ei niillä asioilla liene väliä juurikaan.. hmm.. Sinusta pidän nimenomaan persoonastasi. Sori että kirjottelen vääristä aiheista. (ja voi ne kirjeet olla ahdistaviakin, kun on kolme persoonaa ämpätty yhteen kirjeeseen.) Sinun kanssa kirjoittelu on paljon mukavampaa. Grillaus on aina korjattavissa.
- vänksy
baduu kirjoitti:
Tarkoitinkin sitä, että ei niillä asioilla liene väliä juurikaan.. hmm.. Sinusta pidän nimenomaan persoonastasi. Sori että kirjottelen vääristä aiheista. (ja voi ne kirjeet olla ahdistaviakin, kun on kolme persoonaa ämpätty yhteen kirjeeseen.) Sinun kanssa kirjoittelu on paljon mukavampaa. Grillaus on aina korjattavissa.
välillä tuntuu et mussakin vähintään kaksi persoonaa on. Harmi vaan kun se, kummasta itse enemmän pidän, on jossain piilossa tuolla mun sisällä ja se toinen saa vallan kaikesta. Mutta kyllä se oikeessa seurassa se mukavampi minäkin löytää tiensä ulos.:) Kyllähän sitä nyt jonkun makkaranpätkän jostain grillistä käy hakemassa vaikka varkain... Ei se mikään ongelma oo. Ja kaikista asioista saa jutella. Ei mikään aihe ole väärä aihe. Hetki sen aiheen käsittelemiselle voi olla joskus väärä, mutta paremmalla ajalla sekin onnistuu.
- tietty...
baduu kirjoitti:
mä tiedän mitä tarkoitat. Nakinpätkän varastaminen oli kyllä hauska :D .. Muistetaan kuitenkin, että jokainen päivä on lahja.
- vänksy
baduu kirjoitti:
yritän joo muistaa tuon lahjan arvon niinäkin päivinä kun kaikki on synkkää. Helppoa se ei aina ole muistaa. Yritä sinäkin sitten, muista vaikka mun puolestanikin.:)
tosin en niistä kyllä välittäiskään ku ei sellasta hempeyttä oo. pienenä kirjotin yhen eräälle miekkoselle ja siinä oli panssarivaunu joka ampu sydämiä. ^^ sitte sai hävetä.
- paperisesta
rakkauskirjeestä on kyllä aikaa, mutta yhden sellaisen olen joskus saanut. Sitten tietysti niitä pikkutyttöjen ihastumiskirjeitä, joskus vielä kauemmin sitten, mutta niitä ei kait lasketa. Laita osoittees galleriaan, niin josko alkais tulemaan :)
- vänksy
sieltä voi sitten tulla ties mitä muutakin kuin vaan niitä "rakkauskirjeitä".. Kaikkea seksin vonkaamista ja muuta turhaa.
täytyy rakentaa jotain...
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571835Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141702- 1371266
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 163744
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala414662- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535