Laihat naiset???

piilonukkuja

Tykkääkö ketään laihoista naisita?? Siis sellaisista, jolla näkyy lonkkaluut, kylkiluut tms kunnolla. Pienet rinnat ja laiha vartalo on todella kaunista!

51

7227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIITOSSSSSS!!!

      "Tykkääkö ketään" SE ON "KUKAAN"! kuka-sanan tilalla ei SAA/VOI/PYSTY käyttää ketä-sanaa ! Että tällaista.. niin?

      • samaa

        mieltä. Ja tuo 'Niin..' .. Taitaa olla joku yleinen palstakyselijä. Näkynyt aika usein tuolla Miesten logiikka-palstalla. 'Niin..' Ärsyttää koko sanakin jo..


      • Terocky

        Et sie tiijä et se on murretta jostain ties mistä, mutta suomesta. Kyllä minun mielestäni jokainen saa kirjoittaa tänne millä tavalla haluaa. Lopettakaa te pilkunviilaajat tuollainen turha valittaminen. Menee nimittäin turhaan aikaa siihen kun lukee teidän valituksianne!


      • Mies22vkl
        Terocky kirjoitti:

        Et sie tiijä et se on murretta jostain ties mistä, mutta suomesta. Kyllä minun mielestäni jokainen saa kirjoittaa tänne millä tavalla haluaa. Lopettakaa te pilkunviilaajat tuollainen turha valittaminen. Menee nimittäin turhaan aikaa siihen kun lukee teidän valituksianne!

        Ei se ole murre, vaan kirjoitusvirhe. Minun mielestäni selvästi ärsyttävin kirjoitusvirhe suomenkielessä.


      • alv-liskot
        Mies22vkl kirjoitti:

        Ei se ole murre, vaan kirjoitusvirhe. Minun mielestäni selvästi ärsyttävin kirjoitusvirhe suomenkielessä.

        olen eri mieltä. Niin sanotun normatiivisen kieliopin kannalta moinen on virhe, mutta on olemassa muunkinlaisia kielioppeja. Deskriptiivinen kielioppi kuvailee kieltä sellaisena kuin se on. On hyvin vaikeaa vetää raja murteellisen, puhekielisen ja väärän ilmaisun välille.

        Jos haluat hyvää suomen kieltä, joka noudattaa normeja, voit aloittaa itsestäsi. Suomen kieli kirjoitetaan erikseen. Ei yhteen, niin kuin sinä teit.

        Haluatko jatkaa keskustelua? Edellytän vastaisuudessa tiukkaa oikeakielisyyttä ihan vain ärsyttääkseni sinua. Keskustelen mielelläni kielitieteestä kanssasi.


    • niin niin

      ... ois parempi hankkia LIHAA luiden ympärille. Siis lihaksia. Laihiksella itseänsä ruipeloina pitävät mallit ovat koko ajan väsyneen ja vakavan näköisiä. Eikä ihme, kun ovat kaiken aikaa tahallisen nääntymisen tilassa. Ei siinä varmaan hymyilytä yhtään, josko edes jaksaa jonkun tekohymyn pinnistää naamalleen. Verratkaa vaikka Suomen huipputaitoluistelijoihin, jotka säteilevät. Heillä on lihaksia ja energiaa. He eivät näänny catwalkista tai kameran edessä poseeraamisesta. Jos kylkiluut törröttävät ja posket ovat lommolla, joku elokuvatuottaja saattaa tulla hakemaan historialliseen elokuvaan, jossa tarvitaan ihmisiä näyttelemään keskitysleirivankeja. Siinä on sitten uran kohokohta.

      • tod. hienoa

        Esimerkkisi taitoluistelijoista lämmitti mieltä todella. Itse kuulun tuohon vartalotyyppiin (ilman liikuntaakin/laihiksia olen luonnostaan rinnaton/pienirintainen). Kiva kuulla, että edes joku tykkää sen näköisistä naisista, kun kaikki tuntuvat pitävän ainoastaan vähintään keskikoon rinnoista, pyöreätäkin pyöreämmästä lantiosta jne. Muakin on vaikka kuinka usein sanottu anorektikoksi, mitä en todellakaan ole. Ja kukapa haluaisi näyttää mieluummin sairaalta kuin esim. seksikkäältä naiselta?


      • Terocky
        tod. hienoa kirjoitti:

        Esimerkkisi taitoluistelijoista lämmitti mieltä todella. Itse kuulun tuohon vartalotyyppiin (ilman liikuntaakin/laihiksia olen luonnostaan rinnaton/pienirintainen). Kiva kuulla, että edes joku tykkää sen näköisistä naisista, kun kaikki tuntuvat pitävän ainoastaan vähintään keskikoon rinnoista, pyöreätäkin pyöreämmästä lantiosta jne. Muakin on vaikka kuinka usein sanottu anorektikoksi, mitä en todellakaan ole. Ja kukapa haluaisi näyttää mieluummin sairaalta kuin esim. seksikkäältä naiselta?

        Makuja on niin monia. Jotkut tykkää laihoista, jotkut pulskemmista.


      • tod. hienoa kirjoitti:

        Esimerkkisi taitoluistelijoista lämmitti mieltä todella. Itse kuulun tuohon vartalotyyppiin (ilman liikuntaakin/laihiksia olen luonnostaan rinnaton/pienirintainen). Kiva kuulla, että edes joku tykkää sen näköisistä naisista, kun kaikki tuntuvat pitävän ainoastaan vähintään keskikoon rinnoista, pyöreätäkin pyöreämmästä lantiosta jne. Muakin on vaikka kuinka usein sanottu anorektikoksi, mitä en todellakaan ole. Ja kukapa haluaisi näyttää mieluummin sairaalta kuin esim. seksikkäältä naiselta?

        Kyllä minäkin tykkään tuollaisista naisista.


      • TheOtus

        Toki taitoluistelijoilla on hyvät vartalot, pakko olla jotta voi pärjätä. Mutta katso maailman parhaita taitoluistelijoita ja kerro että pidät sen tyylisistä vartaloista. Sinua sanotaan heti pikkupojista pitäväksi. = /

        Aloittajan kuvaus ei enää nykyään tarkoita laihaa vaan anorektikkoa. Käsitykset muuttuvat kummasti kun kansa lihoaa lihoamistaan...


    • kenelle
      • Mutta todellisuudestakin

        löytyy melkein yhtälaihoja,hyvä esimerkki: Nicole Ricci. Kamalan laiha,ennen se oli niin nätti://,ja pitsakka.


      • ..........

        Älä nyt läski sentään liioittele. Laihuus ja kylkiluiden näkeminen voi tarkoittaa muutakin kuin tuollaista ääriesimerkkiä.


    • Huokuttele meikäläistä

      Sellaiset. Vastatkoon ken viitsii.

    • arska

      Pidän laihoista naisista. Ei välttämättä tarvitse olla ihan niin laiha, että kylkiluut näkyy. Ihannenaiseni on kyllä erittäin pienirintainen, enintään AA-kuppi, mieluiten kuitenkin täysin "lauta".

      • kysynpä vaan?

        ei rintoja ei persettä? voi morjens. tykkäät siis pojista?


      • sinulle,,
        kysynpä vaan? kirjoitti:

        ei rintoja ei persettä? voi morjens. tykkäät siis pojista?

        "kohteliaisuudesta". Kylläpäs vaikutat ilkeältä ihmiseltä. t. pienirintainen hoikka nainen (ja pidän kyllä itseäni naisena!)


      • ............
        kysynpä vaan? kirjoitti:

        ei rintoja ei persettä? voi morjens. tykkäät siis pojista?

        Jos tykkää NAISISTA, niin ei silloin tykkää pojista. Vai missää kohtaa lauseessa sanottiin, että arska tykkäis pojista? Hyvä vaan, että niille vähemmän kurvikkaillekin löytyy ihailijansa.


      • arska47
        ............ kirjoitti:

        Jos tykkää NAISISTA, niin ei silloin tykkää pojista. Vai missää kohtaa lauseessa sanottiin, että arska tykkäis pojista? Hyvä vaan, että niille vähemmän kurvikkaillekin löytyy ihailijansa.

        Tykkään todellakin nimenomaan naisista, jotka ovat äärimmäisen pienirintaisia. Ihan vaan nännit, joita saa hyväillä, imeskellä ja nuolla.


    • estoton(m)

      rakastan laihoja naisia. eikä pienet rinnat haittaa mitään, päin vastoin

    • 32q

      Laihat ei iske. Pitää olla vähintään normaalivartaloinen tai vähän isompi ja muodokkaampi vielä.

    • ...............

      Ensin kysyt pitävätkö miehet laihoista naisista ja loppuun lisäät:: "Pienet rinnat ja laiha vartalo on todella kaunista!"

    • ddddddddddddddddd

      on unelmakroppa. Hoikka ja urheilullinen. juuri täydellinen. ja pienet kiinteät rinnat. nam nam..:P

      • suuriTIETÄJÄ

        laihojen naisten kuuluu olla laihoja naisiaaa niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.


      • Katzkitzzzz
        suuriTIETÄJÄ kirjoitti:

        laihojen naisten kuuluu olla laihoja naisiaaa niin että sjckjdshfcjkdsd pikkurillin ja isonpeukalon väliin jää karvoja, joskus karbvaat voivat puuttua mutta lihaskiinteet eturauhasessa voivat kutittaaa sievästi, vähemmän sievää kutitusta voi aiheuttaaa se että penisrengas hiertaa akateemisesti mutta onneksi naapurin kaisakin tietää että kirahvia ei saa viedä elinalueeltaan siksi nisäkkäiden tulee kuulua nasaan ja saada molo oikeaan reikään puolueparaatin valinta on tärkein valinta ihmisen elämässä jos joku munaton muuta väittää syököön vaikka banaanin joskus keskiyöllä voit kuulla kun kaukana kiinassa ampiainen tanssii Jaakon korvan sisällä siksakkia ja kuubalaiset muusikot soittavat ripaskaa hellesäällä lumipyryssä mutta kaikelle tälle on järkevä selitys että einstein kohdisti seksuaalisen himonsa zeeproihin ja nais opiskelijat ja kaniinit jäivät huomiotta ja ovat siksi iloisia ja mököttävät nurkassa.

        muistakaa pojat ja siveät huorat ettei kännykkää saa laittaa korvan juureen koska se imee ravinteita Marsista tämä yhteys on sama kuin Nokian tehtaalla jossa Alfanuohooja nuohoaa sängyn reunoja kivääri jaloissaan. hyvää pääsiäistä koska kuu on alhaalla ja ei saa kävellä päältä.

        Tulee mieleen juuri lukemani kirjasta eräs lausahdus. Siinä päähenkilö, mies kuvailee kuinka hän kiihottuu vaimostaan jolla poikamainen,hoikka, pienirintainen vartalo. Kyseessä on kirja Hypnotisoija. Tätä lausahdusta jäin miettimään, onko poikamaisuus oikeasti kiihottavaa. Tai siis poikamainen vartalo yhdistettynä naisen päähän. Myös tulee mieleen thaimaan ladyboyt, vai mitä ne ovat, heitähän kehutaan jopa kauniimmiksi kuin thainaisia. Onko joidenkin miesten ihanne oikeasti jotain muuta kuin naisellinen nainen. Itse olen normaalikokoinen nainen, mutta tuntuu että nollakokoon pääseminen vaatisi todellista syömishäiriötä, itselläni ainakin, siksi en aivan hirveän innostunut ole nykyaikaisesta kauneusihanteesta. 90-luvun kauneusihanne Cindy Crawfordeineen oli minusta paljon terveempi.


      • suuriTIETÄJÄ
        Katzkitzzzz kirjoitti:

        Tulee mieleen juuri lukemani kirjasta eräs lausahdus. Siinä päähenkilö, mies kuvailee kuinka hän kiihottuu vaimostaan jolla poikamainen,hoikka, pienirintainen vartalo. Kyseessä on kirja Hypnotisoija. Tätä lausahdusta jäin miettimään, onko poikamaisuus oikeasti kiihottavaa. Tai siis poikamainen vartalo yhdistettynä naisen päähän. Myös tulee mieleen thaimaan ladyboyt, vai mitä ne ovat, heitähän kehutaan jopa kauniimmiksi kuin thainaisia. Onko joidenkin miesten ihanne oikeasti jotain muuta kuin naisellinen nainen. Itse olen normaalikokoinen nainen, mutta tuntuu että nollakokoon pääseminen vaatisi todellista syömishäiriötä, itselläni ainakin, siksi en aivan hirveän innostunut ole nykyaikaisesta kauneusihanteesta. 90-luvun kauneusihanne Cindy Crawfordeineen oli minusta paljon terveempi.

        Ihmisnaaraat luulevat maksimoivansa aktraktiivisuuttaan tappamalla itseään malnutritiolla telluksella.

        Tämä johtuu devianteista uroksista jotka työskentelevät ns. "muodin" parissa jotka suunnittelevat erilaisia karvapeitteitä homo sapienseille jotka he kietovat vartalonsa ympärille.

        Toinen havaittu outo ihmislajin keskuudessa suosittu ilmiö on muotinäytökset jossa heikentyneet, aliravitut lajiyksilöt pyörivät ympyrää muiden ravituiden katsellessa.

        onko kyseessä soidinmenot vai mistä moinen käytös johtuu

        Niburujen pitää vielä perehtyä tähän mystiseen aiheeseen.

        aamen uuh uga uga missä mun kännykkä moi.


      • Antsa.
        suuriTIETÄJÄ kirjoitti:

        Ihmisnaaraat luulevat maksimoivansa aktraktiivisuuttaan tappamalla itseään malnutritiolla telluksella.

        Tämä johtuu devianteista uroksista jotka työskentelevät ns. "muodin" parissa jotka suunnittelevat erilaisia karvapeitteitä homo sapienseille jotka he kietovat vartalonsa ympärille.

        Toinen havaittu outo ihmislajin keskuudessa suosittu ilmiö on muotinäytökset jossa heikentyneet, aliravitut lajiyksilöt pyörivät ympyrää muiden ravituiden katsellessa.

        onko kyseessä soidinmenot vai mistä moinen käytös johtuu

        Niburujen pitää vielä perehtyä tähän mystiseen aiheeseen.

        aamen uuh uga uga missä mun kännykkä moi.

        Olen 22v mies ja pidän kans laihoista naisista. Voisi todeta että jokainen pitää jonkunlaisista ihmisistä ja kaikilla on tietty maku. Toivottavasti jokainen löytäisi mieleisen puolison itselleen.


    • rajansa kaikella

      Lonkkaluiden näkyminen on seksikästä, mutta jos kylkiluut paistaa, niin HYI S**TANA...

      • Marileya.S

        Katsokaapa miehet joskus sarjaa dietit vaihtoon. Siellä on siroja naisia, juuri yhtä hoikkia kuin esim. VS-mallit. Nämä tytöt ovat syömishäiriön partaalla, heidän painoindeksinsä on 15-16. Kalorinsaanti on 1000 päivässä. Kertovat olevansa väsyneitä ja ärtyisiä. Minusta on tosi ällöttävää että miehet ihannoivat näin hoikkia naisia. Tämä kertoo meille naisille sitä että pitää hommata syömishäiriö. Miehet voisivat miettiä voisivatko yrittää korjata kauneusihannettaan. Tai miehiä ei vissiin haittaa vaikka nainen kuinka kärsisi ulkonäön vuoksi. Luulen että monet miehet eivät edes huomaa jos heidän naisellaan on syömishäiriö, tai eivät haluakaan huomata.

        Mielestäni nainen on vielä kaunis painoindeksissä 19, eikä ole yhtään liian lihava, ja tuossa painoindeksissä pysyy vielä aika terveellä ruokavaliolla ja liikunnalla.


      • Hottentotti()

        Kyllä kylkiluut saa näkyä! Just hottia!


    • eiruokaanaisille?
      • Jätkikäs

        Laihempi on parempi :) Toki on niitäkin miehiä jotka tykkää pulskemmista naisista.


    • miniwoman

      No tuntuu tykkäävän, kumma kyllä. En näe itsessäni mitään seksikästä/ kaunista, enkä naisellista ( mitat 150 cm/39-41 kg).

      Yksi mies luennoi mulle taannoin, miten tykkää siitä, kun nainen on tosi laiha. Taisi käyttää vielä termiä "anorektisen laiha". Kuvittelin sitä vitsiksi, mutta äijä oli tosissaan.
      Pelottavaa.

      Kyllä naisella saa olla lihaa luitten ympärillä. Paljon nätimmän näköistä ;)

    • söpö

      164cm ja 45kg ja vientiä riitää, vaikka muille jakaa.

      • Morstaaki

        Ihanaa. Silläkö se arvo nyt sitten mitataan että vientiä on? Jestas, sanon minä. Mitoistasi päätellen sinä olet melkoinen hernekeppi, tämän tiedän faktaksi sillä olen itse ollut anoreksiaa sairastaessani samoissa mitoissa. Ei ollut menkkoja enää ja tukkakin alkoi lähteä. Toki jotkut ovat luonnostaan moisia laiheliineja ja voivat hyvin vaikka hentoisia ovatkin, se on sitten asia erikseen, mutta se mikä tässä nyt pisti silmään on tuo viennin riittäminen. Ei ainoastaan tässä viestissä vaan useammassakin. Vientiä riittää, sitten on asiat hyvin kun sitä riittää? Voi yhen kerran...

        Saattaa toki olla että olen aivan liian vanha ymmärtämään näitä asioita, mutta jos parisuhteen muodostamisesta nyt puhutaan, niin onko sillä painolla oikeasti väliä? Tietty tyyppi toki viehättää tiettyjä ihmisiä, mutta tämä jatkuva mittojen luetteleminen ja läskeistä ruikuttaminen on jo oikeastaan aika kuvottavaa. Herääkin kysymys että miten paljon sitä "vientiä" tällä palstalla senttejä ja kiloja analysoivilla ihmisillä oikeasti on?


    • makuja monta

      164 cm ja 56 kg ja vientiä riittää, vaikka muille jakaa.

      • ,,,,,,,,,,,,

        Normaalipaino eikä mikään laiha. Selluakin löytyy, jos et ole treenattu.


      • gewqgtw4gtqw4g
        ,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Normaalipaino eikä mikään laiha. Selluakin löytyy, jos et ole treenattu.

        Eipä hän vissiin väittänytkään olevansa laiha. Hoikka kylläkin. Sellusta taas ei voi mennä sanomaan, ellei ihmistä näe. Vai kuvitteletko sinä että selluliitin olemassaolon ja määrän voi päätellä painosta? Ihan tosissasi luulet niin? Minä olen siitä onnekas tapaus naiseksi että mulla ei ole koskaan ollut sellua. Ei ikinä. Ei silloin kun olin tosi lihava, eikä nykyään kun olen normaali. Toisilla sitä on, toisilla ei. Raskausarpia mulla sitten on senkin edestä :D


    • aidosti hoikka

      175 cm ja 54 kg

    • pyllerö

      158 ja 55 ja ihan riittävästi on ollut mies seuraa heti kun täytti 18, tällä hetkellä riittänee tämä yksi vakituinen

    • Alle 60kg ;)

      No siis lihavat isot läskisäkit on ihan hirveit ja eihän heitä voi edes kutkua naisiksi, isoja lehmiä kun ovat? Kyllä nainen on seksikäs kun vähän luuta näkyy, sehän nyt on aivan itsestään selvä juttu ja kuka oikeesti haluu kulkea kadulla tms jonku hirveän lihavan muijan kanssa? kaikki han sille kundille alkaa nauramaan ja kettuilemaan?? Nainen on nainen jos paino ei mene yli 60kg!!! uskokaa nyt jumalauta tää tosiasia jo kerralla!!!!!

    • Sanon minä

      Olet oikeassa. Ite tykkään kyllä laihoista naisista. Kylkiluut saa näkyä :) Aika hottia

    • 19,1

      En tykkää, laihat joilla luut näkyy läpi joka paikassa on kuin muumioita.
      Liian laiha on yhtä ruma kuin läskivalas.

    • Sytyttää ehdottomast

      Mä rakastan laihoja naisia! Kyllä saa kylkiluut/lonkkaluut jne. näkyä :) Eikä ne tissit ole vältämättä niin hirveen tärkeä osa naisen kroppaa ainakaan minun mielestä.

    • Monipuolisuus satana

      Mää taas vähän muodokkaimmista. Makuja on monia. Hienointa on se että löytyy monenlaisia kroppia. Maailma olisi tylsä jos kaikki olisivat laihoja naisia ja sixpack miehiä, tai lihavia naisia ja kaljamahaisia miehiä. Monipuolisuus ja vaihtelu virkistää. Löytyy kaikille jotakin.

    • =))) Jäbäää

      Tykkään joo laihoista muijista =)))

    • Muodot = 10

      Muotoja pitää olla

    • Minun kommentti

      Laihat naiset on kyllä minun mieleeni ;)

    • Joo-0

      Kyllähän sinä kuulostat aika seksikkäältä.. :)

    • Anonyymi

      Haluan 9 v naisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe