Vida Loca Tattoo Helsinki

Kokemuksia??.

Kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta hesassa? Sivujen perusteella työ vaikuttaa melkoisen hyvältä. Kuinkakohan pitkät jonotusajat kyseisessä mestassa on? Itse haluaisin kaksi melko pientä mustaa tatuointia käsiin, eikä huvittaisi montaa kuukautta odottaa. Vaikka kyllähän hyvää kannattaa odottaa. Minkälainen hintataso kyseisessä paikassa on? Ymmärtääkseni liike on ihan huippuluokkaa Suomen tasolla, ja siksi kysyn. Kun kuulemani mukaan joissain näissä huippuliikkeissä hinnat ovat jopa kolminkertaisia verrattuna muihin lähes yhtä hyviin mestoihin.

8

1537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvinnee...

      "Kuinkakohan pitkät jonotusajat kyseisessä mestassa on?" Liikkeessä varmasti tiedetään paremmin kuin täällä... Minkälainen hintataso kyseisessä paikassa on? Kantsii kysyä suoraan liikkeestä sitä OMAN kuvasi hintaa... Minkä takia ihmiset automaattisesti olettavat, että suomi24:n tietää kaikkien liikkeiden jonot ja kuvien hinnat? Soitto suoraan liikkeeseen paljastaa yllättävän paljon enemmän kuin kysely täällä...

      • Kokemuksia??.

        Kyselinkin viestissäni ihmisten kokemuksia kyseisestä paikasta, että minkälaiset jonot omalla kohdalla olivat jne. Tottakai menen liikkeessä käymään myös, mutta punnitsen tässä nyt eri liikkeitä etukäteen.


      • merkitystä?
        Kokemuksia??. kirjoitti:

        Kyselinkin viestissäni ihmisten kokemuksia kyseisestä paikasta, että minkälaiset jonot omalla kohdalla olivat jne. Tottakai menen liikkeessä käymään myös, mutta punnitsen tässä nyt eri liikkeitä etukäteen.

        On jonon pituudella viime vuonna? voi pyhä sylvi sentään...


    • merkhty

      Otin siellä tatuoinnin v.2007 ja olen tyytyväinen siihen. Sen teki Juho, joka nykysin taitaa majailla Lahdessa. Rostihan myös siellä tatskoja vääntää, pitkän linjan ammattimies eli ihan laatumesta. Jonosta ja hinnasta saat tietää, kun soitat ja meet käymään sinne.

    • kysymään, mutta

      mun käsityksen mukaan ottavat varauksia vain kuukausi eteenpäin, joten eipä koskaan oo pahemmin ollut jonoa. ja ite maksoin viimeksi noin kolmen tunnin työstä 300 egee. ei se halpaa olo, mutta itse en tatuoinnissa tuijota hintaa vaan laatua ja Rosti on paras!

    • JuuriTatskanOttanut

      Erittäin hyvä kokemus paikasta! Laatu on loistava ja asiallinen meininki muutenkin. Tällä hetkellä siellä kohtuullisen pitkä jono, kannattaa kuitenkin soittaa.

    • neotraditional

      Kuulemma erinomainen paikka! Erityisesti Samulin kädenjälki ja visiot/kuvat miellyttävät!

    • jmb

      Ihan mahtavaa työtä Rosti teki mun iholle! Ilman mitään malleja yms, kaveri väänti todella makeen luonnostelun ja toteutus iholla vielä 100 kertaa hienompi! Suosittelen lämpimästi :) Tatuointi on kyynär-varressa sijaitseva teksti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe