Olen ollut jo jonkin aikaa kärttyisä ja epäsosiaalinen, joka lähinnä johtuu vuorokausirytmini heittelemisestä. Kärttyisästi totean tuohon huumekeskusteluun edelleen liittyen, että mikäli lähipiirilleni huumeita joskus kaupitellaan, niin aiheutan koko toiminnalle huomattavia vaikeuksia (Galaktisilla Sankareilla on velvollisuuksien täyttämiseksi myös poikkeuksellisia kykyjä).
Vastaukset 6
- ...
.....
Hoitamaan asian niin ettei kukaan halua ostaa mitään yhdeltäkään välittäjältä. Keinoja en paljasta, sillä saatan joskus käyttää niitä.
- samma här
ei tarvitse tulla lähimaillekaan huumeiden kaupittelun kanssa.
- Papeete1
Mä olin jo tekemässä taas yhdestä ilmoitusta poliisille kun kuulin että poliisit ratsas sen kämpän. Hahahahahahaaa... jätkä lähti eikä sitä ole sen jälkeen näkynyt :DDD Mulla on nyt hyvät saumat tässä seurailla ja kuulostella juttuja hampputehtailijoista. 3:n kohdalla alkaa oleen tutkimukset siinä mallissa, että kohta soi taas poliisin vihjepuhelin, ja mun lasten elinympäristö muuttuu turvallisemmaksi. Hyvä minä :)
Se etteivät useimmat välitä, vie koko systeemin jorpakkoon. Tiukka kuri ja maailma pelastuu.
- Kaewoi
ilmiannot puuhista poliisille vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682980- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3151181Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3611114Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O631037Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77852
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719