Aloitin tänä maanantaina (27.4) VHH diettin. (Tosin söin maanantaina vielä täysin vahingossa ruokaa josta hh määrä kohosi 40 grammaan, muina päivinä olen pitänyt hiilihydraatit 5-20 grammassa. Eilen illalla alkoi sitten kaihertaa kurkkua, yskittää. Kun menin sänkyyn niin sylkeä alkoi erittyä ihan hirveästi! Jouduin nieleskelemään koko ajan, ja sitten alkoi aina joka nielaisun jälkeen röyhtäyttää. Meinasin yöllä jopa tukehtua kun heräsin siihen että suu oli aivan täynnä limaa. Tänään kurkkua polttelee, ja en tiedä kumpaako mutta joko keuhkoputkea tai ruokatorvea myös. Yleiskuntoni on muutoin normaali (mitä nyt tietysti on hieman ylipainoa) Voiko johtua tästä vhh dieetistä? Harmittaisi lopettaa kun painosta on lähtenyt jo nyt 6 päivän aikana -2 kg :(
VHH, liiallinen syljen eritys, röyhtäily, yskä, yms
6
2503
Vastaukset
Runsas syljen erittyminen on ihan suotava ominaisuus, karies pysyy paremmin kurissa. Mulla kyllä runsas käristetyn ruuan (makkara ym.) syöminen ärsyttää mahaa ja käytän siihen lääkettä. Vatsavaivat ovat kyllä mulla reilusti vähentyneet VHH:n myötä.
- no tota...
Niin, siis sitä sylkeä erittyy niin paljon että tukehtua meinasi.. Ei siis ole "vähäinen" lisääntyminen, vaan sitä tulee valtoimenaan.
- esiintyy...
no tota... kirjoitti:
Niin, siis sitä sylkeä erittyy niin paljon että tukehtua meinasi.. Ei siis ole "vähäinen" lisääntyminen, vaan sitä tulee valtoimenaan.
älä nyt loukkaannu, joillain koirilla ja sillä on jotain tekemistä natriumin kanssa. Et kuitenkaan menettäne mitään, jos vähän tarkkailet suolan käyttöä. Sitä kun tuppaa olemaan riittävästi noissa makkaroissa ja leikkeleissä ja kokatessakin sitä tulee lisäiltyä.
- Ohi kulkemassa
esiintyy... kirjoitti:
älä nyt loukkaannu, joillain koirilla ja sillä on jotain tekemistä natriumin kanssa. Et kuitenkaan menettäne mitään, jos vähän tarkkailet suolan käyttöä. Sitä kun tuppaa olemaan riittävästi noissa makkaroissa ja leikkeleissä ja kokatessakin sitä tulee lisäiltyä.
Ainakin ensimmäisestä viestistä sai sen käsityksen, että kyseessä olisi närästys tai joku tulehdus. Vaikea sanoa, paljonko sillä on tekoa ruokavalion kanssa. Tietty kannattaa muistaa, että edes VHH:lla ruokaa ei pitäisi uppopaistaa rasvassa. Järki käteen. Eikä suolaa tarvitse tunkea kaikkialle. Eikä ne valmismakkarat ja vastaavat nyt muutenkaan ole parasta mahdollista VHH-ruokaa.
- raare
Kokeile lopettamista vähäksi aikaa ja kokeile onko apua.
Hirveätä jos sylkeä tulee liikaa. - ei kai VHH
Ettei vaan olis jotain viruksen-poikasta?
Mulla ei ole varsinaisesti nuhaa, mutta limaa erittyy paljon, juuri yö aikaan. Olen yhdistänyt sen johonkin nuha-virukseen, kun kovasti on liikkeellä pitkäkestoista, näivettävää nuhaa tai sen tapaista. Ja se on oikeesti pitkäkestoista, useampaa viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155