VHH, liiallinen syljen eritys, röyhtäily, yskä, yms

Mistä johtuu?

Aloitin tänä maanantaina (27.4) VHH diettin. (Tosin söin maanantaina vielä täysin vahingossa ruokaa josta hh määrä kohosi 40 grammaan, muina päivinä olen pitänyt hiilihydraatit 5-20 grammassa. Eilen illalla alkoi sitten kaihertaa kurkkua, yskittää. Kun menin sänkyyn niin sylkeä alkoi erittyä ihan hirveästi! Jouduin nieleskelemään koko ajan, ja sitten alkoi aina joka nielaisun jälkeen röyhtäyttää. Meinasin yöllä jopa tukehtua kun heräsin siihen että suu oli aivan täynnä limaa. Tänään kurkkua polttelee, ja en tiedä kumpaako mutta joko keuhkoputkea tai ruokatorvea myös. Yleiskuntoni on muutoin normaali (mitä nyt tietysti on hieman ylipainoa) Voiko johtua tästä vhh dieetistä? Harmittaisi lopettaa kun painosta on lähtenyt jo nyt 6 päivän aikana -2 kg :(

6

2503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runsas syljen erittyminen on ihan suotava ominaisuus, karies pysyy paremmin kurissa. Mulla kyllä runsas käristetyn ruuan (makkara ym.) syöminen ärsyttää mahaa ja käytän siihen lääkettä. Vatsavaivat ovat kyllä mulla reilusti vähentyneet VHH:n myötä.

• no tota...

Niin, siis sitä sylkeä erittyy niin paljon että tukehtua meinasi.. Ei siis ole "vähäinen" lisääntyminen, vaan sitä tulee valtoimenaan.

• esiintyy...
        no tota... kirjoitti:

Niin, siis sitä sylkeä erittyy niin paljon että tukehtua meinasi.. Ei siis ole "vähäinen" lisääntyminen, vaan sitä tulee valtoimenaan.

älä nyt loukkaannu, joillain koirilla ja sillä on jotain tekemistä natriumin kanssa. Et kuitenkaan menettäne mitään, jos vähän tarkkailet suolan käyttöä. Sitä kun tuppaa olemaan riittävästi noissa makkaroissa ja leikkeleissä ja kokatessakin sitä tulee lisäiltyä.

• Ohi kulkemassa
        esiintyy... kirjoitti:

älä nyt loukkaannu, joillain koirilla ja sillä on jotain tekemistä natriumin kanssa. Et kuitenkaan menettäne mitään, jos vähän tarkkailet suolan käyttöä. Sitä kun tuppaa olemaan riittävästi noissa makkaroissa ja leikkeleissä ja kokatessakin sitä tulee lisäiltyä.

Ainakin ensimmäisestä viestistä sai sen käsityksen, että kyseessä olisi närästys tai joku tulehdus. Vaikea sanoa, paljonko sillä on tekoa ruokavalion kanssa. Tietty kannattaa muistaa, että edes VHH:lla ruokaa ei pitäisi uppopaistaa rasvassa. Järki käteen. Eikä suolaa tarvitse tunkea kaikkialle. Eikä ne valmismakkarat ja vastaavat nyt muutenkaan ole parasta mahdollista VHH-ruokaa.

• raare

Kokeile lopettamista vähäksi aikaa ja kokeile onko apua.
      Hirveätä jos sylkeä tulee liikaa.

• ei kai VHH

Ettei vaan olis jotain viruksen-poikasta?
      Mulla ei ole varsinaisesti nuhaa, mutta limaa erittyy paljon, juuri yö aikaan. Olen yhdistänyt sen johonkin nuha-virukseen, kun kovasti on liikkeellä pitkäkestoista, näivettävää nuhaa tai sen tapaista. Ja se on oikeesti pitkäkestoista, useampaa viikkoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe