joka ei ole koskaan käyttänyt mitään päihdyttäviä aineita (ei koskaan edes maistanut kaljaa, -ei alkoa, -eikä huumeita.) Ikää yli 40v.
Mitä mieltä
12
315
Vastaukset
- vänksy
tosi vahvasti uskonnollinen ihminen. tuo siis ensiajatus..
- ....
jaksaa uskoa.
- tämä on
totta.
- .....
tämä on kirjoitti:
totta.
Oletko normaali?
- En vain viihdy
..... kirjoitti:
Oletko normaali?
sekuntia kauempaa niissä paikoissa, joissa on juopuneita henkilöitä.
- ......
En vain viihdy kirjoitti:
sekuntia kauempaa niissä paikoissa, joissa on juopuneita henkilöitä.
johtuen vain että heistä on huonoja kokemuksia, siitä huolimatta juon vuoden aikana ehkä 5-7 kaljaa, joskus vaan tekee mieli kaljaa ja ostan, juon noin puoli pulloa ja kaadan viemäriin.
kyl rehellinen suomalainen heteromies nauttii alkoholista
Joko se on extreme-uskovainen tai sitten CP-vammainen tai muuten holhottava, jolloin kiusauksia ei ole voinut toteuttaa.
- jo kolme.
Jos joku niistä, niin 'extreme-uskovainen', tosin en kuulu edes kirkkoon.
jo kolme. kirjoitti:
Jos joku niistä, niin 'extreme-uskovainen', tosin en kuulu edes kirkkoon.
Harvat kiihkouskovaiset kuuluvat kansankirkkoon vaan omiin lahkoihinsa. Eikä niihinkään ole pakko kuulua uskoakseen ja elääkseen vakaumuksensa mukaan, vaikka suurin osa ihmisistä kaipaakin samanhenkisten yhteisöllisyyttä.
- tai...
Alkoholistin poika, tai sitten uskovainen.
- ..............................
Jos tää tyyppi kohtaa ihmiset tyylillä "Moi, mä olen Erkki ja olen raitis!" niin luultavasti juoksen karkuun. Saman tekisin jos erkki identifioituisi alkoholinkäyttäjäksi. Raittius luontevana ominaisuutena on mitä ihailtavin, mut en mä sillä "sosiaalisia pisteitä" kuvittele paljoakaan ostavani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2641589- 1331210
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525