Hei vaan. On jämähtänyt tuo oma playlist 142 kappaleeseen, koska niin harvat on kelvannut. Kuuntelen VAIN uplifting trancea ja psykedeelistä suurimmaksi osaksi. Oon miettinyt, että onko jotain todella suositeltavaa radioo tms. johon kannattaisi tutustua, jotta löytäisi tiheään tahtiin kappaleita. Oon kuunnellut Anjunabeatsin uplifting singlejä, kuten: Tranquility Base - Oceanic, Adam Nickey - Shift, Alt F4 - Alt F4, Endre - Kallocain, Nitrous Oxide - Orient Express, Sunny Lax - Blue Bird jne. ASOT oon napannut (vissiin top tracks albumeista) mm. Giuseppe Ottaviani - No More Alone, Stoneface&Terminal - Blueprint, Michael Dow - Ascent, Kyau vs. Albert - Falling Anywhere. Hieman puuduttavaa kuunnella lisää trance-musiikkia kun suurin osa nykyään on vain pop-äänillä tehostettua hi-tech standardiin perustuvaa kamaa. Eli etsin hyvin laadukasta uplifting, melodic trancea sekä mahdollisesti psykedeelistä.
Trance singlejen etsiminen
xnt
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688