Hei vaan. On jämähtänyt tuo oma playlist 142 kappaleeseen, koska niin harvat on kelvannut. Kuuntelen VAIN uplifting trancea ja psykedeelistä suurimmaksi osaksi. Oon miettinyt, että onko jotain todella suositeltavaa radioo tms. johon kannattaisi tutustua, jotta löytäisi tiheään tahtiin kappaleita. Oon kuunnellut Anjunabeatsin uplifting singlejä, kuten: Tranquility Base - Oceanic, Adam Nickey - Shift, Alt F4 - Alt F4, Endre - Kallocain, Nitrous Oxide - Orient Express, Sunny Lax - Blue Bird jne. ASOT oon napannut (vissiin top tracks albumeista) mm. Giuseppe Ottaviani - No More Alone, Stoneface&Terminal - Blueprint, Michael Dow - Ascent, Kyau vs. Albert - Falling Anywhere. Hieman puuduttavaa kuunnella lisää trance-musiikkia kun suurin osa nykyään on vain pop-äänillä tehostettua hi-tech standardiin perustuvaa kamaa. Eli etsin hyvin laadukasta uplifting, melodic trancea sekä mahdollisesti psykedeelistä.
Trance singlejen etsiminen
xnt
0
209
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265