Palstalle uusi nimi - ehdotuksia

selvinpäinnäkijä

Minun ehdotus - huumelogiikka.

33

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

jo aihe vaihtua! On meinaan huumeet-palstakin erikseen olemassa s24.

• Niin?

siirtymästä seksisivustoille? Joka asennoillekin taitaa olla olla omat palstansa..

• vänksy
        Niin? kirjoitti:

siirtymästä seksisivustoille? Joka asennoillekin taitaa olla olla omat palstansa..

joutuisin siel puhumaan tuntemattomien kanssa.:( Muuten kyllä. Ennen kuin tulin tänne, olin yhdellä vanhalla nikilläni joku puolisen vuotta seksipalstalla. Siellä ei ollut niin tiivis se tunnelma ja koskaan ei tiennyt kenen kanssa juttelee, niin ei se musta ollut kivaa. Kivempi, kun voi joidenkin tiettyjen samojen nikkien kanssa vaihtaa ajatuksia, eikä aina tarvi selittää uudelleen ja uudelleen kaikkia asioita sataan kertaan, kuten vieraalla palstalla vieraiden ihmisten kanssa joutuu tekemään.

• sopisko tuo???

• Kohta tulee tilalle joku muu parin pimiön mieltä kiihottava aihe. Ei niiden takia kannata palstan nimeä aina muuttaa. Eikä sillä, ettäkö tämä palsta olisi ainakaan viimeiseen neljään vuoteen mitenkään miehen logiikkaan liittynyt.

• taas seuraavana

vuorossa.

• taas seuraavana kirjoitti:

vuorossa.

Tai sitten sukarilaisten kurittamien köyhien ahdinko tai syntiset yh-äidit. ;-)

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tai sitten sukarilaisten kurittamien köyhien ahdinko tai syntiset yh-äidit. ;-)

seksi ;)

• vänksy kirjoitti:

seksi ;)

Siitä puhe, mistä puute. Nyt on varmaan tarve sekoittaa päätä ja kohta taas kaikkia panettaa. ;-)

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Siitä puhe, mistä puute. Nyt on varmaan tarve sekoittaa päätä ja kohta taas kaikkia panettaa. ;-)

taas uudet parit vois olla vuorossa seuraavana :D

• vänksy kirjoitti:

taas uudet parit vois olla vuorossa seuraavana :D

Aiheesta viis, kunhan keskustelun aihe pysyy palstalaisissa ja heidän oletetuissa keskinäisissä puuhasteluissaan.

• mielestäsi

pimiö, jos en pidä huumeiden käyttäjistä (luen tähän myös kannabiksen "satunnaisen" käytön). En ole muuten tehnyt yhtään aloitusta aiheesta.

• olisi ihan kiva ja osuva.

• kyl sen kaikki tietää

• logiikka?

>> miltäs se kuulostaisi?

• heh:)

*kyllä tämä juttujen lukeminen nyt on lopetettava, ennen kuin tipun pöydän alle...* :D

• penttiperuspatu

tai ähäkutti

• logiikkaa,

niin.

• hjkhdfgdf

Tämä on ihan ihme palsta. Ei liity millään tavalla miehen logiikkaan. Ehdotukseni "Hommatkaa elämä palsta"

• vois nimen

vaihtaa... Hyvä voisi olla esim. Sekametelisoppa tai vaikka Joka-alan-asiantuntijat. Täällähän käsitellään kaikkia aiheita maan ja taivaan välillä ja välillä niidenkin rajojen yli. Mut toisaalta, koskettaahan ne kaikki asiat miehiäkin.

• selvinpäinnäkijä

Ukkomiesten vonkauspalsta. Etsi itselle elämä, evvk - palsta. Yh-äitejä yhdistäväpalsta. Ruoho on vihreämpää aidantakanapalsta. Koulukiusattujen kostopalsta. Nettityöläisten hiekkalaatikkoleikkipalsta. Neurootikkojen nettipalsta. Pipipäitten piiloleikkipalsta. Narsistien nauratuspalsta. Pettyneitten peruspalsta. Maaimanparantajien unelmien täyttymispalsta. Kaiken maailman galluppien kaivelupalsta. Palstalaisten parituspalsta. Itseihailijoiden aijaapalsta.

• tuota.:)

Tuosta sain naurut.:D

• selvinpäinnäkijä
        tuota.:) kirjoitti:

Tuosta sain naurut.:D

Minua ei naurata. Ainakaan kaikki ehdotuskohdat, jos totta lienevät.

selvinpäinnäkijä kirjoitti:

Minua ei naurata. Ainakaan kaikki ehdotuskohdat, jos totta lienevät.

No totuuksistahan en mä mitään tiedä, mutta mahdollisesti ainakin "koulukiusattujen ( tai: koulukiusaajien?) kostopalsta" ja "nettityöläisten hiekkalaatikkopalsta" ( vai mikä se nyt olikaan, se nimike?) saattaisivat hyvinkin olla mahdollisia, ihan todellisessakin elämässä... Itseni ja persoonani ainakin suorastaan raiskattiin tällä palstalla porukkapilkkaamisella aikoinaan ja tuskin koskaan pääsen siitä järkytyksestä täysin. Osamotiivini näiden keskusteluiden seuraamiseen onkin pitkälti kai ollut juuri siinä: jäin jumiin näihin keskusteluihin ja juttujen lukemiseen, koettuani tällä palstalla aivan ala-arvoista kohtelua. Joskin: se muistettakoon myös, että palstalle kirjoittaa aina myös ( tai at least silloin tällöin) hyvinkin fiksuja ja humaanillakin tapaa ajattelevia ihmisiä. Persoonallisuuksia ja laajoja ulottuvuuksia omaavia. Tän palstan yksi koukuttava elementti on varmaan siinäkin, että tälle kirjoittaa niin valtavan monentyyppisiä ihmisiä: tuskin monessakaan muussa yhteydessä niin monenlaiset ja keskenään erilaiset pystyisivät jubaamaan yhdessä aiheesta jos sadannestakin. "Nettityöläisten hiekkalaatikkopalsta" olisi kyllä erityisen ikävä vaihtoehto. Ja noihin muihin palstan nimivaihtoehtoihin en tässä nyt jaksa ottaa kantaa. Ties kuinka paljon huumorintajuttomuudestakin kärsivää kansaa olisi liikenteessä.;)

• selvinpäinnäkijä

No totuuksistahan en mä mitään tiedä, mutta mahdollisesti ainakin "koulukiusattujen ( tai: koulukiusaajien?) kostopalsta" ja "nettityöläisten hiekkalaatikkopalsta" ( vai mikä se nyt olikaan, se nimike?) saattaisivat hyvinkin olla mahdollisia, ihan todellisessakin elämässä... Itseni ja persoonani ainakin suorastaan raiskattiin tällä palstalla porukkapilkkaamisella aikoinaan ja tuskin koskaan pääsen siitä järkytyksestä täysin. Osamotiivini näiden keskusteluiden seuraamiseen onkin pitkälti kai ollut juuri siinä: jäin jumiin näihin keskusteluihin ja juttujen lukemiseen, koettuani tällä palstalla aivan ala-arvoista kohtelua. Joskin: se muistettakoon myös, että palstalle kirjoittaa aina myös ( tai at least silloin tällöin) hyvinkin fiksuja ja humaanillakin tapaa ajattelevia ihmisiä. Persoonallisuuksia ja laajoja ulottuvuuksia omaavia. Tän palstan yksi koukuttava elementti on varmaan siinäkin, että tälle kirjoittaa niin valtavan monentyyppisiä ihmisiä: tuskin monessakaan muussa yhteydessä niin monenlaiset ja keskenään erilaiset pystyisivät jubaamaan yhdessä aiheesta jos sadannestakin. "Nettityöläisten hiekkalaatikkopalsta" olisi kyllä erityisen ikävä vaihtoehto. Ja noihin muihin palstan nimivaihtoehtoihin en tässä nyt jaksa ottaa kantaa. Ties kuinka paljon huumorintajuttomuudestakin kärsivää kansaa olisi liikenteessä.;)

Minulla on muuten aivan surkea nimi-/numeromuisti. Yhdenkään autoni rekisteritunnusta en ole "ulkoa" muistanut. Kirosin alkuunsa näitä kaikenmaailman luotto-/pankkikortteja, joilla jokaisella on oma nelinumeroinen tunnusluku, joka sitten vaaditaan, jos korttia aikoo hyödyntää. Kaiholla muistelin vanhoja hyviä aikoja, jolloin oli vain shekkivihot käytössä kun maksaa piti eikä käteistä ollut. Ei tarvittu muoviläpyköitä tunnuslukuineen. Onnekseni matkapuhelimien koko ja kapasiteetti kehittyivät nykyiselle tasolleen. Huvittaa kun nyt muistelen ensimmäistä matkapuhelintani, jonka ostin joskus 1990-luvun vaiheilla. Se ei ollut edes pieni city-tiili, joita jo oli markkinoilla. Taisi olla joku Mobiran Nmt-malli, jossa oli hiton painava akku mukana. Huomasin tuon kyseisen puhelimen olevan kaupan 70 kilometrin päässä sieltä missä asuin. Vain vajaa kaksi vuotta oli ollut käytössä sillä naisella, joka sittemmin siitä luopua halusi. Hinta oli "vain" 6000 markaa (noin 1000 euroa). Soitin välittömästi naisella ja varasin sen puhelimen itselleni kun noin edullisesti sain. Anteeksi kun lähdin muistelemaan epäolennaisuuksien pariin. Niin tai oikeastaan tämähän on vain johdantoa siihen mitä tuleman pitää, siis ei turhaa kirjoittelua laisinkaan. Koska siis minulla on niin huono numeromuisti, niin suunnaton apu näistä pikkukännyköistä on juuri noiden lukuisten nelinumerosarjojen tallennustehtävissä/muistiin palauttamisessa tarpeen niin vaatiessa. Enpä juuri muuhun koko kännykkääni tarvitsekaan. Kukaan ei minulle soittele, enkä minä kenellekään. Missä muistilajissa minä olen sitten hyvä? Tapahtumamuisti/ihmistuntemusmuisti, niissä olen mielestäni lähes erehtymätön. Muistan palstaltakin kaiken sen, minkä olen lukenut. Joskus toivoisin, etten olisikaan niin hyvä muistinen:) Onnekseni en sentään kaikkea lue. Vain joskus sieltä täältä jotain. Muistan tultuani palstalle ensimmäistä kertaa joskus kolme vuotta sitten, kuinka entiset koulukiusatut olivat palstalle saapuneet kostomielellä. Ottivat erään kirjoittajan hampaisiinsa. Häntä mollasivat ja halveksivat. Se, että oliko näin tarkoituskin, oliko sittenkään koulukiusaajia kostoineen/uhria, sitähän minä en voi tietää. Toisaalta eipä tuo pahemmin mieltäni ole askarruttanutkaan. Huvittaa vielä sekin, että palstalle saavuttuani otin kaiken tosissani. Uskoin sinisilmäisesti kaikkien olevan "oikeesti olemassa". Ehkäpä siksi järkytyin. No sitten tein havainnon, etteivät kaikki olekaan "oikeesti olemassa". Ikuinen tutkijasielu kun olen, halusin selvittää kuka kukin on. Paljon ehkä tiedän, paljon oletan, loput onkin sitten virhearviointejani. Palstaymmärrykseni laajenee päivä päivältä. Nyt uskon sen, että ne, jotka "oikeesti eivät ole olemassa", ovat kuitenkin ihan itsenään liikkeellä, omista luonteenpiirteistään juontaen. Jk. Siis kaikki me olemme oikeesti olemassa:)

selvinpäinnäkijä kirjoitti:

Minulla on muuten aivan surkea nimi-/numeromuisti. Yhdenkään autoni rekisteritunnusta en ole "ulkoa" muistanut. Kirosin alkuunsa näitä kaikenmaailman luotto-/pankkikortteja, joilla jokaisella on oma nelinumeroinen tunnusluku, joka sitten vaaditaan, jos korttia aikoo hyödyntää. Kaiholla muistelin vanhoja hyviä aikoja, jolloin oli vain shekkivihot käytössä kun maksaa piti eikä käteistä ollut. Ei tarvittu muoviläpyköitä tunnuslukuineen. Onnekseni matkapuhelimien koko ja kapasiteetti kehittyivät nykyiselle tasolleen. Huvittaa kun nyt muistelen ensimmäistä matkapuhelintani, jonka ostin joskus 1990-luvun vaiheilla. Se ei ollut edes pieni city-tiili, joita jo oli markkinoilla. Taisi olla joku Mobiran Nmt-malli, jossa oli hiton painava akku mukana. Huomasin tuon kyseisen puhelimen olevan kaupan 70 kilometrin päässä sieltä missä asuin. Vain vajaa kaksi vuotta oli ollut käytössä sillä naisella, joka sittemmin siitä luopua halusi. Hinta oli "vain" 6000 markaa (noin 1000 euroa). Soitin välittömästi naisella ja varasin sen puhelimen itselleni kun noin edullisesti sain. Anteeksi kun lähdin muistelemaan epäolennaisuuksien pariin. Niin tai oikeastaan tämähän on vain johdantoa siihen mitä tuleman pitää, siis ei turhaa kirjoittelua laisinkaan. Koska siis minulla on niin huono numeromuisti, niin suunnaton apu näistä pikkukännyköistä on juuri noiden lukuisten nelinumerosarjojen tallennustehtävissä/muistiin palauttamisessa tarpeen niin vaatiessa. Enpä juuri muuhun koko kännykkääni tarvitsekaan. Kukaan ei minulle soittele, enkä minä kenellekään. Missä muistilajissa minä olen sitten hyvä? Tapahtumamuisti/ihmistuntemusmuisti, niissä olen mielestäni lähes erehtymätön. Muistan palstaltakin kaiken sen, minkä olen lukenut. Joskus toivoisin, etten olisikaan niin hyvä muistinen:) Onnekseni en sentään kaikkea lue. Vain joskus sieltä täältä jotain. Muistan tultuani palstalle ensimmäistä kertaa joskus kolme vuotta sitten, kuinka entiset koulukiusatut olivat palstalle saapuneet kostomielellä. Ottivat erään kirjoittajan hampaisiinsa. Häntä mollasivat ja halveksivat. Se, että oliko näin tarkoituskin, oliko sittenkään koulukiusaajia kostoineen/uhria, sitähän minä en voi tietää. Toisaalta eipä tuo pahemmin mieltäni ole askarruttanutkaan. Huvittaa vielä sekin, että palstalle saavuttuani otin kaiken tosissani. Uskoin sinisilmäisesti kaikkien olevan "oikeesti olemassa". Ehkäpä siksi järkytyin. No sitten tein havainnon, etteivät kaikki olekaan "oikeesti olemassa". Ikuinen tutkijasielu kun olen, halusin selvittää kuka kukin on. Paljon ehkä tiedän, paljon oletan, loput onkin sitten virhearviointejani. Palstaymmärrykseni laajenee päivä päivältä. Nyt uskon sen, että ne, jotka "oikeesti eivät ole olemassa", ovat kuitenkin ihan itsenään liikkeellä, omista luonteenpiirteistään juontaen. Jk. Siis kaikki me olemme oikeesti olemassa:)

Mitä tarkoitat sillä, että "halusit selvittää, kuka kukin on"? Sitenhän nimittäin kirjoitit. En ymmärrä. Itselleni tulee aika, no, kohtuullisen epämiellyttävä tunne, jos joku on kovin kauheasti kiinnostunut siitä, että mitä keskustelupalstakirjoittajat keskustelupalstan ulkopuolella ovat...En tarkoita sitä, etteikö kirjoittajien persoonista saisi olla kiinnostunut, mutta...Joo niin: mutta. Ja. Melko surullista musta on, jos ei kukaan sulle soita, eikä kukaan soita sulle. Sellaiseenkin saattaisi kuitenkin olla syy: joko omaehtoinen tai vähemmän, jos sitten jonkun tilanne sellainen on. Oma mielipiteeni on, että nettikiusaamista ei tule sallia. Ja jos voisin vetää kuvainnollisesti roviolle ihmisiä, vetäisin sille roviolle kaikki ne, jotka ovat viemässä ihmisiltä oikeutta anonyymiin ajatuksenvaihtoon. En viittaa suhun, mutta ainakaan hyötyintressit eivät kuulu virtuaaliin: ihmisistä hyötyminen millään muotoa. Maailmaan tietysti mahtunee typeryksiä, mutta voi vain kuvitella, että jos sellaiset olisivat saaneet päättää siitä, mikä on ihmisyyden arvostuksen mitta tässä maailmassa ja jos sellaiset olisivat olleet maailmassa ainoanlaisia ihmisiä. Varmasti siinä tapauksessa jokainen menisi sieltä, missä aita on matalin ja sitten kun se aita sortuisi ja porsaat olisivat tarpeeksi kärsä mudassa, vedettäisiin aidalla päähän sitä viimeistä valopäätä aidan alittajaa... Ps. Miksi osti jonkun iänkaiken vanhan halkokännykän?

Mitä tarkoitat sillä, että "halusit selvittää, kuka kukin on"? Sitenhän nimittäin kirjoitit. En ymmärrä. Itselleni tulee aika, no, kohtuullisen epämiellyttävä tunne, jos joku on kovin kauheasti kiinnostunut siitä, että mitä keskustelupalstakirjoittajat keskustelupalstan ulkopuolella ovat...En tarkoita sitä, etteikö kirjoittajien persoonista saisi olla kiinnostunut, mutta...Joo niin: mutta. Ja. Melko surullista musta on, jos ei kukaan sulle soita, eikä kukaan soita sulle. Sellaiseenkin saattaisi kuitenkin olla syy: joko omaehtoinen tai vähemmän, jos sitten jonkun tilanne sellainen on. Oma mielipiteeni on, että nettikiusaamista ei tule sallia. Ja jos voisin vetää kuvainnollisesti roviolle ihmisiä, vetäisin sille roviolle kaikki ne, jotka ovat viemässä ihmisiltä oikeutta anonyymiin ajatuksenvaihtoon. En viittaa suhun, mutta ainakaan hyötyintressit eivät kuulu virtuaaliin: ihmisistä hyötyminen millään muotoa. Maailmaan tietysti mahtunee typeryksiä, mutta voi vain kuvitella, että jos sellaiset olisivat saaneet päättää siitä, mikä on ihmisyyden arvostuksen mitta tässä maailmassa ja jos sellaiset olisivat olleet maailmassa ainoanlaisia ihmisiä. Varmasti siinä tapauksessa jokainen menisi sieltä, missä aita on matalin ja sitten kun se aita sortuisi ja porsaat olisivat tarpeeksi kärsä mudassa, vedettäisiin aidalla päähän sitä viimeistä valopäätä aidan alittajaa... Ps. Miksi osti jonkun iänkaiken vanhan halkokännykän?

Saatoin toki ymmärtää viestisi väärinkin: siis ton kertomasi osion, että halusit selvittää, "mitä kukin on"... Anteeksi, jos suhtauduin nuivasti tai mahdollisesti ymmärtämättömästi.:) Ihmettelin vain viestisisältöäsi, aivan vilpittömästi. Minä kun katsos olen vain keskustelupalstakirjoittaja, jolla varmaan on vähän joskus ennakkoasenteitakin esimerkiksi vaikkapa nettideittailijoitakin kohtaan.:D *nauraa* Pahoitteluni.

• selvinpäinnäkijä

ääneen asioita ajatella, siis kirjoitella. Koskaan en ole ollut kiinnostunut pohdinnoissani palstalaisten palstan ulkopuoliseen elämään/käyttäytymiseen johtavia tutkimusmatkojani. Kyllä ne tarkoitushakuisuuteni ovat olleet ihan palstalähtöisiä. Persoonat persoonina toki kiinnostavat kovastikin. Ei heidän palstan ulkopuolinen elämänsä, elleivät itse halua minulle siitä avautua. Se onkin sitten jo kokonaan toinen asia. Itse en pyri aloitteellisuuteen asiassa. Älä nyt kaikkea ihan tosissasi ota mitä minä ääneen, siis kirjoittaen pohdiskelen. On sille kännykälleni muutakin käyttöä kuin nelinumeroisten tunnuslukujen säilytyspaikka:) Nettikiusaamisesta ja ylipäätään kiusaamisesta olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi. Aikani palstallakin leikin urhoollista ritaria heikompien puolustamisessa. Huomasin sen kuitenkin jokseenkin turhauttavaksi. Ensinnäkin itse jouduin tulilinjalle, toisekseen varattujen miesten ei kannattaisi leikkiä liian uhrautuvaista, siinäkin sitten piilee omat vaaransa:) Jk. Lienet vielä sen verran tuoretta vuosikertaa, ettet tiedäkään, että se ei ollut mikätahansa halkokännykkä siihen aikaan, vaan oikein haluttu, viimeistä huutoa oleva uutuusjuttu:)

• selvinpäinnäkijä

Saatoin toki ymmärtää viestisi väärinkin: siis ton kertomasi osion, että halusit selvittää, "mitä kukin on"... Anteeksi, jos suhtauduin nuivasti tai mahdollisesti ymmärtämättömästi.:) Ihmettelin vain viestisisältöäsi, aivan vilpittömästi. Minä kun katsos olen vain keskustelupalstakirjoittaja, jolla varmaan on vähän joskus ennakkoasenteitakin esimerkiksi vaikkapa nettideittailijoitakin kohtaan.:D *nauraa* Pahoitteluni.

ensin käsitit väärin, sitten ihan oikein:) No minä jo ennätinkin asiaa valaisemaan. Jk. Nyt lähden alakertaan paperitöihin. Samalla seurailen toisella simällä lätkämatsia. Palaillaan.

• ......

.....

• vänksy

ja totuudenmukaisin tähänastisista! :)

• h l

- Sepeliä ja tiiliskiviä -

• logiikka :::

- ehdoton vaatimus että täytyy olla pää nupista hajalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      65
      1633
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1622
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1221
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      125
      1114
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      797
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      164
      720
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      711
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      406
      624
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      525
    Aihe