Kosmetologille?

Jepjep_34

Kiinnostaisi ruveta käymään kosmetologilla. Muutama ongelma ja kysymys tosin ensin... 1. Paljonko kerta maksaa? 2. Mitä kertaan kuuluu? 3. Kuinka usein pitää käydä? 4. Onko joitakin kasvohoitoja, joissa ei käytettäisi hirveästi erilaisia kemikaaleja? Siis edes puhdistukseen? En kotona käytä kuin vettä ja tosi harvoin saippuaa, enkä nytkään haluaisi sitä ruljanssia aloittaa. 5. Kannattaako kulmakarvat muotoiluttaa siellä vai koittaa itse? (en siis ennen ole nyppinyt itsekään) 6. Koittavatko kusettaa? (Siis "sun pitää nyt ruveta käymään täällä 2x/vko, ja ostaa näitä kalliita rasvoja jnejnejne") 7. Kuinka kosmetologi kannattaa valita? 8. Kuinka hoito kannattaa valita? En siis tiedä niistäkään vaihtoehdoista... 9. Hyödyt? 10. Haitat?

1

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miriamma

Ah, paljon kysymyksiä joihin jokaiseen tulisisi PIIIITKÄ vastaus. "Kosmetologi voi erikoistua manikyyreihin, maskeeraukseen, hiustenmuotoiluun ja niin edelleen. Kosmetologit tekevät pääsääntöisesti kasvojen ja selän alueelle erilaisia ihohoitoja sekä hierontoja ja jalkahoitoja." Wikipedia. Jaloille erialsiia jalkakylpyjä, hierontoja, pedikyyrejä.. Eli, voit ottaa siellä erilaisia hoitoja, kasvojen puhdistusta, heleytystä, hemmotteluhoitoa.. Ja hinnat määräytyy liikkeen ja paikkakunnan mukaan, mutta syrjäkylällä oli tuo syväpuhdistus ainaki 35-45e. Ja hyödyt on se että saamasta saa ne paskat pois ja iho alkaa voimaan paremmin, mut haitta on se että sen käynnin jälkee naama kukkii jonkun aikaa ku ne paskat tulee ihon läpi pois, että se paranee. Kannattas ekan käynnin jälkee käydä kuukauden päästä uusiks, että se auttaa, ja sen jälkeen vuoden päästä uusiks tuo rumba. Kannattaa kattoo googlesta, sieltä löytyy aika hyvin näitä tietoja, ja enkä miekää viiti niitä kaikkia tänen siulle erikseen etsiä ku niitä on niin paljon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5160
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      2347
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      262
      2342
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2339
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1574
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1438
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      1028
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      996
    9. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      929
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      927
    Aihe