Terve. Autona siis -96 vuoden fiat uno. Virtaa tulee kyllä kun avainta kääntää, mutta kun yrittää käynnistää niin startti ei pyöritä. Vähän aikaa oli niin, että kun vain sisukkaasti piti avainta ääriasennossa, niin jossain välissä auto kyllä käynnistyi. Nyt ei sitten sano enää mitään vaikka vartin pitäisi. Työntämällä saa kyllä helpostikin käyntiin, mutta tuo ratkaisu ei varsinaisesti tyydytä. Onko koko startti hajalla, vai voiko olla vain jokin sulake mennyt/johto irti/jotain muuta vastaavaa?
Fiat 1.1 -96 startti ei pyöritä
Ei starttaa vaikka kuinka v...
1
611
Vastaukset
- Massaläski
Olet jo laittanut saman viestin fiat palstalle! Tämä toinen viestisi kielii massapostituksen suuntaan, joten pyydäpä ihan itse ylläpitoa poistamaan jonpikunpi viestisi!!! Rehellisyys maan perii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673