auringonpistos oikeesti kestää 2 päivää?? Googlasin jo enkä löytänyt sitä kautta kuin auringonpistoksen oireita jotka mulla on. Nyt jo toka päivä kun särkee päätä! Yhtäjaksosesti ei ole särkenyt vaan alko taas tossa n. tunti sitten uudestaan ja sellanen oksettava olo muutenkin.
Voiko
13
4924
Vastaukset
- että sinulla on
auringonpistos?
- zisel
mulla on aiemmin ollut (no ei sitäkään kukaan mulle diagnisoinut) ja olo oli samallainen. Mulla on ollut migreeniä mutta vaikka tää päänsärky on paha niin ei silti ole MITÄÄN verrattuna migreeniin.
- Jazuli
sitte raskaana...???? =o)))
- zisel
No en ole raskaana onneks :)
- ..........
epäsäännöllisesti ja mitä sattuun?
- zisel
se oli eka kerta kun eilen söin. Tänään söin puolikkaan leivän kun en jaksanut kokonaan syödä sitä. Ei mulla ennenkään ole päätä alkanut särkee huonojen syömätapojeni vuoksi joten tuskin nytkään on sitä. Kun ei vaan muista syödä niin ei, eikä tee mieli eikä huvita jne. Laihdutuskuurilla en ole.
- mennyt
uudestaan aurinkoon ? Kyllä kohtaus voi uusiutua, vaikka menisi useampi tunti ennen kuin palaa aurinkoon. - Aurinkoa täytyy vältellä jonkin aikaa. Pelkkä päänsärky oireena voi tietenkin myös olla toistuvaa. - Eikös sulla ollut taipumusta migreeniinkin ? Ja siihenhän liittyy päänsäryn lisäksi pahoinvointia ja oksentelua, jopa vapinaa ja pyörrytystä.
- zisel
kävässyt vaan ulkona. Migreeniä mulla on ja jos tää oireilee nyt sitä niin voi helvetti millanen päänsärky onkaan tulossa! >:(
- kuitenkin
zisel kirjoitti:
kävässyt vaan ulkona. Migreeniä mulla on ja jos tää oireilee nyt sitä niin voi helvetti millanen päänsärky onkaan tulossa! >:(
olis vaan jännityspäänsärkyä, niin rento liikunta voi auttaa. - Riittävä uni, kunhan ei nuku liikaa ja kannattaa syödä pieniä aterioita säännöllisesti niin kuin joku tuossa jo kehotti. Syömättömyys saa aikaan lihasjännitystä ja kun vihdoin syöt, verensokerin laskun supistamat aivojen verisuonet laajenevat äkillisesti ja seurauksena on taas päänsärky...
- zisel
kuitenkin kirjoitti:
olis vaan jännityspäänsärkyä, niin rento liikunta voi auttaa. - Riittävä uni, kunhan ei nuku liikaa ja kannattaa syödä pieniä aterioita säännöllisesti niin kuin joku tuossa jo kehotti. Syömättömyys saa aikaan lihasjännitystä ja kun vihdoin syöt, verensokerin laskun supistamat aivojen verisuonet laajenevat äkillisesti ja seurauksena on taas päänsärky...
täytyypä koittaa. Onneks on jugurttia, sitä pitäis saada helpommin alas kuin jotain lihapullia tms :)
- Va-Nil-La
Kokeile juoda pari lasillista vettä...
- zisel
Oon juonutkin vettä ja maitoa monta lasillista.
- auts!!
juu, ei kannata huolestua, kun vasta sitten jos olo alkaa olemaan niin huono että meinaa pyörtyä tms, sitten lääkäriin. itelläni on tällähetkellä auringon pistos, toka päivä menossa, jos vaikka huomiseksi helpottais. tosiaan tuo pistos eli helioosi, voi kestää muutamasta tunnista useimpiin vuorokausiin. itteäni ainakin oksettaa vieläkin, yök ja sekava olo, luulis että olis pyöräilykypärä estänyt ton pistoksen, mutta ei, kamaalaahan tää on mutta eikai kuitenkaan niin vakavaa, Kylmä kääre otsalle tai kylmä suihku auttaa, ei kannata missään nimessä mennä ainakaan saunaan ja pitää välttää sitä aurinkoa..tai ainakin joku miel vaalea päähine päähän!! :) niin ja paljon vettä, kyllä se siitä.. tai tuskin sulla enään on tota pistosta, mut tulevan varalle ;) ..niin ja jos viettää pitkänajan paisteessa, eikä juo tarpeeksi, se edesattaa tuota helioosia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481538Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 221050
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70769