Minulla on ollut deitti-ilmoitus hetken aikaa Treffeissä, vastauksia on tullut runsaasti ja niistä pieni osa kiinnostavia. Jäin oikein miettimään sitä, mikä niissä ei-kiinnostavissa on vikana, ja totesin että jos vastaaja olisi lukenut ajatuksella, mitä etsin, olisi moni vastaus pitänyt jäädä lähettämättä. Jos annan ikähaarukan, mikä saa vastaamaan vaikka poikkeamaa on 5-10 vuotta? Tai jos kirjoitan että etsin muutakin kuin seksiä, mikä saa tunkemaan kameran kalsareihin ja lähettämään kuvan - viittasiko joku ilmoituksessani todellakin siihen että juuri sitä minä haluan? Tai jos kirjoitan että en ole vielä vapaa, mikä saa sellaisen ihmisen vastaamaan, joka etsii tiivistä suhdetta alusta alkaen? Jos kirjoitan selvällä suomenkielellä ja rajaan pois muut kuin suomalaiset ja suomenruotsalaiset, mikä saa vastaamaan englannilla tai hoonolla suomella? Jos toivon että kumppanilla on sana hallussa ja kerron että keskustelutaito on tärkeä osa ihmissudetta, mikä saa sellaiset ihmiset liikkeelle joiden ensikontakti on ainoastaan että "moi, mitä kuuluu?". Tuntuu olevan todella vaikeaa löytää nettideittailun kautta sitä "oikeaa". Ajattelin että laitan uuden ilmoituksen, yritän tehdä siitä vielä selkeämmin "itseni näköisen" ja yritän vielä kerran josko se oikea minua varten olisi olemassa - tai löydettävissä. En tiedä, mikä kanava olisi oikea, näitä deittisivustoja kun on jo paljon ja lisää syntyy kuin sieniä sateella. Etsin miestä jolla itsetunto on kohdallaan, sana hallussa ja huumori osa jokapäiväistä elämää. Löydän epävarmoja tai ylimielisiä, vähäpuheisia tai pelkästään omaa ääntään rakastavia miehiä joita minä kyllä kiinnostan mutta joiden kanssa ei tunnu "kolahtavan". Itsevarma ei ole synonyymi omahyväiselle eikä sana hallussa tarkoita jatkuvaa omakehua. Jatkan siis etsintää...
Sisälukutaito säästäisi monelta pettymykseltä...
44
2725
Vastaukset
- muuta sanoa
tuohon kuin että tiedätköhän sinä itsekään mitä olet etsimässä? "Tuntuu olevan todella vaikeaa löytää nettideittailun kautta sitä "oikeaa". Ajattelin että laitan uuden ilmoituksen, yritän tehdä siitä vielä selkeämmin "itseni näköisen" ja yritän vielä kerran josko se oikea minua varten olisi olemassa - tai löydettävissä. En tiedä, mikä kanava olisi oikea, näitä deittisivustoja kun on jo paljon ja lisää syntyy kuin sieniä sateella. Etsin miestä jolla itsetunto on kohdallaan, sana hallussa ja huumori osa jokapäiväistä elämää. Löydän epävarmoja tai ylimielisiä, vähäpuheisia tai pelkästään omaa ääntään rakastavia miehiä joita minä kyllä kiinnostan mutta joiden kanssa ei tunnu "kolahtavan". Itsevarma ei ole synonyymi omahyväiselle eikä sana hallussa tarkoita jatkuvaa omakehua. Jatkan siis etsintää..." Oletko varma ettet ylitulkitse tai alitulkitse miesten viestejä? Ainakin itse olen itsevarma ja huumorintajuinenkin mutta se ei tarkoita että joku toinen "kolahtaa". Huumorintajua on monenlaista ja samoin on itsevarmuutta. Vaikka kuinka yrittää olla rehellinen niin teidän naisten kanssa oikeasti ei tiedä että "onkohan tämä liian ylimielistä jos sanon näin" tai "onkohan tämä liian itsekriittistä jos sanon puolestaan noin". Suurin syy minkä takia henkilö usein ei löydä seuraa on se että on liian kriittinen. Jos sinulla on joku ideaali mies mielessä jota haet, ei sellaista välttämättä ole olemassakaan, ei netissä eikä oikeastikaan. Minäkin voisin kertoa millaisen naisen luonteen puolesta tahtoisin mutta olen satavarma ettei sellaista löydy joka samalla kokisi minut mielenkiintoiseksi. Se on vain surullinen tosiasia joka sinunkin on ehkä kohdattava. Itsekin olen kyllä miettinyt uuden profiilin tekoa koska nykyinen taitaa antaa väärän kuvan ihmisille. "joita minä kyllä kiinnostan mutta joiden kanssa ei tunnu "kolahtavan"" Tajuatko sinä yhtään miten ylimieliseltä tuo kuulostaa? Ei ainakaan minuun kolahtanut tuo viestisi yhtään vaan tuli olo että siellä on huono itsetuntoinen ja epävarma nainen joka on vielä ylimielinen omasta ihanuudestaan. Olen törmännyt kaltaisiisi naisiin tuolla deitissä ja voin sanoa että heidän kommunikointi kykynsä on yleisesti ottaen perseestä ja he kuvittleevat olevansa kaikenlaista mutta eivät ole. Samalla odottavat mieheltä ihmeitä. Ei sinua varten ole mitään oikeaa olemassa jos et anna siihen mahdollisuutta.
- Mies deittailija
Itse pidän siitä, että naisella on vaatimuksia, silloin hänelle ei kelpaa mikä tahansa. Jos minä olen se mikä kelpaa, niin hyvä, jos en, niin ei voi sitten mitään. En minä silti häntä tuomitse, jos minä en niihin kriteereihin mahdu tai jos toinen ei mahdu minun kriteereihin. Parempi yksin kuin jossain laastarisuhteessa.
- fahhfaiuhwiha
No enpä jaksanut lukea aloittajan koko marmatusta, mutta aikoinaan kun itsellä oli profiili koin ongelmaksi sen, että ei voinut rajata sen mukaan, mitä ikärajoja nainen etsii.
Eli, kun olen mies ja tietyn ikäinen, minulle näkyy turhaan naisia jotka vihaavat omaa ikääni.
Toisin sanoen ne naiset jotka rajaavat hakevansa tietyn ikäisiä miehiä, niiden naisten jotka ovat rajanneet miehen ikäiset ulkopuolelle ei pitäisi näkyä miehelle ollenkaan.
Treffit oli liian aikaa viepä että sen kanssa olisin viitsinyt vääntää.
Baarit ja klubit ovat helpompaa ja näkee heti kenen kanssa on tekemisissä. - hyvintodettu
Olen kyllä samaa mieltä tuossa, tuo aloittaja nainen kun ei ole vaan harvinaisuus netteideittailijoissa vaan paremminkin yleistä mallia.
Suhtautumisessa olisi varaa. Ehkä kun tarpeeksi kauan on poissa oikeasta elämästä vääristyy kaikki ja silloin voi olla jo varma ettei mitään sopivaa löydy. Ollaan vaan oman pään sisällä mutta ei olla vuorovaikutussuhteessa keneenkään oikeasti.
Luodaan kuvitelmia jotka sitten lopuksi onkin aika kaukana todellisuudesta.
Tämä on se huonoin puoli nettideittailussa kirjoitetaan paljon viestejä mutta ei saada oikeita yhteyksiä paljonkaan.
Miehet lähettää paljon viestejä ja naiset lukee paljon viestejä. Kumpikaan ei tee paljon molempia. Siinä on epätasapaino mikä kostautuu omina päätelminä mitkä on vain oman pään sisällä, ei kenenkään oikeita ajatuksia.
Chatti olisi paljon parempi vaikka sekään ei korvaa oikeita keskusteluja kasvotusten.
Kuka voi oppia tuntemaan toisen jos ei puhu kenenkään kanssa. Kuka voi oppia tietämään kuka on se oikea jos ei tunne ketään.
Itseäni ei kiinnosta nettideittailu enää ollenkaan, se hukkaan heitettyä aikaa. Sama vaikka menisin heittelemään kiviä rannalle. Kiven ponnahtamisesta veden pinnasta saa yhtä paljon riemua kuin nettideittailusta. Yksikään kivi ei palaa rannalle niinkuin ei nettideittailusta jää myöskään mitään käteen.
- Toivottomalta näyttää
Olen kertonut itsestäni, kuva on ajantasainen, en ole luetellut miehelle muita vaatimuksia kuin vähintään lukiotasoisen koulutuksen ja että hän on suomalainen tai suomenruotsalainen. Lisäksi olen maininnut kaksi asiaa, jotka eivät sytytä eli en tanssi enkä laskettele. Saldo? Yksi konekielinen käännös ulkomaalaiselta mieheltä, toinen ammattikoulun käyneeltä (teksti: "Moi, mitä kuuluu?"). Kaksi flirttiä, toinen mieheltä, jonka profiilissa kiinnostuksen kohteena ovat lavatanssit ja toinen ammattikoulun käyneeltä, jonka profiilissa ei lue juuri mitään. En hae pitkää, komeaa, tummaa, rikasta miestä vaan ihan tavallista suomalaista miestä - jopa tuosta lukiovaatimuksesta olisin valmis tinkimään, jos mies on muuten kiinnostunut samanlaisista asioista ja osaa kirjoittaa enemmän kuin yhden lauseen, mutta ilmeisen toivotonta on.
- pimppinella
No voi että sentään. Jos itse olet tuollainen puupää, niin turha on etsiä. On kyllä niin sekavaa p#askaa, että pahaa tekee. Et ole vielä vapaa ? Kyllä ukot lähettää tietenkin mulkun kuvia, koska oletus on, että olet suhteessa ja mulkkua vaille. Mitä haet ? jotain vakavaa vai ei vakavaa, vai jotain varamiestä.
- Riiiiiiiiiiiiii
pimppinella kirjoitti:
No voi että sentään. Jos itse olet tuollainen puupää, niin turha on etsiä. On kyllä niin sekavaa p#askaa, että pahaa tekee. Et ole vielä vapaa ? Kyllä ukot lähettää tietenkin mulkun kuvia, koska oletus on, että olet suhteessa ja mulkkua vaille. Mitä haet ? jotain vakavaa vai ei vakavaa, vai jotain varamiestä.
Minullakin kalskahti silmään tuo "en ole vielä vapaa" etkä etsi heti tiivistä suhdetta mutta heti perään etsitkin sitä oikeaa.Voi apua. Viimeinen kappaleesi aloituksessa on kyllä todella outo. Tuolla tavalla saat samalla moraalilla varustetuilta viestejä.
Kaksi ekaa kappaletta taas ovat lähes jokaisen, myös vapaana vapaata selvillä, vähillä kriteereillä etsivän naisen ongelma nettideittailussa. Jatkuvasti väärän ikäisiltä ja muuten lukutaidottomilta viestejä. Ei siis kiinnosta enää koko deittailu. Miehillä viiraa selvästi päässä, tai sitten he vain härskisti jättävät naisen toiveet huomioimatta.
- ruma kieleni
mutta, jos te ottaisitte päänne pois ahterista, huomaistte itsennekin voivan hakea seuraa. Mikä estää teitä selaamasta mielenkiintoisten miesten profiileita ja lähettämästä heille viestejä. Jos olette noin vanhanaikaisia, on netti ehkä väärä paikka ja kannattaa suunnistaa lavatansseihin. Noitä ääliöitä riittää miehissä näköjään huomattavasti enemmän, mutta siitä on turha valittaa. Mihet lähettävät asiallisia viestejä naisille, saamatta vastauksia. Siitäkin on turha valittaa. Kummastakin sukupuolesta löytyy "hulttioita", jotka eivä osaa perusasioita käytöstavoista. Ei muuta ku rustaat vaikka 10 ilmotusta ja passiivisena seuraa tapahtumia. Häppy hanting.. eiku häppy ständing... :D
- Ville5000
Moi mitä kuuluu?
- Pimppinella
Moi. Mitä kuuluu ?
- ötsit
Moi ... kuis keulii ? mopo keulii ?
Nettideittailu on vaativa laji ja olisi ehkä parasta alkaa siitä, mitä on hakemassa ja kertoa rehellisesti, millainen on itse ja mitä annettavaa on toiselle.
Kun kirjoituksissa näkyy myönteinen sävy, herättää se ainakin minun kiinnostukseni.
Kuuntelen aika tarkalla korvalla sitä, millaisessa sävyssä kerrotaan exästä (existä). Aika hyvin täsmää siinäkin vertaus : Kerro minulle ystävistäsi, niin minä kerron sinulle sinusta.- rotoy
Miten muuten kävi cella, onnistuiko tapaaminen mies50v kanssa? Välimatka sopiva?
- cella1
rotoy kirjoitti:
Miten muuten kävi cella, onnistuiko tapaaminen mies50v kanssa? Välimatka sopiva?
Ei tullut tapaamista. Kiva, kun kysyit :)
- rotoy
cella1 kirjoitti:
Ei tullut tapaamista. Kiva, kun kysyit :)
Sepä ikävää. Mutta miten oikean cellan tapaamisen kanssa kävi?
- varmatieto
rotoy kirjoitti:
Sepä ikävää. Mutta miten oikean cellan tapaamisen kanssa kävi?
cella on varattu.
- rotoy
varmatieto kirjoitti:
cella on varattu.
Okei, hienoa että niin kävi Seela Cellalle. :)
rotoy kirjoitti:
Huomenta . Emme tavanneet ja ihan olen vapaa nainen edelleen :) Millään treffisivuilla en ole, vaikka toivonkin jo vaihtelua sinkkukauden loppumiselle. Olen harjaantumatonn noissa nettideittailuissa ja ei ole innostusta oppiakaan. Oikea elämä tuo kohdalle jotain, jos niin on tarkoitettu.
- hlgjvhkjlho
Jos olet maksanut jäsen, voi täyttää ihannekumppanisi kohtaan hyvin tarkasti kriteerit mitä haet. Esimerkki: Ikä 40-45, tulot 80 000€ ja ylöspäin, tällä varmistat, että mitään amiksia ei ole joukossa. Niitä et halunnut ? Etnisyys kohtaan suomalainen. Suhdetestaus sinkku tai eronnut, kävikö se
eronnut? vai onko haussa unelmien poikamies. Pituus 185 tai yli paino 80 max.
Sitten rajaat vielä paikkakunnan. Tämän jälkeen etsit kohdan missä laitat täpän kohtaan minuun voivat ottaa yhteyttä vai määrittelemäni ihannekummpanit. Voin kertoa, että säästyt viestitulvalta ja tyhmiltä tyypeiltä, jotka ovat sinusta kiinnostuneita. Kokeile ! Et myöskään saa niitä englanninkielisiä viestejä, jota ovat scammien lähettämiä. Ne eivät ole sinusta kiinnostuneita, vaan sinun rahoistasi.- dööö
Hehheh, miten monta esimerkkiä haluat nähdä amiksista joiden tulot yli 80 000e ylöspäin?
Tuossa taas joku mies yrittää päteä ja antaa hyviä neuvoja. - vivigihohoh
Juu, ei kun nainen olen ja tossa on pientä kettuilua mukana. Noilla kriteereillä ei kukaan ota yhteyttä. Tuon tulotason miehet ei hae netissä seuraa yleensä. Huomasin kyllä heti kun tein nuo kohderyhmärajaukset, että voi joku amis olla yrittäjä, ja tulot voi olla tosi isot, ei ei ihan aukoton rajaus tämäkään. Joku amis jolla on isot tulot pääomatulon yrityksen kautta, voi erehtyä möllinä kysymään ” moi, mitä kuuluu” .Että sinänsä harmillista. No, se pitää kestää, vaikka huonoa tekee. Ihan suorastaan hirveää olla noin suosittu !
- 6uwtruwrtur6uwuwuw6u
Pitäsköhän ensin hoitaa vanhat alta pois ja sitten kun on vapaana etsiä uutta, ai niin mutta eihän naiset sillai tee kun pitää olla joku aina kierrossa.
- mirrix
Osa miehistä tuntuu olevan kovin varma itsestään: jo ennen tapaamista puhutaan, että aletaan seurustella. Lopetan kyllä yhteydet tuollaisiin.
- Ille
Sama huomattu. Vaihdettu 20 lausetta ja mies on menossa naimisiin ja asettamassa jo talon sääntöjä ja kertomassa mitä mieltä olen asioista ja mitkä elämäni asiat hän pystyy hyväksymään, esimerkiksi en joudu luopumaan lapsistani koska hän ymmärtää. Hänellä itsellään ei ikinä ole ollut pitkäaikaista parisuhdetta, ei lapsia ja kaikenmaailman kremppaakin ilmestynyt mikä pitää ottaa huomioon ja tarvitsisi leikkiä sairaanhoitajaa kai hänelle. Torjun selkeästi, hän kertoo miltä minusta nyt tuntuu ja millainen on tulevaisuuteni ja se on synkkä ja panoton. En kommentoi, koska hän ei vaikuta elämääni mitenkään ja elämäni jatkuu aivan yhtä mukavana kuin ennenkin. Unohdan, kunnes hän kuukausien päästä ilmestyy uudestaan tyrkyttämään itseään. Sanon tälläkin kertaa ei ja nyt hän halua olla ystäväni koska olen kuitenkin "kuuma pakkaus". Tiedän kyllä miltä näytän, mutta en ole 15v ja minulle on ihan sama mitä joku on mieltä ulkonästäni. Olen kuitenkin aikuinen. Näyttää siltä että mitä rumempi naama ja harhaisempi itsetunto niin sitä varmempia ne on itsestään. Nämä tämän tyyppiset herrat ei tarvitse sisälukutaitoa koske he kertovat sinulle mitä sinun ilmoituksessa lukee ja he täyttävät kaikki vaatimukset 100%.
- mirrix
Ille kirjoitti:
Sama huomattu. Vaihdettu 20 lausetta ja mies on menossa naimisiin ja asettamassa jo talon sääntöjä ja kertomassa mitä mieltä olen asioista ja mitkä elämäni asiat hän pystyy hyväksymään, esimerkiksi en joudu luopumaan lapsistani koska hän ymmärtää. Hänellä itsellään ei ikinä ole ollut pitkäaikaista parisuhdetta, ei lapsia ja kaikenmaailman kremppaakin ilmestynyt mikä pitää ottaa huomioon ja tarvitsisi leikkiä sairaanhoitajaa kai hänelle. Torjun selkeästi, hän kertoo miltä minusta nyt tuntuu ja millainen on tulevaisuuteni ja se on synkkä ja panoton. En kommentoi, koska hän ei vaikuta elämääni mitenkään ja elämäni jatkuu aivan yhtä mukavana kuin ennenkin. Unohdan, kunnes hän kuukausien päästä ilmestyy uudestaan tyrkyttämään itseään. Sanon tälläkin kertaa ei ja nyt hän halua olla ystäväni koska olen kuitenkin "kuuma pakkaus". Tiedän kyllä miltä näytän, mutta en ole 15v ja minulle on ihan sama mitä joku on mieltä ulkonästäni. Olen kuitenkin aikuinen. Näyttää siltä että mitä rumempi naama ja harhaisempi itsetunto niin sitä varmempia ne on itsestään. Nämä tämän tyyppiset herrat ei tarvitse sisälukutaitoa koske he kertovat sinulle mitä sinun ilmoituksessa lukee ja he täyttävät kaikki vaatimukset 100%.
On näissä jokunen komeakin yksilö ja tavallaan kaikki perusjutut kohdillaan ja kuitenkaan ei ole. Takana tosiaan lyhyitä suhteita sen pitkän liiton jälkeen ja kaikissa naisissa vikaa luonteen taholta. Sepä ihmeellistä..
Juuri eronneet ovat pahimpia tai muuten elämän käännekohdassa olijat, olipa kyseessä työpaikan vaihto, asunnon muutto tai vastaava. Jotenkin hakevat siinä kriisin keskellä inspiroivaa naista ( =seksiä). Pidän hyvin kummallisena, kun miehet kirjoittavat seikkaperäisesti, miten kantikkaita luonteita ne aiemmat naiset olivatkaan. Kun reppanat ymmärtäisivät kertovansa noilla sanoilla juuri itsestään. Mutta ei. Pitää ottaa nuo jutut söpöhuumorina, mutta siihen se pitää jäädäkin. - Ille
Kertoo siitä että mies ei tajua mitään mitä itse on tullut tehtyä. Vika on aina toisessa. Lapsellista. Fiksumpi mies kertoo mitä itse teki väärin ja mitä on oivaltanut ja itsessään korjannut, mutta naistenhan vastuulla ne miesten tunteetkin on. Minulla aina särähtää korvaan nämä exien haukkumiset. Tietääpä mitä mies puhuu selän takana ja eron jälkeen muille. Harvalla miehellä kun pelaa ihmissuhteissa tuo looginen päättelykyky miten asioilla on seuraus aina.
- foooppld
Ille kirjoitti:
Kertoo siitä että mies ei tajua mitään mitä itse on tullut tehtyä. Vika on aina toisessa. Lapsellista. Fiksumpi mies kertoo mitä itse teki väärin ja mitä on oivaltanut ja itsessään korjannut, mutta naistenhan vastuulla ne miesten tunteetkin on. Minulla aina särähtää korvaan nämä exien haukkumiset. Tietääpä mitä mies puhuu selän takana ja eron jälkeen muille. Harvalla miehellä kun pelaa ihmissuhteissa tuo looginen päättelykyky miten asioilla on seuraus aina.
Naiset tekee samoin, usko pois.
- mirrix
Ille kirjoitti:
On se vaan kummallista, että noille menestyneille, fiksuille ja kunnollisille miehielle osuu aina ne ikävät naiset.
- jokusaapitää
Onneksi on sisälukutaitoa ja myös ihmistuntemusta. Kirjoittelin vajaan viikon miehen kanssa ja tekstistä alkoi tulla melkoista sanelua, millaista elämän tulee olla. Teilasi minun ajatuksiani, vain hänen tapansa toimia olivat oikeita. Moitti myös aiempia naisiaan ja kaikki asiat olivat kiveen kirjoitettuja. Yritti myös päättää, milloin tavataan.
Minun puoleltani oli selvää, ettei sitä hetkeä tule.
-Kouvola - 42-Sinkkumies
Naisilla se mitä lukee ilmoituksessa niin ne vaatimukset ei kohtaa todellisuuden kanssa.Kriteerit vaihtuu lennossa naisilla. Sanovat usein ettei ulkonäöllä olle väliä eikä pituudella mutta yhtäkkiä ei kelpaa sitten 166 cm mies vaikka muut kriteeri sopii niin sitten nainen muuttaa kritereitään lennossa.
- Lullakas
Sinä olet aika lyhyt. Painatkin varmaan alle 70kg? Voisihan tuollainen pikkumies olla hauska, mutta kai nainenkin saa hakea kokoistaan seuraa?
- Riiiiiiiiiiii
Älä lannistu. Tunnen monta vielä lyhyempääkin miestä jotka on viety alta aikayksikön.
Vaikutat kyllä sen sortin tomppelilta, että saat etsiä lopunelämääsi, koska kukaan fiksu nyt ei sinulle ainakaan kirjoita. Hoh hoijaa ja haukotus.
- a...................x
En tiedä vaikuttaako tuossa se, että lähinnä ihmiset etsii itselleen sitä henkilöä - ei keskity niinkään omaa sopivuuttaan pohtimaan. Ja miehillä taitaa olla se laajoilla verkoilla metsästys tyyli.
Vaikealtahan tuo kuulostaa. Oman aviomiehen löysin nettideitin kautta yli 13 vuotta sitten ja tuntuu, että painotus on siitynyt yhä enemmän nettiin deitin sijaan. Esim ominaisuudet kuten "itsetunto on kohdallaan, sana hallussa ja huumori osa jokapäiväistä elämää" - vaikea kuvitella, että millään nettikirjoittelulla noista osaisi sanoa yhtään mitään toisesta henkilöstä. Kyllä se nettipuolella oli lähinnä sitä, että vaikuttaako tuo mies sen verran mukavalta ja normaalilta, että vaihtaisi numerot ja jatkaisi juttua ja tapaisi. Ja sitten 99 % nuo jutut selviää siinä tapailun edetessä. Jälkikäteen olen erittäin tyytyväinen, että netissä oli lähinnä "moi mitä kuuluu" ja yleistä kirjoittelua, mutta se tosiasiallinen tutustuminen ja havainnointi jätettiin profiilianalyysien sijaan siihen oikeaan elämään. Jos kaikkia viestejä olisi lähtenyt ylipäätänsä kovasti arvioimaan, niin aika tolkuttomaksi ja turhauttavaksikin olisi mennyt.- segweeeee
"itsetunto on kohdallaan, sana hallussa ja huumori osa jokapäiväistä elämää"
Tuollainen mieshän olisi täysi pelle, tosin itsetunto on hyvä olla terveellä tasolla eli ei narsistisuuteen kallistuva. Itsetunto on hyvä, kun kestää riitaantumatta täysin vastakkaisetkin mielipiteet kuin itsellään on ja pärjää monissa tilanteissa, mutta osaa myös pyytää apua. On sopivasti sosiaalinen, mutta tietää myös omat rajansa. Ja muutama muukin ominaisuus.
Sana hallussa- miehestä tulee mieleen paskanjauhaja ja besserwisser, ei kiinnosta. Huumori osa jokapäiväistä elämää menee samaan sarjaan kuin edellinen. Lisäksi vesittää helposti kaikki asiat näennäisellä hauskuudella.
Ei minun tyyppiäni. - oooops
segweeeee kirjoitti:
"itsetunto on kohdallaan, sana hallussa ja huumori osa jokapäiväistä elämää"
Tuollainen mieshän olisi täysi pelle, tosin itsetunto on hyvä olla terveellä tasolla eli ei narsistisuuteen kallistuva. Itsetunto on hyvä, kun kestää riitaantumatta täysin vastakkaisetkin mielipiteet kuin itsellään on ja pärjää monissa tilanteissa, mutta osaa myös pyytää apua. On sopivasti sosiaalinen, mutta tietää myös omat rajansa. Ja muutama muukin ominaisuus.
Sana hallussa- miehestä tulee mieleen paskanjauhaja ja besserwisser, ei kiinnosta. Huumori osa jokapäiväistä elämää menee samaan sarjaan kuin edellinen. Lisäksi vesittää helposti kaikki asiat näennäisellä hauskuudella.
Ei minun tyyppiäni.Nuo sopiikin nuoremmille ihmisille kuin sinä mutta eihän kukaan pakota sua viettämään aikaasi ikäistäsi nuorempien kanssa eli alle 100 vuotiaiden.
- nukkumaanmenoaika
oooops kirjoitti:
Nuo sopiikin nuoremmille ihmisille kuin sinä mutta eihän kukaan pakota sua viettämään aikaasi ikäistäsi nuorempien kanssa eli alle 100 vuotiaiden.
Voi reppanaa. Miesteini siinä ihmettelee, kun osa naisista haluaa aikuista seuraa.
- e5ke5kekeykeyketyketykey
No justiinsa, voikos sen "oikean" määrätä etukäteen millainen tuo tulee olemaan, mittanauha ja vaaka kassissa mittailemassa ja henkkareita tarkistelemassa. Kyllähän se on niin että tiukkoja rajoja laittelevat hakevat sitä mitä kuvittelevat haluavansa eikä sitä mitä oikeasti toimisi.
- balsamiina
Ei miehet noudata mitään ikärajoja nettihaussa. Jokainen ajattelee olevansa kultakimpale naisille.
- Kroketta
Näin on. Viisikymppiset vanhatpojat jahtaavat kolmikymppisiä naisia lapsentekopaniikissa tai muuten vaan toiveunissaan. Säälittävät ja todellisuudentajunsa hukanneet miesparat. Ja sitten vielä vinkuvat täällä kun nämä naiset eivät osoita kiinnostusta.
- hyvääelämää1
Kroketta kirjoitti:
Näin on. Viisikymppiset vanhatpojat jahtaavat kolmikymppisiä naisia lapsentekopaniikissa tai muuten vaan toiveunissaan. Säälittävät ja todellisuudentajunsa hukanneet miesparat. Ja sitten vielä vinkuvat täällä kun nämä naiset eivät osoita kiinnostusta.
Tai viisikymppiset parinkymmenen vuoden liitosta eronneet, jotka eivät osaa olla yksin, mutta ei suhteessakaan. Itsetuntoa nostatetaan pa*osuhteilla , mutta sittenkään ei ole hyvä olla.
- puhe
Thaimaaseen ..kymppejä mukaan ! äkkiä siellä taas kuukausi menee. naiset siellä puhuvatkin. mitä ei läheskään aina voi sanoa suomi siskoista ..
- kullanmurut
Osalla miehistä taitaa olla vielä vanhaa lapsuuskodin ( tai eräitten kulttuurien) mallia tyyliin nainen on miehelle alamainen ja voidaan kohdella kuin huonosti tahansa. Kun miehet jo kirjoittavat naisista ikävään sävyyn ja odottavat pornomallin ulkonäköä , mutta lempeää ja rakastavaa luonnetta, ikuista sitoutumista kohtelusta riippumatta, niin säästäkää naiset itseltänne.
Älkää naiset tyytykö yhtään huonompaan, kuin mitä tarvitsette. - Tavismies--
Naiset ei kuitenkaan vastaa jos kriteerit sopii raameihin. Tavis naiset ei kelpuuta tavis miestä. Lähes kaikki miehet ovat sopimattomia naisille, muutenhan suhteita syntyis helposti eikä suomessa olisi miljoonaa yksinäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467